Ашық сабақ :Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Натурал сандарға
арифметикалық
амалдар қолдану
1 слайд
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
2 слайд
Тиімді жолды тап
2 слайд
Тиімді жолды тап
3 слайд
Сабақ мақсаты мен
тақырыбы қандай?
3 слайд
Сабақ мақсаты мен тақырыбы қандай?
4 слайд
Оқу мақсаты
•
5.1.2.3 санды өрнектердің мәнін табу үшін
көбейту мен қосу амалдарының
қасиеттерін қолдану;
4 слайд
Оқу мақсаты • 5.1.2.3 санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану;
5 слайд
INSERT
•
I – interactive Мен нені бұрын білдім?
•
N – nothing Мен нені білмедім?
•
S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім?
•
E – effective Бұл қаншалықты тиімді?
•
R – reading Маған тағы қандай ақпарат
қажет?
•
T – thinking Мен не туралы әлі ойлау
керекпін?
5 слайд
INSERT • I – interactive Мен нені бұрын білдім? • N – nothing Мен нені білмедім? • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім? • E – effective Бұл қаншалықты тиімді? • R – reading Маған тағы қандай ақпарат қажет? • T – thinking Мен не туралы әлі ойлау керекпін?
6 слайд
Тапсырма№1.
Келесі өрнекті тиімді тәсілмен шешіңдер:
6 слайд
Тапсырма№1. Келесі өрнекті тиімді тәсілмен шешіңдер:
7 слайд
Тапсырма №2.
•
Әуежайда барлығы 5 бригада жұмыс
істейді. Бір бригада бір ауысымда 8 ұшақты
жанармаймен қамтамасыз етеді. Әр ұшақ
үшін 24 т жанармай қажет. Бір ауысымда
барлығы қанша жанармай жұмсалады?
•
Үшбұрыш периметрі 63 см. Оның бір
қабырғасы 18 см және ол екінші
қабырғадан 7 см-ге кіші. Үшінші қабырғаны
табыңдар.
•
7 слайд
Тапсырма №2. • Әуежайда барлығы 5 бригада жұмыс істейді. Бір бригада бір ауысымда 8 ұшақты жанармаймен қамтамасыз етеді. Әр ұшақ үшін 24 т жанармай қажет. Бір ауысымда барлығы қанша жанармай жұмсалады? • Үшбұрыш периметрі 63 см. Оның бір қабырғасы 18 см және ол екінші қабырғадан 7 см-ге кіші. Үшінші қабырғаны табыңдар. •
8 слайд
Тапсырма №3
•
Келесі сөйлемді екі түрлі санды өрнек
түрінде жазыңдар:
•
Екі автомобиль бір уақытта бір жерден
қарама қарсы бағытта шықты. Бірінші
автомобильдің жылдамдығы 50 км/сағ,
екінші автомобильдің жылдамдығы 60
км/сағ. 2 сағааттан кейін олардың ара
қашықтығы қандай болады?
8 слайд
Тапсырма №3 • Келесі сөйлемді екі түрлі санды өрнек түрінде жазыңдар: • Екі автомобиль бір уақытта бір жерден қарама қарсы бағытта шықты. Бірінші автомобильдің жылдамдығы 50 км/сағ, екінші автомобильдің жылдамдығы 60 км/сағ. 2 сағааттан кейін олардың ара қашықтығы қандай болады?
9 слайд
Тапсырма №4.
Келесі өрнектер үшін амалдарды орындау
ретін анықтаңдар және өрнектің мәнін
табыңдар:
9 слайд
Тапсырма №4. Келесі өрнектер үшін амалдарды орындау ретін анықтаңдар және өрнектің мәнін табыңдар:
10 слайд
«Кластер»
•
«Санды өрнектердің мәнін табу үшін
көбейту мен қосу амалдарының
қасиеттері»
Жетістік критерийлер:
•
Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық
қасиеті;
•
Қосу мен көбейтудің терімділік қасиеті;
•
Үлестірімділік қасиеті;
•
Арифметикалық амалдарды орындау реті
ұғымдары постерде көрсетілген.
10 слайд
«Кластер» • «Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттері» Жетістік критерийлер: • Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті; • Қосу мен көбейтудің терімділік қасиеті; • Үлестірімділік қасиеті; • Арифметикалық амалдарды орындау реті ұғымдары постерде көрсетілген.