Материалдар / Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып

Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік. Презентация, 8 сынып. Оқушыларға бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін, котангенсін анықтамасын білу
Авторы:
12 Желтоқсан 2021
1963
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер Мұғалім : Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы Бөлім: Тікбұрышты үшбұр

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер Мұғалім : Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы Бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар Ақтөбе қаласы Құнан мектеп – лицейі 07.12.2021

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер Мұғалім : Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы Бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар Ақтөбе қаласы Құнан мектеп – лицейі 07.12.2021

Сабақтың о қу мақсаттары: 8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; Сабақ

2 слайд
Сабақтың о қу мақсаттары: 8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; Сабақтың соңында мен...

2 слайд

Сабақтың о қу мақсаттары: 8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; Сабақтың соңында мен...

Сабақтың о қу мақсаттары: Сабақтың соңында мен  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, кот

3 слайд
Сабақтың о қу мақсаттары: Сабақтың соңында мен  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану;  Есепті шешу алгоритмін анықтау;  Б ұрышты салу, салуын талдап айту.

3 слайд

Сабақтың о қу мақсаттары: Сабақтың соңында мен  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану;  Есепті шешу алгоритмін анықтау;  Б ұрышты салу, салуын талдап айту.

Бағалау критерий: Оқушы  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасы

4 слайд
Бағалау критерий: Оқушы  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады.

4 слайд

Бағалау критерий: Оқушы  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады.

5 слайд

5 слайд

Тәуелсіздікке 30 жыл 1986ж 1991ж 2021ж

6 слайд
Тәуелсіздікке 30 жыл 1986ж 1991ж 2021ж

6 слайд

Тәуелсіздікке 30 жыл 1986ж 1991ж 2021ж

Топқа бөлу

7 слайд
Топқа бөлу

7 слайд

Топқа бөлу

1416+570 = 1050+941 = 1015+1006 =

8 слайд
1416+570 = 1050+941 = 1015+1006 =

8 слайд

1416+570 = 1050+941 = 1015+1006 =

Үй тапсырма сын тексеру (3 ұпай) Өткен тақырыпт ы қайталау (15ұпай) Оқулы қпен жұмыс (3 ұпай) Сергіту сәті (2 ұпай) Дең

9 слайд
Үй тапсырма сын тексеру (3 ұпай) Өткен тақырыпт ы қайталау (15ұпай) Оқулы қпен жұмыс (3 ұпай) Сергіту сәті (2 ұпай) Деңгейлі к тапсырм алар (10 ұпай) Тест тапсырм алары (7 ұпай) Барлық ұпай саны Қорыты нды бағасы Ұпай Бүгінгі сабаққа бойынша жинаған ұпай саныңыз: Қойылатын баға : «5» – 32-40, «4» - 19-31, «3» - 6-18 ұпай

9 слайд

Үй тапсырма сын тексеру (3 ұпай) Өткен тақырыпт ы қайталау (15ұпай) Оқулы қпен жұмыс (3 ұпай) Сергіту сәті (2 ұпай) Деңгейлі к тапсырм алар (10 ұпай) Тест тапсырм алары (7 ұпай) Барлық ұпай саны Қорыты нды бағасы Ұпай Бүгінгі сабаққа бойынша жинаған ұпай саныңыз: Қойылатын баға : «5» – 32-40, «4» - 19-31, «3» - 6-18 ұпай

Үй тапсырмасын тексеру

10 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

10 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

11 слайд

11 слайд

1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрыш

12 слайд
1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру; 4. 5. 6. 7.

12 слайд

1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру; 4. 5. 6. 7.

• 8. 1 – sin 2 α = cos 2 α • 9. cos 2 α – 1 = - (1 – cos 2 α) = -sin 2 α; • 10. sin 2 α+1+cos 2 α = (sin 2 α+cos 2 α)+1 = 1+1 =

13 слайд
• 8. 1 – sin 2 α = cos 2 α • 9. cos 2 α – 1 = - (1 – cos 2 α) = -sin 2 α; • 10. sin 2 α+1+cos 2 α = (sin 2 α+cos 2 α)+1 = 1+1 = 2; • 11. • 12.

13 слайд

• 8. 1 – sin 2 α = cos 2 α • 9. cos 2 α – 1 = - (1 – cos 2 α) = -sin 2 α; • 10. sin 2 α+1+cos 2 α = (sin 2 α+cos 2 α)+1 = 1+1 = 2; • 11. • 12.

Математикалық домино

14 слайд
Математикалық домино

14 слайд

Математикалық домино

15 слайд

15 слайд

• Желтоқсан көтерілісі — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында Алматыда болған қазақ жастарының КСРО үкіметінің

16 слайд
• Желтоқсан көтерілісі  — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында  Алматыда  болған қазақ жастарының  КСРО  үкіметінің отаршылдық, әміршіл-әкімшіл жүйесіне қарсы наразылық іс- қимылдары. Бостандыққа, тәуелсіздікке ұмтылған қазақ халқы тарихындағы елеулі оқиға болып табылады. 

16 слайд

• Желтоқсан көтерілісі  — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында  Алматыда  болған қазақ жастарының  КСРО  үкіметінің отаршылдық, әміршіл-әкімшіл жүйесіне қарсы наразылық іс- қимылдары. Бостандыққа, тәуелсіздікке ұмтылған қазақ халқы тарихындағы елеулі оқиға болып табылады. 

17 слайд

17 слайд

Оқулықпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде!

18 слайд
Оқулықпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде!

18 слайд

Оқулықпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде!

Сергіту сәті

19 слайд
Сергіту сәті

19 слайд

Сергіту сәті

• 1991 жылы КСРО ыдырап, Одақтың құрамындағы елдер өз алдарына жеке мемлекет болып жатты. Солардың қатарында Қаза

20 слайд
• 1991 жылы КСРО ыдырап, Одақтың құрамындағы елдер өз алдарына жеке мемлекет болып жатты. Солардың қатарында Қазақстан да болды. 1991 жылы 16-желтоқсанда Қазақстанның Жоғарғы Кеңесі “Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы” заңды қабылдады. Ескеретіні, Қазақстан КСРО құрамындағы елдердің арасында ең соңғысы болып Тәуелсіздігі туралы заңды қабылдады. Бұл заң 1990 жылы 25-қазанда қабылданған Қазақстанның Егемендігі туралы Декларациямен бірге Қазақ елінің елдігін нығайта түсті.

20 слайд

• 1991 жылы КСРО ыдырап, Одақтың құрамындағы елдер өз алдарына жеке мемлекет болып жатты. Солардың қатарында Қазақстан да болды. 1991 жылы 16-желтоқсанда Қазақстанның Жоғарғы Кеңесі “Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы” заңды қабылдады. Ескеретіні, Қазақстан КСРО құрамындағы елдердің арасында ең соңғысы болып Тәуелсіздігі туралы заңды қабылдады. Бұл заң 1990 жылы 25-қазанда қабылданған Қазақстанның Егемендігі туралы Декларациямен бірге Қазақ елінің елдігін нығайта түсті.

Жеке жұмыс

21 слайд
Жеке жұмыс

21 слайд

Жеке жұмыс

• Тест: • Негізгі тригонометриялық тепе – теңдік

22 слайд
• Тест: • Негізгі тригонометриялық тепе – теңдік

22 слайд

• Тест: • Негізгі тригонометриялық тепе – теңдік

• 2020 жылғы 22 қазанда Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің (ҰҚСК) IV- отырысына қатысқан Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт

23 слайд
• 2020 жылғы 22 қазанда Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің (ҰҚСК) IV- отырысына қатысқан Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев 2021 жылды «Тәуелсіздіктің 30 жылдығы» деп жариялады. Қазақстан Республикасының Президенті Қасым- Жомарт Тоқаев атап өткендей: «Т ə уелсіздік – мемлекеттігіміздің алтын діңгегі, дербестігіміздің берік негізі. Тарихы бай, тамыры терең Қазақ елі үшін бұдан асқан қастерлі құндылық жоқ. Оны ең қымбат қазынаға, ең асыл аманатқа балаймыз. Сондықтан бабалар аңсаған т ə уелсіздіктің қадірін жан- жүрегімізбен сезінеміз. Егемендік – ə р халыққа бұйыра бермейтін баға жетпес бақыт. Т ə уелсіздік шежіресі Тұңғыш Президентіміз – Елбасының тарихи тұлғасымен тығыз байланысты».

23 слайд

• 2020 жылғы 22 қазанда Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің (ҰҚСК) IV- отырысына қатысқан Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев 2021 жылды «Тәуелсіздіктің 30 жылдығы» деп жариялады. Қазақстан Республикасының Президенті Қасым- Жомарт Тоқаев атап өткендей: «Т ə уелсіздік – мемлекеттігіміздің алтын діңгегі, дербестігіміздің берік негізі. Тарихы бай, тамыры терең Қазақ елі үшін бұдан асқан қастерлі құндылық жоқ. Оны ең қымбат қазынаға, ең асыл аманатқа балаймыз. Сондықтан бабалар аңсаған т ə уелсіздіктің қадірін жан- жүрегімізбен сезінеміз. Егемендік – ə р халыққа бұйыра бермейтін баға жетпес бақыт. Т ə уелсіздік шежіресі Тұңғыш Президентіміз – Елбасының тарихи тұлғасымен тығыз байланысты».

Бекіту сұрақтары: 1. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдан

24 слайд
Бекіту сұрақтары: 1. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану; 2. Есепті шешу алгоритмін анықтау; 3. Бұрышты салу, салуын талдап айту.

24 слайд

Бекіту сұрақтары: 1. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану; 2. Есепті шешу алгоритмін анықтау; 3. Бұрышты салу, салуын талдап айту.

Рефлексия 1. Саба қтың басында анықталған оқу мақсатына ___ % жетт ім 2. Сабақ барысында болған жұмыс түрлері мен үшін _____

25 слайд
Рефлексия 1. Саба қтың басында анықталған оқу мақсатына ___ % жетт ім 2. Сабақ барысында болған жұмыс түрлері мен үшін _____ болды 3. Сабақ уақытында өзімді _______ сезіндім 4. Мұғалімге қояр сұрағым: __________________

25 слайд

Рефлексия 1. Саба қтың басында анықталған оқу мақсатына ___ % жетт ім 2. Сабақ барысында болған жұмыс түрлері мен үшін _____ болды 3. Сабақ уақытында өзімді _______ сезіндім 4. Мұғалімге қояр сұрағым: __________________

Министірлікпен келісілген курстар тізімі