Ашық сабақ "Тоғыз құмалақ" 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Тоғызқұмалақ әліппесі»
Құрманбек Мұратбек Үсенұлы
Береке орта мектебінің
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
1 слайд
«Тоғызқұмалақ әліппесі» Құрманбек Мұратбек Үсенұлы Береке орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
2 слайд
Африка
құрлығында
Омвесо деп
аталатын д әл
осындай ойын бар
екен
2 слайд
Африка құрлығында Омвесо деп аталатын д әл осындай ойын бар екен
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Б ІЛЕМІН Б ІЛДІМ БІЛГІМ
К ЕЛЕДІ
4 слайд
Б ІЛЕМІН Б ІЛДІМ БІЛГІМ К ЕЛЕДІ
5 слайд
1. Бастаушы мен қостаушы
ойыншыны тап
5 слайд
1. Бастаушы мен қостаушы ойыншыны тап
6 слайд
2. Қостаушы тұздық алу үшін
қай отаудан жүруі тиіс?
6 слайд
2. Қостаушы тұздық алу үшін қай отаудан жүруі тиіс?
7 слайд
3. Тұздықтағы отау қай
ойыншыға тиісті?
7 слайд
3. Тұздықтағы отау қай ойыншыға тиісті?
8 слайд
4. Қостаушының неше жүрісі
бар?
8 слайд
4. Қостаушының неше жүрісі бар?
9 слайд
5. Ойынның жеңімпазын
анықта.
9 слайд
5. Ойынның жеңімпазын анықта.
10 слайд
ДҰРЫС ЖАУАПТАР
1. Жоғарғы ойыншы – қостаушы, төменгі
– бастаушы.
2. 7-ші отаудан жүруі тиісті.
3. Тұздық қостаушыға тиісті.
4. Қостаушыда 2 жүріс бар.
5. Ойынның жеңімпазы – бастаушы.
10 слайд
ДҰРЫС ЖАУАПТАР 1. Жоғарғы ойыншы – қостаушы, төменгі – бастаушы. 2. 7-ші отаудан жүруі тиісті. 3. Тұздық қостаушыға тиісті. 4. Қостаушыда 2 жүріс бар. 5. Ойынның жеңімпазы – бастаушы.
11 слайд
КРИТЕРИЙ БАҒА
5 дұрыс жауап «5»
4 дұрыс жауап «4»
3 дұрыс жауап «3»
11 слайд
КРИТЕРИЙ БАҒА 5 дұрыс жауап «5» 4 дұрыс жауап «4» 3 дұрыс жауап «3»
12 слайд
Рефлексия
1. Бүгінді сабақта мен үшін ең пайдалысы:
............................
2. Бүгінді сабақта мен төмендегіні
түсінбедім .....................................
3. Бүгінді сабақты мен төмендегідей
өзгертер едім ............................................
12 слайд
Рефлексия 1. Бүгінді сабақта мен үшін ең пайдалысы: ............................ 2. Бүгінді сабақта мен төмендегіні түсінбедім ..................................... 3. Бүгінді сабақты мен төмендегідей өзгертер едім ............................................