Материалдар / Ашық сабақ презентация "Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары

Ашық сабақ презентация "Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ презентациясы мақсатқа сай жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2024
111
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлем және оның жасалу жолдары. Пән мұғалімі: Айтуғанова Әлия

1 слайд
Ашық сабақ Тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлем және оның жасалу жолдары. Пән мұғалімі: Айтуғанова Әлия

1 слайд

Ашық сабақ Тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлем және оның жасалу жолдары. Пән мұғалімі: Айтуғанова Әлия

Сабақтың тақырыбы:Сабақтас құрмалас сөйлем және оның жасалу жолдары Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: жаңа сабақты меңгерту, өтк

2 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтас құрмалас сөйлем және оның жасалу жолдары Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: жаңа сабақты меңгерту, өткен сабақтармен байланыстыру, сабақтас құрмалас сөйлем мен салалас құрмалас сөйлемнің ерекшелігін таныту. 2.Дамытушылық: Дүниетанымын, ой-өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз бетімен әрекетттенуге дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: Ұжымдасып еңбектенуге,өзара ынтымақтастыққа, мысалдағы сөйлемдер арқылы елжандылыққа сыйластыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтас құрмалас сөйлем және оның жасалу жолдары Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: жаңа сабақты меңгерту, өткен сабақтармен байланыстыру, сабақтас құрмалас сөйлем мен салалас құрмалас сөйлемнің ерекшелігін таныту. 2.Дамытушылық: Дүниетанымын, ой-өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз бетімен әрекетттенуге дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: Ұжымдасып еңбектенуге,өзара ынтымақтастыққа, мысалдағы сөйлемдер арқылы елжандылыққа сыйластыққа тәрбиелеу.

Психологиялық дайындық

3 слайд
Психологиялық дайындық

3 слайд

Психологиялық дайындық

Бүгінгі сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасы. а) 170-жаттығу. ә)Өз сұрағыңды таңда. б)С

4 слайд
Бүгінгі сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасы. а) 170-жаттығу. ә)Өз сұрағыңды таңда. б)Семантикалық картаны толтыру (барлық топқа) 3. Жаңа сабақ. 4.Топтық тапсырмалар а).Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындау ә).”Сыңарын тап” б).”Графикалық диктант” в).”Қанша сабақтас құрмалас сөйлем бар?” 5.Сергіту сәті 6. Қорытынды Альтернатив тест. Рефлексия

4 слайд

Бүгінгі сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасы. а) 170-жаттығу. ә)Өз сұрағыңды таңда. б)Семантикалық картаны толтыру (барлық топқа) 3. Жаңа сабақ. 4.Топтық тапсырмалар а).Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындау ә).”Сыңарын тап” б).”Графикалық диктант” в).”Қанша сабақтас құрмалас сөйлем бар?” 5.Сергіту сәті 6. Қорытынды Альтернатив тест. Рефлексия

Үй тапсырмасы 170-жаттығу. “Кезектестірейік...” тақырыбында өз шығармаларын ( өлең,әңгіме,жұмбақ т.б) ұсыну

5 слайд
Үй тапсырмасы 170-жаттығу. “Кезектестірейік...” тақырыбында өз шығармаларын ( өлең,әңгіме,жұмбақ т.б) ұсыну

5 слайд

Үй тапсырмасы 170-жаттығу. “Кезектестірейік...” тақырыбында өз шығармаларын ( өлең,әңгіме,жұмбақ т.б) ұсыну

Өз сұрағыңды таңда? Топтық жұмыс 1 1 1 2 2 2

6 слайд
Өз сұрағыңды таңда? Топтық жұмыс 1 1 1 2 2 2

6 слайд

Өз сұрағыңды таңда? Топтық жұмыс 1 1 1 2 2 2

Жалғаулықты шылаулар ыңғайлас қарсы- лықты түсін- дірмелі себеп- салдар талғаулы кезектес да, де, әрі, және бірақ, алайда

7 слайд
Жалғаулықты шылаулар ыңғайлас қарсы- лықты түсін- дірмелі себеп- салдар талғаулы кезектес да, де, әрі, және бірақ, алайда я, яки, немесе бірде, біресе себебі, өйткені сонша, сол, сондай Семантикалық карта

7 слайд

Жалғаулықты шылаулар ыңғайлас қарсы- лықты түсін- дірмелі себеп- салдар талғаулы кезектес да, де, әрі, және бірақ, алайда я, яки, немесе бірде, біресе себебі, өйткені сонша, сол, сондай Семантикалық карта

Жалғаулықты шылаулар ыңғайлас қарсы- лықты түсін- дірмелі себеп- салдар талғаулы кезектес да, де, әрі, және + бірақ, алайда

8 слайд
Жалғаулықты шылаулар ыңғайлас қарсы- лықты түсін- дірмелі себеп- салдар талғаулы кезектес да, де, әрі, және + бірақ, алайда + я, яки, немесе + бірде, біресе + себебі, өйткені + сонша, сол, сондай + Семантикалық карта

8 слайд

Жалғаулықты шылаулар ыңғайлас қарсы- лықты түсін- дірмелі себеп- салдар талғаулы кезектес да, де, әрі, және + бірақ, алайда + я, яки, немесе + бірде, біресе + себебі, өйткені + сонша, сол, сондай + Семантикалық карта

Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек? 1.Сабақтас құрмалас сөйлемнің өзіне тән белгілері. 2.Сабақтас құрмалас сөйлемнің ережесі 3

9 слайд
Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек? 1.Сабақтас құрмалас сөйлемнің өзіне тән белгілері. 2.Сабақтас құрмалас сөйлемнің ережесі 3.Баяндауыштарының жасалу жолдары Бүгінгі сабақта нені үйренуіміз керек? 1.Салалас құрмалас сөйлем мен сабақтас құрмалас сөйлемді ажырата білу. 2.Сөйлемдерге талдау жұмыстарын жүргізе білу.

9 слайд

Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек? 1.Сабақтас құрмалас сөйлемнің өзіне тән белгілері. 2.Сабақтас құрмалас сөйлемнің ережесі 3.Баяндауыштарының жасалу жолдары Бүгінгі сабақта нені үйренуіміз керек? 1.Салалас құрмалас сөйлем мен сабақтас құрмалас сөйлемді ажырата білу. 2.Сөйлемдерге талдау жұмыстарын жүргізе білу.

Бұл уақыттың ішінде ел де өзгеріп кетті, адамдар да өзгерді Машина жолда бөгелмесе,тура үш сағатта барып қаламыз.

10 слайд
Бұл уақыттың ішінде ел де өзгеріп кетті, адамдар да өзгерді Машина жолда бөгелмесе,тура үш сағатта барып қаламыз.

10 слайд

Бұл уақыттың ішінде ел де өзгеріп кетті, адамдар да өзгерді Машина жолда бөгелмесе,тура үш сағатта барып қаламыз.

СабақтасСалалас «Мақсат қою» өзіндік ізденіс-білім негізі. Сыңарлары тиянақты. Тең дәрежеде байланысады. Жалғаулық шылаулар, ин

11 слайд
СабақтасСалалас «Мақсат қою» өзіндік ізденіс-білім негізі. Сыңарлары тиянақты. Тең дәрежеде байланысады. Жалғаулық шылаулар, интонация арқылы байланысады. Алғашқы сыңары тиянақсыз. Бағына байланысады. Қосымшалар арқылы байланысады. Бағыныңқы, басыңқы сыңарлары болады. Құрмалас сөйлем күрделі ойды білдіреді. Ойды жеткізеді. Ұқсастықтары

11 слайд

СабақтасСалалас «Мақсат қою» өзіндік ізденіс-білім негізі. Сыңарлары тиянақты. Тең дәрежеде байланысады. Жалғаулық шылаулар, интонация арқылы байланысады. Алғашқы сыңары тиянақсыз. Бағына байланысады. Қосымшалар арқылы байланысады. Бағыныңқы, басыңқы сыңарлары болады. Құрмалас сөйлем күрделі ойды білдіреді. Ойды жеткізеді. Ұқсастықтары

Құрамындағы жай сөйлемдерінің алғашқысы тиянақсыз болып , соңғысына бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің түрін сабақтас құрмал

12 слайд
Құрамындағы жай сөйлемдерінің алғашқысы тиянақсыз болып , соңғысына бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің түрін сабақтас құрмалас сөйлем дейміз.

12 слайд

Құрамындағы жай сөйлемдерінің алғашқысы тиянақсыз болып , соңғысына бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің түрін сабақтас құрмалас сөйлем дейміз.

Сабақтас құрмалас сөйлем 6 түрге бөлінеді 1.Шартты бағыныңқылы 2.Қарсылықты бағыныңқылы 3.Себеп-салдар бағыныңқылы 4.Қимыл-сын

13 слайд
Сабақтас құрмалас сөйлем 6 түрге бөлінеді 1.Шартты бағыныңқылы 2.Қарсылықты бағыныңқылы 3.Себеп-салдар бағыныңқылы 4.Қимыл-сын бағыныңқылы 5.Мезгіл бағыныңқылы 6.Мақсат бағыныңқылы

13 слайд

Сабақтас құрмалас сөйлем 6 түрге бөлінеді 1.Шартты бағыныңқылы 2.Қарсылықты бағыныңқылы 3.Себеп-салдар бағыныңқылы 4.Қимыл-сын бағыныңқылы 5.Мезгіл бағыныңқылы 6.Мақсат бағыныңқылы

Бағыныңқының баяндауышы Тұлғалық белгісі Мысалдар 1. Шартты рай -са,се Қалауын тапса, қар жанады. 2. Көсемше -а,-е,-й,-ып,-іп,

14 слайд
Бағыныңқының баяндауышы Тұлғалық белгісі Мысалдар 1. Шартты рай -са,се Қалауын тапса, қар жанады. 2. Көсемше -а,-е,-й,-ып,-іп,-п,-қалы, -келі,-ғалы,-гелі. Күз болып, дымқыл тұман жерді басқан. (Абай) 3. Есімше -ған (-ша,-дай) -ген (-ше,-дей) -ған (-да) -ген (-де), (мен) -ған (-дықтан) -ген (-діктен) сайын, соң, үшін, кезде, шақта, уақытта -ған+ға шейін -ген+ге шейін -ған+нан бері -ген+нен кейін бұрын Аздың азаншысы болғанша, көптің қазаншысы бол. Бер жағы қалың ағаш болғандықтан, жолаушыға көрінген жоқ. Рахмет қоштасып кеткеннен кейін, Асқардың ұйқысы шайдай ашылды. 4. Етістік негізді -ысымен (ісімен) Бүгін қара жел басылысымен, қиыршықтанып қар да түсе бастады Жасалу жолдары

14 слайд

Бағыныңқының баяндауышы Тұлғалық белгісі Мысалдар 1. Шартты рай -са,се Қалауын тапса, қар жанады. 2. Көсемше -а,-е,-й,-ып,-іп,-п,-қалы, -келі,-ғалы,-гелі. Күз болып, дымқыл тұман жерді басқан. (Абай) 3. Есімше -ған (-ша,-дай) -ген (-ше,-дей) -ған (-да) -ген (-де), (мен) -ған (-дықтан) -ген (-діктен) сайын, соң, үшін, кезде, шақта, уақытта -ған+ға шейін -ген+ге шейін -ған+нан бері -ген+нен кейін бұрын Аздың азаншысы болғанша, көптің қазаншысы бол. Бер жағы қалың ағаш болғандықтан, жолаушыға көрінген жоқ. Рахмет қоштасып кеткеннен кейін, Асқардың ұйқысы шайдай ашылды. 4. Етістік негізді -ысымен (ісімен) Бүгін қара жел басылысымен, қиыршықтанып қар да түсе бастады Жасалу жолдары

Сабақтас құрмалас сөйлемнің бағыныңқысы басыңқыдан бірінші тұрады. Төл сөздерде, өлеңдерде орындары ауысып келе береді. Бағының

15 слайд
Сабақтас құрмалас сөйлемнің бағыныңқысы басыңқыдан бірінші тұрады. Төл сөздерде, өлеңдерде орындары ауысып келе береді. Бағыныңқы Басыңқы , Қайнайды қаның, ашиды жаның, мінездерін көргенде.(Абай)

