Материалдар / Ашық сабақ :Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ :Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2020
575
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

1 слайд
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

1 слайд

Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Тиімді жолды тап

2 слайд
Тиімді жолды тап

2 слайд

Тиімді жолды тап

Сабақ мақсаты мен тақырыбы қандай?

3 слайд
Сабақ мақсаты мен тақырыбы қандай?

3 слайд

Сабақ мақсаты мен тақырыбы қандай?

Оқу мақсаты • 5.1.2.3 санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану;

4 слайд
Оқу мақсаты • 5.1.2.3 санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану;

4 слайд

Оқу мақсаты • 5.1.2.3 санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану;

INSERT • I – interactive Мен нені бұрын білдім? • N – nothing Мен нені білмедім? • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім? • E

5 слайд
INSERT • I – interactive Мен нені бұрын білдім? • N – nothing Мен нені білмедім? • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім? • E – effective Бұл қаншалықты тиімді? • R – reading Маған тағы қандай ақпарат қажет? • T – thinking Мен не туралы әлі ойлау керекпін?

5 слайд

INSERT • I – interactive Мен нені бұрын білдім? • N – nothing Мен нені білмедім? • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім? • E – effective Бұл қаншалықты тиімді? • R – reading Маған тағы қандай ақпарат қажет? • T – thinking Мен не туралы әлі ойлау керекпін?

Тапсырма№1. Келесі өрнекті тиімді тәсілмен шешіңдер:

6 слайд
Тапсырма№1. Келесі өрнекті тиімді тәсілмен шешіңдер:

6 слайд

Тапсырма№1. Келесі өрнекті тиімді тәсілмен шешіңдер:

Тапсырма №2. • Әуежайда барлығы 5 бригада жұмыс істейді. Бір бригада бір ауысымда 8 ұшақты жанармаймен қамтамасыз етеді. Әр ұ

7 слайд
Тапсырма №2. • Әуежайда барлығы 5 бригада жұмыс істейді. Бір бригада бір ауысымда 8 ұшақты жанармаймен қамтамасыз етеді. Әр ұшақ үшін 24 т жанармай қажет. Бір ауысымда барлығы қанша жанармай жұмсалады? • Үшбұрыш периметрі 63 см. Оның бір қабырғасы 18 см және ол екінші қабырғадан 7 см-ге кіші. Үшінші қабырғаны табыңдар. •

7 слайд

Тапсырма №2. • Әуежайда барлығы 5 бригада жұмыс істейді. Бір бригада бір ауысымда 8 ұшақты жанармаймен қамтамасыз етеді. Әр ұшақ үшін 24 т жанармай қажет. Бір ауысымда барлығы қанша жанармай жұмсалады? • Үшбұрыш периметрі 63 см. Оның бір қабырғасы 18 см және ол екінші қабырғадан 7 см-ге кіші. Үшінші қабырғаны табыңдар. •

Тапсырма №3 • Келесі сөйлемді екі түрлі санды өрнек түрінде жазыңдар: • Екі автомобиль бір уақытта бір жерден қарама қарсы бағ

8 слайд
Тапсырма №3 • Келесі сөйлемді екі түрлі санды өрнек түрінде жазыңдар: • Екі автомобиль бір уақытта бір жерден қарама қарсы бағытта шықты. Бірінші автомобильдің жылдамдығы 50 км/сағ, екінші автомобильдің жылдамдығы 60 км/сағ. 2 сағааттан кейін олардың ара қашықтығы қандай болады?

8 слайд

Тапсырма №3 • Келесі сөйлемді екі түрлі санды өрнек түрінде жазыңдар: • Екі автомобиль бір уақытта бір жерден қарама қарсы бағытта шықты. Бірінші автомобильдің жылдамдығы 50 км/сағ, екінші автомобильдің жылдамдығы 60 км/сағ. 2 сағааттан кейін олардың ара қашықтығы қандай болады?

Тапсырма №4. Келесі өрнектер үшін амалдарды орындау ретін анықтаңдар және өрнектің мәнін табыңдар:

9 слайд
Тапсырма №4. Келесі өрнектер үшін амалдарды орындау ретін анықтаңдар және өрнектің мәнін табыңдар:

9 слайд

Тапсырма №4. Келесі өрнектер үшін амалдарды орындау ретін анықтаңдар және өрнектің мәнін табыңдар:

«Кластер» • «Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттері» Жетістік критерийлер: • Қосу мен

10 слайд
«Кластер» • «Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттері» Жетістік критерийлер: • Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті; • Қосу мен көбейтудің терімділік қасиеті; • Үлестірімділік қасиеті; • Арифметикалық амалдарды орындау реті ұғымдары постерде көрсетілген.

10 слайд

«Кластер» • «Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттері» Жетістік критерийлер: • Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті; • Қосу мен көбейтудің терімділік қасиеті; • Үлестірімділік қасиеті; • Арифметикалық амалдарды орындау реті ұғымдары постерде көрсетілген.