Ашық сабақ: Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер
Ашық сабақ: Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер

#1 слайд
Түркістан облысы Жетісай аудан Б. Майлин атындағы №21 ЖОМ
биолгия пәні мұғалімі А.Унерова
Сабақтың тақырыбы
Өсімдіктің өсуі мен
дамуын реттегіштер
О қу мақсаттары: Сабақтың мақсаттары:
Фитогормондар әсерінің типтерін
және фитогормондардың химиялық
құрамы мен ауксинді түсіндіру;
Сабақ мақсатында оқушының қадағалауға
болатын іс-әрекеті, белсенділігі/мінез-
құлқы сипатталып, оқушылар оқу
нәтижесінде не үйренуге тиіс екені туралы
жазылады. МАН 40 б.9.4.2.1 – өнеркәсіптің
ахуалын анықтап,
қорытынды жасау
1 слайд
Түркістан облысы Жетісай аудан Б. Майлин атындағы №21 ЖОМ биолгия пәні мұғалімі А.Унерова Сабақтың тақырыбы Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер О қу мақсаттары: Сабақтың мақсаттары: Фитогормондар әсерінің типтерін және фитогормондардың химиялық құрамы мен ауксинді түсіндіру; Сабақ мақсатында оқушының қадағалауға болатын іс-әрекеті, белсенділігі/мінез- құлқы сипатталып, оқушылар оқу нәтижесінде не үйренуге тиіс екені туралы жазылады. МАН 40 б.9.4.2.1 – өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау
#2 слайд
* Белсенді әдіс-
тәсілдер
* Белсенді оқу оқушының
мұғалімді енжар тыңдап
қана қоймай, белсенді
жұмысқа тартылуын
көздейтін оқыту және оқу
әдістерінің бірі болып
табылады. МАН 25 б. «Кластер» әдісі
« Қар кесек »
Топтық
жұмыс«Еркін
микрафон» әдісі
Кешенді
кесте
Зертханал
ық жұмыс
2 слайд
* Белсенді әдіс- тәсілдер * Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. МАН 25 б. «Кластер» әдісі « Қар кесек » Топтық жұмыс«Еркін микрафон» әдісі Кешенді кесте Зертханал ық жұмыс
#3 слайд
Ж.А. Қараевтың “деңгейлеп саралап оқыту
технологиясының” негізгі идеясы оқытуды
ізгілендіру мен демократияландыру
жағдайында оқушыны өздігінен дұрыс шешім
қабылдай алатын, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға
ретінде қалыптастыру болып табылады
« Қар кесек » әдісі бойынша оқушылар
үй тапсырмасын кезектесіп айтады.
1. Гомеостаз дегеніміз не?
2.Адам ағзасының қандай «ішкі
ортасын » білесіңдер.
3.Нейрогуморальдық реттелу дегеніміз
не.
4. Гипоталамус, гипофиз дегеніміз не?
5. Гомеостазды сақтауға бағытталған
жүйке және гуморальдық механизм
арасындағы байланысты анықтау.
6. Термореттеуді жүзеге асыру үшін
адам ағзасы қандай механизмінді
пайдаланады? І. Топтық жұмыс.
Фитогормондардың химиялық
құрамын анықтау.
ауксиндер
гиббереллиндер
цитокининдер Фитогормондар
абсциз
қышқылы
(АБҚ)
этилен CLE-
пептидтер Оқулықпен жұмыс.
Фитогормондар әсері мен
типтерін сипаттау.
Кешенді кесте
Әсер ету
типтері Фитог
ормон Фитогорм
он әсері Әсері
Зертханалық жұмыс «Ауксиннің өсімдіктерге әсерін зерттеу"
Жұмыс барысы:
1.Ауксин (немесе гормондар қоспасы ) әсеріне ұшыраған және бақылау өсімдігінің
вегетативті мүшелерінің жағдайын бағалаңдар?
2.Ұзындығын өлшеп, тәжірибе кезінде түзілген өркендер мен тамырларды санаңдар.
3.Мәліметтерді дәптерге кестені сызып алып толтырыңдар .
3 слайд
Ж.А. Қараевтың “деңгейлеп саралап оқыту технологиясының” негізгі идеясы оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында оқушыны өздігінен дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға ретінде қалыптастыру болып табылады « Қар кесек » әдісі бойынша оқушылар үй тапсырмасын кезектесіп айтады. 1. Гомеостаз дегеніміз не? 2.Адам ағзасының қандай «ішкі ортасын » білесіңдер. 3.Нейрогуморальдық реттелу дегеніміз не. 4. Гипоталамус, гипофиз дегеніміз не? 5. Гомеостазды сақтауға бағытталған жүйке және гуморальдық механизм арасындағы байланысты анықтау. 6. Термореттеуді жүзеге асыру үшін адам ағзасы қандай механизмінді пайдаланады? І. Топтық жұмыс. Фитогормондардың химиялық құрамын анықтау. ауксиндер гиббереллиндер цитокининдер Фитогормондар абсциз қышқылы (АБҚ) этилен CLE- пептидтер Оқулықпен жұмыс. Фитогормондар әсері мен типтерін сипаттау. Кешенді кесте Әсер ету типтері Фитог ормон Фитогорм он әсері Әсері Зертханалық жұмыс «Ауксиннің өсімдіктерге әсерін зерттеу" Жұмыс барысы: 1.Ауксин (немесе гормондар қоспасы ) әсеріне ұшыраған және бақылау өсімдігінің вегетативті мүшелерінің жағдайын бағалаңдар? 2.Ұзындығын өлшеп, тәжірибе кезінде түзілген өркендер мен тамырларды санаңдар. 3.Мәліметтерді дәптерге кестені сызып алып толтырыңдар .
#4 слайд
Критериалды бағалауды
қолдану. Біліктілікті
арттырудан күтілетін
нәтижелерге қол жеткізу
деңгейін
бағамдау: критериалды
бағалау.
.
-Қалыптастырушы
бағалау Дескриптор:
1.Фитогормондар әсерінің
типтері анықтайды;
2.Жануарлар мен өсімдіктер
гормондар арасындағы
айырмашылықты анықтайды.
Дескриптор:
1.Фитогормондардың
химиялық құрамын анықтайды;
2.Ауксин қызметін сипаттайды.
4 слайд
Критериалды бағалауды қолдану. Біліктілікті арттырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізу деңгейін бағамдау: критериалды бағалау. . -Қалыптастырушы бағалау Дескриптор: 1.Фитогормондар әсерінің типтері анықтайды; 2.Жануарлар мен өсімдіктер гормондар арасындағы айырмашылықты анықтайды. Дескриптор: 1.Фитогормондардың химиялық құрамын анықтайды; 2.Ауксин қызметін сипаттайды.
#5 слайд
Ұлы педагог Ушинский : «Мұғалім білімін
үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім,
ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі
де жойылады»
Назарларыңызға рахмет!
5 слайд
Ұлы педагог Ушинский : «Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады» Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













