1 слайд
Ұйымдық
құжаттар ШЫМКЕНТ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
№ 4 колледж
2 слайд
•
Құрылым және штат
саны.
•
Штаттық кесте
•
Лауазымдық нұсқаулық Ұйымдық құжаттар
•
«Қызметкерлер туралы»
ереже
•
Құрылтай құжаттары
( Учредительные документы)
3 слайд
БЕКІТЕМІН
Кәсіпорынның басшысы
Қолы Аты-жөні
00.00.00
Мөр
Кәсіпорынның атауы
ҚҰРЫЛЫМ ЖӘНЕ ШТАТ САНЫ
00.00.00
Алматы қаласы
Құрылымдық бөлімшенің және
лауазымның атауы Штат саны
Басшы 1
Басшысының орынбасары 1
Мұғалімдер 10
Бөлім басшысы 1
Бас маман 3
Психолог 1
Бухгалтер 2
Аспаз 1
Барлығы
20 Ұйымның ресми ататуы
(мемлекеттік тілде) Ұйым
эмблемасы Ұйымның ресми ататуы
(орыс тілінде)
ШТАТ КЕСТЕСІ ШТАТНОЕ РАСПИСАНИЕ
________________ № ________
Шығарылған орны
(мемлекеттік тілде) Шығарылған орны
(орыс тілінде)
БЕКІТЕМІН
Штат санының бірлігі ___ еңбек
жалақысының айлық қоры
_____теңге.
Ұйым басшысы
Қолы А.Ә.Тегі
«____»__________200__ ж.
МөрШтаттық кесте ҮлгіҮлгі
4 слайд
Үлгі
________________________
(Ұйымның атауы)
БЕК I ТЕМ I Н
Бас директор
______________________
______________20___ж.
ЛАУАЗЫМДЫҚ НҰСҚАУЛЫҚ
_________________20___
№ ___________________
бас директордың
хатшы-референт i не
1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Хатшы-референттер кәс i порын мамандарының санатына жатады, оларды жұмысқа директор қабылдайды және шығарады.
1.2. Хатшы-референттерд i ң нег i зг i м i ндеттер i басқару қызмет i н ұйымдық және құжаттамалық қамтамасыз ету болып табылады.
1.3. Хатшы-референт т i келей кәс i порынның директорына бағынады.
1.4. Өз қызмет i нде хатшы-референт мына құжаттарды басшылыққа алады:
- Қазақстан Республикасының заң акт i лер i;
- кәс i порынның жарғысы;
-
«Қызметкерлер туралы» ереже;
-
кәс i порын басшысының бұйрықтары (өк i мдер i);
-
i с қағаздарын жүрг i зуд i ұйымдастыру жөн i ндег i нормативт i к-әдістемелік материалдар;
-
осы лауазымдық нұсқаулық.
1.5. Хатшы-референт лауазымына жоғары немесе арнаулы орта б i л i м i бар және 1 жыл еңбек стажы бар немесе стажы жоқ, б i рақ
хатшы-референттерд i ң курсынан өткен тұлғалар тағайындалады.
1.6. Хатшы-референт төмендег i мәселелерд i б i лу i керек:
- құжаттармен жұмыс, құжаттамаларды жинақтап-құрастыру;
-
басқару жұмысын ұйымдастыру;
-
есептеу және ұйымдастыру техникаларын қолдана б i лу;
-
қызметт i к құжаттамаларды коммерциялық әр i птестерд i ң т i л i не аудару;
-
еңбек мәдениет i және қызмет этикасы;
-
еңбект i қорғау, қау i пс i зд i к техникасы және өртке қарсы қорғаныстар.
5 слайд
2. ҚЫЗМЕТТЕР I
Хатшы-референттерге мынадай қызметтер
жүктелед i:
2.1. Кәс i порынның құжаттары бойынша
ақпараттықанықтамалық қызмет көрсету.
