Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай

Материал туралы қысқаша түсінік
Ат – ер қанаты.«Атқа міндім» Қастек Баянбай
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№59 сабақ. Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай

#1 слайд
№59 сабақ. Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай

1 слайд

№59 сабақ. Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай

#2 слайд

2 слайд

Өткенді пысықтау. 8-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе

#3 слайд
Өткенді пысықтау. 8-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру

3 слайд

Өткенді пысықтау. 8-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру

Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптаст

#4 слайд
Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып. 1-тапсырма Түсініп оқы. Пікір білдір. 1. Ат – ердің қанаты. 2. Жылқы – малдың патшасы. 3. Жылқының сүті – шекер, еті – бал. ТАПСЫРМА. Жылқы туралы суреттерді пайдаланып, өзің білетін мәліметтер келтір.

4 слайд

Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып. 1-тапсырма Түсініп оқы. Пікір білдір. 1. Ат – ердің қанаты. 2. Жылқы – малдың патшасы. 3. Жылқының сүті – шекер, еті – бал. ТАПСЫРМА. Жылқы туралы суреттерді пайдаланып, өзің білетін мәліметтер келтір.

2-тапсырма Өлеңді тыңда Қастек Баянбай «Атқа міндім» өлеңі «Стоп кадр» әдісі Оқушыларға өлең тар

#5 слайд
2-тапсырма Өлеңді тыңда Қастек Баянбай «Атқа міндім» өлеңі «Стоп кадр» әдісі Оқушыларға өлең таратылып беріледі. Стоп кадр әдісі арқылы өлеңді мұқият оқиды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады. Өлеңді оқып отырған кезде белгілі бір сигнал беріледі, белгі берілген кезде «стоп кадр» деп біреуді түртіп қалғанда тоқтаған жерінде кейіпкердің іс- әрекетін айтады. Мәтін аяқталғанша дейін осылай жалғасады.

5 слайд

2-тапсырма Өлеңді тыңда Қастек Баянбай «Атқа міндім» өлеңі «Стоп кадр» әдісі Оқушыларға өлең таратылып беріледі. Стоп кадр әдісі арқылы өлеңді мұқият оқиды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады. Өлеңді оқып отырған кезде белгілі бір сигнал беріледі, белгі берілген кезде «стоп кадр» деп біреуді түртіп қалғанда тоқтаған жерінде кейіпкердің іс- әрекетін айтады. Мәтін аяқталғанша дейін осылай жалғасады.

3-тапсырма Автормен танысу Қастек Баянбай 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ

#6 слайд
3-тапсырма Автормен танысу Қастек Баянбай 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ ауылында туған. «Балаларға базарлық», «Тәтті сабақ», «Асар» және т.б өлең жинақтарының авторы. ТАПСЫРМА. 4-тапсырма «Оқиғалар желісі» әдісі. Оқушыға сурет қиындыларын беріп, суреттерді ретімен орналастыруды тапсырады.Оқушы оқиға желісін ретімен орналастырады

6 слайд

3-тапсырма Автормен танысу Қастек Баянбай 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ ауылында туған. «Балаларға базарлық», «Тәтті сабақ», «Асар» және т.б өлең жинақтарының авторы. ТАПСЫРМА. 4-тапсырма «Оқиғалар желісі» әдісі. Оқушыға сурет қиындыларын беріп, суреттерді ретімен орналастыруды тапсырады.Оқушы оқиға желісін ретімен орналастырады

Топтық жұмыс. 5-тапсырма «Дөңгелек үстел» әдісі Алғаш атқа мінген балаға хат жаз. Сөйлем саны топ мүшелеріні

#7 слайд
Топтық жұмыс. 5-тапсырма «Дөңгелек үстел» әдісі Алғаш атқа мінген балаға хат жаз. Сөйлем саны топ мүшелерінің санына қарай шектеулі, мысалы, топта 5 оқушы болса хат тек 5 сөйлемнен құралуы керек. Топ мүшелерінің біріншісі хаттың алғашқы сөйлемін жазып, жанындағы оқушыға береді, ол оқушы хаттың екінші сөйлемін жазып келесі оқушыға береді, ол оқушы да үшінші сөйлемін жазып келесіне береді. Осылайша топ мүшелері бірінің жазғанын бірі толықтырып ортақ 1 хат жазып шығады

7 слайд

Топтық жұмыс. 5-тапсырма «Дөңгелек үстел» әдісі Алғаш атқа мінген балаға хат жаз. Сөйлем саны топ мүшелерінің санына қарай шектеулі, мысалы, топта 5 оқушы болса хат тек 5 сөйлемнен құралуы керек. Топ мүшелерінің біріншісі хаттың алғашқы сөйлемін жазып, жанындағы оқушыға береді, ол оқушы хаттың екінші сөйлемін жазып келесі оқушыға береді, ол оқушы да үшінші сөйлемін жазып келесіне береді. Осылайша топ мүшелері бірінің жазғанын бірі толықтырып ортақ 1 хат жазып шығады

6-тапсырма Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға болатыныны оқушылардан сұралад

#8 слайд
6-тапсырма Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға болатыныны оқушылардан сұралады. Оқушылар топта бірлесіп сурет салады. «Галереяға шарлау» әдісі бойынша топтардың жұмысын аралап қарайды, салған сурет бойынша сұрақтарын стикерге жазады. Сұрақтар: -Баланың алғаш атқа мінгенін өлеңнің қай шумақтарынан аңғардың? -Алғаш атқа мінген бала қандай сезімде болады? -Бала аттан қорыққанын неге сездіргісі келмеді? Үй тапсырмасы Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс 1.Атқа міну-өнер 2.Атқа міну-спорттың түрі 3.Атқа міну-ұлттық ойын

8 слайд

6-тапсырма Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға болатыныны оқушылардан сұралады. Оқушылар топта бірлесіп сурет салады. «Галереяға шарлау» әдісі бойынша топтардың жұмысын аралап қарайды, салған сурет бойынша сұрақтарын стикерге жазады. Сұрақтар: -Баланың алғаш атқа мінгенін өлеңнің қай шумақтарынан аңғардың? -Алғаш атқа мінген бала қандай сезімде болады? -Бала аттан қорыққанын неге сездіргісі келмеді? Үй тапсырмасы Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс 1.Атқа міну-өнер 2.Атқа міну-спорттың түрі 3.Атқа міну-ұлттық ойын

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
pptx
02.02.2025
202
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі