Материалдар / Ашық сабақ.Денелердің жүзу шарттары. 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Денелердің жүзу шарттары. 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып оқушыларына физика пәні мұғалімдеріне қажеті болар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
704
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөліміЖезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөлімі “№“№21 жалпы білі

1 слайд
Жезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөліміЖезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөлімі “№“№21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Денелердің жүзу Денелердің жүзу шарттары.Ареометрлер.шарттары.Ареометрлер. Физика пәні мұғалімі Жанайдарова Дарья Уанасқызы

1 слайд

Жезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөліміЖезқазған қаласы білім, денешынықтыру және спорт бөлімі “№“№21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ21 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Денелердің жүзу Денелердің жүзу шарттары.Ареометрлер.шарттары.Ареометрлер. Физика пәні мұғалімі Жанайдарова Дарья Уанасқызы

Оқушылардың Архимед күші , ауырлық күші туралы алған білімдерін қорытып, жүйеге келтіріп , әр түрлі тапсырмалар орындау

2 слайд
Оқушылардың Архимед күші , ауырлық күші туралы алған білімдерін қорытып, жүйеге келтіріп , әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы сұйық ішіндегі денеге ауырлық және кері итеруші күш әсер ететіндігін үйрету. Оқушылардың өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасауға жетелеу. Өмірден мысалдар келтіре отырып оқушы ойын дамыту. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: O nline O nline

2 слайд

Оқушылардың Архимед күші , ауырлық күші туралы алған білімдерін қорытып, жүйеге келтіріп , әр түрлі тапсырмалар орындау арқылы сұйық ішіндегі денеге ауырлық және кері итеруші күш әсер ететіндігін үйрету. Оқушылардың өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасауға жетелеу. Өмірден мысалдар келтіре отырып оқушы ойын дамыту. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: O nline O nline

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: І.Кіріспе бөлімі ІІ.Тұсаукесер бөлімі ІІІ.Негізгі бөлім ІV.Қорытынды бөлім Қызығушылығын ояту

3 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: І.Кіріспе бөлімі ІІ.Тұсаукесер бөлімі ІІІ.Негізгі бөлім ІV.Қорытынды бөлім Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 1. Ұйымдастыру кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі 2.Топка бөлу 3.Эстафеталық білім картасы Миға шабуыл:1.«Ойлан тап» 2.Физикалық жұмбақтар 3. “Кім жылдам?” Мағынаны ашуМағынаны ашу Ментальды карта: 1.«Қызықты сандар» 2.«Резюме» 3.Семантикалық карта 4.«Тізбек», 5.Мәтінмен жұмыс Ой толғанысОй толғаныс O nline O nline 1.Сергіту сәті 2.Формативтік бағалау 3.Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»

3 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: І.Кіріспе бөлімі ІІ.Тұсаукесер бөлімі ІІІ.Негізгі бөлім ІV.Қорытынды бөлім Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 1. Ұйымдастыру кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі 2.Топка бөлу 3.Эстафеталық білім картасы Миға шабуыл:1.«Ойлан тап» 2.Физикалық жұмбақтар 3. “Кім жылдам?” Мағынаны ашуМағынаны ашу Ментальды карта: 1.«Қызықты сандар» 2.«Резюме» 3.Семантикалық карта 4.«Тізбек», 5.Мәтінмен жұмыс Ой толғанысОй толғаныс O nline O nline 1.Сергіту сәті 2.Формативтік бағалау 3.Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»

O nline O nline Ойлан, тап!

4 слайд
O nline O nline Ойлан, тап!

4 слайд

O nline O nline Ойлан, тап!

Кім жылдам? 1. Сұйыққа батырылған денеге қандай күштер әсер етеді? 2. Архимед заңын тұжырымдаңыз. 3. Архимед күшін сипаттайтын

5 слайд
Кім жылдам? 1. Сұйыққа батырылған денеге қандай күштер әсер етеді? 2. Архимед заңын тұжырымдаңыз. 3. Архимед күшін сипаттайтын формуланы жазыңыз. 4. Архимед күшінің өлшем бірлігін қорытып шығарыңыз. 5. Архимед күшін анықтайтын формуладағы шамалар.

5 слайд

Кім жылдам? 1. Сұйыққа батырылған денеге қандай күштер әсер етеді? 2. Архимед заңын тұжырымдаңыз. 3. Архимед күшін сипаттайтын формуланы жазыңыз. 4. Архимед күшінің өлшем бірлігін қорытып шығарыңыз. 5. Архимед күшін анықтайтын формуладағы шамалар.

O nline O nline Физикалық шаманың атауы Формуласы Өлшем бірлігі Қысым Ауырлық күші Архимед күші Тығыздық Масса Эстафеталық білім

6 слайд
O nline O nline Физикалық шаманың атауы Формуласы Өлшем бірлігі Қысым Ауырлық күші Архимед күші Тығыздық Масса Эстафеталық білім картасы

6 слайд

O nline O nline Физикалық шаманың атауы Формуласы Өлшем бірлігі Қысым Ауырлық күші Архимед күші Тығыздық Масса Эстафеталық білім картасы

Физикалық жұмбақтар 1.Өзі затты құрайды, Теңесуге таразыны сұрайды 2.Қозғалысқа

7 слайд
Физикалық жұмбақтар 1.Өзі затты құрайды, Теңесуге таразыны сұрайды 2.Қозғалысқа келтіріп Жылдамдығын береді Өлшемдерін қарасақ Ньютонға ол келеді. 3.Сұйық, қатты, бу болып құбылатын Ішіп ,кешіп, жүзетін қандай затың? 4.Көкке қараған Жұлдыз санаған 5.Пайдаланған мені жұрт, Отын, әрі жарыққа Қызмет етем әрқашан Мені білген халыққа

7 слайд

Физикалық жұмбақтар 1.Өзі затты құрайды, Теңесуге таразыны сұрайды 2.Қозғалысқа келтіріп Жылдамдығын береді Өлшемдерін қарасақ Ньютонға ол келеді. 3.Сұйық, қатты, бу болып құбылатын Ішіп ,кешіп, жүзетін қандай затың? 4.Көкке қараған Жұлдыз санаған 5.Пайдаланған мені жұрт, Отын, әрі жарыққа Қызмет етем әрқашан Мені білген халыққа

№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа

8 слайд
№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа ТапсырмаларТапсырмалар ТапсырмаларТапсырмалар 112233445566778899101011223344556677889911 00 11 22 33 44 55 O nline O nline

8 слайд

№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа ТапсырмаларТапсырмалар ТапсырмаларТапсырмалар 112233445566778899101011223344556677889911 00 11 22 33 44 55 O nline O nline

• жақсы жауап берді 4 ұпай • өте жақсы жауап берді 6 ұпай

9 слайд
• жақсы жауап берді 4 ұпай • өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай O n lin e O n lin e

9 слайд

• жақсы жауап берді 4 ұпай • өте жақсы жауап берді 6 ұпай жауабымен танғалдырды 8 ұпай O n lin e O n lin e

№ Ұпай Баға Сапа% 11 1166-20-20 55 880-1000-100 22 1010-1-155 44 50-7550-75 33 33- - 99 33 115 -5 -4545 Бағалау критериясы O

10 слайд
№ Ұпай Баға Сапа% 11 1166-20-20 55 880-1000-100 22 1010-1-155 44 50-7550-75 33 33- - 99 33 115 -5 -4545 Бағалау критериясы O nline O nline

10 слайд

№ Ұпай Баға Сапа% 11 1166-20-20 55 880-1000-100 22 1010-1-155 44 50-7550-75 33 33- - 99 33 115 -5 -4545 Бағалау критериясы O nline O nline

І.Кіріспе бөлімі ””Ұлы физиктер сөйлейді”Ұлы физиктер сөйлейді” O nline O nline

11 слайд
І.Кіріспе бөлімі ””Ұлы физиктер сөйлейді”Ұлы физиктер сөйлейді” O nline O nline

11 слайд

І.Кіріспе бөлімі ””Ұлы физиктер сөйлейді”Ұлы физиктер сөйлейді” O nline O nline

O nline O nline Архимед 1.Өзін шауып өлтіргелі келе жатқан солдатқа “сәл кідіре тұр, сызбамды сызып алайын” деп айтқан ғалым .

12 слайд
O nline O nline Архимед 1.Өзін шауып өлтіргелі келе жатқан солдатқа “сәл кідіре тұр, сызбамды сызып алайын” деп айтқан ғалым . 2.16-жасында математика жөнінде кітап Жазған, ал 19-жасында майда тістер мен Дөңгелектерден тұратын машинаны ойлап тапқан ғалым. 3.Телескопты ойлап тауып, Юпритердің серіктерін, Айдағы тау мен күн дақтарын ашқан,соның салдарынан соқыр болып қалған ғалым

12 слайд

O nline O nline Архимед 1.Өзін шауып өлтіргелі келе жатқан солдатқа “сәл кідіре тұр, сызбамды сызып алайын” деп айтқан ғалым . 2.16-жасында математика жөнінде кітап Жазған, ал 19-жасында майда тістер мен Дөңгелектерден тұратын машинаны ойлап тапқан ғалым. 3.Телескопты ойлап тауып, Юпритердің серіктерін, Айдағы тау мен күн дақтарын ашқан,соның салдарынан соқыр болып қалған ғалым

Егер денеге әрекет етуші ауырлық күші архимед күшіне тең болса, онда дене сұйықтың кез келген жерінде тепе-теңдік қалпын

13 слайд
Егер денеге әрекет етуші ауырлық күші архимед күшіне тең болса, онда дене сұйықтың кез келген жерінде тепе-теңдік қалпын сақтай алады. Егер денеге әрекет ететін ауырлық күші архимед күшінен артық болса, онда дене сұйыққа батады. Егер ауырлық күші архимед күшінен кем болса, онда дене сұйықтың бетіне көтеріледі Денелердің жүзу шарттары F АРХ.>mgF АРХ.= mg F АРХ. <mg

13 слайд

Егер денеге әрекет етуші ауырлық күші архимед күшіне тең болса, онда дене сұйықтың кез келген жерінде тепе-теңдік қалпын сақтай алады. Егер денеге әрекет ететін ауырлық күші архимед күшінен артық болса, онда дене сұйыққа батады. Егер ауырлық күші архимед күшінен кем болса, онда дене сұйықтың бетіне көтеріледі Денелердің жүзу шарттары F АРХ.>mgF АРХ.= mg F АРХ. <mg

14 слайд

14 слайд

O nline O nline Ареометрлер-сұйықтың тығызығын анықтауға арналған құрал. Құрылысы: 1-шыны құты 2-металл кесектері 3-жіңішке

15 слайд
O nline O nline Ареометрлер-сұйықтың тығызығын анықтауға арналған құрал.   Құрылысы: 1-шыны құты 2-металл кесектері 3-жіңішке түтікше 4-шкала.

15 слайд

O nline O nline Ареометрлер-сұйықтың тығызығын анықтауға арналған құрал.   Құрылысы: 1-шыны құты 2-металл кесектері 3-жіңішке түтікше 4-шкала.

“ “Зерек болсаң, шешіп көр”Зерек болсаң, шешіп көр”

16 слайд
“ “Зерек болсаң, шешіп көр”Зерек болсаң, шешіп көр”

16 слайд

“ “Зерек болсаң, шешіп көр”Зерек болсаң, шешіп көр”

Есепте 1.Массасы 100кг бөрене судың бетінде қалқып жүр.Бөренеге әрекет ететін судың көтеруші күші қандай?

17 слайд
Есепте 1.Массасы 100кг бөрене судың бетінде қалқып жүр.Бөренеге әрекет ететін судың көтеруші күші қандай?

17 слайд

Есепте 1.Массасы 100кг бөрене судың бетінде қалқып жүр.Бөренеге әрекет ететін судың көтеруші күші қандай?

Есепте 400Н архимед күші әрекет ететін дене суға толық батырылған. Осы дененің көлемі қандай?

18 слайд
Есепте 400Н архимед күші әрекет ететін дене суға толық батырылған. Осы дененің көлемі қандай?

18 слайд

Есепте 400Н архимед күші әрекет ететін дене суға толық батырылған. Осы дененің көлемі қандай?

Есепте Салмағы 6Н, ал көлемі 400см3 дене суға бата ма?

19 слайд
Есепте Салмағы 6Н, ал көлемі 400см3 дене суға бата ма?

19 слайд

Есепте Салмағы 6Н, ал көлемі 400см3 дене суға бата ма?

Берілген формулаларды оқып, атап, сипаттандар O nline O nline

20 слайд
Берілген формулаларды оқып, атап, сипаттандар O nline O nline

20 слайд

Берілген формулаларды оқып, атап, сипаттандар O nline O nline

““Мықты болсаң,Мықты болсаң, тауып көр”тауып көр” O nline O nline

21 слайд
““Мықты болсаң,Мықты болсаң, тауып көр”тауып көр” O nline O nline

21 слайд

““Мықты болсаң,Мықты болсаң, тауып көр”тауып көр” O nline O nline

““Ой толғаныс” Ой толғаныс” ““Ойлы болсаң, озып көр”Ойлы болсаң, озып көр” O nline O nline

22 слайд
““Ой толғаныс” Ой толғаныс” ““Ойлы болсаң, озып көр”Ойлы болсаң, озып көр” O nline O nline

22 слайд

““Ой толғаныс” Ой толғаныс” ““Ойлы болсаң, озып көр”Ойлы болсаң, озып көр” O nline O nline

O nline O nline

23 слайд
O nline O nline

23 слайд

O nline O nline

№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа

24 слайд
№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа ТапсырмаларТапсырмалар ТапсырмаларТапсырмалар 112233445566778899101011223344556677889911 00 11 22 33 44 55

24 слайд

№№Оқушының Оқушының аты - жөніаты - жөні Мұгалім берген ұпайМұгалім берген ұпай Оқушының ұпайыОқушының ұпайы ΣΣББ аа ғғ аа ТапсырмаларТапсырмалар ТапсырмаларТапсырмалар 112233445566778899101011223344556677889911 00 11 22 33 44 55

§62, 169-172бет. 4-5жат.172 бет O nline O nline

25 слайд
§62, 169-172бет. 4-5жат.172 бет O nline O nline

25 слайд

§62, 169-172бет. 4-5жат.172 бет O nline O nline

O nline O nline

26 слайд
O nline O nline

26 слайд

O nline O nline