Ашық сабақ: Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы Жетісай аудан Б. Майлин атындағы №21 ЖОМ биолгия пәні мұғалімі А.Унерова Сабақтың тақырыбы Өсімді

#1 слайд
Түркістан облысы Жетісай аудан Б. Майлин атындағы №21 ЖОМ биолгия пәні мұғалімі А.Унерова Сабақтың тақырыбы Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер О қу мақсаттары: Сабақтың мақсаттары: Фитогормондар әсерінің типтерін және фитогормондардың химиялық құрамы мен ауксинді түсіндіру; Сабақ мақсатында оқушының қадағалауға болатын іс-әрекеті, белсенділігі/мінез- құлқы сипатталып, оқушылар оқу нәтижесінде не үйренуге тиіс екені туралы жазылады. МАН 40 б.9.4.2.1 – өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау

1 слайд

Түркістан облысы Жетісай аудан Б. Майлин атындағы №21 ЖОМ биолгия пәні мұғалімі А.Унерова Сабақтың тақырыбы Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер О қу мақсаттары: Сабақтың мақсаттары: Фитогормондар әсерінің типтерін және фитогормондардың химиялық құрамы мен ауксинді түсіндіру; Сабақ мақсатында оқушының қадағалауға болатын іс-әрекеті, белсенділігі/мінез- құлқы сипатталып, оқушылар оқу нәтижесінде не үйренуге тиіс екені туралы жазылады. МАН 40 б.9.4.2.1 – өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау

* Белсенді әдіс- тәсілдер * Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін о

#2 слайд
* Белсенді әдіс- тәсілдер * Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. МАН 25 б. «Кластер» әдісі « Қар кесек » Топтық жұмыс«Еркін микрафон» әдісі Кешенді кесте Зертханал ық жұмыс

2 слайд

* Белсенді әдіс- тәсілдер * Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. МАН 25 б. «Кластер» әдісі « Қар кесек » Топтық жұмыс«Еркін микрафон» әдісі Кешенді кесте Зертханал ық жұмыс

Ж.А. Қараевтың “деңгейлеп саралап оқыту технологиясының” негізгі идеясы оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында

#3 слайд
Ж.А. Қараевтың “деңгейлеп саралап оқыту технологиясының” негізгі идеясы оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында оқушыны өздігінен дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға ретінде қалыптастыру болып табылады « Қар кесек » әдісі бойынша оқушылар үй тапсырмасын кезектесіп айтады. 1. Гомеостаз дегеніміз не? 2.Адам ағзасының қандай «ішкі ортасын » білесіңдер. 3.Нейрогуморальдық реттелу дегеніміз не. 4. Гипоталамус, гипофиз дегеніміз не? 5. Гомеостазды сақтауға бағытталған жүйке және гуморальдық механизм арасындағы байланысты анықтау. 6. Термореттеуді жүзеге асыру үшін адам ағзасы қандай механизмінді пайдаланады? І. Топтық жұмыс. Фитогормондардың химиялық құрамын анықтау. ауксиндер гиббереллиндер цитокининдер Фитогормондар абсциз қышқылы (АБҚ) этилен CLE- пептидтер Оқулықпен жұмыс. Фитогормондар әсері мен типтерін сипаттау. Кешенді кесте Әсер ету типтері Фитог ормон Фитогорм он әсері Әсері Зертханалық жұмыс «Ауксиннің өсімдіктерге әсерін зерттеу" Жұмыс барысы: 1.Ауксин (немесе гормондар қоспасы ) әсеріне ұшыраған және бақылау өсімдігінің вегетативті мүшелерінің жағдайын бағалаңдар? 2.Ұзындығын өлшеп, тәжірибе кезінде түзілген өркендер мен тамырларды санаңдар. 3.Мәліметтерді дәптерге кестені сызып алып толтырыңдар .

3 слайд

Ж.А. Қараевтың “деңгейлеп саралап оқыту технологиясының” негізгі идеясы оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында оқушыны өздігінен дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға ретінде қалыптастыру болып табылады « Қар кесек » әдісі бойынша оқушылар үй тапсырмасын кезектесіп айтады. 1. Гомеостаз дегеніміз не? 2.Адам ағзасының қандай «ішкі ортасын » білесіңдер. 3.Нейрогуморальдық реттелу дегеніміз не. 4. Гипоталамус, гипофиз дегеніміз не? 5. Гомеостазды сақтауға бағытталған жүйке және гуморальдық механизм арасындағы байланысты анықтау. 6. Термореттеуді жүзеге асыру үшін адам ағзасы қандай механизмінді пайдаланады? І. Топтық жұмыс. Фитогормондардың химиялық құрамын анықтау. ауксиндер гиббереллиндер цитокининдер Фитогормондар абсциз қышқылы (АБҚ) этилен CLE- пептидтер Оқулықпен жұмыс. Фитогормондар әсері мен типтерін сипаттау. Кешенді кесте Әсер ету типтері Фитог ормон Фитогорм он әсері Әсері Зертханалық жұмыс «Ауксиннің өсімдіктерге әсерін зерттеу" Жұмыс барысы: 1.Ауксин (немесе гормондар қоспасы ) әсеріне ұшыраған және бақылау өсімдігінің вегетативті мүшелерінің жағдайын бағалаңдар? 2.Ұзындығын өлшеп, тәжірибе кезінде түзілген өркендер мен тамырларды санаңдар. 3.Мәліметтерді дәптерге кестені сызып алып толтырыңдар .

Критериалды бағалауды қолдану. Біліктілікті арттырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізу деңгейін бағамдау: критериалды ба

#4 слайд
Критериалды бағалауды қолдану. Біліктілікті арттырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізу деңгейін бағамдау: критериалды бағалау. . -Қалыптастырушы бағалау Дескриптор: 1.Фитогормондар әсерінің типтері анықтайды; 2.Жануарлар мен өсімдіктер гормондар арасындағы айырмашылықты анықтайды. Дескриптор: 1.Фитогормондардың химиялық құрамын анықтайды; 2.Ауксин қызметін сипаттайды.

4 слайд

Критериалды бағалауды қолдану. Біліктілікті арттырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізу деңгейін бағамдау: критериалды бағалау. . -Қалыптастырушы бағалау Дескриптор: 1.Фитогормондар әсерінің типтері анықтайды; 2.Жануарлар мен өсімдіктер гормондар арасындағы айырмашылықты анықтайды. Дескриптор: 1.Фитогормондардың химиялық құрамын анықтайды; 2.Ауксин қызметін сипаттайды.

Ұлы педагог Ушинский : «Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі

#5 слайд
Ұлы педагог Ушинский : «Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады» Назарларыңызға рахмет!

5 слайд

Ұлы педагог Ушинский : «Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады» Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
15.05.2019
1986
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі