Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай
Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай

#1 слайд
№59 сабақ.
Ат – ер қанаты.
«Атқа міндім» Қастек Баянбай
1 слайд
№59 сабақ. Ат – ер қанаты. «Атқа міндім» Қастек Баянбай
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Өткенді пысықтау. 8-тапсырма
«Жаңалық ашамыз» әдісі
Оқушыларға түрлі дереккөздер
ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан
халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен
қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру
3 слайд
Өткенді пысықтау. 8-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру
#4 слайд
Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы,
мәдениеті туралы алғашқы түсінікті
қалыптастыру
Жаңа тақырып. 1-тапсырма
Түсініп оқы. Пікір білдір.
1. Ат – ердің қанаты.
2. Жылқы – малдың патшасы.
3. Жылқының сүті – шекер, еті – бал.
ТАПСЫРМА.
Жылқы туралы суреттерді пайдаланып, өзің
білетін мәліметтер келтір.
4 слайд
Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып. 1-тапсырма Түсініп оқы. Пікір білдір. 1. Ат – ердің қанаты. 2. Жылқы – малдың патшасы. 3. Жылқының сүті – шекер, еті – бал. ТАПСЫРМА. Жылқы туралы суреттерді пайдаланып, өзің білетін мәліметтер келтір.
#5 слайд
2-тапсырма
Өлеңді тыңда
Қастек Баянбай «Атқа міндім» өлеңі
«Стоп кадр» әдісі
Оқушыларға өлең таратылып беріледі. Стоп кадр
әдісі арқылы өлеңді мұқият оқиды.
Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады. Өлеңді оқып
отырған кезде белгілі бір сигнал беріледі, белгі
берілген кезде «стоп кадр» деп біреуді түртіп
қалғанда тоқтаған жерінде кейіпкердің іс-
әрекетін айтады. Мәтін аяқталғанша дейін
осылай жалғасады.
5 слайд
2-тапсырма Өлеңді тыңда Қастек Баянбай «Атқа міндім» өлеңі «Стоп кадр» әдісі Оқушыларға өлең таратылып беріледі. Стоп кадр әдісі арқылы өлеңді мұқият оқиды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады. Өлеңді оқып отырған кезде белгілі бір сигнал беріледі, белгі берілген кезде «стоп кадр» деп біреуді түртіп қалғанда тоқтаған жерінде кейіпкердің іс- әрекетін айтады. Мәтін аяқталғанша дейін осылай жалғасады.
#6 слайд
3-тапсырма
Автормен танысу
Қастек Баянбай 1936 жылы Алматы облысы
Алакөл ауданы Талдыбұлақ ауылында туған.
«Балаларға базарлық», «Тәтті сабақ», «Асар» және т.б
өлең жинақтарының авторы.
ТАПСЫРМА.
4-тапсырма
«Оқиғалар желісі» әдісі.
Оқушыға сурет қиындыларын беріп, суреттерді
ретімен орналастыруды тапсырады.Оқушы оқиға
желісін ретімен орналастырады
6 слайд
3-тапсырма Автормен танысу Қастек Баянбай 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ ауылында туған. «Балаларға базарлық», «Тәтті сабақ», «Асар» және т.б өлең жинақтарының авторы. ТАПСЫРМА. 4-тапсырма «Оқиғалар желісі» әдісі. Оқушыға сурет қиындыларын беріп, суреттерді ретімен орналастыруды тапсырады.Оқушы оқиға желісін ретімен орналастырады
#7 слайд
Топтық жұмыс. 5-тапсырма
«Дөңгелек үстел» әдісі
Алғаш атқа мінген балаға хат жаз.
Сөйлем саны топ мүшелерінің санына қарай шектеулі,
мысалы, топта 5 оқушы болса хат тек 5 сөйлемнен
құралуы керек.
Топ мүшелерінің біріншісі хаттың алғашқы сөйлемін
жазып, жанындағы оқушыға береді, ол оқушы хаттың
екінші сөйлемін жазып келесі оқушыға береді, ол
оқушы да үшінші сөйлемін жазып келесіне береді.
Осылайша топ мүшелері бірінің жазғанын бірі
толықтырып ортақ 1 хат жазып шығады
7 слайд
Топтық жұмыс. 5-тапсырма «Дөңгелек үстел» әдісі Алғаш атқа мінген балаға хат жаз. Сөйлем саны топ мүшелерінің санына қарай шектеулі, мысалы, топта 5 оқушы болса хат тек 5 сөйлемнен құралуы керек. Топ мүшелерінің біріншісі хаттың алғашқы сөйлемін жазып, жанындағы оқушыға береді, ол оқушы хаттың екінші сөйлемін жазып келесі оқушыға береді, ол оқушы да үшінші сөйлемін жазып келесіне береді. Осылайша топ мүшелері бірінің жазғанын бірі толықтырып ортақ 1 хат жазып шығады
#8 слайд
6-тапсырма
Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға
болатыныны оқушылардан сұралады. Оқушылар топта
бірлесіп сурет салады. «Галереяға шарлау» әдісі бойынша
топтардың жұмысын аралап қарайды, салған сурет бойынша
сұрақтарын стикерге жазады.
Сұрақтар:
-Баланың алғаш атқа мінгенін өлеңнің қай шумақтарынан
аңғардың?
-Алғаш атқа мінген бала қандай сезімде болады?
-Бала аттан қорыққанын неге сездіргісі келмеді?
Үй тапсырмасы
Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс
1.Атқа міну-өнер
2.Атқа міну-спорттың түрі
3.Атқа міну-ұлттық ойын
8 слайд
6-тапсырма Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға болатыныны оқушылардан сұралады. Оқушылар топта бірлесіп сурет салады. «Галереяға шарлау» әдісі бойынша топтардың жұмысын аралап қарайды, салған сурет бойынша сұрақтарын стикерге жазады. Сұрақтар: -Баланың алғаш атқа мінгенін өлеңнің қай шумақтарынан аңғардың? -Алғаш атқа мінген бала қандай сезімде болады? -Бала аттан қорыққанын неге сездіргісі келмеді? Үй тапсырмасы Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс 1.Атқа міну-өнер 2.Атқа міну-спорттың түрі 3.Атқа міну-ұлттық ойын
#9 слайд
9 слайд
шағым қалдыра аласыз













