Материалдар / ашық сабақ: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. жалпылауыш сөздер.

ашық сабақ: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. жалпылауыш сөздер.

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәнінен сөйлемнің бірыңғай мүшелері туралы сабақ өткізгенде қолдануға болатын тиімді әдіс-тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Маусым 2021
1245
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Грамматикалық тақырып: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Жалпылауыш сөздер. Лексикалық тақырып: Желшешек ауруы

1 слайд
Грамматикалық тақырып: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Жалпылауыш сөздер. Лексикалық тақырып: Желшешек ауруы Дайындаған: кәсіптік қазақ тілі пәні оқытушысы: А.С.Қонақбаева

1 слайд

Грамматикалық тақырып: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Жалпылауыш сөздер. Лексикалық тақырып: Желшешек ауруы Дайындаған: кәсіптік қазақ тілі пәні оқытушысы: А.С.Қонақбаева

1.« Тұрлаусыз мүшелер» 2. «Бірыңғай мүшелер» 3. «Жалпылауыш сөздер»

2 слайд
1.« Тұрлаусыз мүшелер» 2. «Бірыңғай мүшелер» 3. «Жалпылауыш сөздер»

2 слайд

1.« Тұрлаусыз мүшелер» 2. «Бірыңғай мүшелер» 3. «Жалпылауыш сөздер»

3 слайд

3 слайд

«Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері» Толықтауыш Анықтауыш Пысықтауыш

4 слайд
«Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері» Толықтауыш Анықтауыш Пысықтауыш

4 слайд

«Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері» Толықтауыш Анықтауыш Пысықтауыш

«Қарлы әдіс» арқылы сұрақ-жауап

5 слайд
«Қарлы әдіс» арқылы сұрақ-жауап

5 слайд

«Қарлы әдіс» арқылы сұрақ-жауап

«Үш шапалақ» әдісімен бағалау

6 слайд
«Үш шапалақ» әдісімен бағалау

6 слайд

«Үш шапалақ» әдісімен бағалау

«Қызылша ауруы» мәтіні «Микрофон» әдісі бойынша баяндау

7 слайд
«Қызылша ауруы» мәтіні «Микрофон» әдісі бойынша баяндау

7 слайд

«Қызылша ауруы» мәтіні «Микрофон» әдісі бойынша баяндау

Қазақ тілінде Орыс вирустілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде тұрлаусыз мүше второстепенные члены Secondary parts Анықтауыш о

8 слайд
Қазақ тілінде Орыс вирустілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде тұрлаусыз мүше второстепенные члены Secondary parts Анықтауыш определение attribute толықтауыш дополнение object пысықтауыш обстоятельство Adverbal modifier қызылша ауруы краснуха rubella rubelola қоздырғыш возбудитель Causative agent excitator бөртпе сыпь rash Temere agere қабыршақ чешуя scales squama шешек оспа Pox variola кезең период, стадия period periodus жасырын кезең скрытый период Hidden period Saphenus periodus жұқпалы инфекционный infectious

8 слайд

Қазақ тілінде Орыс вирустілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде тұрлаусыз мүше второстепенные члены Secondary parts Анықтауыш определение attribute толықтауыш дополнение object пысықтауыш обстоятельство Adverbal modifier қызылша ауруы краснуха rubella rubelola қоздырғыш возбудитель Causative agent excitator бөртпе сыпь rash Temere agere қабыршақ чешуя scales squama шешек оспа Pox variola кезең период, стадия period periodus жасырын кезең скрытый период Hidden period Saphenus periodus жұқпалы инфекционный infectious

Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде тұрлаусыз мүше чешуя Causative agent анықтауыш возбудитель period толы

9 слайд
Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде тұрлаусыз мүше чешуя Causative agent анықтауыш возбудитель period толықтауыш период, стадия object пысықтауыш определение scales қызылша ауруы оспа rubella қоздырғыш обстоятельство Secondary parts бөртпе сыпь rash қабыршақ второстепенные члены Pox шешек инфекционный Adverbial modifier кезең скрытый период infectious жасырын кезең дополнение Hidden period жұқпалы краснуха attribute

9 слайд

Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде тұрлаусыз мүше чешуя Causative agent анықтауыш возбудитель period толықтауыш период, стадия object пысықтауыш определение scales қызылша ауруы оспа rubella қоздырғыш обстоятельство Secondary parts бөртпе сыпь rash қабыршақ второстепенные члены Pox шешек инфекционный Adverbial modifier кезең скрытый период infectious жасырын кезең дополнение Hidden period жұқпалы краснуха attribute

