Материалдар / Ашық сабақ презентациясы "Аңыз бен ақиқат" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ презентациясы "Аңыз бен ақиқат" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ презентациясы "Аңыз бен ақиқат" 7-сынып қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімдеріне арналған материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
705
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Батыр туса - ел ырысы Мектеп: “Подгорное ОМ”КММ Жақсы ауданы Ақмола облысы Мұғалімн

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Батыр туса - ел ырысы Мектеп: “Подгорное ОМ”КММ Жақсы ауданы Ақмола облысы Мұғалімнің аты-жөні: Аренова М.Ж. Сынып:7”Б”

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Батыр туса - ел ырысы Мектеп: “Подгорное ОМ”КММ Жақсы ауданы Ақмола облысы Мұғалімнің аты-жөні: Аренова М.Ж. Сынып:7”Б”

Сабақтың тақырыбы: Ә.Нұршайықов “Аңыз бен ақиқат” үзінді. Оқу мақсаты: 7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, през

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ә.Нұршайықов “Аңыз бен ақиқат” үзінді. Оқу мақсаты: 7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну. 7.О2.Ресми-іскерлік /өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар/ салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау . 7.ТБ1.Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану. Бағалау : критерийі 1.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыра алады. 2. Тақырыпқа байланысты хат жаза алады. 3. Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата алады, ауызша жұмыстарда қолдана біледі.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ә.Нұршайықов “Аңыз бен ақиқат” үзінді. Оқу мақсаты: 7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну. 7.О2.Ресми-іскерлік /өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар/ салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау . 7.ТБ1.Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану. Бағалау : критерийі 1.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыра алады. 2. Тақырыпқа байланысты хат жаза алады. 3. Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата алады, ауызша жұмыстарда қолдана біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану. Тілдік мақсаттар: Оқушылар соғыс майдангерлері туралы сипаттайды. Нег

3 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану. Тілдік мақсаттар: Оқушылар соғыс майдангерлері туралы сипаттайды. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Аңыз, ақиқат, соғыс майдангерлері, ерлік. Құндылықтарға баулу: Бауыржан Момышұлы туралы мәліметтерді жете түсінеді, жаңа білімді өз бетінше меңгереді, қолдану, талдау барысында құндылығын ұғынады.

3 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану. Тілдік мақсаттар: Оқушылар соғыс майдангерлері туралы сипаттайды. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Аңыз, ақиқат, соғыс майдангерлері, ерлік. Құндылықтарға баулу: Бауыржан Момышұлы туралы мәліметтерді жете түсінеді, жаңа білімді өз бетінше меңгереді, қолдану, талдау барысында құндылығын ұғынады.

Сабақтың басы «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіру арқылы сыныпта жағымды а

4 слайд
Сабақтың басы «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіру арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызады. Күлімдеп тұрған смайликті бір-біріне беру арқылы сабақта сәттілік тілейді. Мысалы: сәттілік тілеймін, бүгін сабақта белсенді бол т.б.   «Батыр», «Жазушы» суреттерін топтастыру арқылы екі топқа бөлінеді.   І топ “Батыр” ІІ топ “Жазушы”          

4 слайд

Сабақтың басы «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіру арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызады. Күлімдеп тұрған смайликті бір-біріне беру арқылы сабақта сәттілік тілейді. Мысалы: сәттілік тілеймін, бүгін сабақта белсенді бол т.б.   «Батыр», «Жазушы» суреттерін топтастыру арқылы екі топқа бөлінеді.   І топ “Батыр” ІІ топ “Жазушы”          

Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпқа байланысты білімдерін тиянақтау мақсатында тест парақшалары таратылып беріледі. 1

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпқа байланысты білімдерін тиянақтау мақсатында тест парақшалары таратылып беріледі. 1.Альберт Эйнштейн деген кім? а/ ғалым ә/ ақын б/жазушы 2.Қай жылы дүниеге келді? а/1879 ә/1897 б/1857 3.1921 жылы қандай сыйлыққа ие болды? а/Ленин атындағы ә/Еңбек ері б/Нобель сыйлығы 4.. Альберт Эйнштейн алғашқы білімді қай мектепте алады? а/ интернатта ә/жергілікті мектепте б/ ауыл мектебінде

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпқа байланысты білімдерін тиянақтау мақсатында тест парақшалары таратылып беріледі. 1.Альберт Эйнштейн деген кім? а/ ғалым ә/ ақын б/жазушы 2.Қай жылы дүниеге келді? а/1879 ә/1897 б/1857 3.1921 жылы қандай сыйлыққа ие болды? а/Ленин атындағы ә/Еңбек ері б/Нобель сыйлығы 4.. Альберт Эйнштейн алғашқы білімді қай мектепте алады? а/ интернатта ә/жергілікті мектепте б/ ауыл мектебінде

Ой қозғау Оқушылардың өз білімдерін тексеру. -Ұлы Отан соғысы жайлы не білесіңдер? -Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай м

6 слайд
Ой қозғау Оқушылардың өз білімдерін тексеру. -Ұлы Отан соғысы жайлы не білесіңдер? -Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай майдангер жазушыларды білесіңдер?   Жұптық әңгіме (ЖЖ) 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. Шығарманың басты кейіпкері туралы қандай мағлұмат білесіңдер? Бұл шығармада Ұлы Отан соғысының даңқты каһарманы, гвардия полковнигі Бауыржан Момышұлының азаматтық,ерлік тұлғасы мүсінделеді. Баукеңнің сонау балауса жастық шағынан бері, Совет Армиясының үздік мектебінде шыңдалу кезеңі, Ұлы Отан соғысының отты жылдарынан бастап күні бүгінге дейінгі ұлағатты өмір жолын шынайы фактілер аясында қызғылықты баяндайды. Романның жазылу формасы да ерекше: бүкіл оқиға автор мен кейіпкердің диалогі арқылы өтеді.    

6 слайд

Ой қозғау Оқушылардың өз білімдерін тексеру. -Ұлы Отан соғысы жайлы не білесіңдер? -Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай майдангер жазушыларды білесіңдер?   Жұптық әңгіме (ЖЖ) 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. Шығарманың басты кейіпкері туралы қандай мағлұмат білесіңдер? Бұл шығармада Ұлы Отан соғысының даңқты каһарманы, гвардия полковнигі Бауыржан Момышұлының азаматтық,ерлік тұлғасы мүсінделеді. Баукеңнің сонау балауса жастық шағынан бері, Совет Армиясының үздік мектебінде шыңдалу кезеңі, Ұлы Отан соғысының отты жылдарынан бастап күні бүгінге дейінгі ұлағатты өмір жолын шынайы фактілер аясында қызғылықты баяндайды. Романның жазылу формасы да ерекше: бүкіл оқиға автор мен кейіпкердің диалогі арқылы өтеді.    

Жұпта бір оқушы оқиды, екіншісі тыңдайды, сұрақ қояды. Орындарымен ауысады. Мәтінді талдайды. КБ -оқылған мәтін

7 слайд
Жұпта бір оқушы оқиды, екіншісі тыңдайды, сұрақ қояды. Орындарымен ауысады. Мәтінді талдайды. КБ -оқылған мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. -сұрақтарға жауап береді. ( ЖЖ) 2-тапсырма. Романдағы диалогтан үзінді оқып, өзара диалог құрастыру. - Қане, тоқтандар, - деді артымда маған мылтық кезеп келе жаткан айдаушы солдатқа. Майор атының басын бұрып, қасыма өзі келді де: - Аға сержант, қайда жол тартып барасың? - деді. - Гауптвахтыға, жолдас майор. - Не үшін? - Зеңбірек аккумуляторын шығындап түнде кітап оқығаным үшін. - Ол дұрыс болмаған екен. Кінәлімін, жолдас майор. - Қандай кітап еді? -Панфиловшылар туралы. КБ - Романнан үзінді оқып,диалог құрастыра алады.

7 слайд

Жұпта бір оқушы оқиды, екіншісі тыңдайды, сұрақ қояды. Орындарымен ауысады. Мәтінді талдайды. КБ -оқылған мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. -сұрақтарға жауап береді. ( ЖЖ) 2-тапсырма. Романдағы диалогтан үзінді оқып, өзара диалог құрастыру. - Қане, тоқтандар, - деді артымда маған мылтық кезеп келе жаткан айдаушы солдатқа. Майор атының басын бұрып, қасыма өзі келді де: - Аға сержант, қайда жол тартып барасың? - деді. - Гауптвахтыға, жолдас майор. - Не үшін? - Зеңбірек аккумуляторын шығындап түнде кітап оқығаным үшін. - Ол дұрыс болмаған екен. Кінәлімін, жолдас майор. - Қандай кітап еді? -Панфиловшылар туралы. КБ - Романнан үзінді оқып,диалог құрастыра алады.

Сабақтың ортасы (ТЖ )3-тапсырма. Презентация дайындау, қорғау. 1-топ.Бауыржан Момышұлының жасаған батырлығы, ерлігі турал

8 слайд
Сабақтың ортасы (ТЖ )3-тапсырма. Презентация дайындау, қорғау. 1-топ.Бауыржан Момышұлының жасаған батырлығы, ерлігі туралы презентация дайындау. 2-топ.Бауыржан Момышұлының шығармалары туралы презентация дайындау. Бауыржан Момышұлы.ppt КБ -Б.Момышұлының ерлік істерін көрсете алады. -Б.Момышұлының шығармашылығын баяндай алады. Сергіту сәті

8 слайд

Сабақтың ортасы (ТЖ )3-тапсырма. Презентация дайындау, қорғау. 1-топ.Бауыржан Момышұлының жасаған батырлығы, ерлігі туралы презентация дайындау. 2-топ.Бауыржан Момышұлының шығармалары туралы презентация дайындау. Бауыржан Момышұлы.ppt КБ -Б.Момышұлының ерлік істерін көрсете алады. -Б.Момышұлының шығармашылығын баяндай алады. Сергіту сәті

9 слайд

9 слайд

(ӨЖ) 4-тапсырма. Суретпен жұмыс. Суретке қарап, көмекші есімдерді қатыстырып сөйлем құрастырып жазыңдар. Мысалы: Жа

10 слайд
(ӨЖ) 4-тапсырма. Суретпен жұмыс. Суретке қарап, көмекші есімдерді қатыстырып сөйлем құрастырып жазыңдар. Мысалы: Жауынгерлер Отан үшін шайқас үстінде. Рақымжан Қошқарбаев Рейхстагтың төбесіне алғашқы болып ту тікті. КБ -Көмекші есімдермен сөйлем құрастыра алады. 5-тапсырма.Венн диаграммасын толтыру. Аңыз- өмірде болмаған ой арманнан туындайды Ақиқат- өмірде болған шындық. өмір

10 слайд

(ӨЖ) 4-тапсырма. Суретпен жұмыс. Суретке қарап, көмекші есімдерді қатыстырып сөйлем құрастырып жазыңдар. Мысалы: Жауынгерлер Отан үшін шайқас үстінде. Рақымжан Қошқарбаев Рейхстагтың төбесіне алғашқы болып ту тікті. КБ -Көмекші есімдермен сөйлем құрастыра алады. 5-тапсырма.Венн диаграммасын толтыру. Аңыз- өмірде болмаған ой арманнан туындайды Ақиқат- өмірде болған шындық. өмір

Сабақтың соңы (ӨЖ\ЖЖ) 6-тапсырма. Өздеріңнің батырлық істерің туралы достарыңа хат жазыңдар. Сәлем, досым, Ернар! Мен

11 слайд
Сабақтың соңы (ӨЖ\ЖЖ) 6-тапсырма. Өздеріңнің батырлық істерің туралы достарыңа хат жазыңдар. Сәлем, досым, Ернар! Мен бүгін бір батырлық іс атқардым. ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ КБ -Хат жаза алады. Үй тапсырмасы Ә.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» үзінді оқу.

11 слайд

Сабақтың соңы (ӨЖ\ЖЖ) 6-тапсырма. Өздеріңнің батырлық істерің туралы достарыңа хат жазыңдар. Сәлем, досым, Ернар! Мен бүгін бір батырлық іс атқардым. ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ КБ -Хат жаза алады. Үй тапсырмасы Ә.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» үзінді оқу.

Ретіөте Бағалау критерийлері Тапсырма №Дескриптор Балл 1 Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыр

12 слайд
Ретіөте Бағалау критерийлері Тапсырма №Дескриптор Балл 1 Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыра алады. 1-тапсырма Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын түсінеді. 2 2-тапсырма Бауыржан Момышұлы туралы жазады. 2 3-тапсырма Презентация құрастырады. 3 2 Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата алады, ауызша жұмыстарда қолдана біледі. 4-тапсырма 5-тапсырма Сурет бойынша көмекші есімдерді қатыстырып, сөйлем құрастырады. Аңыз бен ақиқатты айыра алады. 2 1 3 Тақырыпқа байланысты хат жаза алады 6-тапсырма Өзінің ерлік істері туралы хат жазады 3 13 балл Жалпы бағалау 13-10 –өте жақсы 10-7-жақсы 7-4-қанағаттанарлық

12 слайд

Ретіөте Бағалау критерийлері Тапсырма №Дескриптор Балл 1 Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыра алады. 1-тапсырма Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын түсінеді. 2 2-тапсырма Бауыржан Момышұлы туралы жазады. 2 3-тапсырма Презентация құрастырады. 3 2 Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата алады, ауызша жұмыстарда қолдана біледі. 4-тапсырма 5-тапсырма Сурет бойынша көмекші есімдерді қатыстырып, сөйлем құрастырады. Аңыз бен ақиқатты айыра алады. 2 1 3 Тақырыпқа байланысты хат жаза алады 6-тапсырма Өзінің ерлік істері туралы хат жазады 3 13 балл Жалпы бағалау 13-10 –өте жақсы 10-7-жақсы 7-4-қанағаттанарлық

Рефлексия “Күннің көзі” Оқушылар күннің көзінің сәулесіне сабақтан алған әсерлерін жазып, жапсырады.

13 слайд
Рефлексия “Күннің көзі” Оқушылар күннің көзінің сәулесіне сабақтан алған әсерлерін жазып, жапсырады.

13 слайд

Рефлексия “Күннің көзі” Оқушылар күннің көзінің сәулесіне сабақтан алған әсерлерін жазып, жапсырады.

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!