15 слайд

Сабақтас құрмалас сөйлемнің бағыныңқысы басыңқыдан бірінші тұрады. Төл сөздерде, өлеңдерде орындары ауысып келе береді. Бағыныңқы Басыңқы , Қайнайды қаның, ашиды жаның, мінездерін көргенде.(Абай)

Сабақтас құрмалас сөйлемдердің құрамындағы жәй сөйлемдер саны жағынан екеу ғана емес, одан көп болуы мүмкін. Құрамында екі я

16 слайд
Сабақтас құрмалас сөйлемдердің құрамындағы жәй сөйлемдер саны жағынан екеу ғана емес, одан көп болуы мүмкін. Құрамында екі я одан да көп бағыныңқы сөйлемі бар сабақтас құрмалас сөйлемді көп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем дейміз Көп бағыныңқы сабақтас Жарыспалы Сатылы Адам адамзат атанса, әйел ана атанса, адам баласы бір-біріне жолдас атанса, ана біткеннің содан басқа іздегені бар ма? Ғ.Мұстафин Жанат пен Жәнібек жеке кетіп, арбаларға тиелген жабдықтарды қарап шыққанша, Мәмбет малдарды қарап шыға алмады

16 слайд

Сабақтас құрмалас сөйлемдердің құрамындағы жәй сөйлемдер саны жағынан екеу ғана емес, одан көп болуы мүмкін. Құрамында екі я одан да көп бағыныңқы сөйлемі бар сабақтас құрмалас сөйлемді көп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем дейміз Көп бағыныңқы сабақтас Жарыспалы Сатылы Адам адамзат атанса, әйел ана атанса, адам баласы бір-біріне жолдас атанса, ана біткеннің содан басқа іздегені бар ма? Ғ.Мұстафин Жанат пен Жәнібек жеке кетіп, арбаларға тиелген жабдықтарды қарап шыққанша, Мәмбет малдарды қарап шыға алмады

Оқулықпен жұмыс 171-жаттығу Мәтіндегі салалас, сабақтас құрмаластарды бөліп жазыңдар. Салалас Сабақтас

17 слайд
Оқулықпен жұмыс 171-жаттығу Мәтіндегі салалас, сабақтас құрмаластарды бөліп жазыңдар. Салалас Сабақтас

17 слайд

Оқулықпен жұмыс 171-жаттығу Мәтіндегі салалас, сабақтас құрмаластарды бөліп жазыңдар. Салалас Сабақтас

I топ II топ III топ Бұқар жырау Жаяу Мұса Сүйінбай Керей қайда барасың, Сырдың бойын көбелеп? Сен қашсаң да, мен қойман, Арғыма

18 слайд
I топ II топ III топ Бұқар жырау Жаяу Мұса Сүйінбай Керей қайда барасың, Сырдың бойын көбелеп? Сен қашсаң да, мен қойман, Арғымағым жебелеп. Енді алдыңнан шығайын, Жауған күндей себелеп. Ақмырзамды өлтірдің, Ақ сойылмен төпелеп. Неше жыл жүрсем-дағы мен айдауда, Шыдаймын, қажымаймын денім сауда. Дәм жазып осы жолдан аман қайтсам, Сұрша қыз, көрісерміз Баянтауда. Сүйінбай кетер ағындап, Халқым бір мені қолдаса. Халықты тілмен қорғадым, Сөз шындыққа келгенде, Бас кессе де болмадым. Құтылып жарлы кеткенше, Зарларды сөзбен торладым. 172- жаттығу (ауызша) Өлең мәтіндеріндегі Сабақтас құрмалас сөйлемдердің ерекшелігіне тоқталыңдар.

18 слайд

I топ II топ III топ Бұқар жырау Жаяу Мұса Сүйінбай Керей қайда барасың, Сырдың бойын көбелеп? Сен қашсаң да, мен қойман, Арғымағым жебелеп. Енді алдыңнан шығайын, Жауған күндей себелеп. Ақмырзамды өлтірдің, Ақ сойылмен төпелеп. Неше жыл жүрсем-дағы мен айдауда, Шыдаймын, қажымаймын денім сауда. Дәм жазып осы жолдан аман қайтсам, Сұрша қыз, көрісерміз Баянтауда. Сүйінбай кетер ағындап, Халқым бір мені қолдаса. Халықты тілмен қорғадым, Сөз шындыққа келгенде, Бас кессе де болмадым. Құтылып жарлы кеткенше, Зарларды сөзбен торладым. 172- жаттығу (ауызша) Өлең мәтіндеріндегі Сабақтас құрмалас сөйлемдердің ерекшелігіне тоқталыңдар.

173-жаттығу Әр топ мәтіннен екі жай сөйлемді тауып, сабақтас құрмалас сөйлемге айналдырыңдар, баяндауыштарының жасалу жолына

19 слайд
173-жаттығу Әр топ мәтіннен екі жай сөйлемді тауып, сабақтас құрмалас сөйлемге айналдырыңдар, баяндауыштарының жасалу жолына тоқталыңдар.

19 слайд

173-жаттығу Әр топ мәтіннен екі жай сөйлемді тауып, сабақтас құрмалас сөйлемге айналдырыңдар, баяндауыштарының жасалу жолына тоқталыңдар.

Ырымдарға байланысты сөйлемдер берілген.Орындары ауысып кеткен салалас сөйлем мен сабақтас сөйлемнің сыңарларын орналастыру ке

20 слайд
Ырымдарға байланысты сөйлемдер берілген.Орындары ауысып кеткен салалас сөйлем мен сабақтас сөйлемнің сыңарларын орналастыру керек. I топ Адам ымырт кезінде ұйықтамайды, себебі сол уақытта өлім мен өмір ауысады Салалас Сабақтас Жасын айтуға тура келсе, не асырып не кемітіп айтады. Құс шашты ұясына салса, адамның басы айналғыш болады. Қазақ шашты далаға тастамайды, оны жерге көмеді. Қазақ мүшел жасын жасырады, оны басқаларға айтпайды. Адам сол мезгілде ұйықтаса, оның өлім тілегені деп ырымдаған.

20 слайд

Ырымдарға байланысты сөйлемдер берілген.Орындары ауысып кеткен салалас сөйлем мен сабақтас сөйлемнің сыңарларын орналастыру керек. I топ Адам ымырт кезінде ұйықтамайды, себебі сол уақытта өлім мен өмір ауысады Салалас Сабақтас Жасын айтуға тура келсе, не асырып не кемітіп айтады. Құс шашты ұясына салса, адамның басы айналғыш болады. Қазақ шашты далаға тастамайды, оны жерге көмеді. Қазақ мүшел жасын жасырады, оны басқаларға айтпайды. Адам сол мезгілде ұйықтаса, оның өлім тілегені деп ырымдаған.

Графикалық диктант. II топ шартты көсемше есімше етістік -ған,-ген-ып,-іп,-п-са,-се-ысымен, -ісімен -а,-е,-й Бағыныңқыларының ж

21 слайд
Графикалық диктант. II топ шартты көсемше есімше етістік -ған,-ген-ып,-іп,-п-са,-се-ысымен, -ісімен -а,-е,-й Бағыныңқыларының жасалу жолдарына байланысты жұрнақтарды сызбамен көрсету

21 слайд

Графикалық диктант. II топ шартты көсемше есімше етістік -ған,-ген-ып,-іп,-п-са,-се-ысымен, -ісімен -а,-е,-й Бағыныңқыларының жасалу жолдарына байланысты жұрнақтарды сызбамен көрсету

III топ. Мәтіннен сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып, бағыныңқы сыңары мен басыңқы сыңары қалай байланысқанын түсіндіру.

22 слайд
III топ. Мәтіннен сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып, бағыныңқы сыңары мен басыңқы сыңары қалай байланысқанын түсіндіру. Бейбіт жатқан ауылды жоңғарлар шауып, қазақтың малын айдап кетеді.Ел- жұрт таулы жерге қашып,жан сауғалайды.Босқын халық арасында бір келіншек бос бесікті арқалап бара жатады. Сонда бір кісі Төле биге: - Мына бишараның көрпе жастығын тастап, бос бесікті арқалап келе жатқаны- ай,- дейді. Сонда Төле би: -Баланың бесігі-кең дүниенің есігі ғой,-депті. Қанша сабақтас құрмалас сөйлем бар?

22 слайд

III топ. Мәтіннен сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып, бағыныңқы сыңары мен басыңқы сыңары қалай байланысқанын түсіндіру. Бейбіт жатқан ауылды жоңғарлар шауып, қазақтың малын айдап кетеді.Ел- жұрт таулы жерге қашып,жан сауғалайды.Босқын халық арасында бір келіншек бос бесікті арқалап бара жатады. Сонда бір кісі Төле биге: - Мына бишараның көрпе жастығын тастап, бос бесікті арқалап келе жатқаны- ай,- дейді. Сонда Төле би: -Баланың бесігі-кең дүниенің есігі ғой,-депті. Қанша сабақтас құрмалас сөйлем бар?

Сергіту сәті Абай өлеңдерінің мәтіндерінде сабақтас құрмалас сөйлем бар ма? Өлеңді әнімен айтыңдар. I топ Желсіз түнде жарық ай

23 слайд
Сергіту сәті Абай өлеңдерінің мәтіндерінде сабақтас құрмалас сөйлем бар ма? Өлеңді әнімен айтыңдар. I топ Желсіз түнде жарық ай. Тау жаңғырып, ән қосып. Үрген ит пен айтаққа. Келмеп пе едің жол тосып, Жолығуға аулаққа II топ Көзімнің қарасы. Жылайын,жырлайын, Ағызып көз майын. Айтуға келгенде, Қалқама сөз дайын. III топ Жігіт сөзі. Айттым сәлем, қалам қас, Саған құрбан мал мен бас. Сағынғаннан сені ойлап, Келер көзге ыстық жас.

23 слайд

Сергіту сәті Абай өлеңдерінің мәтіндерінде сабақтас құрмалас сөйлем бар ма? Өлеңді әнімен айтыңдар. I топ Желсіз түнде жарық ай. Тау жаңғырып, ән қосып. Үрген ит пен айтаққа. Келмеп пе едің жол тосып, Жолығуға аулаққа II топ Көзімнің қарасы. Жылайын,жырлайын, Ағызып көз майын. Айтуға келгенде, Қалқама сөз дайын. III топ Жігіт сөзі. Айттым сәлем, қалам қас, Саған құрбан мал мен бас. Сағынғаннан сені ойлап, Келер көзге ыстық жас.

Желсіз түнде жарық ай әнін бірге орындайық.

24 слайд
Желсіз түнде жарық ай әнін бірге орындайық.

24 слайд

Желсіз түнде жарық ай әнін бірге орындайық.

Альтернатив тест 1.Сабақтас құрмаластың баяндауышы тиянақсыз бола ма? а) иә ә) жоқ 2. Сабақтас құрмалас сөйлемн

25 слайд
Альтернатив тест 1.Сабақтас құрмаластың баяндауышы тиянақсыз бола ма? а) иә ә) жоқ 2. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауышы көсемше арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ 3. Сабақтас құрмалас сөйлемнің басыңқысы бірінші тұра ма? а) иә ә) жоқ 4. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары тең дәрежеде байланысады ма? а) иә ә) жоқ 5. Сабақтастың баяндауыштары шылаулар арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ

25 слайд

Альтернатив тест 1.Сабақтас құрмаластың баяндауышы тиянақсыз бола ма? а) иә ә) жоқ 2. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауышы көсемше арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ 3. Сабақтас құрмалас сөйлемнің басыңқысы бірінші тұра ма? а) иә ә) жоқ 4. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары тең дәрежеде байланысады ма? а) иә ә) жоқ 5. Сабақтастың баяндауыштары шылаулар арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ

Альтернатив тест 1.Сабақтас құрмаластың баяндауышы тиянақсыз бола ма? а) иә ә) жоқ 2. Сабақтас құрмалас сөйлемн

26 слайд
Альтернатив тест 1.Сабақтас құрмаластың баяндауышы тиянақсыз бола ма? а) иә ә) жоқ 2. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауышы көсемше арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ 3. Сабақтас құрмалас сөйлемнің басыңқысы бірінші тұра ма? а) иә ә) жоқ 4. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары тең дәрежеде байланысады ма? а) иә ә) жоқ 5. Сабақтастың баяндауыштары шылаулар арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ

26 слайд

Альтернатив тест 1.Сабақтас құрмаластың баяндауышы тиянақсыз бола ма? а) иә ә) жоқ 2. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауышы көсемше арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ 3. Сабақтас құрмалас сөйлемнің басыңқысы бірінші тұра ма? а) иә ә) жоқ 4. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары тең дәрежеде байланысады ма? а) иә ә) жоқ 5. Сабақтастың баяндауыштары шылаулар арқылы байланысады ма? а) иә ә) жоқ

РЕФЛЕКСИЯ Менің сабаққа қатысым көңілімнен шықты шықпады Топтық жұмыс ұнады ұнамады Өз жауабыма көңілім толды толмады Сіз не

27 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Менің сабаққа қатысым көңілімнен шықты шықпады Топтық жұмыс ұнады ұнамады Өз жауабыма көңілім толды толмады Сіз не үшін оқисыз? ____________________________________________ Қалай оқып жүрсіз?_____________________________________________ Болашақта қалай оқығың келеді? ______________________________________________________________ ______________________________________________________

27 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Менің сабаққа қатысым көңілімнен шықты шықпады Топтық жұмыс ұнады ұнамады Өз жауабыма көңілім толды толмады Сіз не үшін оқисыз? ____________________________________________ Қалай оқып жүрсіз?_____________________________________________ Болашақта қалай оқығың келеді? ______________________________________________________________ ______________________________________________________

Бағалау Оқушылар тізімі Өз сұрағыңды таңда Семантика- лык картаны толтыру Сұраққа жауап беруі Топтық тапсырмалар -мен

28 слайд
Бағалау Оқушылар тізімі Өз сұрағыңды таңда Семантика- лык картаны толтыру Сұраққа жауап беруі Топтық тапсырмалар -мен жұмыс істеуі Альтерна -тив тест Баға 1. 2. 3. 4.

28 слайд

Бағалау Оқушылар тізімі Өз сұрағыңды таңда Семантика- лык картаны толтыру Сұраққа жауап беруі Топтық тапсырмалар -мен жұмыс істеуі Альтерна -тив тест Баға 1. 2. 3. 4.

Үйге берілетін тапсырма: Сабақтас құрмаластың жасалу жолдарын оқу; 174- жаттығу “ Сабақтастыра сөйлесем...” тақырыбында саба

29 слайд
Үйге берілетін тапсырма: Сабақтас құрмаластың жасалу жолдарын оқу; 174- жаттығу “ Сабақтастыра сөйлесем...” тақырыбында сабақтас құрмаластардың маңызы туралы шағын пікір жазу.

29 слайд

Үйге берілетін тапсырма: Сабақтас құрмаластың жасалу жолдарын оқу; 174- жаттығу “ Сабақтастыра сөйлесем...” тақырыбында сабақтас құрмаластардың маңызы туралы шағын пікір жазу.

Құрмалас сөйлем дегеніміз не?. Сұраққа оралу

30 слайд
Құрмалас сөйлем дегеніміз не?. Сұраққа оралу

30 слайд

Құрмалас сөйлем дегеніміз не?. Сұраққа оралу

Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді? Сұраққа оралу

31 слайд
Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді? Сұраққа оралу

31 слайд

Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді? Сұраққа оралу

Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? Сұраққа оралу

32 слайд
Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? Сұраққа оралу

32 слайд

Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? Сұраққа оралу

Сұраққа оралу Қанша жылу белдеулерСалаласі бар? Салалас құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді?

33 слайд
Сұраққа оралу Қанша жылу белдеулерСалаласі бар? Салалас құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді?

33 слайд

Сұраққа оралу Қанша жылу белдеулерСалаласі бар? Салалас құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді?

Сұраққа оралу Салалас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары қалай байланысады?

34 слайд
Сұраққа оралу Салалас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары қалай байланысады?

34 слайд

Сұраққа оралу Салалас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары қалай байланысады?

Салалас құрмалас сөйлемнің интонация арқылы байланысу тәсілдеріне мысал келтір? Сұраққа оралу

35 слайд
Салалас құрмалас сөйлемнің интонация арқылы байланысу тәсілдеріне мысал келтір? Сұраққа оралу

35 слайд

Салалас құрмалас сөйлемнің интонация арқылы байланысу тәсілдеріне мысал келтір? Сұраққа оралу

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