1-жаттығу. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдаңдар. 1.Қызылша сау балаға ауру баладан жұғады. 2. Аурудың қоздырғыштары

10 слайд
1-жаттығу. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдаңдар. 1.Қызылша сау балаға ауру баладан жұғады. 2. Аурудың қоздырғыштары түкірік, қақырық, шаң- тозаң арқылы таралады. 3. Науқасқа жеміс-жидек, көкөніс беру керек. 4. Қызылшаның жасырын кезеңі 8-10 күнге созылуы мүмкін. 5. Сау балаға ауру балада жұқтырады.

10 слайд

1-жаттығу. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдаңдар. 1.Қызылша сау балаға ауру баладан жұғады. 2. Аурудың қоздырғыштары түкірік, қақырық, шаң- тозаң арқылы таралады. 3. Науқасқа жеміс-жидек, көкөніс беру керек. 4. Қызылшаның жасырын кезеңі 8-10 күнге созылуы мүмкін. 5. Сау балаға ауру балада жұқтырады.

2-жаттығу. Мәтінде кездесетін төмендегі сөздерді септеңдер. Қызылша, бөртпе, науқас, қоздырғыш.

11 слайд
2-жаттығу. Мәтінде кездесетін төмендегі сөздерді септеңдер. Қызылша, бөртпе, науқас, қоздырғыш.

11 слайд

2-жаттығу. Мәтінде кездесетін төмендегі сөздерді септеңдер. Қызылша, бөртпе, науқас, қоздырғыш.

«Бес саусақ» тәсілі: 1. Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақтан алғаның; 2. Б

12 слайд
«Бес саусақ» тәсілі: 1. Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақтан алғаның; 2. Балалы үйрек – бірлесу. Топта кімге көмек бердім? Кімге риза болдым? 3. Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім, тәжірибе алдым? 4. Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ ұнады ма? Неліктен? 5. Кішкентай бөбек – көңіл- күй ахуалы. Мен сабақ барысында өзімді қалай сезіндім?

12 слайд

«Бес саусақ» тәсілі: 1. Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақтан алғаның; 2. Балалы үйрек – бірлесу. Топта кімге көмек бердім? Кімге риза болдым? 3. Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім, тәжірибе алдым? 4. Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ ұнады ма? Неліктен? 5. Кішкентай бөбек – көңіл- күй ахуалы. Мен сабақ барысында өзімді қалай сезіндім?

Сергіту сәті «Мен қазақпын» әніне жаттығу-би

13 слайд
Сергіту сәті «Мен қазақпын» әніне жаттығу-би

13 слайд

Сергіту сәті «Мен қазақпын» әніне жаттығу-би

Жаңа тақырып: «Галерея аралау» әдісі

14 слайд
Жаңа тақырып: «Галерея аралау» әдісі

14 слайд

Жаңа тақырып: «Галерея аралау» әдісі

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Сөйлемнің бірыңғай мүшелері Сөйлемнің бірыңғай мүшелері деп сөйлемде екі не одан да көп сө

19 слайд
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері Сөйлемнің бірыңғай мүшелері деп сөйлемде екі не одан да көп сөздердің бір ғана сұраққа жауап беріп, бір ғана сөйлем мүшесі қызметін атқаруын атайды. Сөйлемнің барлық мүшелері бірыңғай мүше қызметін атқара алады. 1. Бірыңғай бастауыштар . Мысалы: Дарынның атасы, әжесі, әкесі, анасы, інісі мерекелік дастарханға жайғасты. 2. Бірыңғай баяндауыштар . Мысалы: Ауладағы балалардың бірі жүгірді , бірі секірді , ал кейбірі доп ойнады.

19 слайд

Сөйлемнің бірыңғай мүшелері Сөйлемнің бірыңғай мүшелері деп сөйлемде екі не одан да көп сөздердің бір ғана сұраққа жауап беріп, бір ғана сөйлем мүшесі қызметін атқаруын атайды. Сөйлемнің барлық мүшелері бірыңғай мүше қызметін атқара алады. 1. Бірыңғай бастауыштар . Мысалы: Дарынның атасы, әжесі, әкесі, анасы, інісі мерекелік дастарханға жайғасты. 2. Бірыңғай баяндауыштар . Мысалы: Ауладағы балалардың бірі жүгірді , бірі секірді , ал кейбірі доп ойнады.

3. Бірыңғай анықтауыштар . Мысалы: Дәрілер капсула, гранула, түймедақ, ұнтақ түрінде зауыттан шығарылады. 4. Бірыңғай толықта

20 слайд
3. Бірыңғай анықтауыштар . Мысалы: Дәрілер капсула, гранула, түймедақ, ұнтақ түрінде зауыттан шығарылады. 4. Бірыңғай толықтауыштар . Мысалы: Бұрын кітапханадан газеттерді, журналдарды, кітаптарды көптен алып оқитынмын. 5. Бірыңғай пысықтауыштар. Мысалы: Біз дәріханадан, емханадан, ауруханадан тәжірибеден өттік.

20 слайд

3. Бірыңғай анықтауыштар . Мысалы: Дәрілер капсула, гранула, түймедақ, ұнтақ түрінде зауыттан шығарылады. 4. Бірыңғай толықтауыштар . Мысалы: Бұрын кітапханадан газеттерді, журналдарды, кітаптарды көптен алып оқитынмын. 5. Бірыңғай пысықтауыштар. Мысалы: Біз дәріханадан, емханадан, ауруханадан тәжірибеден өттік.

Жалпылауыш мүше Жалпылауыш мүше деп белгілі бір қатардағы бірыңғай мүшелердің ортақ атауын білдір

21 слайд
Жалпылауыш мүше Жалпылауыш мүше деп белгілі бір қатардағы бірыңғай мүшелердің ортақ атауын білдіретін мүшені атайды. Жалпылауыш мүше қызметінде жеке сөз де, сөз тіркесі де жұмсала береді. Мысалы: Әжемнің бар дүниесі : екі басты қоржыны, бір кішірек қапшық, бір сандық, тағы ұсақ түйіншектер. Жалпылауыш мүше қызметінде есімдіктер, жинақтық сан есім, кейде зат есім қолданылады.

21 слайд

Жалпылауыш мүше Жалпылауыш мүше деп белгілі бір қатардағы бірыңғай мүшелердің ортақ атауын білдіретін мүшені атайды. Жалпылауыш мүше қызметінде жеке сөз де, сөз тіркесі де жұмсала береді. Мысалы: Әжемнің бар дүниесі : екі басты қоржыны, бір кішірек қапшық, бір сандық, тағы ұсақ түйіншектер. Жалпылауыш мүше қызметінде есімдіктер, жинақтық сан есім, кейде зат есім қолданылады.

Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелердің алдынан келсе, одан кейін қос нүкте қойылады. Мысалы: Өмірдегі бар біленім осылар: білімд

22 слайд
Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелердің алдынан келсе, одан кейін қос нүкте қойылады. Мысалы: Өмірдегі бар біленім осылар: білімді болу, адалдық сақтау, өнерді меңгеру. Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелерден соң келсе, оның алдынан тире қойылады. Мысалы: Қазақ тілі, орыс тілі, ағылышн тілі- үшеуін меңгерсең, біраз табысқа жеткенің деп біл.

22 слайд

Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелердің алдынан келсе, одан кейін қос нүкте қойылады. Мысалы: Өмірдегі бар біленім осылар: білімді болу, адалдық сақтау, өнерді меңгеру. Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелерден соң келсе, оның алдынан тире қойылады. Мысалы: Қазақ тілі, орыс тілі, ағылышн тілі- үшеуін меңгерсең, біраз табысқа жеткенің деп біл.

3-жаттығу. Сөйлемдерден бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш мүшелерді тауып, тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіріңдер. 1. Т

23 слайд
3-жаттығу. Сөйлемдерден бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш мүшелерді тауып, тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіріңдер. 1. Төрт көше ғып шаһар тәртібімен салған жүзден аса үйлердің тоқсан бес пайызы- қарағайдан не басқа ағаштан салынғандар. 2. Жапандағы жалғыз үйдің бар қызығы да, қуанышыда, жұбанышы да - осы Ақбөпенің бойында екен-ау, егер ол болмаса, бұл үйде не қасиет, не жаңалық қалмақшы. 3. Біздің алдымыздағы ең жауапты міндет – әскери тактиканы үйрену, жау ұясын талқандау, жеңісті дайындықпен қарсы алу. 4. Елімізде орыс, корей, ұйғыр, неміс, ағылшын тілдерінде- көптеген шығармалар жарық көрген. 5. Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би –үшеуі бар қазақты әділдікте ұстап отырған билер.

23 слайд

3-жаттығу. Сөйлемдерден бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш мүшелерді тауып, тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіріңдер. 1. Төрт көше ғып шаһар тәртібімен салған жүзден аса үйлердің тоқсан бес пайызы- қарағайдан не басқа ағаштан салынғандар. 2. Жапандағы жалғыз үйдің бар қызығы да, қуанышыда, жұбанышы да - осы Ақбөпенің бойында екен-ау, егер ол болмаса, бұл үйде не қасиет, не жаңалық қалмақшы. 3. Біздің алдымыздағы ең жауапты міндет – әскери тактиканы үйрену, жау ұясын талқандау, жеңісті дайындықпен қарсы алу. 4. Елімізде орыс, корей, ұйғыр, неміс, ағылшын тілдерінде- көптеген шығармалар жарық көрген. 5. Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би –үшеуі бар қазақты әділдікте ұстап отырған билер.

4-жаттығу. «Поэзия әлемімен байланыс» әдісі Өлең шумақтарынан бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш сөздерді табу.

24 слайд
4-жаттығу. «Поэзия әлемімен байланыс» әдісі Өлең шумақтарынан бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш сөздерді табу.

24 слайд

4-жаттығу. «Поэзия әлемімен байланыс» әдісі Өлең шумақтарынан бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш сөздерді табу.

Лексикалық тақырып: «Желшешек ауруы» «Формальды әдіс» арқылы тақырыпты қалыптастыру

25 слайд
Лексикалық тақырып: «Желшешек ауруы» «Формальды әдіс» арқылы тақырыпты қалыптастыру

25 слайд

Лексикалық тақырып: «Желшешек ауруы» «Формальды әдіс» арқылы тақырыпты қалыптастыру

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

Желшешек – жұқпалы ауру. Оны жұқтыратын арнаулы қоздырғыштары бар. Олар тек адам ағзасында өсіп- өнеді. Аур

28 слайд
Желшешек – жұқпалы ауру. Оны жұқтыратын арнаулы қоздырғыштары бар. Олар тек адам ағзасында өсіп- өнеді. Ауру бала жатқан бөлмеде сау бала бірнеше минут болса, оған қоздырғыштар жұғады. Көп ұзамай 9- 12 күннен кейін ол да ауырады. Бала мең – зең болып, басы ауырады, денесі қызады. Денесінің ыстығы 38-39 градусқа жетеді. Басынан, кеудесінен және қол, аяғынан қызыл бөртпелер көріне бастайды. Іші сары суға толады. Үш- төрт күн өткен соң күлбіректер жарылады да беті қабыршықтанады. Желшешек ауруы баланы қатты әлсіретеді. Желшешектен бір ауырған бала онымен қайта ауырмайды.Желшешектің салдару өте ауыр болуы мүмкін. Желшешекке қарсы дәрі-дәрмек жоқ, тек бөртпелерге гаухар көгі (зеленка) жағады. Бөртпені қасуға, жаруға болмайды.

28 слайд

Желшешек – жұқпалы ауру. Оны жұқтыратын арнаулы қоздырғыштары бар. Олар тек адам ағзасында өсіп- өнеді. Ауру бала жатқан бөлмеде сау бала бірнеше минут болса, оған қоздырғыштар жұғады. Көп ұзамай 9- 12 күннен кейін ол да ауырады. Бала мең – зең болып, басы ауырады, денесі қызады. Денесінің ыстығы 38-39 градусқа жетеді. Басынан, кеудесінен және қол, аяғынан қызыл бөртпелер көріне бастайды. Іші сары суға толады. Үш- төрт күн өткен соң күлбіректер жарылады да беті қабыршықтанады. Желшешек ауруы баланы қатты әлсіретеді. Желшешектен бір ауырған бала онымен қайта ауырмайды.Желшешектің салдару өте ауыр болуы мүмкін. Желшешекке қарсы дәрі-дәрмек жоқ, тек бөртпелерге гаухар көгі (зеленка) жағады. Бөртпені қасуға, жаруға болмайды.

«Мұңаю әдісі» Әдіс бойынша желшешектің салдары мен алдын алу шаралары туралы пікір алмасу.

29 слайд
«Мұңаю әдісі» Әдіс бойынша желшешектің салдары мен алдын алу шаралары туралы пікір алмасу.

29 слайд

«Мұңаю әдісі» Әдіс бойынша желшешектің салдары мен алдын алу шаралары туралы пікір алмасу.

30 слайд

30 слайд

Семантикалық карта Бірыңғай баст-ш Бірыңғай баянд-ш Бірыңғай толықт-ш Бірыңғай анықт-ш Бірыңғай пысықт-ш Желшешекпен балал

31 слайд
Семантикалық карта Бірыңғай баст-ш Бірыңғай баянд-ш Бірыңғай толықт-ш Бірыңғай анықт-ш Бірыңғай пысықт-ш Желшешекпен балалар мен ересектер ауырады Желшешек кезінде адам ыстығы көтеріледі, бөртпе шығады. Ауру вирусы төзімсіз, тез өледі. Вирус түкірік, қақырық, шаң- тозаңмен таралады Науқас үйде, ауруханада емделеді

31 слайд

Семантикалық карта Бірыңғай баст-ш Бірыңғай баянд-ш Бірыңғай толықт-ш Бірыңғай анықт-ш Бірыңғай пысықт-ш Желшешекпен балалар мен ересектер ауырады Желшешек кезінде адам ыстығы көтеріледі, бөртпе шығады. Ауру вирусы төзімсіз, тез өледі. Вирус түкірік, қақырық, шаң- тозаңмен таралады Науқас үйде, ауруханада емделеді

Глоссарий Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде бірыңғай мүше однородные члены Similar parts жалпылауыш

32 слайд
Глоссарий Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде бірыңғай мүше однородные члены Similar parts жалпылауыш мүше обобщающее слово General word желшешек ветренная оспа chickenpox күлбірек волдырь Blister қышу зудеть Itch pruritus шырышты қабық слизистая оболочка Mucous membrane Mucosa tunica ірің гной pus pus дене қызуы температура temperature

32 слайд

Глоссарий Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Латын тілінде бірыңғай мүше однородные члены Similar parts жалпылауыш мүше обобщающее слово General word желшешек ветренная оспа chickenpox күлбірек волдырь Blister қышу зудеть Itch pruritus шырышты қабық слизистая оболочка Mucous membrane Mucosa tunica ірің гной pus pus дене қызуы температура temperature

«Рөлдік ойын» мәтін бойынша сұхбат құрастыру

33 слайд
«Рөлдік ойын» мәтін бойынша сұхбат құрастыру

33 слайд

«Рөлдік ойын» мәтін бойынша сұхбат құрастыру

Тест тапсырмалары 1 .Жалпылауыш мүше бола алатын сөзді белгілеңіз жетеуіміз сонау әрбір ешкім

34 слайд
Тест тапсырмалары 1 .Жалпылауыш мүше бола алатын сөзді белгілеңіз жетеуіміз сонау әрбір ешкім сондықтан 2. Бұл жолы дастарханға жүрегі мейірімге толы, жылы жүзді кісілер келді. Бастауыш баяндауыш толықтауыш анықтауыш пысықтауыш 3. Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелердің алдынан келсе, одан кейін .... Қойылады? Қос нүкте үтір сызықша нүктелі үтір нүкте

34 слайд

Тест тапсырмалары 1 .Жалпылауыш мүше бола алатын сөзді белгілеңіз жетеуіміз сонау әрбір ешкім сондықтан 2. Бұл жолы дастарханға жүрегі мейірімге толы, жылы жүзді кісілер келді. Бастауыш баяндауыш толықтауыш анықтауыш пысықтауыш 3. Жалпылауыш мүше бірыңғай мүшелердің алдынан келсе, одан кейін .... Қойылады? Қос нүкте үтір сызықша нүктелі үтір нүкте

4. Жалпылауыш мүшенің жасалу жолын табыңыз. Өнеркәсіптке керекті тас көмір, мұнай, мыс, жез, қорғасын – барлығы Қазақстан жері

35 слайд
4. Жалпылауыш мүшенің жасалу жолын табыңыз. Өнеркәсіптке керекті тас көмір, мұнай, мыс, жез, қорғасын – барлығы Қазақстан жерінен табылады. с ілтеу есімдігі жалпылау есімдігі жинақтық сан есім зат есім етістік 5. Бірыңғай мүшелермен қызметтес, тұлғалас болып, оларды ортақ жинақтау мәнін білдіретін мүше жалпылауыш мүше бірыңғай мүше тұрлаулы мүше айқындауыш мүше оқшау сөз 6. Бірыңғай мүшені байланыстыратын ыңғайластық жалғаулық қайсысы? Та, не, немесе және, мен, әрі бен, я, яки мен, бірақ, алайда ма, ме, ше

35 слайд

4. Жалпылауыш мүшенің жасалу жолын табыңыз. Өнеркәсіптке керекті тас көмір, мұнай, мыс, жез, қорғасын – барлығы Қазақстан жерінен табылады. с ілтеу есімдігі жалпылау есімдігі жинақтық сан есім зат есім етістік 5. Бірыңғай мүшелермен қызметтес, тұлғалас болып, оларды ортақ жинақтау мәнін білдіретін мүше жалпылауыш мүше бірыңғай мүше тұрлаулы мүше айқындауыш мүше оқшау сөз 6. Бірыңғай мүшені байланыстыратын ыңғайластық жалғаулық қайсысы? Та, не, немесе және, мен, әрі бен, я, яки мен, бірақ, алайда ма, ме, ше

7. Берілген бірыңғай мүшені байланыстыруда қай жалғаулықты қолданады? бірақ, және немесе да, бірде 8. Дәрігерлер мен мейірбикел

36 слайд
7. Берілген бірыңғай мүшені байланыстыруда қай жалғаулықты қолданады? бірақ, және немесе да, бірде 8. Дәрігерлер мен мейірбикелер науқастармен жеке сөйлесті сөйлемдегі бірыңғай мүшені көрсетіңдер. мейірбике мен науқас мейірбикелер науқастармен жеке сөйлесті дәрігерлер мен мейірбикелер дәрігерлер мен сөйлесті 9. Бұл өмірде бар түйгенім ..... білімділік, тәжірибелік екен деген сөйлемдегі жалпылауыш мүшеге қойылатын тыныс белгісі үтір қос нүкте сызықша нүктелі үтір нүкте 10. Балалардың жұқпалы аурулар: қызылша, желшешек, күл сөйлеміндегі бірыңғай мүше қандай мүше қызметінде? бірыңғай бастауыш бірыңғай баяндауыш бірыңғай анықтауыш бірыңғай толықтаыш бірыңғай пысықтауыш

36 слайд

7. Берілген бірыңғай мүшені байланыстыруда қай жалғаулықты қолданады? бірақ, және немесе да, бірде 8. Дәрігерлер мен мейірбикелер науқастармен жеке сөйлесті сөйлемдегі бірыңғай мүшені көрсетіңдер. мейірбике мен науқас мейірбикелер науқастармен жеке сөйлесті дәрігерлер мен мейірбикелер дәрігерлер мен сөйлесті 9. Бұл өмірде бар түйгенім ..... білімділік, тәжірибелік екен деген сөйлемдегі жалпылауыш мүшеге қойылатын тыныс белгісі үтір қос нүкте сызықша нүктелі үтір нүкте 10. Балалардың жұқпалы аурулар: қызылша, желшешек, күл сөйлеміндегі бірыңғай мүше қандай мүше қызметінде? бірыңғай бастауыш бірыңғай баяндауыш бірыңғай анықтауыш бірыңғай толықтаыш бірыңғай пысықтауыш

Рефлексия. Кері байланыс • Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі. 1 - ші баспалдағы *Мен..............

37 слайд
Рефлексия. Кері байланыс • Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі. 1 - ші баспалдағы *Мен.............. білемін. 2 - ші баспалдағы *Мен.................. түсінемін. 3 - ші баспалдағы *Мен............. жасай аламын. .

37 слайд

Рефлексия. Кері байланыс • Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі. 1 - ші баспалдағы *Мен.............. білемін. 2 - ші баспалдағы *Мен.................. түсінемін. 3 - ші баспалдағы *Мен............. жасай аламын. .

Үйге тапсырма: 1. Ереже жаттау. Бірыңғай мүше мен жалпылауыш мүшелерді қатыстырып 5 сөйлем құрастыру. 2. «Желшешек ауруы» мәті

38 слайд
Үйге тапсырма: 1. Ереже жаттау. Бірыңғай мүше мен жалпылауыш мүшелерді қатыстырып 5 сөйлем құрастыру. 2. «Желшешек ауруы» мәтіні мазмұндау, аудару. 3. Сөздік жаттау.

38 слайд

Үйге тапсырма: 1. Ереже жаттау. Бірыңғай мүше мен жалпылауыш мүшелерді қатыстырып 5 сөйлем құрастыру. 2. «Желшешек ауруы» мәтіні мазмұндау, аудару. 3. Сөздік жаттау.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