Ашық сабақ Шәкәрім Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Шәкәрім Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ІQR арқылы топқа бөлу «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша ой қозғау Психологиялық ахуал қалыптастыр

#1 слайд
ІQR арқылы топқа бөлу «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша ой қозғау Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректі тазарту» ШӘКӘРІМ АМАНАТТАҒАН ҮШ ҚАСИЕТ: «АҚ ЖҮРЕК, ТАЗА АҚЫЛ, АДАЛ ЕҢБЕК»

1 слайд

ІQR арқылы топқа бөлу «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша ой қозғау Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректі тазарту» ШӘКӘРІМ АМАНАТТАҒАН ҮШ ҚАСИЕТ: «АҚ ЖҮРЕК, ТАЗА АҚЫЛ, АДАЛ ЕҢБЕК»

Өткен сабақ бойынша тапсырманы сұрау " 1-топ: "Талдау" әдісі Ш.Құдайбердіұлы өмірі жайлы мәлімдеме жасаңыз Дескрипт

#2 слайд
Өткен сабақ бойынша тапсырманы сұрау " 1-топ: "Талдау" әдісі Ш.Құдайбердіұлы өмірі жайлы мәлімдеме жасаңыз Дескриптор: - Ш.Құдайбердіұлы өмірі туралы мәлімет жасайды; 2-топ: "Топтастыру" әдісі Ш.Құдайбердіұлы шығармаларын атаңыз Дескриптор: - Ш.Құдайбердіұлының шығармаларын топтастырады;

2 слайд

Өткен сабақ бойынша тапсырманы сұрау " 1-топ: "Талдау" әдісі Ш.Құдайбердіұлы өмірі жайлы мәлімдеме жасаңыз Дескриптор: - Ш.Құдайбердіұлы өмірі туралы мәлімет жасайды; 2-топ: "Топтастыру" әдісі Ш.Құдайбердіұлы шығармаларын атаңыз Дескриптор: - Ш.Құдайбердіұлының шығармаларын топтастырады;

Сабақты болжау «Метафора» әдісі

#3 слайд
Сабақты болжау «Метафора» әдісі

3 слайд

Сабақты болжау «Метафора» әдісі

Сабақтың тақырыбы: ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ «ЖАСТАРҒА» ӨЛЕҢІ

#4 слайд
Сабақтың тақырыбы: ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ «ЖАСТАРҒА» ӨЛЕҢІ

4 слайд

Сабақтың тақырыбы: ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ «ЖАСТАРҒА» ӨЛЕҢІ

- берілген өлең үзінділерін оқиды; - үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; - шығармадағы материалдық жəне

#5 слайд
- берілген өлең үзінділерін оқиды; - үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; - шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды; - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

5 слайд

- берілген өлең үзінділерін оқиды; - үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; - шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды; - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Оқушылар тақтаға «Жастар қандай?» деген сұраққа бір сөзбен жауап жазады. Әр оқушы алдындағы оқушының сөзін қайталамау кер

#6 слайд
Оқушылар тақтаға «Жастар қандай?» деген сұраққа бір сөзбен жауап жазады. Әр оқушы алдындағы оқушының сөзін қайталамау керек. Қызушылықты ояту кезеңі

6 слайд

Оқушылар тақтаға «Жастар қандай?» деген сұраққа бір сөзбен жауап жазады. Әр оқушы алдындағы оқушының сөзін қайталамау керек. Қызушылықты ояту кезеңі

Жұптық жұмыс. Мағынаны тану кезеңі. «Төрт сөйлем» тәсілі Дескриптор: - берілген өлең үзінділерін оқиды; 1 б. - ақынның пікірін

#7 слайд
Жұптық жұмыс. Мағынаны тану кезеңі. «Төрт сөйлем» тәсілі Дескриптор: - берілген өлең үзінділерін оқиды; 1 б. - ақынның пікірін анықтай алады; 1 б. - өмірмен байланыстыра алады; 1 б. үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; 2.б Ақын «Абай бейнесін қалай көрсеткен?» деген сұраққа жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салады.

7 слайд

Жұптық жұмыс. Мағынаны тану кезеңі. «Төрт сөйлем» тәсілі Дескриптор: - берілген өлең үзінділерін оқиды; 1 б. - ақынның пікірін анықтай алады; 1 б. - өмірмен байланыстыра алады; 1 б. үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; 2.б Ақын «Абай бейнесін қалай көрсеткен?» деген сұраққа жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салады.

ТЖ. «Мәтіндік зерттеу» тәсілі 1-топ Үзіндіні оқы. Өлең жолдарындағы материалдық құндылық пен рухани құндылықты анықтап, өмірлі

#8 слайд
ТЖ. «Мәтіндік зерттеу» тәсілі 1-топ Үзіндіні оқы. Өлең жолдарындағы материалдық құндылық пен рухани құндылықты анықтап, өмірлік қағидат шығарып, каллиграмма жазыңыздар. 2-топ Өлеңдегі көтерілген мәселелердің заманауилығы, өзектілігі жаңашылдығын дәлелдеп, инфографика жасайды. Дескриптор: - шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды;2 б. - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді. 2б.Топтық бағалау «Асықтар»

8 слайд

ТЖ. «Мәтіндік зерттеу» тәсілі 1-топ Үзіндіні оқы. Өлең жолдарындағы материалдық құндылық пен рухани құндылықты анықтап, өмірлік қағидат шығарып, каллиграмма жазыңыздар. 2-топ Өлеңдегі көтерілген мәселелердің заманауилығы, өзектілігі жаңашылдығын дәлелдеп, инфографика жасайды. Дескриптор: - шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды;2 б. - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді. 2б.Топтық бағалау «Асықтар»

Сергіту сәті

#9 слайд
Сергіту сәті

9 слайд

Сергіту сәті

Жеке жұмыс. «Оқы, ой бөліс» әдісі Ғалым пікіріДәлеліМенің көзқарасым Дескриптор: - ғалымның пікірін дәлелдеп, көзқарасын білді

#10 слайд
Жеке жұмыс. «Оқы, ой бөліс» әдісі Ғалым пікіріДәлеліМенің көзқарасым Дескриптор: - ғалымның пікірін дәлелдеп, көзқарасын білдіреді. 1 б. «5 минутқа уақытыңыз болса...» әдісі Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Кейс сұрағы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды Абай арқылы түзеткісі келеді? Неге?

10 слайд

Жеке жұмыс. «Оқы, ой бөліс» әдісі Ғалым пікіріДәлеліМенің көзқарасым Дескриптор: - ғалымның пікірін дәлелдеп, көзқарасын білдіреді. 1 б. «5 минутқа уақытыңыз болса...» әдісі Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Кейс сұрағы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды Абай арқылы түзеткісі келеді? Неге?

«Рефлексия «Күнделік» https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f /interactive-content-refleksiya-dnevnik

#11 слайд
«Рефлексия «Күнделік» https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f /interactive-content-refleksiya-dnevnik

11 слайд

«Рефлексия «Күнделік» https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f /interactive-content-refleksiya-dnevnik

Файл форматы:
pptx
11.10.2025
52
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі