Ашық сабақ: Тәуелсіз Қазақстан. 5 сынып
Ашық сабақ: Тәуелсіз Қазақстан. 5 сынып

#1 слайд
* «Болжау» әдісі бойынша ұсынылған бейнекөрініс арқылы
сабақтың тақырыбын болжату
Бейнекөрініс
тамашалайық !
Дескриптор:
Бейнекөріністі мұқият тамашал айды.
Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады.
Тақырыпты болжайды.Бейнекөрініс
тамашалайық ! Дескриптор:
Бейнекөріністі мұқият тамашал айды.
Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады.
Тақырыпты болжайды.
1 слайд
* «Болжау» әдісі бойынша ұсынылған бейнекөрініс арқылы сабақтың тақырыбын болжату Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейнекөріністі мұқият тамашал айды. Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады. Тақырыпты болжайды.Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейнекөріністі мұқият тамашал айды. Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады. Тақырыпты болжайды.
#2 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы.
* Жетелеуші сұрақтар
- Бейне көріністен не байқадыңдар?
-Біздің мемлекетіміз қалай аталады?
-Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз
бар?
-Елбасымыз кім?
-Мемлекеттік тіліміз қай тіл?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
* 2-топ. «Шаңырақ» тобы.
Туған жер туралы мақал-мәтел айтады
* 3-топ. «Қыран» тобы.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
- Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің
тәуелсіз Қазақстаным!
2 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!
#3 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы.
* Жетелеуші сұрақтар
- Бейне көріністен не байқадыңдар?
-Біздің мемлекетіміз қалай аталады?
-Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз
бар?
-Елбасымыз кім?
-Мемлекеттік тіліміз қай тіл?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
* 2-топ. «Шаңырақ» тобы.
Туған жер туралы мақал-мәтел айтады
* 3-топ. «Қыран» тобы.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
- Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің
тәуелсіз Қазақстаным!
3 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!
#4 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы.
* Жетелеуші сұрақтар
- Бейне көріністен не байқадыңдар?
-Біздің мемлекетіміз қалай аталады?
-Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз
бар?
-Елбасымыз кім?
-Мемлекеттік тіліміз қай тіл?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
* 2-топ. «Шаңырақ» тобы.
Туған жер туралы мақал-мәтел айтады
* 3-топ. «Қыран» тобы.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
- Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің
тәуелсіз Қазақстаным!
4 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!
#5 слайд
Мұғалім «Мадақтау» әдісі арқылы оқушыны
бағалайды
Жарайсың!
Жауаптарыңа ризамын
Сұрақтарға жауап бердің.
5 слайд
Мұғалім «Мадақтау» әдісі арқылы оқушыны бағалайды Жарайсың! Жауаптарыңа ризамын Сұрақтарға жауап бердің.
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Тыңдалған, оқылған мәтіннің негізгі мазмұнын
түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды
Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін
сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі,
жазба, ауызша жұмыстарда қолданады
7 слайд
Тыңдалған, оқылған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолданады
#8 слайд
Жоғарғы Кеңес
Мойындау
Қиыншылық
Қарыштап даму Америка Құрама
Штаттары
Тәуелсіз
Егеменді
Мәдениетті-
Білімді Верховный Совет
Признаваться
Трудность
Соединенные Штаты Америки
Интенсивно развиваться
Независимое
Суверенная
Культурный
ОбразованныйЖоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама
Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный Образованный
8 слайд
Жоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный ОбразованныйЖоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный Образованный
#9 слайд
* Ойлан тап» әдісі бойынша 3 топ оқушылары сөздерді
аудармасына қарай сәйкестендіреді
Тәуелсіз Культурный
Егеменді Независимый
Мәдениетті Суверенный
Америка Құрама Штаты Интенсивно развиваться
Қарыштап даму Образованный
Білімді Соединенные Штаты
Америки
Жоғарғы Кеңес Признаваться
Мойындау Трудность
Қиыншылық Верховный Совет
9 слайд
* Ойлан тап» әдісі бойынша 3 топ оқушылары сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді Тәуелсіз Культурный Егеменді Независимый Мәдениетті Суверенный Америка Құрама Штаты Интенсивно развиваться Қарыштап даму Образованный Білімді Соединенные Штаты Америки Жоғарғы Кеңес Признаваться Мойындау Трудность Қиыншылық Верховный Совет
#10 слайд
* Дискриптор:
* Сөздерді аудармасына қарай
сәйкестендіреді
10 слайд
* Дискриптор: * Сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді
#11 слайд
* Тыңдалым
* Топтық жұмыс. « Түсініп тыңдау» әдісі арқылы мәтінді
оқушылар тыңдайды .
* Қазақстан көпұлтты , егеменді мемлекет.
Қазақстанда 130-дан астам ұлт тұрады. Қазақстанда қазба
байлықтар көп. Қазір мемлекетіміз қарыштап дамып
келеді.
Қазақстан табиғаты өте әдемі . Біз Қазақстан азаматы
екенімізді мақтан етеміз! Тәуелсіз ел болу қандай бақыт!
Бүгінгі Қазақстан білімді, жоғары мәдениетті ,
дамыған ел. Мен Қазақстанды жақсы көремін, себебі ол
менің Отаным. Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан
етеміз!
11 слайд
* Тыңдалым * Топтық жұмыс. « Түсініп тыңдау» әдісі арқылы мәтінді оқушылар тыңдайды . * Қазақстан көпұлтты , егеменді мемлекет. Қазақстанда 130-дан астам ұлт тұрады. Қазақстанда қазба байлықтар көп. Қазір мемлекетіміз қарыштап дамып келеді. Қазақстан табиғаты өте әдемі . Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз! Тәуелсіз ел болу қандай бақыт! Бүгінгі Қазақстан білімді, жоғары мәдениетті , дамыған ел. Мен Қазақстанды жақсы көремін, себебі ол менің Отаным. Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз!
#12 слайд
* 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар
* 2-тапсырма. Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап
берейік
* 3-тапсырма. Мәтіннен сын есім сөздерін табу және
төменде берілген сөздерді жіктеу
Қазақстан қандай мемлекет?
Қазақстанда қанша ұлт тұрады?
Біздің Қазақстан қалай дамып келеді?
Білімді, мәдениетті, әдемі
жекеше түрі көпше түрі
Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз
ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер
оқушысыңдар
Сіз оқушысыз сіздер
оқушысыздар
ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушыБілімді, мәдениетті, әдемі
жекеше түрі көпше түрі
Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз
ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер
оқушысыңдар
Сіз оқушысыз сіздер
оқушысыздар
ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушы
12 слайд
* 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар * 2-тапсырма. Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап берейік * 3-тапсырма. Мәтіннен сын есім сөздерін табу және төменде берілген сөздерді жіктеу Қазақстан қандай мемлекет? Қазақстанда қанша ұлт тұрады? Біздің Қазақстан қалай дамып келеді? Білімді, мәдениетті, әдемі жекеше түрі көпше түрі Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер оқушысыңдар Сіз оқушысыз сіздер оқушысыздар ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушыБілімді, мәдениетті, әдемі жекеше түрі көпше түрі Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер оқушысыңдар Сіз оқушысыз сіздер оқушысыздар ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушы
#13 слайд
*
Дискриптор:
•
Мәтінді түсініп тыңдады, аударды
•
мәтін бойынша сұраққа жауап бере алды
•
Мәтіннен сын есімдерді тапты
•
Берілген сөздерді жіктей алды*
13 слайд
* Дискриптор: • Мәтінді түсініп тыңдады, аударды • мәтін бойынша сұраққа жауап бере алды • Мәтіннен сын есімдерді тапты • Берілген сөздерді жіктей алды*
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
* «Бәйтерек» тобы.
- Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды
білесің бе?
- Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан
осы күні оқымаймыз, демаламыз.
- Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады?
-1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі
«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды
қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма )
* « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып
шығады .
1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды
3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді* «Бәйтерек» тобы.
- Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды
білесің бе?
- Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан
осы күні оқымаймыз, демаламыз.
- Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады?
-1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі
«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды
қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма )
* « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып
шығады .
1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды
3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді
15 слайд
* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан осы күні оқымаймыз, демаламыз. - Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма ) * « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып шығады . 1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды 3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан осы күні оқымаймыз, демаламыз. - Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма ) * « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып шығады . 1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды 3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді
#16 слайд
* 2-топ. «Шаңырақ» тобы.
- Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай
мемлекет мойындағанын білесің бе?
- Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай
Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады.
- О-о, бәрін білесің ғой?!
- Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз
керек.
- Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой.
Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.
«Қыран» тобы
Тәуелсіздігімізді қашан алдық?
Қазақстанның тәуелсіздігін бірінші
болып қай мемлекеттер
мойындады ?* 2-топ. «Шаңырақ» тобы.
- Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай
мемлекет мойындағанын білесің бе?
- Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай
Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады.
- О-о, бәрін білесің ғой?!
- Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз
керек.
- Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой.
Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.
16 слайд
* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады. - О-о, бәрін білесің ғой?! - Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз керек. - Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой. Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. «Қыран» тобы Тәуелсіздігімізді қашан алдық? Қазақстанның тәуелсіздігін бірінші болып қай мемлекеттер мойындады ?* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады. - О-о, бәрін білесің ғой?! - Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз керек. - Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой. Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.
#17 слайд
* Бағалау критерийлері:
* Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну.
* Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді.
* Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.
* Дискриптор
* Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну.
* Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді.
* Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.* Бағалау критерийлері:
* Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну.
* Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді.
* Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор
* Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну.
* Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді.
* Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.
17 слайд
* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.
#18 слайд
Тапсырма
Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ
сөйлем құрайды
«Бәйтерек» тобы.
заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік
пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары
Кеңесі
«Шаңырақ» тобы.
одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның
тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары,
екінші Қытай Халық Республикасы,
«Қыран» тобы.
мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды Тапсырма
Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ
сөйлем құрайды
«Бәйтерек» тобы.
заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік
пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары
Кеңесі
«Шаңырақ» тобы.
одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның
тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары,
екінші Қытай Халық Республикасы,
«Қыран» тобы.
мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды
18 слайд
Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Шаңырақ» тобы. одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, «Қыран» тобы. мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Шаңырақ» тобы. одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, «Қыран» тобы. мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды
#19 слайд
* Дұрыс жауабы
* 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі
«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды
қабылдады.
* Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка
Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы,
одан кейін Ұлыбритания мойындады
* Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.
* Критерийі:
* Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем
құрай алды* Дұрыс жауабы
* 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі
«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды
қабылдады.
* Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка
Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы,
одан кейін Ұлыбритания мойындады
* Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.
* Критерийі:
* Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем
құрай алды
19 слайд
* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады * Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. * Критерийі: * Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем құрай алды* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады * Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. * Критерийі: * Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем құрай алды
#20 слайд
4- тапсырма. (Оқулық 24-бет)
Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір
Жеке жұмыс
Бағалау критерийлері:
Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау.
Дескриптор:
1. Сөздерді мағынасына қарай
сәйкестендіреді.
2. Берілген ақпараттардан үш маңызды
ақпаратты анықтайды.4- тапсырма. (Оқулық 24-бет)
Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір
Жеке жұмыс
Бағалау критерийлері:
Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау.
20 слайд
4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау. Дескриптор: 1. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіреді. 2. Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтайды.4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау.
#21 слайд
Ешкімге тәуелді мақтанамын жеке мемлектет
* емес
*
тәуелсіздік2-тапсырма . тәуелсіздік
21 слайд
Ешкімге тәуелді мақтанамын жеке мемлектет * емес * тәуелсіздік2-тапсырма . тәуелсіздік
#22 слайд
* Критерийі:
Диаграмманы сипаттауда тірек сөздерді қолданады
Жазба жұмысында сын есімдерді ажыратады.
Анықталған сын есімдерді жазба жұмысында
қолданады
Дескриптор:
Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен
алады .Дескриптор:
Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен
алады .
22 слайд
* Критерийі: Диаграмманы сипаттауда тірек сөздерді қолданады Жазба жұмысында сын есімдерді ажыратады. Анықталған сын есімдерді жазба жұмысында қолданады Дескриптор: Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен алады .Дескриптор: Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен алады .
#23 слайд
Кері байланыс:
* Қазақстан қандай мемлекет ?
* 1 6 -желтоқсан қандай күн?
* Қазақстанның тәуелсіздігін ең алғаш қай мемлекет
мойындады?
* Топта жұмыс істеу ұнады ма?
23 слайд
Кері байланыс: * Қазақстан қандай мемлекет ? * 1 6 -желтоқсан қандай күн? * Қазақстанның тәуелсіздігін ең алғаш қай мемлекет мойындады? * Топта жұмыс істеу ұнады ма?
#24 слайд
Рефлексия.
Жеке жұмыс.
«БТТ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасау.
Барлығын түсіндім
Енді түсініп келемін
түсінбедім
24 слайд
Рефлексия. Жеке жұмыс. «БТТ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасау. Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін түсінбедім
#25 слайд
1. жаңа сөздерді жаттау
2. «Менің Қазақстаным!» деген тақырыпта
постер жасау
25 слайд
1. жаңа сөздерді жаттау 2. «Менің Қазақстаным!» деген тақырыпта постер жасау
шағым қалдыра аласыз













