Ашық сабақ: Тәуелсіз Қазақстан. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Тәуелсіз Қазақстан. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған ашық сабақ орыс мектептерінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
* «Болжау» әдісі бойынша ұсынылған бейнекөрініс арқылы сабақтың тақырыбын болжату Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейн

#1 слайд
* «Болжау» әдісі бойынша ұсынылған бейнекөрініс арқылы сабақтың тақырыбын болжату Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейнекөріністі мұқият тамашал айды. Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады. Тақырыпты болжайды.Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейнекөріністі мұқият тамашал айды. Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады. Тақырыпты болжайды.

1 слайд

* «Болжау» әдісі бойынша ұсынылған бейнекөрініс арқылы сабақтың тақырыбын болжату Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейнекөріністі мұқият тамашал айды. Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады. Тақырыпты болжайды.Бейнекөрініс тамашалайық ! Дескриптор: Бейнекөріністі мұқият тамашал айды. Алдыңғы білімдерімен ұштастырып, өз ойларын айтады. Тақырыпты болжайды.

1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздіг

#2 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!

2 слайд

1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!

1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздіг

#3 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!

3 слайд

1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!

1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздіг

#4 слайд
1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!

4 слайд

1-топ. «Бәйтерек» тобы. * Жетелеуші сұрақтар - Бейне көріністен не байқадыңдар? -Біздің мемлекетіміз қалай аталады? -Тәуелсіздігімізді білдіретін қандай мемлекеттік рәміздеріміз бар? -Елбасымыз кім? -Мемлекеттік тіліміз қай тіл? - Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? * 2-топ. «Шаңырақ» тобы. Туған жер туралы мақал-мәтел айтады * 3-топ. «Қыран» тобы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? - Иә, дұрыс айтасыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы: Менің тәуелсіз Қазақстаным!

Мұғалім «Мадақтау» әдісі арқылы оқушыны бағалайды Жарайсың! Жауаптарыңа ризамын Сұрақтарға жауап бердің.

#5 слайд
Мұғалім «Мадақтау» әдісі арқылы оқушыны бағалайды Жарайсың! Жауаптарыңа ризамын Сұрақтарға жауап бердің.

5 слайд

Мұғалім «Мадақтау» әдісі арқылы оқушыны бағалайды Жарайсың! Жауаптарыңа ризамын Сұрақтарға жауап бердің.

#6 слайд

6 слайд

 Тыңдалған, оқылған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды  Лексикалық мағынасы жағынан заттың түр

#7 слайд
 Тыңдалған, оқылған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды  Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолданады

7 слайд

 Тыңдалған, оқылған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды  Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолданады

Жоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный

#8 слайд
Жоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный ОбразованныйЖоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный Образованный

8 слайд

Жоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный ОбразованныйЖоғарғы Кеңес Мойындау Қиыншылық Қарыштап даму Америка Құрама Штаттары Тәуелсіз Егеменді Мәдениетті- Білімді Верховный Совет Признаваться Трудность Соединенные Штаты Америки Интенсивно развиваться Независимое Суверенная Культурный Образованный

* Ойлан тап» әдісі бойынша 3 топ оқушылары сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді Тәуелсіз

#9 слайд
* Ойлан тап» әдісі бойынша 3 топ оқушылары сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді Тәуелсіз Культурный Егеменді Независимый Мәдениетті Суверенный   Америка Құрама Штаты Интенсивно развиваться Қарыштап даму Образованный Білімді Соединенные Штаты Америки   Жоғарғы Кеңес Признаваться Мойындау Трудность Қиыншылық Верховный Совет

9 слайд

* Ойлан тап» әдісі бойынша 3 топ оқушылары сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді Тәуелсіз Культурный Егеменді Независимый Мәдениетті Суверенный   Америка Құрама Штаты Интенсивно развиваться Қарыштап даму Образованный Білімді Соединенные Штаты Америки   Жоғарғы Кеңес Признаваться Мойындау Трудность Қиыншылық Верховный Совет

* Дискриптор: * Сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді

#10 слайд
* Дискриптор: * Сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді

10 слайд

* Дискриптор: * Сөздерді аудармасына қарай сәйкестендіреді

* Тыңдалым * Топтық жұмыс. « Түсініп тыңдау» әдісі арқылы мәтінді оқушылар тыңдайды . * Қазақстан көпұлтты , егем

#11 слайд
* Тыңдалым * Топтық жұмыс. « Түсініп тыңдау» әдісі арқылы мәтінді оқушылар тыңдайды . * Қазақстан көпұлтты , егеменді мемлекет. Қазақстанда 130-дан астам ұлт тұрады.   Қазақстанда қазба байлықтар көп. Қазір мемлекетіміз қарыштап дамып келеді. Қазақстан табиғаты өте әдемі . Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз! Тәуелсіз ел болу қандай бақыт! Бүгінгі Қазақстан білімді, жоғары мәдениетті , дамыған ел. Мен Қазақстанды жақсы көремін, себебі ол менің Отаным. Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз!

11 слайд

* Тыңдалым * Топтық жұмыс. « Түсініп тыңдау» әдісі арқылы мәтінді оқушылар тыңдайды . * Қазақстан көпұлтты , егеменді мемлекет. Қазақстанда 130-дан астам ұлт тұрады.   Қазақстанда қазба байлықтар көп. Қазір мемлекетіміз қарыштап дамып келеді. Қазақстан табиғаты өте әдемі . Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз! Тәуелсіз ел болу қандай бақыт! Бүгінгі Қазақстан білімді, жоғары мәдениетті , дамыған ел. Мен Қазақстанды жақсы көремін, себебі ол менің Отаным. Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз!

* 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар * 2-тапсырма. Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап берейік * 3-тапсырма. Мәтіннен сын есі

#12 слайд
* 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар * 2-тапсырма. Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап берейік * 3-тапсырма. Мәтіннен сын есім сөздерін табу және төменде берілген сөздерді жіктеу  Қазақстан қандай мемлекет?  Қазақстанда қанша ұлт тұрады?  Біздің Қазақстан қалай дамып келеді? Білімді, мәдениетті, әдемі жекеше түрі көпше түрі Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер оқушысыңдар Сіз оқушысыз сіздер оқушысыздар ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушыБілімді, мәдениетті, әдемі жекеше түрі көпше түрі Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер оқушысыңдар Сіз оқушысыз сіздер оқушысыздар ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушы

12 слайд

* 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар * 2-тапсырма. Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап берейік * 3-тапсырма. Мәтіннен сын есім сөздерін табу және төменде берілген сөздерді жіктеу  Қазақстан қандай мемлекет?  Қазақстанда қанша ұлт тұрады?  Біздің Қазақстан қалай дамып келеді? Білімді, мәдениетті, әдемі жекеше түрі көпше түрі Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер оқушысыңдар Сіз оқушысыз сіздер оқушысыздар ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушыБілімді, мәдениетті, әдемі жекеше түрі көпше түрі Мысалы: І. Мен оқушымын І. Біз оқушымыз ІІ.Сен оқушысың ІІ. Сендер оқушысыңдар Сіз оқушысыз сіздер оқушысыздар ІІІ. Ол оқушы ІІІ. Олар оқушы

* Дискриптор: • Мәтінді түсініп тыңдады, аударды • мәтін бойынша сұраққа жауап бере алды • Мәтіннен сын есімдерді тапты • Бе

#13 слайд
*   Дискриптор: • Мәтінді түсініп тыңдады, аударды • мәтін бойынша сұраққа жауап бере алды • Мәтіннен сын есімдерді тапты • Берілген сөздерді жіктей алды*  

13 слайд

*   Дискриптор: • Мәтінді түсініп тыңдады, аударды • мәтін бойынша сұраққа жауап бере алды • Мәтіннен сын есімдерді тапты • Берілген сөздерді жіктей алды*  

#14 слайд

14 слайд

* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік кү

#15 слайд
* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан осы күні оқымаймыз, демаламыз. - Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма ) * « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып шығады .  1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды  3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан осы күні оқымаймыз, демаламыз. - Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма ) * « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып шығады .  1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды  3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді

15 слайд

* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан осы күні оқымаймыз, демаламыз. - Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма ) * « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып шығады .  1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды  3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді* «Бәйтерек» тобы. - Сен не себепті 16 желтоқсан күні демалатынымызды білесің бе? - Әрине, білемін. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Сондықтан осы күні оқымаймыз, демаламыз. - Неге 16 желтоқсан «Тәуелсіздік күні» деп аталады? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Оқылым ( оқулық 24-бет. 3-тапсырма ) * « Түсініп оқу» әдісі арқылы мәтінді оқушылар өздері оқып шығады .  1-2 топ рөлдерге бөлу арқылы жұптасып оқиды  3 топ қима қағаздағы тапсырма бойынша сөйлейді

* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші

#16 слайд
* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады. - О-о, бәрін білесің ғой?! - Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз керек. - Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой. Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.  «Қыран» тобы  Тәуелсіздігімізді қашан алдық?  Қазақстанның тәуелсіздігін бірінші болып қай мемлекеттер мойындады ?* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады. - О-о, бәрін білесің ғой?! - Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз керек. - Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой. Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.

16 слайд

* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады. - О-о, бәрін білесің ғой?! - Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз керек. - Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой. Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.  «Қыран» тобы  Тәуелсіздігімізді қашан алдық?  Қазақстанның тәуелсіздігін бірінші болып қай мемлекеттер мойындады ?* 2-топ. «Шаңырақ» тобы. - Сен Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып қай мемлекет мойындағанын білесің бе? - Иә, бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады. - О-о, бәрін білесің ғой?! - Әрине, біз тәуелсіз елдің баласы екенімізді мақтан етуіміз керек. - Иә, дұрыс айтасың. Тәуелсіздік көп қиыншылықпен келді ғой. Мен де тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін.

* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақт

#17 слайд
* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.

17 слайд

* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.* Бағалау критерийлері: * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады. * Дискриптор * Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну. * Мәтін мазмұны бойынша ақпаратты айтады, түсінеді. * Мәтіндегі нақты атаулы мерзімдерін ажыратады.

Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқса

#18 слайд
Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Шаңырақ» тобы. одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, «Қыран» тобы. мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Шаңырақ» тобы. одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, «Қыран» тобы. мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды

18 слайд

Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Шаңырақ» тобы. одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, «Қыран» тобы. мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды Тапсырма Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен 3 топ сөйлем құрайды «Бәйтерек» тобы. заңды қабылдады. 1991 жылы 16 желтоқсанда«Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Шаңырақ» тобы. одан кейін Ұлыбритания мойындады Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, «Қыран» тобы. мақтан етемін Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды

* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қаб

#19 слайд
* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады * Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. * Критерийі: * Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем құрай алды* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады * Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. * Критерийі: * Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем құрай алды

19 слайд

* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады * Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. * Критерийі: * Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем құрай алды* Дұрыс жауабы * 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанның Жоғары Кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады. * Қазақстанның тәуелсіздігін ең бірінші болып Америка Құрама Штаттары, екінші Қытай Халық Республикасы, одан кейін Ұлыбритания мойындады * Мен тәуелсіз Қазақстанда тұрғанымды мақтан етемін. * Критерийі: * Мәтін бойынша шашыраңқы сөз тіркестерінен сөйлем құрай алды

4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш м

#20 слайд
4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау. Дескриптор: 1. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіреді. 2. Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтайды.4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау.

20 слайд

4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау. Дескриптор: 1. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіреді. 2. Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтайды.4- тапсырма. (Оқулық 24-бет) Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір Жеке жұмыс Бағалау критерийлері: Берілген ақпараттардан үш маңызды ақпаратты анықтау.

Ешкімге тәуелді мақтанамын жеке мемлектет * емес *

#21 слайд
Ешкімге тәуелді мақтанамын жеке мемлектет * емес * тәуелсіздік2-тапсырма . тәуелсіздік

21 слайд

Ешкімге тәуелді мақтанамын жеке мемлектет * емес * тәуелсіздік2-тапсырма . тәуелсіздік

* Критерийі:  Диаграмманы сипаттауда тірек сөздерді қолданады  Жазба жұмысында сын есімдерді ажыратады.  Анықталған сын есі

#22 слайд
* Критерийі:  Диаграмманы сипаттауда тірек сөздерді қолданады  Жазба жұмысында сын есімдерді ажыратады.  Анықталған сын есімдерді жазба жұмысында қолданады Дескриптор: Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен алады .Дескриптор: Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен алады .

22 слайд

* Критерийі:  Диаграмманы сипаттауда тірек сөздерді қолданады  Жазба жұмысында сын есімдерді ажыратады.  Анықталған сын есімдерді жазба жұмысында қолданады Дескриптор: Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен алады .Дескриптор: Диаграммаға қатысты сөздерді мәтіннен алады .

Кері байланыс: * Қазақстан қандай мемлекет ? * 1 6 -желтоқсан қандай күн? * Қазақстанның тәуелсіздігін ең алғаш қай мемлек

#23 слайд
Кері байланыс: * Қазақстан қандай мемлекет ? * 1 6 -желтоқсан қандай күн? * Қазақстанның тәуелсіздігін ең алғаш қай мемлекет мойындады? * Топта жұмыс істеу ұнады ма?

23 слайд

Кері байланыс: * Қазақстан қандай мемлекет ? * 1 6 -желтоқсан қандай күн? * Қазақстанның тәуелсіздігін ең алғаш қай мемлекет мойындады? * Топта жұмыс істеу ұнады ма?

Рефлексия. Жеке жұмыс. «БТТ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасау.  Барлығын түсіндім  Енді түсініп келемін  түсінбедім

#24 слайд
Рефлексия. Жеке жұмыс. «БТТ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасау.  Барлығын түсіндім  Енді түсініп келемін  түсінбедім

24 слайд

Рефлексия. Жеке жұмыс. «БТТ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасау.  Барлығын түсіндім  Енді түсініп келемін  түсінбедім

1. жаңа сөздерді жаттау 2. «Менің Қазақстаным!» деген тақырыпта постер жасау

#25 слайд
1. жаңа сөздерді жаттау 2. «Менің Қазақстаным!» деген тақырыпта постер жасау

25 слайд

1. жаңа сөздерді жаттау 2. «Менің Қазақстаным!» деген тақырыпта постер жасау

Файл форматы:
ppt
26.01.2020
671
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі