Ашық сабақ: Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын арқылы дағдыларды жақсарту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
7-бөлім Ойын арқылы дағдыларды жақсарту Оқу мақсаты: 6.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және бала

#1 слайд
7-бөлім Ойын арқылы дағдыларды жақсарту Оқу мақсаты: 6.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу. Сабақтың тақырыбы: Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену.

1 слайд

7-бөлім Ойын арқылы дағдыларды жақсарту Оқу мақсаты: 6.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу. Сабақтың тақырыбы: Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену.

Сабақтың мақсаттары: Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құры

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары: Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсінуге және қолдана білуге үйрету. Бағалау критерийлері : Футболдағы дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолдана біледі.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсінуге және қолдана білуге үйрету. Бағалау критерийлері : Футболдағы дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолдана біледі.

Тілдік мақсаттар Командалық ойындарда өзінің дағдысымен түсініктерін талқылай және көрсете алады. Мыналарды қамтиды: • қауіпсізд

#3 слайд
Тілдік мақсаттар Командалық ойындарда өзінің дағдысымен түсініктерін талқылай және көрсете алады. Мыналарды қамтиды: • қауіпсіздік ережесі, жарақат, қауіптің алдын алу • пас, допты беру • үйлесімдік, реттілік • дәлділік, соққы Талқылауға арналған сұрақтар: • Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай? • Футбол сабақтарында жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? • Тапсырма кезіндегі қимыл-қозғалыс реттілігін қандай? • Жаттығуларды орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? • Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?

3 слайд

Тілдік мақсаттар Командалық ойындарда өзінің дағдысымен түсініктерін талқылай және көрсете алады. Мыналарды қамтиды: • қауіпсіздік ережесі, жарақат, қауіптің алдын алу • пас, допты беру • үйлесімдік, реттілік • дәлділік, соққы Талқылауға арналған сұрақтар: • Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай? • Футбол сабақтарында жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? • Тапсырма кезіндегі қимыл-қозғалыс реттілігін қандай? • Жаттығуларды орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? • Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?

Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, жауапкершіліке және өмір бой

#4 слайд
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, жауапкершіліке және өмір бойы оқуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар: Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

4 слайд

Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, жауапкершіліке және өмір бойы оқуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар: Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

АКТ қ олдану да ғ дылары: Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану. Ал

#5 слайд
АКТ қ олдану да ғ дылары: Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану. Алдын ала білімі : Білім алушылар төмендегі сыныптарда және сабақтан тыс уақытта топтық ойындарда алған білімдері мен қабілеттерін және дағдыларын меңгерген.

5 слайд

АКТ қ олдану да ғ дылары: Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану. Алдын ала білімі : Білім алушылар төмендегі сыныптарда және сабақтан тыс уақытта топтық ойындарда алған білімдері мен қабілеттерін және дағдыларын меңгерген.

Тапсырма (Т, ЖЖ, ҚБ) «Екі аңшы» ойынын ойнайды. Әр ойыншыда шектелген алаңда теуіп жүретін футбол добы болады. Екі «аңшы» өз

#6 слайд
Тапсырма (Т, ЖЖ, ҚБ) «Екі аңшы» ойынын ойнайды. Әр ойыншыда шектелген алаңда теуіп жүретін футбол добы болады. Екі «аңшы» өз добын қандай да бір ойыншының добын мүмкіндігінше тиіп өтетіндей, теуіп беруге тырысады. Бұл ойлары іске асқан жағдайда, добын тиіп өткен ойыншы «аңшының» көмекшісіне айналады. Ол допты теуіп жүре алады және «аңшылардың» біріне теуіп бере алады, алайда оған басқа ойыншылардың добына қарай тебуге болмайды. Оқушылар шектелген алаңда доппен ойнап жүріп, добын теуіп бере алады, алайда басқалардың добын тиіп өтуге болмайды. Тапсырманы ең жылдам орындаған ойыншы жеңіске жетеді.

6 слайд

Тапсырма (Т, ЖЖ, ҚБ) «Екі аңшы» ойынын ойнайды. Әр ойыншыда шектелген алаңда теуіп жүретін футбол добы болады. Екі «аңшы» өз добын қандай да бір ойыншының добын мүмкіндігінше тиіп өтетіндей, теуіп беруге тырысады. Бұл ойлары іске асқан жағдайда, добын тиіп өткен ойыншы «аңшының» көмекшісіне айналады. Ол допты теуіп жүре алады және «аңшылардың» біріне теуіп бере алады, алайда оған басқа ойыншылардың добына қарай тебуге болмайды. Оқушылар шектелген алаңда доппен ойнап жүріп, добын теуіп бере алады, алайда басқалардың добын тиіп өтуге болмайды. Тапсырманы ең жылдам орындаған ойыншы жеңіске жетеді.

Осы тапсырманың дескрипторлары: - Футбол сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; - Дене ж

#7 слайд
Осы тапсырманың дескрипторлары: - Футбол сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; - Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолданады. Сұраңыз: Жаттығуларды орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру тәсілдері қандай? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

7 слайд

Осы тапсырманың дескрипторлары: - Футбол сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; - Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолданады. Сұраңыз: Жаттығуларды орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру тәсілдері қандай? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

(С, ҚБ) Тапсырма Футболға арналған арнайы жаттығулар: 1) Допты қарсыласқа аяққа лақтыру , допты тебу (оң – сол аяқпен); 2)

#8 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма Футболға арналған арнайы жаттығулар: 1) Допты қарсыласқа аяққа лақтыру , допты тебу (оң – сол аяқпен); 2) Қозғалыста допты тоқтату тебу (оң – сол аяқпен); 3) Допты кеудеумен тоқтату және тебу; 4) Допты қарсыласқа тізеге лақтыру оны тоқтату, және тебу.

8 слайд

(С, ҚБ) Тапсырма Футболға арналған арнайы жаттығулар: 1) Допты қарсыласқа аяққа лақтыру , допты тебу (оң – сол аяқпен); 2) Қозғалыста допты тоқтату тебу (оң – сол аяқпен); 3) Допты кеудеумен тоқтату және тебу; 4) Допты қарсыласқа тізеге лақтыру оны тоқтату, және тебу.

Осы тапсырманың дескрипторлары: - Футбол сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; - Дене ж

#9 слайд
Осы тапсырманың дескрипторлары: - Футбол сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; - Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолданады; - Допты тоқтату техникасын дұрыс орындайды. Сұраңыз: Жаттығуларды орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру тәсілдері қандай? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? Допты ұстап алу үшін қандай тактиканы қолдандыңыз? Доппен орын ауыстыру кезінде қандай айла-тәсілдер қолдандыңыз?

9 слайд

Осы тапсырманың дескрипторлары: - Футбол сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі; - Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолданады; - Допты тоқтату техникасын дұрыс орындайды. Сұраңыз: Жаттығуларды орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру тәсілдері қандай? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? Допты ұстап алу үшін қандай тактиканы қолдандыңыз? Доппен орын ауыстыру кезінде қандай айла-тәсілдер қолдандыңыз?

Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? -

#10 слайд
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалауды жүргізу ұсынылады.

10 слайд

Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалауды жүргізу ұсынылады.

Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүл

#11 слайд
Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүлде түсінбедім

11 слайд

Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүлде түсінбедім

Ресурстар: Үлкен бос кеңістік. Футбол доптары, фишкалар, конустар, рефлексия парақшалары. Қауіпсіздік ережесіне сілтеме: https:

#12 слайд
Ресурстар: Үлкен бос кеңістік. Футбол доптары, фишкалар, конустар, рефлексия парақшалары. Қауіпсіздік ережесіне сілтеме: https:// gigabaza.ru/doc/105337.html Допты тоқтату техникасы интернет ресурсына сілтеме: https:// www.youtube.com/watch?v=B6XoEuTKzwI https:// www.youtube.com/watch?v=qewHqQ-Ai_w Қимыл-қозғалысқа арналған ойындар http:// www.igraza.ru/page-3-1-8.html Допты беру техникасы интернет ресурсына сілтеме: https:// www.youtube.com/watch?v=gXC95dD5cGY&t=2s

12 слайд

Ресурстар: Үлкен бос кеңістік. Футбол доптары, фишкалар, конустар, рефлексия парақшалары. Қауіпсіздік ережесіне сілтеме: https:// gigabaza.ru/doc/105337.html Допты тоқтату техникасы интернет ресурсына сілтеме: https:// www.youtube.com/watch?v=B6XoEuTKzwI https:// www.youtube.com/watch?v=qewHqQ-Ai_w Қимыл-қозғалысқа арналған ойындар http:// www.igraza.ru/page-3-1-8.html Допты беру техникасы интернет ресурсына сілтеме: https:// www.youtube.com/watch?v=gXC95dD5cGY&t=2s

Назарларыңызға рахмет!

#13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
16.10.2020
1137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі