2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ. Презентация. Оралхан Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Ашық сабақ. Презентация. Оралхан Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда Оралхан Бөкейдің "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түрлі әдіс-тәсілдермен ашу жолдары берілген
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
06 Наурыз 2025
198
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
О.Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

1 слайд
О.Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

1 слайд

О.Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Топқа бірігу «Ашамайға мінгізу» әдісі Оқушылар арғымақтардың суреті арқылы топтарға бірігеді.

2 слайд
Топқа бірігу «Ашамайға мінгізу» әдісі Оқушылар арғымақтардың суреті арқылы топтарға бірігеді.

2 слайд

Топқа бірігу «Ашамайға мінгізу» әдісі Оқушылар арғымақтардың суреті арқылы топтарға бірігеді.

Үй тапсырмасын сұрау «Сөзжұмбақ» әдісі Сөзжұмбақ шешу арқылы оқушылардың үйге берілген тапсырма «Тортай мінер ақбоз ат» әңгім

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Сөзжұмбақ» әдісі Сөзжұмбақ шешу арқылы оқушылардың үйге берілген тапсырма «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесін оқығандығы тексеріледі. Әр топтағы сөзжұмбақтың кілтті сөздері арқылы топ атаулары шығады:

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау «Сөзжұмбақ» әдісі Сөзжұмбақ шешу арқылы оқушылардың үйге берілген тапсырма «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесін оқығандығы тексеріледі. Әр топтағы сөзжұмбақтың кілтті сөздері арқылы топ атаулары шығады:

4 слайд

4 слайд

Ж А ЗУШ Ы

5 слайд
Ж А ЗУШ Ы

5 слайд

Ж А ЗУШ Ы

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я

6 слайд
Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я

6 слайд

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК

7 слайд
Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК

7 слайд

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК Ш Ы Ң ҒЫ С Т А Й

8 слайд
Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК Ш Ы Ң ҒЫ С Т А Й

8 слайд

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК Ш Ы Ң ҒЫ С Т А Й

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК Ш Ы Ң ҒЫ С Т А Й А Л А С Т А Л Ғ А Н

9 слайд
Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК Ш Ы Ң ҒЫ С Т А Й А Л А С Т А Л Ғ А Н

9 слайд

Ж А ЗУШ Ы М О Ң Ғ О Л И Я ІР ІМШ ІК Ш Ы Ң ҒЫ С Т А Й А Л А С Т А Л Ғ А Н

10 слайд

10 слайд

Т О Р Т А Й

11 слайд
Т О Р Т А Й

11 слайд

Т О Р Т А Й

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У

12 слайд
Т О Р Т А Й Б Ұ З А У

12 слайд

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е

13 слайд
Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е

13 слайд

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П

14 слайд
Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П

14 слайд

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П К І Т А П

15 слайд
Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П К І Т А П

15 слайд

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П К І Т А П

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П К І Т А П Ф Е Р М А

16 слайд
Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П К І Т А П Ф Е Р М А

16 слайд

Т О Р Т А Й Б Ұ З А У Ш І Л Д Е Ш Ө П К І Т А П Ф Е Р М А

17 слайд

17 слайд

К ІТАП

18 слайд
К ІТАП

18 слайд

К ІТАП

К ІТАП ОРАШ

19 слайд
К ІТАП ОРАШ

19 слайд

К ІТАП ОРАШ

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС

20 слайд
К ІТАП ОРАШ СОҒЫС

20 слайд

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ

21 слайд
К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ

21 слайд

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ

22 слайд
К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ

22 слайд

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ ЖАЗУШЫ

23 слайд
К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ ЖАЗУШЫ

23 слайд

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ ЖАЗУШЫ

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ ЖАЗУШЫ ҚАТОНҚАРАҒАЙ

24 слайд
К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ ЖАЗУШЫ ҚАТОНҚАРАҒАЙ

24 слайд

К ІТАП ОРАШ СОҒЫС АПАМНЫҢ МҰЗТАУ ЖАЗУШЫ ҚАТОНҚАРАҒАЙ

25 слайд

25 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН

26 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН

26 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ

27 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ

27 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ

28 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ

28 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР

29 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР

29 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ

30 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ

30 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН

31 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН

31 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН КӨК ӨГІЗ

32 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН КӨК ӨГІЗ

32 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН КӨК ӨГІЗ

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН КӨК ӨГІЗ КҮЛИЯ

33 слайд
САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН КӨК ӨГІЗ КҮЛИЯ

33 слайд

САЛЫҚСАЛҒАН ӘҢГІМЕ БӨКЕЙ ҚАЛАМГЕР ТАСКҮРКЕ ОРАЛХАН КӨК ӨГІЗ КҮЛИЯ

Бағалау «Білімділер бәйгесі»

34 слайд
Бағалау «Білімділер бәйгесі»

34 слайд

Бағалау «Білімділер бәйгесі»

Қадірлі дос, Халіңді ұғып тұрмын, Күйзелттің ғой, бәрін де ұмыттырдың Нақ айыпты жандайын алдыңда мен Не дерімді біле алмай, қ

35 слайд
Қадірлі дос, Халіңді ұғып тұрмын, Күйзелттің ғой, бәрін де ұмыттырдың Нақ айыпты жандайын алдыңда мен Не дерімді біле алмай, құрып тұрмын.

35 слайд

Қадірлі дос, Халіңді ұғып тұрмын, Күйзелттің ғой, бәрін де ұмыттырдың Нақ айыпты жандайын алдыңда мен Не дерімді біле алмай, құрып тұрмын.

О.Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы 6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау 6

36 слайд
О.Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы 6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау 6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

36 слайд

О.Бөкей "Тортай мінер ақбоз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы 6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау 6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

Терминдерді еске түсірейік Әңгіме — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры. Сюжет — өзара жалғасқан оқиғалар

37 слайд
Терминдерді еске түсірейік Әңгіме — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры. Сюжет — өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Фабула — көркем шығармада суреттелген окиғаны рет-ретімен жүйелеу. 

37 слайд

Терминдерді еске түсірейік Әңгіме — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры. Сюжет — өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Фабула — көркем шығармада суреттелген окиғаны рет-ретімен жүйелеу. 

Топтық жұмыс «Тоқымқағар» әдісі «Туынды төлқұжаты» әдісі Дескриптор: –Шығарманың авторы мен жанрын біледі; –Тақырыбы мен идеясы

38 слайд
Топтық жұмыс «Тоқымқағар» әдісі «Туынды төлқұжаты» әдісі Дескриптор: –Шығарманың авторы мен жанрын біледі; –Тақырыбы мен идеясын анықтай алады.

38 слайд

Топтық жұмыс «Тоқымқағар» әдісі «Туынды төлқұжаты» әдісі Дескриптор: –Шығарманың авторы мен жанрын біледі; –Тақырыбы мен идеясын анықтай алады.

«Кинолента» әдісі Дескриптор: – Шығарманы сюжеттік желісін біледі; – Сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.

39 слайд
«Кинолента» әдісі Дескриптор: – Шығарманы сюжеттік желісін біледі; – Сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.

39 слайд

«Кинолента» әдісі Дескриптор: – Шығарманы сюжеттік желісін біледі; – Сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.

«Хронологиялық тізбек» әдісі Дескриптор: – Шығарманың оқиға желісін біледі; – Оқиғалардан хронологиялық тізбек ж

40 слайд
«Хронологиялық тізбек» әдісі Дескриптор: – Шығарманың оқиға желісін біледі; – Оқиғалардан хронологиялық тізбек жасай алады.

40 слайд

«Хронологиялық тізбек» әдісі Дескриптор: – Шығарманың оқиға желісін біледі; – Оқиғалардан хронологиялық тізбек жасай алады.

«Кейіпкер бейнесі» әдісі Дескриптор: – Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме жасай алады; – Өз көзқарасын білдіре алады.

41 слайд
«Кейіпкер бейнесі» әдісі Дескриптор: – Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме жасай алады; – Өз көзқарасын білдіре алады.

41 слайд

«Кейіпкер бейнесі» әдісі Дескриптор: – Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме жасай алады; – Өз көзқарасын білдіре алады.

Өздік жұмыс «Тізгін әдісі» арқылы «Wordwall» платформасы арқылы Оқушылардың өздеріне әңгімеге қатысты екі жалған, екі ақиқат ақ

42 слайд
Өздік жұмыс «Тізгін әдісі» арқылы «Wordwall» платформасы арқылы Оқушылардың өздеріне әңгімеге қатысты екі жалған, екі ақиқат ақпарат жазу тапсырылады. Дескриптор: - Шығарманың сюжетін толық біледі; Берілген ақпараттың “ақиқат-жалғандығын” айыра алады.

42 слайд

Өздік жұмыс «Тізгін әдісі» арқылы «Wordwall» платформасы арқылы Оқушылардың өздеріне әңгімеге қатысты екі жалған, екі ақиқат ақпарат жазу тапсырылады. Дескриптор: - Шығарманың сюжетін толық біледі; Берілген ақпараттың “ақиқат-жалғандығын” айыра алады.

Жұптық жұмыс «Үзеңгілесім» әдісі Оқушыларға әңгімеден үзінділер беріліп, көркемдегіш құралдар тауып, дәлелдеу тапсырылады. Де

43 слайд
Жұптық жұмыс «Үзеңгілесім» әдісі Оқушыларға әңгімеден үзінділер беріліп, көркемдегіш құралдар тауып, дәлелдеу тапсырылады. Дескриптор: –Көркемдегіш құралдарды біледі; –Берілген үзіндіден көркемдегіш құралдарды таба алады.

43 слайд

Жұптық жұмыс «Үзеңгілесім» әдісі Оқушыларға әңгімеден үзінділер беріліп, көркемдегіш құралдар тауып, дәлелдеу тапсырылады. Дескриптор: –Көркемдегіш құралдарды біледі; –Берілген үзіндіден көркемдегіш құралдарды таба алады.

М.Мақатаев шығармасынан үзінді Мұң төгіп алғаш көзімнен Бәрінен сонда безінген. Келемін бірақ төзумен, Айыра көрме сезімнен, Ар

44 слайд
М.Мақатаев шығармасынан үзінді Мұң төгіп алғаш көзімнен Бәрінен сонда безінген. Келемін бірақ төзумен, Айыра көрме сезімнен, Арманым тіріл, көз ілген!

44 слайд

М.Мақатаев шығармасынан үзінді Мұң төгіп алғаш көзімнен Бәрінен сонда безінген. Келемін бірақ төзумен, Айыра көрме сезімнен, Арманым тіріл, көз ілген!

Кері байланыс «Көгенде» әдісі

45 слайд
Кері байланыс «Көгенде» әдісі

45 слайд

Кері байланыс «Көгенде» әдісі

Министірлікпен келісілген курстар тізімі