Материалдар / Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік. Презентация, 8 сынып. Оқушыларға бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін, котангенсін анықтамасын білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2021
1863
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер Мұғалім : Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы Бөлім: Тікбұрышты үшбұр

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер Мұғалім : Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы Бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар Ақтөбе қаласы Құнан мектеп – лицейі 07.12.2021

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер Мұғалім : Теңізбай Гүлжауһар Мұхтарқызы Бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар Ақтөбе қаласы Құнан мектеп – лицейі 07.12.2021

Сабақтың о қу мақсаттары: 8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; Сабақ

2 слайд
Сабақтың о қу мақсаттары: 8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; Сабақтың соңында мен...

2 слайд

Сабақтың о қу мақсаттары: 8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; Сабақтың соңында мен...

Сабақтың о қу мақсаттары: Сабақтың соңында мен  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, кот

3 слайд
Сабақтың о қу мақсаттары: Сабақтың соңында мен  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану;  Есепті шешу алгоритмін анықтау;  Б ұрышты салу, салуын талдап айту.

3 слайд

Сабақтың о қу мақсаттары: Сабақтың соңында мен  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану;  Есепті шешу алгоритмін анықтау;  Б ұрышты салу, салуын талдап айту.

Бағалау критерий: Оқушы  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасы

4 слайд
Бағалау критерий: Оқушы  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады.

4 слайд

Бағалау критерий: Оқушы  Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады.

5 слайд

5 слайд

Тәуелсіздікке 30 жыл 1986ж 1991ж 2021ж

6 слайд
Тәуелсіздікке 30 жыл 1986ж 1991ж 2021ж

6 слайд

Тәуелсіздікке 30 жыл 1986ж 1991ж 2021ж

Топқа бөлу

7 слайд
Топқа бөлу

7 слайд

Топқа бөлу

1416+570 = 1050+941 = 1015+1006 =

8 слайд
1416+570 = 1050+941 = 1015+1006 =

8 слайд

1416+570 = 1050+941 = 1015+1006 =

Үй тапсырма сын тексеру (3 ұпай) Өткен тақырыпт ы қайталау (15ұпай) Оқулы қпен жұмыс (3 ұпай) Сергіту сәті (2 ұпай) Дең

9 слайд
Үй тапсырма сын тексеру (3 ұпай) Өткен тақырыпт ы қайталау (15ұпай) Оқулы қпен жұмыс (3 ұпай) Сергіту сәті (2 ұпай) Деңгейлі к тапсырм алар (10 ұпай) Тест тапсырм алары (7 ұпай) Барлық ұпай саны Қорыты нды бағасы Ұпай Бүгінгі сабаққа бойынша жинаған ұпай саныңыз: Қойылатын баға : «5» – 32-40, «4» - 19-31, «3» - 6-18 ұпай

9 слайд

Үй тапсырма сын тексеру (3 ұпай) Өткен тақырыпт ы қайталау (15ұпай) Оқулы қпен жұмыс (3 ұпай) Сергіту сәті (2 ұпай) Деңгейлі к тапсырм алар (10 ұпай) Тест тапсырм алары (7 ұпай) Барлық ұпай саны Қорыты нды бағасы Ұпай Бүгінгі сабаққа бойынша жинаған ұпай саныңыз: Қойылатын баға : «5» – 32-40, «4» - 19-31, «3» - 6-18 ұпай

Үй тапсырмасын тексеру

10 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

10 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

11 слайд

11 слайд

1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрыш

12 слайд
1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру; 4. 5. 6. 7.

12 слайд

1. тікбұрышты үшбұрышқа және оның қабырғаларына анықтама беру; 2. Пифагор теоремасына анықтама беру, оны дәлелдеу; 3. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусына, косинусына, тангенсіне, котангенсіне анықтама беру; 4. 5. 6. 7.

• 8. 1 – sin 2 α = cos 2 α • 9. cos 2 α – 1 = - (1 – cos 2 α) = -sin 2 α; • 10. sin 2 α+1+cos 2 α = (sin 2 α+cos 2 α)+1 = 1+1 =

13 слайд
• 8. 1 – sin 2 α = cos 2 α • 9. cos 2 α – 1 = - (1 – cos 2 α) = -sin 2 α; • 10. sin 2 α+1+cos 2 α = (sin 2 α+cos 2 α)+1 = 1+1 = 2; • 11. • 12.

13 слайд

• 8. 1 – sin 2 α = cos 2 α • 9. cos 2 α – 1 = - (1 – cos 2 α) = -sin 2 α; • 10. sin 2 α+1+cos 2 α = (sin 2 α+cos 2 α)+1 = 1+1 = 2; • 11. • 12.

Математикалық домино

14 слайд
Математикалық домино

14 слайд

Математикалық домино

15 слайд

15 слайд

• Желтоқсан көтерілісі — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында Алматыда болған қазақ жастарының КСРО үкіметінің

16 слайд
• Желтоқсан көтерілісі  — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында  Алматыда  болған қазақ жастарының  КСРО  үкіметінің отаршылдық, әміршіл-әкімшіл жүйесіне қарсы наразылық іс- қимылдары. Бостандыққа, тәуелсіздікке ұмтылған қазақ халқы тарихындағы елеулі оқиға болып табылады. 

16 слайд

• Желтоқсан көтерілісі  — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында  Алматыда  болған қазақ жастарының  КСРО  үкіметінің отаршылдық, әміршіл-әкімшіл жүйесіне қарсы наразылық іс- қимылдары. Бостандыққа, тәуелсіздікке ұмтылған қазақ халқы тарихындағы елеулі оқиға болып табылады. 

17 слайд

17 слайд

Оқулықпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде!

18 слайд
Оқулықпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде!

18 слайд

Оқулықпен жұмыс Тепе – теңдікті дәлелде!

Сергіту сәті

19 слайд
Сергіту сәті

19 слайд

Сергіту сәті

• 1991 жылы КСРО ыдырап, Одақтың құрамындағы елдер өз алдарына жеке мемлекет болып жатты. Солардың қатарында Қаза

20 слайд
• 1991 жылы КСРО ыдырап, Одақтың құрамындағы елдер өз алдарына жеке мемлекет болып жатты. Солардың қатарында Қазақстан да болды. 1991 жылы 16-желтоқсанда Қазақстанның Жоғарғы Кеңесі “Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы” заңды қабылдады. Ескеретіні, Қазақстан КСРО құрамындағы елдердің арасында ең соңғысы болып Тәуелсіздігі туралы заңды қабылдады. Бұл заң 1990 жылы 25-қазанда қабылданған Қазақстанның Егемендігі туралы Декларациямен бірге Қазақ елінің елдігін нығайта түсті.

20 слайд

• 1991 жылы КСРО ыдырап, Одақтың құрамындағы елдер өз алдарына жеке мемлекет болып жатты. Солардың қатарында Қазақстан да болды. 1991 жылы 16-желтоқсанда Қазақстанның Жоғарғы Кеңесі “Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы” заңды қабылдады. Ескеретіні, Қазақстан КСРО құрамындағы елдердің арасында ең соңғысы болып Тәуелсіздігі туралы заңды қабылдады. Бұл заң 1990 жылы 25-қазанда қабылданған Қазақстанның Егемендігі туралы Декларациямен бірге Қазақ елінің елдігін нығайта түсті.

Жеке жұмыс

21 слайд
Жеке жұмыс

21 слайд

Жеке жұмыс

• Тест: • Негізгі тригонометриялық тепе – теңдік

22 слайд
• Тест: • Негізгі тригонометриялық тепе – теңдік

22 слайд

• Тест: • Негізгі тригонометриялық тепе – теңдік

• 2020 жылғы 22 қазанда Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің (ҰҚСК) IV- отырысына қатысқан Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт

23 слайд
• 2020 жылғы 22 қазанда Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің (ҰҚСК) IV- отырысына қатысқан Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев 2021 жылды «Тәуелсіздіктің 30 жылдығы» деп жариялады. Қазақстан Республикасының Президенті Қасым- Жомарт Тоқаев атап өткендей: «Т ə уелсіздік – мемлекеттігіміздің алтын діңгегі, дербестігіміздің берік негізі. Тарихы бай, тамыры терең Қазақ елі үшін бұдан асқан қастерлі құндылық жоқ. Оны ең қымбат қазынаға, ең асыл аманатқа балаймыз. Сондықтан бабалар аңсаған т ə уелсіздіктің қадірін жан- жүрегімізбен сезінеміз. Егемендік – ə р халыққа бұйыра бермейтін баға жетпес бақыт. Т ə уелсіздік шежіресі Тұңғыш Президентіміз – Елбасының тарихи тұлғасымен тығыз байланысты».

23 слайд

• 2020 жылғы 22 қазанда Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің (ҰҚСК) IV- отырысына қатысқан Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев 2021 жылды «Тәуелсіздіктің 30 жылдығы» деп жариялады. Қазақстан Республикасының Президенті Қасым- Жомарт Тоқаев атап өткендей: «Т ə уелсіздік – мемлекеттігіміздің алтын діңгегі, дербестігіміздің берік негізі. Тарихы бай, тамыры терең Қазақ елі үшін бұдан асқан қастерлі құндылық жоқ. Оны ең қымбат қазынаға, ең асыл аманатқа балаймыз. Сондықтан бабалар аңсаған т ə уелсіздіктің қадірін жан- жүрегімізбен сезінеміз. Егемендік – ə р халыққа бұйыра бермейтін баға жетпес бақыт. Т ə уелсіздік шежіресі Тұңғыш Президентіміз – Елбасының тарихи тұлғасымен тығыз байланысты».

Бекіту сұрақтары: 1. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдан

24 слайд
Бекіту сұрақтары: 1. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану; 2. Есепті шешу алгоритмін анықтау; 3. Бұрышты салу, салуын талдап айту.

24 слайд

Бекіту сұрақтары: 1. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолдану; 2. Есепті шешу алгоритмін анықтау; 3. Бұрышты салу, салуын талдап айту.

Рефлексия 1. Саба қтың басында анықталған оқу мақсатына ___ % жетт ім 2. Сабақ барысында болған жұмыс түрлері мен үшін _____

25 слайд
Рефлексия 1. Саба қтың басында анықталған оқу мақсатына ___ % жетт ім 2. Сабақ барысында болған жұмыс түрлері мен үшін _____ болды 3. Сабақ уақытында өзімді _______ сезіндім 4. Мұғалімге қояр сұрағым: __________________

25 слайд

Рефлексия 1. Саба қтың басында анықталған оқу мақсатына ___ % жетт ім 2. Сабақ барысында болған жұмыс түрлері мен үшін _____ болды 3. Сабақ уақытында өзімді _______ сезіндім 4. Мұғалімге қояр сұрағым: __________________