2.2. Кәс i порынның құрылымдық
бөл i мшелер i мен филиалдарындағы i с
жүрг i зуд i ұйымдастыруға әд i стемел i к
басшылық және бақылау.
2.3. Кәс i порынның кеңесш i органдарының
қызмет i н құжаттау.
2.4. Басшылықты жедел-ұйымдастыру
қызмет i мен қамтамасыз ету.
2.5. Кадр құжаттарын жүрг i зу және
рес i мдеу, есепке алу (қызметкерлер
жөн i ндег i инспектор болмаған жағдайда).
6 слайд
3. ҚЫЗМЕТТІК М I НДЕТТЕР I
Хатшы-референтт i ң м i ндеттер i:
3.1. Кәс i порынның қаржы-шаруашылық қызмет i н қамтамасыз етет i н қажетт i
құжаттарды дайындауды жүзеге асыру.
3.2. Құжаттарды қабылдау, т i ркеу, есепке алу, орындалуын қадағалау,
ақпараттық-анықтамалық қызмет көрсету және құжаттық ақпараттарды сақтау.
3.3. Кәс i порынның басшысына қол қоюға апарылатын құжаттардың
дайындалуының, дұрыс жасалуының, кел i с i лу i н i ң, бек i т i лу i н i ң сапасын
қадағалайды.
3.4. Басшылардың құжаттары мен тапсырмаларының орындалуына бақылау
жасайды, сапалы түрде тез жасалуға ж i бер i лген тапсырмалардың жедел
орындалуы үш i н шаралар қолданады.
3.5. Дайындықты ұйымдастыру, шеш i м қабылдау және оны орындау үш i н
ти i ст i адамдарға жетк i зуд i жүзеге асырады. Басшыға бер i лет i н анықтамалар
мен баяндамаларға талдау жасайды, олар бойынша құзіретті тұжырым
ұсынады.
3.6. Кәс i порынның ағымдағы қызмет i не байланысты ұйымдармен
(коммерциялық және мемлекетт i к) және жекелеген азаматтармен жедел
байланысты жүзеге асырады (телефон, факс).
7 слайд
3.7. Келуш i лерд i қабылдайды.
3.8. Кәс i порынның кадр қызмет i құжаттамаларын қамтамасыз ету
жөн i ндег i жұмыстарды орындайды: - жеке құрам бойынша бұйрықтарды
рес i мдеу; - жеке карточкалар немесе жеке парақтардың нысандарын
рес i мдеу; - еңбек к i тапшаларын толтыру; - еңбек шарттарын (кел i с i м-
шарттарын) жүрг i зу және рес i мдеу; - ic сапар құжаттарын рес i мдеу; -
еңбекке уақытша жарамсыздығы туралы құжаттарды рес i мдеу; - жұмыс
уақытын есептейт i н табельд i жүрг i зу; - еңбек стажы және жалақы туралы
анықтамалар беру.
3.9. Машинкаға басылған және көш i р i п-көбейту жұмыстарының
орындалуын қамтамасыз етед i.
3.10. ПЭВМ-д i кәс i порынның құжаттамалық қағаздармен қамтамасыз
етудег i автоматты құрал рет i нде пайдалану.
3.11. Жыл сайын құжаттарды мұрағатқа өтк i зу немесе жою.
3.12. Кәс i порынның қаржы-шаруашылық саласы бойынша басшының
жекелеген тапсырмаларын орындау.
8 слайд
4. ҚҰҚЫҚТАРЫ
Хатшы-референтт i ң құқығы:
4.1. Қызметкерлер мен мамандардан қажетт i материалдарды талап етед i, сонымен б i рге басшының
тапсырмасын кеш i кт i р i п орындағандардан түс i н i ктеме алады.
4.2. Құжаттарды қарап, оларды орындау үш i н басшыларға және кәс i порынның мамандарына ж i беред i.
4.3. «I с қағаздарын жүрг i зу туралы» нұсқаулықты, құжаттарды рес i мдеудег i халықаралық ережелерд i бұзып
дайындалған құжаттарды орындаушыларға өндеуге ж i бер i п, дұрыс орындауын талап етед i.
