Ашық сабақ Шәкәрім Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі
Ашық сабақ Шәкәрім Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

#1 слайд
ІQR арқылы топқа бөлу
«Құндылықтар спектрі» әдісі
арқылы өткен тақырып бойынша
ой қозғау
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Жүректі тазарту»
ШӘКӘРІМ АМАНАТТАҒАН
ҮШ ҚАСИЕТ:
«АҚ ЖҮРЕК, ТАЗА АҚЫЛ,
АДАЛ ЕҢБЕК»
1 слайд
ІQR арқылы топқа бөлу «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша ой қозғау Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректі тазарту» ШӘКӘРІМ АМАНАТТАҒАН ҮШ ҚАСИЕТ: «АҚ ЖҮРЕК, ТАЗА АҚЫЛ, АДАЛ ЕҢБЕК»
#2 слайд
Өткен сабақ бойынша
тапсырманы сұрау
"
1-топ: "Талдау" әдісі
Ш.Құдайбердіұлы өмірі
жайлы мәлімдеме жасаңыз
Дескриптор: -
Ш.Құдайбердіұлы өмірі
туралы мәлімет жасайды;
2-топ: "Топтастыру" әдісі
Ш.Құдайбердіұлы
шығармаларын атаңыз
Дескриптор:
- Ш.Құдайбердіұлының
шығармаларын
топтастырады;
2 слайд
Өткен сабақ бойынша тапсырманы сұрау " 1-топ: "Талдау" әдісі Ш.Құдайбердіұлы өмірі жайлы мәлімдеме жасаңыз Дескриптор: - Ш.Құдайбердіұлы өмірі туралы мәлімет жасайды; 2-топ: "Топтастыру" әдісі Ш.Құдайбердіұлы шығармаларын атаңыз Дескриптор: - Ш.Құдайбердіұлының шығармаларын топтастырады;
#3 слайд
Сабақты болжау
«Метафора» әдісі
3 слайд
Сабақты болжау «Метафора» әдісі
#4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
ШӘКӘРІМ
ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ
«ЖАСТАРҒА» ӨЛЕҢІ
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ «ЖАСТАРҒА» ӨЛЕҢІ
#5 слайд
- берілген өлең үзінділерін оқиды;
- үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу
үшін орынды қолданады;
- шығармадағы материалдық жəне
рухани құндылықтарды
анықтайды;
- заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға береді.
5 слайд
- берілген өлең үзінділерін оқиды; - үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; - шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды; - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.
#6 слайд
Оқушылар тақтаға «Жастар
қандай?» деген сұраққа бір
сөзбен жауап жазады.
Әр оқушы алдындағы
оқушының сөзін қайталамау
керек.
Қызушылықты ояту кезеңі
6 слайд
Оқушылар тақтаға «Жастар қандай?» деген сұраққа бір сөзбен жауап жазады. Әр оқушы алдындағы оқушының сөзін қайталамау керек. Қызушылықты ояту кезеңі
#7 слайд
Жұптық жұмыс. Мағынаны тану кезеңі.
«Төрт сөйлем» тәсілі
Дескриптор:
- берілген өлең үзінділерін оқиды; 1 б.
- ақынның пікірін анықтай алады; 1 б.
- өмірмен байланыстыра алады; 1 б.
үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
орынды қолданады; 2.б
Ақын «Абай бейнесін қалай көрсеткен?» деген
сұраққа жауап бере отырып, пікірлерін ортаға
салады.
7 слайд
Жұптық жұмыс. Мағынаны тану кезеңі. «Төрт сөйлем» тәсілі Дескриптор: - берілген өлең үзінділерін оқиды; 1 б. - ақынның пікірін анықтай алады; 1 б. - өмірмен байланыстыра алады; 1 б. үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; 2.б Ақын «Абай бейнесін қалай көрсеткен?» деген сұраққа жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салады.
#8 слайд
ТЖ. «Мәтіндік зерттеу» тәсілі
1-топ Үзіндіні оқы. Өлең жолдарындағы
материалдық құндылық пен рухани құндылықты
анықтап, өмірлік қағидат шығарып, каллиграмма
жазыңыздар.
2-топ Өлеңдегі көтерілген
мәселелердің заманауилығы, өзектілігі
жаңашылдығын дәлелдеп, инфографика жасайды.
Дескриптор:
- шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды;2 б.
- заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді. 2б.Топтық бағалау
«Асықтар»
8 слайд
ТЖ. «Мәтіндік зерттеу» тәсілі 1-топ Үзіндіні оқы. Өлең жолдарындағы материалдық құндылық пен рухани құндылықты анықтап, өмірлік қағидат шығарып, каллиграмма жазыңыздар. 2-топ Өлеңдегі көтерілген мәселелердің заманауилығы, өзектілігі жаңашылдығын дәлелдеп, инфографика жасайды. Дескриптор: - шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды;2 б. - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді. 2б.Топтық бағалау «Асықтар»
#9 слайд
Сергіту сәті
9 слайд
Сергіту сәті
#10 слайд
Жеке жұмыс. «Оқы, ой бөліс» әдісі
Ғалым пікіріДәлеліМенің көзқарасым
Дескриптор:
- ғалымның пікірін дәлелдеп, көзқарасын білдіреді. 1 б.
«5 минутқа уақытыңыз болса...» әдісі
Функционалдық сауаттылыққа арналған
тапсырма
Кейс сұрағы: Шәкәрім Құдайбердіұлы
«Жастарға» өлеңінде жастарды Абай
арқылы түзеткісі келеді? Неге?
10 слайд
Жеке жұмыс. «Оқы, ой бөліс» әдісі Ғалым пікіріДәлеліМенің көзқарасым Дескриптор: - ғалымның пікірін дәлелдеп, көзқарасын білдіреді. 1 б. «5 минутқа уақытыңыз болса...» әдісі Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Кейс сұрағы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды Абай арқылы түзеткісі келеді? Неге?
#11 слайд
«Рефлексия «Күнделік»
https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f
/interactive-content-refleksiya-dnevnik
11 слайд
«Рефлексия «Күнделік» https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f /interactive-content-refleksiya-dnevnik
шағым қалдыра аласыз













