Ашық сабақ Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын жаңарту аясында
«Математика» пәні мұғалімдеріне арналған біліктілікті арттыру
курстарының бағдарламасы
САБАҚТЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ
ЖОСПАРЫНЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ
№ 135 жалпы орта білім беретін мектебінің
математика пәні мұғалімі:
Жақсыбаева Орынкүл
Ақылбекқызы
Курстың өту мерзімі: 05.10-16.10.2020ж
Шымкент қаласы
1 слайд
Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын жаңарту аясында «Математика» пәні мұғалімдеріне арналған біліктілікті арттыру курстарының бағдарламасы САБАҚТЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫНЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ № 135 жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі: Жақсыбаева Орынкүл Ақылбекқызы Курстың өту мерзімі: 05.10-16.10.2020ж Шымкент қаласы
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі (16 сағ)
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
Бағалау критерийі Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері (2/1сағ)
5.1.1.5
натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу;
5.1.2.8
натурал сандардың бөлгіштерін табу;
5.1.2.9
натурал сандардың еселіктерін табу;
Барлық оқушылар:
•
Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамаларын білу;
•
Натурал сандардың бөлгіштері табу;
•
Натурал сандардың еселіктерін табу;
Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығару.
Барлық оқушылар:
•
Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамасын біледі;
•
Натурал сандардың бөлгіштерін табады;
•
Натурал сандардың еселіктерін табады;
Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығарады.
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі (16 сағ) Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Бағалау критерийі Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері (2/1сағ) 5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу; 5.1.2.8 натурал сандардың бөлгіштерін табу; 5.1.2.9 натурал сандардың еселіктерін табу; Барлық оқушылар: • Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамаларын білу; • Натурал сандардың бөлгіштері табу; • Натурал сандардың еселіктерін табу; Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығару. Барлық оқушылар: • Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамасын біледі; • Натурал сандардың бөлгіштерін табады; • Натурал сандардың еселіктерін табады; Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығарады.
3 слайд
Белсенді оқыту әдісі
Ұйымдастыру кезеңі
« Сұрақты ұстап ал» әдісі:
Сұрақтар
1.Қандай сандар натурал
сандар деп аталады?
2.Нөл саны натурал сан бола
ма?
3.Ең үлкен санды атауға бола
ма?
4.1 ден бастап 20 ны қоса
алғандағы натурал сандарды
атаңдар
5. Осы сандардан 20 саны
қалдықсыз бөлінетін сандарды
атаңдар (1,2,4,5,10,20)
6 . 5 санына қалдықсыз
бөлінетін сандарды
атаңдар(5,10,20,25,30...) Мақсаты:
Сұрақтар қою арқылы
натурал санның
бөлгіштері мен еселіктері
ұғымын өздері
тұжырымдауға жетекші
сұрақтар беру. Бағалау смайликтер
арқылы
Саралау: диалог және
қолдау көрсету
(түрткі сұрақ қою)Бағалау критерийі:
Натурал санның бөлгіші
мен еселігін табу
анықтамасын біледі;
3 слайд
Белсенді оқыту әдісі Ұйымдастыру кезеңі « Сұрақты ұстап ал» әдісі: Сұрақтар 1.Қандай сандар натурал сандар деп аталады? 2.Нөл саны натурал сан бола ма? 3.Ең үлкен санды атауға бола ма? 4.1 ден бастап 20 ны қоса алғандағы натурал сандарды атаңдар 5. Осы сандардан 20 саны қалдықсыз бөлінетін сандарды атаңдар (1,2,4,5,10,20) 6 . 5 санына қалдықсыз бөлінетін сандарды атаңдар(5,10,20,25,30...) Мақсаты: Сұрақтар қою арқылы натурал санның бөлгіштері мен еселіктері ұғымын өздері тұжырымдауға жетекші сұрақтар беру. Бағалау смайликтер арқылы Саралау: диалог және қолдау көрсету (түрткі сұрақ қою)Бағалау критерийі: Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамасын біледі;
4 слайд
Топтық жұмыс: Тест тапсырмасы
Мақсаты: Тақырып
бойынша натурал
сандардың
бөлгіштері мен
еселіктері туралы
ережені
тұжырымдайды. Саралау: Тапсырма
бойынша, қолдау,
диалог тәсілдері Оқушыдан күтілетін
нәтиже:
Тест тапсырмаға жауап
беру арқылы,ережелерді
өздері тұжырымдайды1-тапсырма. Жаттықтырушы 15 тенис шаригін
бірнеше спортшыға өзара тең бөліп беру керек.
Жаттықтырушы теннис шариктерін неше
спортшыға тең бөліп бере алады?
А. 2 спортшыға; В. 3 спортшыға;
С. 4 спортшыға; Д. 5 спортшыға 2-тапсырма. Вафли әрбір қорапшаға 14 кг-
нан бөлініп салынған. Егер массасы 50 кг-
нан кем вафли керек болса, толық,
ашылмаған қорапшалармен неше килограмм
вафли алуға болады?
А. 20 кг; В. 28 кг;
С. 36 кг; Д. 42 кг.
Натурал а санының бөлгіші деп
а саны қалдықсыз бөлінетін
натурал санды айтады. Натурал а санының еселігі деп
а санына қалдықсыз бөлінетін
натурал санды айтады.
Бағалау критерийі:
Натурал санның
бөлгіші мен еселігін
табу анықтамасын
біледі;САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
4 слайд
Топтық жұмыс: Тест тапсырмасы Мақсаты: Тақырып бойынша натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері туралы ережені тұжырымдайды. Саралау: Тапсырма бойынша, қолдау, диалог тәсілдері Оқушыдан күтілетін нәтиже: Тест тапсырмаға жауап беру арқылы,ережелерді өздері тұжырымдайды1-тапсырма. Жаттықтырушы 15 тенис шаригін бірнеше спортшыға өзара тең бөліп беру керек. Жаттықтырушы теннис шариктерін неше спортшыға тең бөліп бере алады? А. 2 спортшыға; В. 3 спортшыға; С. 4 спортшыға; Д. 5 спортшыға 2-тапсырма. Вафли әрбір қорапшаға 14 кг- нан бөлініп салынған. Егер массасы 50 кг- нан кем вафли керек болса, толық, ашылмаған қорапшалармен неше килограмм вафли алуға болады? А. 20 кг; В. 28 кг; С. 36 кг; Д. 42 кг. Натурал а санының бөлгіші деп а саны қалдықсыз бөлінетін натурал санды айтады. Натурал а санының еселігі деп а санына қалдықсыз бөлінетін натурал санды айтады. Бағалау критерийі: Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамасын біледі;САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
5 слайд
Оқулықпен жұмыс: « Ойлан, жұптас, пікірлес » әдісі бойынша №168 есеп
9, 14, 37 және 75
сандарының
әрқайсысының барлық
бөлгіштерін жазыңдар
Дескриптор
•
9 санының
бөлгіштерін жазады
•
14 санының
бөлгіштерін жазады
•
45 санының
бөлгіштерін жазады
•
75 санының
бөлгіштерін жазады 8,11,15, және 27 сандарының
әрқайсысының еселіктерінің
алғашқы төртеуін жазыңдар
Дескриптор
•
8,11,15,27 сандарының ең
кіші еселігі сол санның
өзіне тең екендігін жазады
•
8,11,15,27 сандарын 2 ге
көбейтеді
•
8,11,15,27 сандарын 3 ке
көбейтеді
•
8,11,15,27 сандарын 4 ке
көбейтеді Мақсаты: Берілген сандардың
бөлгіштерін,еселіктерін табу.
Бағалау критерийі:
•
Натурал сандардың бөлгіштерін
табады.
•
Натурал сандардың еселіктерін
табады.
5 слайд
Оқулықпен жұмыс: « Ойлан, жұптас, пікірлес » әдісі бойынша №168 есеп 9, 14, 37 және 75 сандарының әрқайсысының барлық бөлгіштерін жазыңдар Дескриптор • 9 санының бөлгіштерін жазады • 14 санының бөлгіштерін жазады • 45 санының бөлгіштерін жазады • 75 санының бөлгіштерін жазады 8,11,15, және 27 сандарының әрқайсысының еселіктерінің алғашқы төртеуін жазыңдар Дескриптор • 8,11,15,27 сандарының ең кіші еселігі сол санның өзіне тең екендігін жазады • 8,11,15,27 сандарын 2 ге көбейтеді • 8,11,15,27 сандарын 3 ке көбейтеді • 8,11,15,27 сандарын 4 ке көбейтеді Мақсаты: Берілген сандардың бөлгіштерін,еселіктерін табу. Бағалау критерийі: • Натурал сандардың бөлгіштерін табады. • Натурал сандардың еселіктерін табады.
6 слайд
Деңгейлік тапсырма (А,В,С)
А деңгейі
« Конверттегі сұрақ » әдісі
1-конверттегі сұрақ: Қандай санды берілген
натурал а санының бөлгіші деп атайды?
2-конверттегі сұрақ : Берілген натурал
санның бөлгіштер жұптарын қалай табамыз?
3-конверттегі сұрақ: Қандай санды берілген
а санының еселігі деп атайды?
Мақсаты: Натурал санның бөлгіші мен
еселігін табу анықтамаларын білу;
Дескриптор:
•
Берілген натурал а санының бөлгіші
анықтамасын айтады
•
Берілген натурал санның бөлгіштер
жұптарын қалай табатынын айтады
•
Берілген натурал а санының еселігін
анықтамасын айтады
Бағалау критерийі: Натурал санның бөлгіші
мен еселігін табу анықтамасын біледі.
Сипаттамасы: оқушылар конверттегі
сұрақтарды алып, ішіндегі сұрақтарға жауап
береді.Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға
балл қойылады. В деңгейі
« Кім жылдам » әдісі
1-тапсырма
Бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды теріп
жазыңдар:
5 және 45, 9 және71, 8 және34, 16 және 80,
17 және 51, 4 және 63, 12 және 60, 23 және
115
2- тапсырма
3, 7, 10, 15, 18, 30, 84 сандарынан теріп жазыңдар:
2-нің еселіктерін:
21-дің бөлгіштерін:
Мақсаты: Натурал сандардың бөлгіштері мен
еселіктерін табу.
Дескриптор:
•
Бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды
теріп жазады
•
2-нің еселіктерін теріп жазады
•
21-дің бөлгіштерін теріп жазады
Бағалау критерийі:
•
Натурал сандардың бөлгіштерін табады.
•
Натурал сандардың еселіктерін табады.
Сипаттамасы: оқушылар берілген тапсырмадан
бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды, 2-нің
еселіктерін, 21-дің бөлгіштерін теріп жазады. С деңгейі
«Ойлан тап» әдісі
1)а санының бөлгіштері: 1,2,3,5,6,10,15,а;
2)в санының бөлгіштері: 1,3,5,15,25,в;
3) с санының еселіктері: с,22,33,44;...;
4) d санының еселіктері: d ,18,27,36,....
Мақсаты: Ережелерге сәйкес ізденісті
қажет ететін есептерді шығару.
Дескриптор:
•
а санын бөлгішін жазады
•
b санын бөлгішін жазады
•
c санын еселігін жазады
•
d санын еселігін жазады
Бағалау критерийі: Ережелерге сәйкес
ізденісті қажет ететін есептерді
шығарады.
Сипаттамасы: оқушылар а,в сандарының
бөлгішін жазады с, d сандарының еселігін
жазады
Саралау: Тапсырма бойынша (А деңгейінен бастап әрі қарай іргерлеуге
арналған тапсырмалар), қарқын (алдыңғы деңгей тапсырмасын орындап болған
оқушы,кейінгі деңгей тапсырмасына өтеді) КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
6 слайд
Деңгейлік тапсырма (А,В,С) А деңгейі « Конверттегі сұрақ » әдісі 1-конверттегі сұрақ: Қандай санды берілген натурал а санының бөлгіші деп атайды? 2-конверттегі сұрақ : Берілген натурал санның бөлгіштер жұптарын қалай табамыз? 3-конверттегі сұрақ: Қандай санды берілген а санының еселігі деп атайды? Мақсаты: Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамаларын білу; Дескриптор: • Берілген натурал а санының бөлгіші анықтамасын айтады • Берілген натурал санның бөлгіштер жұптарын қалай табатынын айтады • Берілген натурал а санының еселігін анықтамасын айтады Бағалау критерийі: Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамасын біледі. Сипаттамасы: оқушылар конверттегі сұрақтарды алып, ішіндегі сұрақтарға жауап береді.Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға балл қойылады. В деңгейі « Кім жылдам » әдісі 1-тапсырма Бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды теріп жазыңдар: 5 және 45, 9 және71, 8 және34, 16 және 80, 17 және 51, 4 және 63, 12 және 60, 23 және 115 2- тапсырма 3, 7, 10, 15, 18, 30, 84 сандарынан теріп жазыңдар: 2-нің еселіктерін: 21-дің бөлгіштерін: Мақсаты: Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табу. Дескриптор: • Бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды теріп жазады • 2-нің еселіктерін теріп жазады • 21-дің бөлгіштерін теріп жазады Бағалау критерийі: • Натурал сандардың бөлгіштерін табады. • Натурал сандардың еселіктерін табады. Сипаттамасы: оқушылар берілген тапсырмадан бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды, 2-нің еселіктерін, 21-дің бөлгіштерін теріп жазады. С деңгейі «Ойлан тап» әдісі 1)а санының бөлгіштері: 1,2,3,5,6,10,15,а; 2)в санының бөлгіштері: 1,3,5,15,25,в; 3) с санының еселіктері: с,22,33,44;...; 4) d санының еселіктері: d ,18,27,36,.... Мақсаты: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығару. Дескриптор: • а санын бөлгішін жазады • b санын бөлгішін жазады • c санын еселігін жазады • d санын еселігін жазады Бағалау критерийі: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығарады. Сипаттамасы: оқушылар а,в сандарының бөлгішін жазады с, d сандарының еселігін жазады Саралау: Тапсырма бойынша (А деңгейінен бастап әрі қарай іргерлеуге арналған тапсырмалар), қарқын (алдыңғы деңгей тапсырмасын орындап болған оқушы,кейінгі деңгей тапсырмасына өтеді) КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
7 слайд
Сергіту сәті:“Ребусты шешіп көр” ойыны
Мақсаты: Ребусты шешу арқылы
оқушының зерттеушілік,
шығармашылық, логикалық
қабілеттерін арттыру
Рефлексия
1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...
2. Топтық талқылауда мен не үйрендім?
3. Не қиын болды?
4. Не қызықты болды? Мақсаты: Берілген натурал сандардың
бөлгіштері мен еселіктерін табуда не құнды, не
қиын, не қызықты болғанын анықтау.
7 слайд
Сергіту сәті:“Ребусты шешіп көр” ойыны Мақсаты: Ребусты шешу арқылы оқушының зерттеушілік, шығармашылық, логикалық қабілеттерін арттыру Рефлексия 1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны... 2. Топтық талқылауда мен не үйрендім? 3. Не қиын болды? 4. Не қызықты болды? Мақсаты: Берілген натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табуда не құнды, не қиын, не қызықты болғанын анықтау.
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