Материалдар / Ашық сабақ Қысымның қатты, сұйық және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қысымның қатты, сұйық және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып оқушыларына және физика пәні мұғалімдеріне көмегі тиіп қалар деген ойым бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөліміЖезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөлімі “№“№21 жалпы білі

1 слайд
Жезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөліміЖезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөлімі “№“№21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы Қысымның қатты денелер,сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы Физика пәні мұғалімі Жанайдарова Дарья Уанасқызы

1 слайд

Жезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөліміЖезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөлімі “№“№21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы Қысымның қатты денелер,сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы Физика пәні мұғалімі Жанайдарова Дарья Уанасқызы

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: І.Кіріспе бөлімі ІІ.Тұсаукесер бөлімі ІІІ.Негізгі бөлім ІV.Қорытынды бөлім Қызығушылығын ояту

2 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: І.Кіріспе бөлімі ІІ.Тұсаукесер бөлімі ІІІ.Негізгі бөлім ІV.Қорытынды бөлім Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 1. Ұйымдастыру кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі 2.Топка бөлу 3.Эстафеталық білім картасы Миға шабуыл:1.«Ойлан тап» 2.Физикалық жұмбақтар 3. “Кім жылдам?” Мағынаны ашуМағынаны ашу 1.«Ойлан тап!» 2.Қызықты тәжірибелер 3.Физикалық жұмбақтар 4.Мәтінмен жұмыс Ой толғанысОй толғаныс O nline O nline 1.Сергіту сәті 2.Формативтік бағалау 3.Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»

2 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: І.Кіріспе бөлімі ІІ.Тұсаукесер бөлімі ІІІ.Негізгі бөлім ІV.Қорытынды бөлім Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 1. Ұйымдастыру кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі 2.Топка бөлу 3.Эстафеталық білім картасы Миға шабуыл:1.«Ойлан тап» 2.Физикалық жұмбақтар 3. “Кім жылдам?” Мағынаны ашуМағынаны ашу 1.«Ойлан тап!» 2.Қызықты тәжірибелер 3.Физикалық жұмбақтар 4.Мәтінмен жұмыс Ой толғанысОй толғаныс O nline O nline 1.Сергіту сәті 2.Формативтік бағалау 3.Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»

жақсы жауап берді 4 ұпай өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай Физикалық шамалардың

3 слайд
жақсы жауап берді 4 ұпай өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай Физикалық шамалардың таңбалары беріледі: А-Жұмыс N-Қуат E-Энергия Таңбалар бойынша топтасады.

3 слайд

жақсы жауап берді 4 ұпай өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай Физикалық шамалардың таңбалары беріледі: А-Жұмыс N-Қуат E-Энергия Таңбалар бойынша топтасады.

№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа

4 слайд
№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа ТапсырмаларТапсырмалар ТапсырмаларТапсырмалар 112233445566778899101011223344556677889911 00 11 22 33 44 55 O nline O nline

4 слайд

№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа ТапсырмаларТапсырмалар ТапсырмаларТапсырмалар 112233445566778899101011223344556677889911 00 11 22 33 44 55 O nline O nline

• жақсы жауап берді 4 ұпай • өте жақсы жауап берді 6 ұпай

5 слайд
• жақсы жауап берді 4 ұпай • өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай O n lin e O n lin e

5 слайд

• жақсы жауап берді 4 ұпай • өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай O n lin e O n lin e

№ Ұпай Баға Сапа% 11 1166-20-20 55 880-1000-100 22 1010-1-155 44 50-7550-75 33 33- - 99 33 115 -5 -4545 Бағалау критериясы O

6 слайд
№ Ұпай Баға Сапа% 11 1166-20-20 55 880-1000-100 22 1010-1-155 44 50-7550-75 33 33- - 99 33 115 -5 -4545 Бағалау критериясы O nline O nline

6 слайд

№ Ұпай Баға Сапа% 11 1166-20-20 55 880-1000-100 22 1010-1-155 44 50-7550-75 33 33- - 99 33 115 -5 -4545 Бағалау критериясы O nline O nline

І.Кіріспе бөлімі O nline O nline ““Батыл болсаң, Батыл болсаң, байқап көр”байқап көр”

7 слайд
І.Кіріспе бөлімі O nline O nline ““Батыл болсаң, Батыл болсаң, байқап көр”байқап көр”

7 слайд

І.Кіріспе бөлімі O nline O nline ““Батыл болсаң, Батыл болсаң, байқап көр”байқап көр”

«Мен туралы не білесің?» №№ Физикалық Физикалық шамалардың шамалардың таңбасытаңбасы АталуыАталуы ФормуласыФормуласы Өлшем бір

8 слайд
«Мен туралы не білесің?» №№ Физикалық Физикалық шамалардың шамалардың таңбасытаңбасы АталуыАталуы ФормуласыФормуласы Өлшем бірлігіӨлшем бірлігі 1 2 3 4

8 слайд

«Мен туралы не білесің?» №№ Физикалық Физикалық шамалардың шамалардың таңбасытаңбасы АталуыАталуы ФормуласыФормуласы Өлшем бірлігіӨлшем бірлігі 1 2 3 4

ІІ.Тұсаукесер бөлімі ““Шапшаң болсаң, Шапшаң болсаң, озып көр ”озып көр ” O nline O nline

9 слайд
ІІ.Тұсаукесер бөлімі ““Шапшаң болсаң, Шапшаң болсаң, озып көр ”озып көр ” O nline O nline

9 слайд

ІІ.Тұсаукесер бөлімі ““Шапшаң болсаң, Шапшаң болсаң, озып көр ”озып көр ” O nline O nline

O nline O nline Кім жылдам? 1.Малекулалы-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары. 2.Заттар қандай күйде бола алады

10 слайд
O nline O nline Кім жылдам? 1.Малекулалы-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары. 2.Заттар қандай күйде бола алады және олардың бір күйден екінші күйге ауысуын қандай физикалық шамалар арқылы түсіндіреміз? 3.Заттың әр түрлі күйлерінің қасиеттері. 4.Заттың үш күйіндегі малекулаларының қозғалысы қандай? 5.Диффузия дегеніміз не? 6.Диффузяның температураға байланысы барма?

10 слайд

O nline O nline Кім жылдам? 1.Малекулалы-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары. 2.Заттар қандай күйде бола алады және олардың бір күйден екінші күйге ауысуын қандай физикалық шамалар арқылы түсіндіреміз? 3.Заттың әр түрлі күйлерінің қасиеттері. 4.Заттың үш күйіндегі малекулаларының қозғалысы қандай? 5.Диффузия дегеніміз не? 6.Диффузяның температураға байланысы барма?

ІІІ.Негізгі бөлім ““Мықты болсаң, Мықты болсаң, тауып көр”тауып көр” O nline O nline

11 слайд
ІІІ.Негізгі бөлім ““Мықты болсаң, Мықты болсаң, тауып көр”тауып көр” O nline O nline

11 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім ““Мықты болсаң, Мықты болсаң, тауып көр”тауып көр” O nline O nline

Ойлан тап! 1 2 3 4 5 6 7

12 слайд
Ойлан тап! 1 2 3 4 5 6 7

12 слайд

Ойлан тап! 1 2 3 4 5 6 7

O nline O nline Блез Паскаль XVII-ғасырда өмір сүрген француз математигі және физигі, пәлсапашы, әдебиетшісі. Математикалық ана

13 слайд
O nline O nline Блез Паскаль XVII-ғасырда өмір сүрген француз  математигі және физигі, пәлсапашы, әдебиетшісі. Математикалық анализ, ықтималдық теориясының , кескіндік геометрияның негізін салушылардың бірі ,гидростатиканың негізгі заңының ауторы. Паскаль 12 жасынан бастап ғылыммен шұғылданды. Әкесі Этьен математик және астроном болған. Әкесі баласын ғылым үйірмесіне қатыстырған. Сол кезде зерек бала сол кездегі ғалымдармен бірдей ғылым туралы пікірлескен. 16 жасында Паскаль «Қима туралы» еңбегін жазады. Ол газбен сұйықтардың қасиетін көп зертттеп, заңдылығын тағайындаған және атмосфералық қысымның бар екендігін өз тәжірибесімен дәлелдеп берген.Оның атымен қысым бірлігі және информатикада программалау тілі аталған. Ол бағдарламалау тілін 300 жыл бұрын ашқан алғашқы адам болып есептеледі.

13 слайд

O nline O nline Блез Паскаль XVII-ғасырда өмір сүрген француз  математигі және физигі, пәлсапашы, әдебиетшісі. Математикалық анализ, ықтималдық теориясының , кескіндік геометрияның негізін салушылардың бірі ,гидростатиканың негізгі заңының ауторы. Паскаль 12 жасынан бастап ғылыммен шұғылданды. Әкесі Этьен математик және астроном болған. Әкесі баласын ғылым үйірмесіне қатыстырған. Сол кезде зерек бала сол кездегі ғалымдармен бірдей ғылым туралы пікірлескен. 16 жасында Паскаль «Қима туралы» еңбегін жазады. Ол газбен сұйықтардың қасиетін көп зертттеп, заңдылығын тағайындаған және атмосфералық қысымның бар екендігін өз тәжірибесімен дәлелдеп берген.Оның атымен қысым бірлігі және информатикада программалау тілі аталған. Ол бағдарламалау тілін 300 жыл бұрын ашқан алғашқы адам болып есептеледі.

Оқушылардың ауырлық күші, қысым туралы алған білімдерін қорытып, жүйеге келтіріп , әр түрлі тапсырмалар орындау арқ

14 слайд
Оқушылардың ауырлық күші, қысым туралы алған білімдерін қорытып, жүйеге келтіріп , әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы өз бетінше білім алуға жағдай жасау. Оқушылардың өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасауға жетелеу. Өмірден мысалдар келтіре отырып оқушы ойын дамыту. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: O nline O nline

14 слайд

Оқушылардың ауырлық күші, қысым туралы алған білімдерін қорытып, жүйеге келтіріп , әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы өз бетінше білім алуға жағдай жасау. Оқушылардың өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасауға жетелеу. Өмірден мысалдар келтіре отырып оқушы ойын дамыту. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: O nline O nline

Алақаныңды жоғары қаратып, сол қолыңды үстелге қой. Кітапты алақаныңа қырымен қойып, оны оң қолыңмен төмен қысып бас. Сол қолың

15 слайд
Алақаныңды жоғары қаратып, сол қолыңды үстелге қой. Кітапты алақаныңа қырымен қойып, оны оң қолыңмен төмен қысып бас. Сол қолың қысымның артуын сезе ме? Енді кітапты алақанға емес үстелге қой. Бір қолыңмен кітапты үстінен ақырын бас, екінші қолыңды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұр. Осы кезде қол қосымша қысымды сезе ме? Тәжірибе №1 Қызықты тәжірибелер

15 слайд

Алақаныңды жоғары қаратып, сол қолыңды үстелге қой. Кітапты алақаныңа қырымен қойып, оны оң қолыңмен төмен қысып бас. Сол қолың қысымның артуын сезе ме? Енді кітапты алақанға емес үстелге қой. Бір қолыңмен кітапты үстінен ақырын бас, екінші қолыңды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұр. Осы кезде қол қосымша қысымды сезе ме? Тәжірибе №1 Қызықты тәжірибелер

Тәжірибе №2 . Ол бір жазықтық бойында орналасқан саңылаулары бар шардан және поршеньді цилиндрден тұрады. Егер шарға су неме

16 слайд
Тәжірибе №2 . Ол бір жазықтық бойында орналасқан саңылаулары бар шардан және поршеньді цилиндрден тұрады. Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңылауларынан су немесе түтін барлық бағытқа бірдей ұзындықта шапшып немесе будақтап шығатынын байқаймыз. Бұдан шығатын қорытынды:

16 слайд

Тәжірибе №2 . Ол бір жазықтық бойында орналасқан саңылаулары бар шардан және поршеньді цилиндрден тұрады. Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңылауларынан су немесе түтін барлық бағытқа бірдей ұзындықта шапшып немесе будақтап шығатынын байқаймыз. Бұдан шығатын қорытынды:

“ “Зерек болсаң, шешіп көр”Зерек болсаң, шешіп көр”

17 слайд
“ “Зерек болсаң, шешіп көр”Зерек болсаң, шешіп көр”

17 слайд

“ “Зерек болсаң, шешіп көр”Зерек болсаң, шешіп көр”

O nline O nline Есеп №1 1.200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

18 слайд
O nline O nline Есеп №1 1.200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

18 слайд

O nline O nline Есеп №1 1.200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

2. Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см 2, түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салм

19 слайд
2. Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см 2, түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?

19 слайд

2. Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см 2, түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?

O nline O nline Есеп№2 3.Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?

20 слайд
O nline O nline Есеп№2 3.Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?

20 слайд

O nline O nline Есеп№2 3.Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?

O nline O nline Есеп№3 4.Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0, 001м 2 . Бұл вагонның массасы 30т болса, о

21 слайд
O nline O nline Есеп№3 4.Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0, 001м 2 . Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?

21 слайд

O nline O nline Есеп№3 4.Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0, 001м 2 . Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?

Физикалық жұмбақтар Барлық топқа бірдей жұмбақтар оқылады, әр команда жарыса жауап б

22 слайд
Физикалық жұмбақтар Барлық топқа бірдей жұмбақтар оқылады, әр команда жарыса жауап береді. Бір жұмбаққа бір ұпайдан беріледі.

22 слайд

Физикалық жұмбақтар Барлық топқа бірдей жұмбақтар оқылады, әр команда жарыса жауап береді. Бір жұмбаққа бір ұпайдан беріледі.

ІІ.Қорытынды бөлім ““Ой толғаныс” Ой толғаныс” ““Ойлы болсаң, жазып көр”Ойлы болсаң, жазып көр”

23 слайд
ІІ.Қорытынды бөлім ““Ой толғаныс” Ой толғаныс” ““Ойлы болсаң, жазып көр”Ойлы болсаң, жазып көр”

23 слайд

ІІ.Қорытынды бөлім ““Ой толғаныс” Ой толғаныс” ““Ойлы болсаң, жазып көр”Ойлы болсаң, жазып көр”

«Ептілер мен білгірлер» үшін немесе «Алдар Көсе бізде қонақта» 1-топ 1. Бір күні аты әлемге әйгілі Алдар Көсе Шықбермес Шығайб

24 слайд
«Ептілер мен білгірлер» үшін  немесе «Алдар Көсе  бізде қонақта» 1-топ 1. Бір күні аты әлемге әйгілі Алдар Көсе Шықбермес Шығайбайдың үйіне қонаққа келеді. Олар келгенде бұл үйдегі апай сыртта бауырсақ пісіріп жатады.  Алдар Көсе  әңгіме айтып көп отырып қалады, бай оны шайға шақырады. Шайға байдың қызы Бикеш темірден өріліп жасалған ыдысқа бауырсақты салып әкеліп, дастарханға қойып жатып былай дейді: Бауырсақты ыстық кезінде жеген дәмді, сондықтан бауырсақ тез суып қалмас үшін мына темірден өріліп жасалған ыдысқа әдейі салып әкелдім. Сонда көп білетін Алдар былай дейді: Жоқ қателесесіз: одан да бауырсақты ағаштан жасалған ыдысқа салған дұрыс. Сұрақ: Алдардың берген кеңесі дұрыс па?

24 слайд

«Ептілер мен білгірлер» үшін  немесе «Алдар Көсе  бізде қонақта» 1-топ 1. Бір күні аты әлемге әйгілі Алдар Көсе Шықбермес Шығайбайдың үйіне қонаққа келеді. Олар келгенде бұл үйдегі апай сыртта бауырсақ пісіріп жатады.  Алдар Көсе  әңгіме айтып көп отырып қалады, бай оны шайға шақырады. Шайға байдың қызы Бикеш темірден өріліп жасалған ыдысқа бауырсақты салып әкеліп, дастарханға қойып жатып былай дейді: Бауырсақты ыстық кезінде жеген дәмді, сондықтан бауырсақ тез суып қалмас үшін мына темірден өріліп жасалған ыдысқа әдейі салып әкелдім. Сонда көп білетін Алдар былай дейді: Жоқ қателесесіз: одан да бауырсақты ағаштан жасалған ыдысқа салған дұрыс. Сұрақ: Алдардың берген кеңесі дұрыс па?

2-топ 2. Алдар шайға қанып алып, орнынан тұрып кетуге ыңғайланады.Үй иесі есікті ашқаны сол еді, үйге бір мысық кірді. Алдарды

25 слайд
2-топ 2. Алдар шайға қанып алып, орнынан тұрып кетуге ыңғайланады.Үй иесі есікті ашқаны сол еді, үйге бір мысық кірді. Алдардың көзі үйге кірген мысыққа түсті, мысыққа қарап тұрып: -Құлақшынымды кие шығайын, далада күн суық екен,- деді. Сұрақ:Далада күннің суық екенін Алдар қайдан білді?

25 слайд

2-топ 2. Алдар шайға қанып алып, орнынан тұрып кетуге ыңғайланады.Үй иесі есікті ашқаны сол еді, үйге бір мысық кірді. Алдардың көзі үйге кірген мысыққа түсті, мысыққа қарап тұрып: -Құлақшынымды кие шығайын, далада күн суық екен,- деді. Сұрақ:Далада күннің суық екенін Алдар қайдан білді?

3-топ 3. Алдар Көсе тағыда Шықбермес Шығайбайдың үйіне қонаққа келеді. Алдардан оңайлықпен құтылмайтынын білген бай бәйбішесін

26 слайд
3-топ 3. Алдар Көсе тағыда Шықбермес Шығайбайдың үйіне қонаққа келеді. Алдардан оңайлықпен құтылмайтынын білген бай бәйбішесіне шай әкелуін бұйырады. Дастарханға шай да келеді .Бай мен Алдар көсе әңгімелесіп отырып шайға көшеді. Бәйбіше екеуіне де ыстық шай ұсынады. Бай әңгімелесіп отыра береді де, Алдар алдына келген шайға бірден бір ас қасық шекер салып, әңгімесін жалғастыра береді. Бай Алдардың аузына қарап, біраз уақыт өткеннен кейін ғана ыдысқа шекер салады. Сұрақ: Сонда қайсысының шайы тез суиды: байдың ба, әлде Алдардың ба?

26 слайд

3-топ 3. Алдар Көсе тағыда Шықбермес Шығайбайдың үйіне қонаққа келеді. Алдардан оңайлықпен құтылмайтынын білген бай бәйбішесіне шай әкелуін бұйырады. Дастарханға шай да келеді .Бай мен Алдар көсе әңгімелесіп отырып шайға көшеді. Бәйбіше екеуіне де ыстық шай ұсынады. Бай әңгімелесіп отыра береді де, Алдар алдына келген шайға бірден бір ас қасық шекер салып, әңгімесін жалғастыра береді. Бай Алдардың аузына қарап, біраз уақыт өткеннен кейін ғана ыдысқа шекер салады. Сұрақ: Сонда қайсысының шайы тез суиды: байдың ба, әлде Алдардың ба?

O nline O nline

27 слайд
O nline O nline

27 слайд

O nline O nline

§62, 169-172бет. 4-5жат.172 бет O nline O nline

28 слайд
§62, 169-172бет. 4-5жат.172 бет O nline O nline

28 слайд

§62, 169-172бет. 4-5жат.172 бет O nline O nline

O nline O nline

29 слайд
O nline O nline

29 слайд

O nline O nline