4.4. Өз i н i ң құз i рет i шег i нде басқару қызмет i н i ң құжаттарына белг i соғады.
4.5. Кәс i порын қызмет i н құжаттамалық қамтамасыз ету жұмысын жақсарту жөн i нде және электрондық
техниканы қолдану нег i з i нде басқару жұмысының әдістері мен нысандарын одан әр i жет i лд i ру жөн i нде
басшылықтың қарауына ұсыныстар енг i зед i.
4.6. Кәс i порын басшыларынан қызметт i к м i ндеттер i н орындау үш i н және кәс i порын қызмет i барысында
жинақталған барлық құжаттарды сақтау үш i н қажетт i жағдай жасауын талап етед i. 4.7. « КҚ» немесе «Өте
құпия», «ҚПҮ» (қызметте пайдалану үш i н) деген белг i лер i бар құжаттармен жұмыс i стейд i.
4.8. Өз құз i рет i шег i нде шеш i мдер қабылдайды.
4.9. Құжаттардың орындалуын тексеру мәселелер i бойынша және басшылыққа қажет ақпараттарды
ұсынуға байланысты кәс i порынның барлық қызметтер i мен (қызметкерлер i мен) өзара байланысты
ұйымдастырады.
5. ЖАУАПКЕРШ I Л I Г I
Хатшы-референт мына жұмыстарға жауапты болады:
5.1. Кәс i порынның басшысына қол қоюға апарылатын құжаттардың сапасына;
5.2. Құжаттарды т i ркеудег i және жүрг i зудег i салақтық пен ұқыпсыздыққа;
5.3. Құжаттардың сақталуына, «КҚ», «Өте құпия», «ҚПҮ» деген белг i с i бар мәл i меттерд i жария етпеуге;
5.4. Осы нұсқаулықта көзделген лауазымдық м i ндеттерд i орындамаған немесе уақытында орындамаған
жағдайларға жауапты болады.
Бас директор __________ ______________
(қолы) (аты-жөн i)
Заң кеңесш i с i __________ _____________
( қолы) (аты-жөн i)
______________ күн i
9 слайд
«БЕКІТЕМІН»
Директор
_________________________
(кәсіпорын атауы) ____________ ______________
(қолы) (аты-жөні)
20__ жылғы «____»__________
Қызметкерлер туралы
ЕРЕЖЕ
1. Жалпы ережелер
1.1. Осы ереже кәсiпорын қызметкерлерiнiң еңбек шартын белгiлейдi.
1.2. Кәсiпорын қызметкерлерiнiң келiciм-шартта, жарғыда, ұжымдық шартта, осы ережеде реттелмеген еңбек
шарттары Қазақстан Республикасының еңбек жөнiндегi заң актiлерiмен белгiленедi.
1.3. Кәсiпорында мамандардың мынадай санаттары болады:
кәсiпорынның жұмыскері – кәсiпорынмен еңбек қатынасында тұрған тұлға;
кәсiпорынның басшы қызметкерi – директор тағайындаған қызметкер;
кәсiпорын қызметкерi – кәсiпорынның директоры лауазымға тағайындаған маман;
1.4. Кәсiпорынның басшы қызметкерлерi: кәсiпорынның директоры, оның орынбасарлары, бас бухгалтер болып
табылады.
2. Жұмысқа қабылдау
2.1. Басшы қызметiне жұмысқа қабыл да натын азаматтармен шарт жарғыда белгiленген мерзiмге, ал
кәсiпорынның қызметкерлерiмен – 1 (бір) жылға дейiнгi мерзiмге жасалады.
2.2. Еңбек шарты лауазымын, жұмыс орнын, еңбектегi құқықтық қатынастар пайда болған күнi және лауазымдық
жалақысының мөлшерi көрсетiлiп, жазбаша түрде толтырылады.
2.3. Еңбек шартын мына жағдайда: құрылтайшылардың шешiмi бойынша басшы қызметкерлердiң шартын жаңа
мерзiмге, екi жақты келiсiм бойынша кәсiпорын қызметкерлерiнiң еңбек шартын созуға болады.
2.4. Құқықтық қатынастардың пайда болатын және еңбек шартының жасалу күнi еңбек шартында келiсiлген
мерзiм болып табылады.
2.5. Еңбек шартын жасау кезiнде жұмысқа қабылданып отырған қызметкердiң сол лауазымға сәйкестігін бақылау
үшiн сынақ мерзiмi белгiленедi.
2.6. Сынақ мерзiмi басшы қызметкер үшiн де, қатардағы қызметкер үшiн де 3 айдан аспауға тиic, ал басқа
жұмысшылар мен қызметкерлер үшiн — 2 ай болады. Қызметкер ауырып қалса немесе басқа себептi жағдаймен
жұмыста болмаса, онда ол кезең сынақ мерзiмiне енбейдi.
Жұмысының нәтижесi кәсiпорынды қанағат
тандырмаса, қызметкер жұмыстан босатылады.
Үлгі
10 слайд
4. Жұмыс уақыты және демалыс
4.1. Кәс i порын қызметкерлер i үш i н жұмыс аптасының, жұмыс күн i н i ң және жұмыс уақытының ұзақтығы, сонымен б i рге демалыс
күндер i және мереке күндер i ҚР заң акт i лер i мен, кәс i порынның i шк i еңбек тәрт i б i туралы ережемен белг i ленед i.
4.2. Ерекше жағдайларда кәс i порын директорының немесе оның орынбасарының өк i м i мен қызметкер жедел жұмыстарды орындау
үш i н жұмыс күнінің белгіленген уақытынан тыс мерзімге, сонымен б i рге өтемақы төлеген жағдайда мереке күндер i және
демалыс күндер i жұмысқа шақырылуы мүмк i н.
4.3. Кәс i порын өз қызметкерлер i үш i н икемд i жұмыс уақытын енг i зе алады, оның нормативт i к нег i з i жұмыс уақытының жиынтық
есеб i болып табылады.
5. Демалыстар
5.1. Кәс i порынның қызметкерлер i б i р жыл i ш i нде 30 күнт i збел i к күнге созылатын, жалақысы сақталатын еңбек демалысын ала
алады.
5.2. Кәс i порынның басқа қызметкерлер i еңбек шартын жасаған кезде ұзақтығы әрб i р нақты жағдайға байланысты белг i ленген
жыл сайынғы демалысты пайдаланады. Бұл ретте жыл сайынғы еңбек демалысының ұзақтығы 18 күнт i збел i к күннен кем
болмауға ти i с.
5.3. Кәс i порын қызметкер i н i ң жылдық демалысты алу құқығы егер еңбек шартында өзгеше айтылмаса, еңбек қатынастары пайда
болған күннен кейін 12 ай өткен соң мүмкін болады.
5.4. Жыл сайынғы демалыс уақыты алдын-ала белг i ленген кесте бойынша бер i луге ти i с. Егер қызметкерд i ң демалыс алған уақыты
кәс i порынның жұмысына зиян тиг i зет i н болса, онда қызметкерд i ң кел i с i м i мен демалыс басқа уақытқа жылжытылады.
5.5. Жоспарлы демалыс уақытының басқа мерз i мге ауысқаны туралы қызметкерге 30 күн бұрын хабарлау қажет.
5.6. Пайдаланылмаған демалыс қызмет керд i ң келес i жылғы демалысына қосылып бер i лу i мүмк i н, б i рақ жыл бойы демалыс
алмаған қызметкер қажет болған жағдайда кей i нге қалдырылған демалыстың есеб i нен ұзақтығы 12 күнт i збел i к күнге демалыс
алуға құқығы бар.
5.7. Жыл сайынғы еңбек демалысын ек i жыл қатарынан бермеуге тыйым салынады, сонымен б i рге 2 жыл пайдаланылмаған
демалыс үш i н өтемақы төлеуге де болмайды.
Ек i жылғы еңбек демалысын қосып алып, демалыста жүрген кезде жұмыс орнында сақталатын орташа жалақының мөлшер i н
анықтау тәрт i б i кәс i порынның i шк i тәрт i б i туралы ережеде көрсет i лед i.
5.8. Өнд i р i ст i к маңызды себептерге байланысты кәс i порынның басшысын немесе қызметкер i н оның кел i с i м i бойынша
демалыстан шақырып алуға болады. Бұл туралы шеш i мд i кәс i порынның директоры немесе оның орынбасары қабылдайды.
Қызметкерд i ң жеке басындағы немесе отбасындағы жекелеген жағдайларға байланысты кәс i порын оған жалақысы сақталмайтын
демалыс бере алады.
11 слайд
6. I ссапарға ж i беру, уақытша i ссапарға ж i беру және жаңа жұмыс орнына ауыстыру
6.1. Кәс i порынның қызметкер i өз кел i с i м i бойынша басқа жұмыс орнына белг i л i б i р мерз i мге, 1 айдан 6 айға
дей i нг i мерз i м шег i нде i ссапарға ж i бер i лу i мүмк i н.
I ссапарға уақытша ж i бер i лгендер үш i н еңбек шартын өзгертуд i ң қажет i жоқ. Егер кәс i порын ти i ст i үй-жай
берет i н болса, онда қызметкер i ссапарға ж i бер i лген жерге отбасымен б i рге баруға құқылы.
7. Жалақы, әлеуметт i к сақтандыру және өтемақылар
7.1. Кәс i порындағы қызметкерге кәс i порын ның өз i қызметкермен кел i се отырып белг i леген мерз i мд i ақы,
кес i мд i ақы немесе еңбекақы жүйес i н i ң басқа түр i бойынша жалақы төлейд i.
7.2. Әрб i р қызметкерд i ң жалақысы оның жұмысының нәтижелер i не байланысты белг i ленед i және ол белг i л i
б i р жоғарғы мөлшермен шектелмейд i.
Б i л i кт i л i г i мен жұмыс тәж i рибес i н i ң, сонымен б i рге қол жеткен табыстары үш i н кә ci порын директорының
жекелеген қызметкерлерге дербес жалақы төлеуге құқығы бар.
7.5. Кәс i порынның қызметкер i жәрдемақылар мен әлеуметт i к сақтандыру бойынша жең i лд i ктерд i пайдалана
алады.
7.6. I ссапарға ж i бер i лген қызметкерд i ң сол уақыт немесе кезең i ш i нде нег i зг i жұмыс орнындағы нег i зг i
жалақысы сақталады.
7.7. Қызметкерд i жұмыстан босатқан кезде оған ти i ст i барлық төлем сомалары сол жұмыстан босатылған күн i
төленуге ти i с.
8. Көтермелеу шаралары мен тәрт i пт i к шаралар
8.1. Кәс i порын қызметкерлер i н көтермелеу шаралары:
— алғыс айту;
— бағалы сыйлықтармен, ақшалай сыйлық
ақылармен марапаттау;
— лауазымдық жалақыны көтеру және дербес үстемеақы белг i леу;
— лауазымын көтеру болып табылады.
8.2. Кәс i порын қызметкерлер i не қолданы
латын тәрт i пт i к шаралар:
— ескерту;
— сөг i с;
— тәрт i п бұзуына немесе кәс i порын жұмы
сын дұрыс орындамағаны үш i н еңбек шартын да көрсет i лген
мерз i мнен бұрын қызметтен боса
ту болып табылады.
12 слайд
9. Жұмыстан босату
9.1. Кәс i порынның басшы қызметкерлер i мемлекеттік басқару органының келісімі нег i з i нде
шығарылған директордың бұйрығы ...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз