Материалдар / Ашық сабаққа "Туған өлкем өлеңдер мен прозада"6-сынып әдебиет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабаққа "Туған өлкем өлеңдер мен прозада"6-сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Оңтүстік өңірінде туылған ақын жазушыларға арналған ашық сабақтың презентатциясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2019
1028
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1«Бойымыздағы қасиеттерді ретке келтіру» тренингі Туған жердің ауасымен тыныстайық, Екі қолды барынша құшақ жайып. Туып өскен ау

1 слайд
1«Бойымыздағы қасиеттерді ретке келтіру» тренингі Туған жердің ауасымен тыныстайық, Екі қолды барынша құшақ жайып. Туып өскен ауылыма риза болып, Ал,қанекей, сабақты біз бастайық «Миға шабуыл» «Б.Саттарханов», «Оңтүстік Қазақстан» атты бейнебаян

1 слайд

1«Бойымыздағы қасиеттерді ретке келтіру» тренингі Туған жердің ауасымен тыныстайық, Екі қолды барынша құшақ жайып. Туып өскен ауылыма риза болып, Ал,қанекей, сабақты біз бастайық «Миға шабуыл» «Б.Саттарханов», «Оңтүстік Қазақстан» атты бейнебаян

2Саба қтың тақырыбы: Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада Ф.И.О.

2 слайд
2Саба қтың тақырыбы: Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада Ф.И.О.

2 слайд

2Саба қтың тақырыбы: Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада Ф.И.О.

3Сабақ негізделген оқу мақсаттары: • Туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын ақындық және прозалық шығармаларды білу;

3 слайд
3Сабақ негізделген оқу мақсаттары: • Туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын ақындық және прозалық шығармаларды білу; • Туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығын білу,олардың шығармашылығы туралы деректер жинау және таныстырылым дайындау; • Туған өлкеге арналған бір өлеңді жатқа мәнерлеп оқу. Бағалау критерийі : Туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын ақындық және прозалық шығармаларды біледі; Туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығы туралы деректер жинайды және таныстырылым дайындайды; Туған өлкеге арналған бір өлеңді жатқа мәнерлеп оқиды,шығармаларын мазмұндайды.

3 слайд

3Сабақ негізделген оқу мақсаттары: • Туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын ақындық және прозалық шығармаларды білу; • Туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығын білу,олардың шығармашылығы туралы деректер жинау және таныстырылым дайындау; • Туған өлкеге арналған бір өлеңді жатқа мәнерлеп оқу. Бағалау критерийі : Туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын ақындық және прозалық шығармаларды біледі; Туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығы туралы деректер жинайды және таныстырылым дайындайды; Туған өлкеге арналған бір өлеңді жатқа мәнерлеп оқиды,шығармаларын мазмұндайды.

4«Лэпбук жинақтау» әдісі бойынша танысытырылым • . Дискриптор: Ақын- жазушылардың өмірі мен шығармаларынан үзінділерді жатқа а

4 слайд
4«Лэпбук жинақтау» әдісі бойынша танысытырылым • . Дискриптор: Ақын- жазушылардың өмірі мен шығармаларынан үзінділерді жатқа айтады; Ақын- жазушылардың өмірі мен шығармаларын жинақтап лейсбукқа қосады.

4 слайд

4«Лэпбук жинақтау» әдісі бойынша танысытырылым • . Дискриптор: Ақын- жазушылардың өмірі мен шығармаларынан үзінділерді жатқа айтады; Ақын- жазушылардың өмірі мен шығармаларын жинақтап лейсбукқа қосады.

5«Жаңылмай қол шапалақта» атты сергіту жаттығуы Дискриптор: Өлеңді жатқа айтады; Жаңылмай қол шапалақтайды .

5 слайд
5«Жаңылмай қол шапалақта» атты сергіту жаттығуы Дискриптор: Өлеңді жатқа айтады; Жаңылмай қол шапалақтайды .

5 слайд

5«Жаңылмай қол шапалақта» атты сергіту жаттығуы Дискриптор: Өлеңді жатқа айтады; Жаңылмай қол шапалақтайды .

6«Жылыжай» әдісі арқылы кері байланыс

6 слайд
6«Жылыжай» әдісі арқылы кері байланыс

6 слайд

6«Жылыжай» әдісі арқылы кері байланыс

7Назарларыңызға рахмет!

7 слайд
7Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

7Назарларыңызға рахмет!