Ата-аналар жиналысын ұйымдастыру технологиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ата-аналар жиналысын
ұйымдастыру
технологиясы
1 слайд
Ата-аналар жиналысын ұйымдастыру технологиясы
2 слайд
Ата-аналар мен сынып
жетекшісінің жұмыс
ұйымдастыру әдістемесі
2 слайд
Ата-аналар мен сынып жетекшісінің жұмыс ұйымдастыру әдістемесі
3 слайд
Ата-аналармен жұмыс
ұйымдастырудың дәстүрлі түрлері:
-Ата-аналар жиналысы.
-Жалпы сыныптың және мектепшілік
конференция.
-Сынып жетекшісінің қосымша
жұмысы.
-Отбасымен танысу.
3 слайд
Ата-аналармен жұмыс ұйымдастырудың дәстүрлі түрлері: -Ата-аналар жиналысы. -Жалпы сыныптың және мектепшілік конференция. -Сынып жетекшісінің қосымша жұмысы. -Отбасымен танысу.
4 слайд
Ата-ана жиналысын өткізудегі міндеті:
Ата-ана жиналысы, баланың қателігін, оқудағы
сәтсіздіктерден жариялау емес, ата-анаға нұсқау
беру.
Ата-ана жиналысының тақырыбы баланың жас
ерекшелігіне сәйкес болуы шарт.
Жиналыс теориялық сонымен қатар практика
түрінде өтуі қажет.
Жиналыс өту барысында оқушының жеке басына
кінә тағылмау керек.
4 слайд
Ата-ана жиналысын өткізудегі міндеті: Ата-ана жиналысы, баланың қателігін, оқудағы сәтсіздіктерден жариялау емес, ата-анаға нұсқау беру. Ата-ана жиналысының тақырыбы баланың жас ерекшелігіне сәйкес болуы шарт. Жиналыс теориялық сонымен қатар практика түрінде өтуі қажет. Жиналыс өту барысында оқушының жеке басына кінә тағылмау керек.
5 слайд
Сынып жетекшінің ата-аналар
жиналысын ұйымдастырудағы жеке
жоспары:
• Бала денсаулығына байланысты.
• Бала қызығушылығы,
шығармашылығы.
• Жанұямен қарым қатынасы.
• Тәртібі.
• Мінез ерекшелігі.
• Оқу үлгерімі.
• Жанұядағы моральды құндылығы.
5 слайд
Сынып жетекшінің ата-аналар жиналысын ұйымдастырудағы жеке жоспары: • Бала денсаулығына байланысты. • Бала қызығушылығы, шығармашылығы. • Жанұямен қарым қатынасы. • Тәртібі. • Мінез ерекшелігі. • Оқу үлгерімі. • Жанұядағы моральды құндылығы.
6 слайд
Ата-анамен жұмыс жасаудағы
дәстүрлі емес формалар:
• тақырыптық қосымшалар
• ата-аналар әдебиеті.
• ата-аналар кештері.
6 слайд
Ата-анамен жұмыс жасаудағы дәстүрлі емес формалар: • тақырыптық қосымшалар • ата-аналар әдебиеті. • ата-аналар кештері.
7 слайд
Ата-анамен жұмыс жасаудағы тақырыптар:
-Баланың оқығысы келмейді? Қалай көмектесуге болады?
-Есте сақтау қабілеті нашар? Қалай дамытуға болады?
-Жанұядағы жалғыз бала. Тәрбиелеудегі қиыншылықтарда
жеңу жолдары?
-Шара қолдану. Қандай шаралар?
-Бала қырсықтығы. Ол неге әкелуі мүмкін?
-Ұялшақ бала. Ұялшақтықты жою жолдары?
-Жанұядағы қаталдық және түсінбеушілдік?
-Жанұядағы дарынды бала.
-Бала достары-адал ма? әлде дұшпан ба?
-Балалар арасындағы қатынас.
7 слайд
Ата-анамен жұмыс жасаудағы тақырыптар: -Баланың оқығысы келмейді? Қалай көмектесуге болады? -Есте сақтау қабілеті нашар? Қалай дамытуға болады? -Жанұядағы жалғыз бала. Тәрбиелеудегі қиыншылықтарда жеңу жолдары? -Шара қолдану. Қандай шаралар? -Бала қырсықтығы. Ол неге әкелуі мүмкін? -Ұялшақ бала. Ұялшақтықты жою жолдары? -Жанұядағы қаталдық және түсінбеушілдік? -Жанұядағы дарынды бала. -Бала достары-адал ма? әлде дұшпан ба? -Балалар арасындағы қатынас.
8 слайд
Ата-ана жиналысының
тақырыптары.
1-4 сыныптар.
8 слайд
Ата-ана жиналысының тақырыптары. 1-4 сыныптар.
9 слайд
1 – сынып.
Жиналыс №1
Тақырып: Сынып оқушыларының ата-
аналарымен танысу.
Жиналыстың мақсаты:
Ата-аналарды мұғалімдермен, мектеппен,
бір-бірімен таныстыру.
Баланы бірінші сыныпты оқуына
дайындауға көмектесу.
9 слайд
1 – сынып. Жиналыс №1 Тақырып: Сынып оқушыларының ата- аналарымен танысу. Жиналыстың мақсаты: Ата-аналарды мұғалімдермен, мектеппен, бір-бірімен таныстыру. Баланы бірінші сыныпты оқуына дайындауға көмектесу.
10 слайд
Ортаға салатын сұрақтар:
-Ата-ананы мектеп директорымен, қызметкерлермен
таныстыру.
-Сынып жетекшінің сыныппен жүргізетін
жұмыстарымен таныстыру.
-Мектеп ішін аралатып таныстыру.
Кіші дәріс:“Жанұядағы тәрбие заңдары”
1.Жиналыс тақырыбына байланысты ата-аналарға
сұрақша дайындау.
2.Ата-аналардың өзін-өзі таныстыру.
Ата-аналар тренингі.
10 слайд
Ортаға салатын сұрақтар: -Ата-ананы мектеп директорымен, қызметкерлермен таныстыру. -Сынып жетекшінің сыныппен жүргізетін жұмыстарымен таныстыру. -Мектеп ішін аралатып таныстыру. Кіші дәріс:“Жанұядағы тәрбие заңдары” 1.Жиналыс тақырыбына байланысты ата-аналарға сұрақша дайындау. 2.Ата-аналардың өзін-өзі таныстыру. Ата-аналар тренингі.
11 слайд
Жиналыс жоспары:
-Мектеп директорының сөз кезегінің
нұсқасы.
-Мектеп директорының бастауыш
сыныптар бойынша орынбасарының сөз
кезегінің нұсқалары.
-Мұғалімнің өзін-өзі таныстыруы.
Жанұяның өзін-өзі таныстыруы.
Жоспар:
А) Ата-аналардың аты-жөні, тегі;
Б) Туған күндері,қызығушылықтары, айналысатын
істері;
Г) Жанұя дәстүрі;
Д) Жанұя ұраны;
11 слайд
Жиналыс жоспары: -Мектеп директорының сөз кезегінің нұсқасы. -Мектеп директорының бастауыш сыныптар бойынша орынбасарының сөз кезегінің нұсқалары. -Мұғалімнің өзін-өзі таныстыруы. Жанұяның өзін-өзі таныстыруы. Жоспар: А) Ата-аналардың аты-жөні, тегі; Б) Туған күндері,қызығушылықтары, айналысатын істері; Г) Жанұя дәстүрі; Д) Жанұя ұраны;
12 слайд
Жиналыс №2
Тақырып: Бірінші сынып
оқушыларымен мектепте
кездесетін қиыншылықтар.
Өткізілу формасы: Дөңгелек үстел.
12 слайд
Жиналыс №2 Тақырып: Бірінші сынып оқушыларымен мектепте кездесетін қиыншылықтар. Өткізілу формасы: Дөңгелек үстел.
13 слайд
Жиналыстың мақсаты.
1.Ата-аналарды алғашқы оқу жылындағы оқушыларда
кездескен қиыншылықтармен таныстыру.
2.Бірінші сынып оқушысымен пікірлесуге ұсыныс
жасау.
Қаралатын мәселелер:
-Бірінші сынып оқушыларының физиологиялық
қиыншылықтары;
-Психологиялық қиыншылықтары;
-Жанұямен қарым-қатынасы;
-Ата-аналар жұмысы;
13 слайд
Жиналыстың мақсаты. 1.Ата-аналарды алғашқы оқу жылындағы оқушыларда кездескен қиыншылықтармен таныстыру. 2.Бірінші сынып оқушысымен пікірлесуге ұсыныс жасау. Қаралатын мәселелер: -Бірінші сынып оқушыларының физиологиялық қиыншылықтары; -Психологиялық қиыншылықтары; -Жанұямен қарым-қатынасы; -Ата-аналар жұмысы;
14 слайд
Жиналысты ұйымдастыру жоспары:
Жиналыс баланың алғашқы күнде алған әсері
жайлы әңгімеленеді.
Физиологиялық қиыншылықтар. Педалог пен мектеп
дәрігерінің денсаулық мәселелері мен таныстыруы.
Баланың дұрыс тамақтануын ұйымдастыру. Бала
дене құрлысының дұрыс дамыуына ықпал ету,
баланың өзіне деген жауапкершілігінің денсаулыққа
аса қажеттілігін түсіндіру.
Психологиялық қиыншылықтар. Ата-анамен бала
арасындағы қатынасты бақылау, баланың өзін-өзі
бағалауын арттыру мәселесі. Баланың өзін-өзі
бағалауы неғұрлым жоғары болса, ол ата-ана үшін
өте жақсы жаңалық екенін түсіндіру, мектепке деген
қызығушылығын арттыру. Бала темпераментігін
анықтау. Мектептегі жоғары үлгерімін мадақтау.
14 слайд
Жиналысты ұйымдастыру жоспары: Жиналыс баланың алғашқы күнде алған әсері жайлы әңгімеленеді. Физиологиялық қиыншылықтар. Педалог пен мектеп дәрігерінің денсаулық мәселелері мен таныстыруы. Баланың дұрыс тамақтануын ұйымдастыру. Бала дене құрлысының дұрыс дамыуына ықпал ету, баланың өзіне деген жауапкершілігінің денсаулыққа аса қажеттілігін түсіндіру. Психологиялық қиыншылықтар. Ата-анамен бала арасындағы қатынасты бақылау, баланың өзін-өзі бағалауын арттыру мәселесі. Баланың өзін-өзі бағалауы неғұрлым жоғары болса, ол ата-ана үшін өте жақсы жаңалық екенін түсіндіру, мектепке деген қызығушылығын арттыру. Бала темпераментігін анықтау. Мектептегі жоғары үлгерімін мадақтау.
15 слайд
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас
элементтері.
Атақты педогог және психолог Симон Соловейчик,
баланы үлкендер өміріне дайындау жайлы ережелерді, ата-
аналарға таныстыру:
• Біреудікін тартып алма, өзіңдікін берме.
• Сұраса бер, тартып алуға талпынса қорған.
• Ешбір себепсіз соғыспа.
• Ойнауға шақырса бар, шақырмаса ойнауға рұқсат сұра,
бұл ұят емес.
• Әділ ойна, өз досыңды сатпа.
• Біреуді мазалама, сұрақты екі рет қайталама.
• Ескертулерге ренжіме, көкіректі бол. Ескертулер үшін
мұғалімнен санаспа, ренжіме.
• Біреуге жала жаппа.
• Тазалақты болуға тырыс.
• Жиі айт: дос болайық, ойнайық, бірге үйге барайық.
• Есте сақта! Сен бәрінен жақсысын, ешкімнен кем емессің.
Сен ата-анаң үшін, өзің үшін, мұғалімдерің үшін, достарың
үшін ең жақсысың.
Бұл ережелерде ата-аналар көрінетіндей етіп бала
бөлмесіне ілсе, өте дұрыс. Мұғалімдер ережелердің іске асу,
аспауын бақылауға алуы қажет.
15 слайд
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас элементтері. Атақты педогог және психолог Симон Соловейчик, баланы үлкендер өміріне дайындау жайлы ережелерді, ата- аналарға таныстыру: • Біреудікін тартып алма, өзіңдікін берме. • Сұраса бер, тартып алуға талпынса қорған. • Ешбір себепсіз соғыспа. • Ойнауға шақырса бар, шақырмаса ойнауға рұқсат сұра, бұл ұят емес. • Әділ ойна, өз досыңды сатпа. • Біреуді мазалама, сұрақты екі рет қайталама. • Ескертулерге ренжіме, көкіректі бол. Ескертулер үшін мұғалімнен санаспа, ренжіме. • Біреуге жала жаппа. • Тазалақты болуға тырыс. • Жиі айт: дос болайық, ойнайық, бірге үйге барайық. • Есте сақта! Сен бәрінен жақсысын, ешкімнен кем емессің. Сен ата-анаң үшін, өзің үшін, мұғалімдерің үшін, достарың үшін ең жақсысың. Бұл ережелерде ата-аналар көрінетіндей етіп бала бөлмесіне ілсе, өте дұрыс. Мұғалімдер ережелердің іске асу, аспауын бақылауға алуы қажет.
16 слайд
Жиналыс №3
Тақырып: Бірінші сынып оқушылары және
жанұя үшін теледидардың рөлі.
Жиналыстың мақсаты:
1.Теледидардың балаға жақсы, жаман әсерін
ата-анаға жеткізу.
2.Балаларға арналған бағдарламаларды
нұсқау.
Қаралатын мәселелер:
-Теледидардың бала өміріндегі рөлі
статистикасы.
-Баланың танымдық қабілетіне және
мінезінің қалыптасуына әсер ететін
телебағдарламалар.
16 слайд
Жиналыс №3 Тақырып: Бірінші сынып оқушылары және жанұя үшін теледидардың рөлі. Жиналыстың мақсаты: 1.Теледидардың балаға жақсы, жаман әсерін ата-анаға жеткізу. 2.Балаларға арналған бағдарламаларды нұсқау. Қаралатын мәселелер: -Теледидардың бала өміріндегі рөлі статистикасы. -Баланың танымдық қабілетіне және мінезінің қалыптасуына әсер ететін телебағдарламалар.
17 слайд
Ортаға салынатын сұрақтар:
-Теледидар ең қажетті тұрмыстық
зат деп есептейміз бе?
-Баланың қалыптасуына әсер ететін
қандай телебағдарламаларды білесіз?
-Баланың теледидарды қалай
қолдануға болатынын қалай
түсіндіреміз.
17 слайд
Ортаға салынатын сұрақтар: -Теледидар ең қажетті тұрмыстық зат деп есептейміз бе? -Баланың қалыптасуына әсер ететін қандай телебағдарламаларды білесіз? -Баланың теледидарды қалай қолдануға болатынын қалай түсіндіреміз.
18 слайд
Жиналысты ұйымдастырудың
жоспары:
Мұғалім:
Бала өмірі үшін теледидар жақсы ма әлде жаман ба?
Бала қанша және нені көру керек? Осы сұрақтарға
бүгінгі жиналыста жауаптар қарастырамыз, енді
кішкене статистика:
6-дан 12 жасқа дейінгі балалардың 3-тен 2-сі әр күн
теледидар қарайды.
әр күні көрген телебағдарламалар 2 сағатты
құрайды.
50 % балалар әр күн кез келген бағдарламаларды
үздіксіз көреді.
25 % балалар 6-дан 10 жасқа дейін бір бағдарламаны 5-
тен 40-қа дейін қайталап көреді.
38 % балалар 6-дан 12 жасқа дейін бос уақытына
теледидарды бірінші орынға қойған.
18 слайд
Жиналысты ұйымдастырудың жоспары: Мұғалім: Бала өмірі үшін теледидар жақсы ма әлде жаман ба? Бала қанша және нені көру керек? Осы сұрақтарға бүгінгі жиналыста жауаптар қарастырамыз, енді кішкене статистика: 6-дан 12 жасқа дейінгі балалардың 3-тен 2-сі әр күн теледидар қарайды. әр күні көрген телебағдарламалар 2 сағатты құрайды. 50 % балалар әр күн кез келген бағдарламаларды үздіксіз көреді. 25 % балалар 6-дан 10 жасқа дейін бір бағдарламаны 5- тен 40-қа дейін қайталап көреді. 38 % балалар 6-дан 12 жасқа дейін бос уақытына теледидарды бірінші орынға қойған.
19 слайд
Осы статистиканың өз балаларыңызға қатысты
емес екендігін келесі сұрақтарды қою арқылы білеміз:
-Аптасына қанша рет теледидар көресің?
-Теледидарды жанұяңмен бе, әлде жалғыз көресің ба?
-Қандай бағдарламалар көресің?
-Басқа бір құрлықта жалғыз қалсаң, өмірің қызықты болуы
үшін құдіретті сиқыршыдан қандай заттар сұрар едің?
Ата-аналар үшін үй тапсырмасы:
-Балаңыздың теледидар алдында өткізетін уақытына көңіл
бөліңіз?
-Телебағдарламадан соң балаңыз соған қатысты сұрақ
қояды ма? Ой бөліседі ме?
-Қандай бағдарламаларды қалайды?
-Қандай бағдарламаларға қатысқысы келеді?
-Ата-анадан сөгіс алмауы үшін не істеу қажет?
19 слайд
Осы статистиканың өз балаларыңызға қатысты емес екендігін келесі сұрақтарды қою арқылы білеміз: -Аптасына қанша рет теледидар көресің? -Теледидарды жанұяңмен бе, әлде жалғыз көресің ба? -Қандай бағдарламалар көресің? -Басқа бір құрлықта жалғыз қалсаң, өмірің қызықты болуы үшін құдіретті сиқыршыдан қандай заттар сұрар едің? Ата-аналар үшін үй тапсырмасы: -Балаңыздың теледидар алдында өткізетін уақытына көңіл бөліңіз? -Телебағдарламадан соң балаңыз соған қатысты сұрақ қояды ма? Ой бөліседі ме? -Қандай бағдарламаларды қалайды? -Қандай бағдарламаларға қатысқысы келеді? -Ата-анадан сөгіс алмауы үшін не істеу қажет?
20 слайд
Жиналыс №4
Тақырыбы: Бала көңіл-күйі қалыпты ма?
Жиналыс мақсаты:
Баланың өзін-өзі бағалауымен танысуы.
Жақсы, жаман кңіл-күйде болуының себебін анықтау?
Ұйымдастыру:
Ата-ана тренингін ұйымдастыру.
Ата-ана күнделігі.
Ата-аналар үшін үй тапсырмасы.
Анкеталық сұрақтар:
а) балаңыздың көңіл- күйін көтеру үшін не істейсіз?
б) көңіл-күйінің бұзылу себептері не?
в) көңіл-күйін көтеріңкілігін дамыту үшін не істейсіз?
20 слайд
Жиналыс №4 Тақырыбы: Бала көңіл-күйі қалыпты ма? Жиналыс мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалауымен танысуы. Жақсы, жаман кңіл-күйде болуының себебін анықтау? Ұйымдастыру: Ата-ана тренингін ұйымдастыру. Ата-ана күнделігі. Ата-аналар үшін үй тапсырмасы. Анкеталық сұрақтар: а) балаңыздың көңіл- күйін көтеру үшін не істейсіз? б) көңіл-күйінің бұзылу себептері не? в) көңіл-күйін көтеріңкілігін дамыту үшін не істейсіз?
21 слайд
Жиналыс №5
Тақырыбы: Оқу жылын қортындылау .
Бұл жиналысты өте әсерлі етіп
ұйымдастыруға болады. Бұл жиналыста
оқушылардың оқуын, ата-аналардың
жұмысын қортындылайды. Жиналыс
оқушылармен бірге өткізіледі.
-“Сабақ кезіндегі естеліктер”
(әр сабаққа сипаттама)
-“Үзіліс уақыттары” (ойындар)
“Сабақтан кейінгі қызықтар”
“Біздің шығармашылықтарымыз”
“Біз және біздің ата-аналарымыз”(ата-
аналар еңбегін марапаттау)
“Жазғы демалысқа жоспар”
21 слайд
Жиналыс №5 Тақырыбы: Оқу жылын қортындылау . Бұл жиналысты өте әсерлі етіп ұйымдастыруға болады. Бұл жиналыста оқушылардың оқуын, ата-аналардың жұмысын қортындылайды. Жиналыс оқушылармен бірге өткізіледі. -“Сабақ кезіндегі естеліктер” (әр сабаққа сипаттама) -“Үзіліс уақыттары” (ойындар) “Сабақтан кейінгі қызықтар” “Біздің шығармашылықтарымыз” “Біз және біздің ата-аналарымыз”(ата- аналар еңбегін марапаттау) “Жазғы демалысқа жоспар”
22 слайд
2-сынып
Жиналыс №1
Тақырып: Оқушының дене құрлысының
дұрыс дамуы мектепте және үйде.
Жиналыс мақсаты:
1.Баланың физиалогиялық және
техникалық дамуын әңгімелеу.
2.Баланың физиологиялық дайындыққа
ата-аналар рөлін арттыру.
22 слайд
2-сынып Жиналыс №1 Тақырып: Оқушының дене құрлысының дұрыс дамуы мектепте және үйде. Жиналыс мақсаты: 1.Баланың физиалогиялық және техникалық дамуын әңгімелеу. 2.Баланың физиологиялық дайындыққа ата-аналар рөлін арттыру.
23 слайд
Жиналысты ұйымдастыру жоспары.
Жиналыс басында педогог ата-аналарға
арнап анкеталық сұрақ дайындайды.
Қортындысы жиналыс соңында қаралады.
Қаралатын мәселелер:
1.Баланың дамуына дене шынықтыру пәнінің
мәні.
2.Дене шынықтыру пәні және балаға қойған
талабы.
Ата-аналарға сұрақ:
1.Балаңыз дене шынықтыру пәнін ұната ма?
2.Балаңыздан дене шынықтыру пәнінде
қандай жаттығулар орындағанын сұрайсыз
ба?
3.Дене шынықтыру пәнін қалай
елестетесіз? Жиналысқа “Мен дене
шынықтыру пәніндемін” атты сурет
көрмесін ұйымдастыру.
23 слайд
Жиналысты ұйымдастыру жоспары. Жиналыс басында педогог ата-аналарға арнап анкеталық сұрақ дайындайды. Қортындысы жиналыс соңында қаралады. Қаралатын мәселелер: 1.Баланың дамуына дене шынықтыру пәнінің мәні. 2.Дене шынықтыру пәні және балаға қойған талабы. Ата-аналарға сұрақ: 1.Балаңыз дене шынықтыру пәнін ұната ма? 2.Балаңыздан дене шынықтыру пәнінде қандай жаттығулар орындағанын сұрайсыз ба? 3.Дене шынықтыру пәнін қалай елестетесіз? Жиналысқа “Мен дене шынықтыру пәніндемін” атты сурет көрмесін ұйымдастыру.
24 слайд
Жиналыс №2
Тақырып: Қырсық балалар. Бала
қырсықтығының себептері.
Жиналыс мәселелері:
1.Сынып қырсықтарының санын
анықтау.
2.Бала қырсықтығының
себептерінің ата-анаға
түсіндіруге көмектесу және жою
мүмкіндіктерін қарастыру.
24 слайд
Жиналыс №2 Тақырып: Қырсық балалар. Бала қырсықтығының себептері. Жиналыс мәселелері: 1.Сынып қырсықтарының санын анықтау. 2.Бала қырсықтығының себептерінің ата-анаға түсіндіруге көмектесу және жою мүмкіндіктерін қарастыру.
25 слайд
Қаралатын сұрақтар:
1.Бала қырсықтарының себебі.
2.Ата-ана қарауында бала
қырсықтығы неден пайда
болады?
Ата – аналарға сұрақ.
-Сіздің балаңыз қырсық мінез
көрсетеме?
-Қандай жағдайда?
-Кімге қарсы?
-Қандай шаралар қолданасыз?
25 слайд
Қаралатын сұрақтар: 1.Бала қырсықтарының себебі. 2.Ата-ана қарауында бала қырсықтығы неден пайда болады? Ата – аналарға сұрақ. -Сіздің балаңыз қырсық мінез көрсетеме? -Қандай жағдайда? -Кімге қарсы? -Қандай шаралар қолданасыз?
26 слайд
Жиналыс №3
Тақырып: Жанұядағы тәртіпсіздікке шара
қолдану.
Жиналыс мәселелері.
Жиналыс тақырыбына байланысты ата-
аналар ойымен бөлісу.
Педагогикалық ситуацияларды қарастыру.
Қаралатын сұрақтар:
1.Жанұялық тәрбиеде шаралар қолданудың
түрлері.
2.Олардың мәні.
Ата-аналар үшін сұрақтар.
1.Жанұяда тәртісіздік қарсы қандай шаралар
қолданасыз?
2.Не үшін шаралар қолданасыз?
Балаға қалай әсер етеді?
26 слайд
Жиналыс №3 Тақырып: Жанұядағы тәртіпсіздікке шара қолдану. Жиналыс мәселелері. Жиналыс тақырыбына байланысты ата- аналар ойымен бөлісу. Педагогикалық ситуацияларды қарастыру. Қаралатын сұрақтар: 1.Жанұялық тәрбиеде шаралар қолданудың түрлері. 2.Олардың мәні. Ата-аналар үшін сұрақтар. 1.Жанұяда тәртісіздік қарсы қандай шаралар қолданасыз? 2.Не үшін шаралар қолданасыз? Балаға қалай әсер етеді?
27 слайд
3-сынып
Жиналыс №1
Тақырып: Баланың даму сапасына
араласудың рөлі.
Жиналыс мәселелері:
Балалар үшін араласудың мәнін анықтау?
Жиналыс тақырыбы бойынша ой бөлісу,
мәселерді қарастыру.
Қаралатын сұрақтар:
1.Адам өмірі үшін араласудың рөлі.
2.Жанұямен баланың араласуы.
Ата-аналар үшін сұрақтар:
-Балаңызбен араласу үшін қанша уақыт
бөлесіз?
-Балаңызда оқу үлгерімі жайлы, достары
жайлы, парталасы жайлы сұрайсыз ба?
-Балаңызда қандай шешілмеген мәселелерді
байқадыңыз?
27 слайд
3-сынып Жиналыс №1 Тақырып: Баланың даму сапасына араласудың рөлі. Жиналыс мәселелері: Балалар үшін араласудың мәнін анықтау? Жиналыс тақырыбы бойынша ой бөлісу, мәселерді қарастыру. Қаралатын сұрақтар: 1.Адам өмірі үшін араласудың рөлі. 2.Жанұямен баланың араласуы. Ата-аналар үшін сұрақтар: -Балаңызбен араласу үшін қанша уақыт бөлесіз? -Балаңызда оқу үлгерімі жайлы, достары жайлы, парталасы жайлы сұрайсыз ба? -Балаңызда қандай шешілмеген мәселелерді байқадыңыз?
28 слайд
Жиналыс №2
Тақырып: Жанұя өміріндегі баланың еңбеккерлігі.
Еңбек сүйгіштіктің бала өміріндегі рөлі.
Жиналыс мәселелері.
Баланың жанұядағы еңбеккерлігін анықтау.
Ата-ананың баланы еңбек сүйгіштікке тәрбиелеуін
анықтау.
Қаралатын мәселелер:
1.Еңбек және оның бала өміріндегі мәні.
2.Еңбек ете білушілік.
3.Баланың еңбек сүйгіштігін дамытудағы жанұяның
рөлі.
Ата-аналарға сұрақ:
-Балаңыз еңбек етуді ұната ма?
-Не істегенді ұнатады?
-Өз бетімен жұмыс істей алады ма? Әлде сіздің
көмегіңізбен бе?
-Еңбек етуі қанша уақытқа созылады?
-Жұмысты қалауымен істейді ма?
28 слайд
Жиналыс №2 Тақырып: Жанұя өміріндегі баланың еңбеккерлігі. Еңбек сүйгіштіктің бала өміріндегі рөлі. Жиналыс мәселелері. Баланың жанұядағы еңбеккерлігін анықтау. Ата-ананың баланы еңбек сүйгіштікке тәрбиелеуін анықтау. Қаралатын мәселелер: 1.Еңбек және оның бала өміріндегі мәні. 2.Еңбек ете білушілік. 3.Баланың еңбек сүйгіштігін дамытудағы жанұяның рөлі. Ата-аналарға сұрақ: -Балаңыз еңбек етуді ұната ма? -Не істегенді ұнатады? -Өз бетімен жұмыс істей алады ма? Әлде сіздің көмегіңізбен бе? -Еңбек етуі қанша уақытқа созылады? -Жұмысты қалауымен істейді ма?
29 слайд
Жиналыс №3
Тақырып: Ойлай білу және бала өміріндегі
рөлі.
Жиналыс мәселелері.
1.Бала дамуындағы ойлай білудің рөлі.
2.Баланың шығармашылығы дамытуға ата-
анаға көмек.
Қаралатын көмек.
1.Адам өміріндегі ойлай білудің рөлі.
2.Баланың эстетикалық мәдениетін
дамытудағы ойлай білудің рөлі. Музыка
пәнінің, сурет пәнінің мұғалімдерімен
кездесу.
Ата-аналарға сұрақ:
-Балаңыз қиалдап және армандай білеме?
-Ойланғанды ұната ма?
-Балаңыздың қиялын, ойлап табу қабілетін
дамытуға көмектесесіз ба?
29 слайд
Жиналыс №3 Тақырып: Ойлай білу және бала өміріндегі рөлі. Жиналыс мәселелері. 1.Бала дамуындағы ойлай білудің рөлі. 2.Баланың шығармашылығы дамытуға ата- анаға көмек. Қаралатын көмек. 1.Адам өміріндегі ойлай білудің рөлі. 2.Баланың эстетикалық мәдениетін дамытудағы ойлай білудің рөлі. Музыка пәнінің, сурет пәнінің мұғалімдерімен кездесу. Ата-аналарға сұрақ: -Балаңыз қиалдап және армандай білеме? -Ойланғанды ұната ма? -Балаңыздың қиялын, ойлап табу қабілетін дамытуға көмектесесіз ба?
30 слайд
Жиналыс №4
Тақырып:
Қортындылау “Біз және біздің
мақтаныштарымыз” атты ән
кешін өткізу.
30 слайд
Жиналыс №4 Тақырып: Қортындылау “Біз және біздің мақтаныштарымыз” атты ән кешін өткізу.
31 слайд
4-сынып
Жиналыс №1
Тақырып: Баланың физиологиялық есеюі.
Жиналыс мәселелері:
1.Баланың физиологиялық есею мәселелерін
ата-анаға таныстыру.
2.Бала дамуына әсерін нұсқау.
Қаралатын сұрақтар:
-Бала қылықтарына физиологиялық есеюдің
әсері.
-Жиналыс тақырыбына сай педагогикалық
оқиғалар.
31 слайд
4-сынып Жиналыс №1 Тақырып: Баланың физиологиялық есеюі. Жиналыс мәселелері: 1.Баланың физиологиялық есею мәселелерін ата-анаға таныстыру. 2.Бала дамуына әсерін нұсқау. Қаралатын сұрақтар: -Бала қылықтарына физиологиялық есеюдің әсері. -Жиналыс тақырыбына сай педагогикалық оқиғалар.
32 слайд
Жиналыс ұйымдастыру жоспары:
Жиналыс басында баланың физиологиялық
есею мәселелерін ата-аналарға
таныстырады. Жиналыс тақырыбына
байланысты мектеп дәрігері және
психологы сөз кезегін алады. Жиналыс
соңында ата-аналарға сұрақтар қойылады.
Ата-аналарға сұрақтар:
-Соңғы кезде балаңызда өзгеріс бар ма?
-Өзін үйде қалай ұстайды?
-Өз ісіне жауапты ма?
-Жиналыс сұрақтары жайлы балаңызбен
сөйлесесіз ба?
32 слайд
Жиналыс ұйымдастыру жоспары: Жиналыс басында баланың физиологиялық есею мәселелерін ата-аналарға таныстырады. Жиналыс тақырыбына байланысты мектеп дәрігері және психологы сөз кезегін алады. Жиналыс соңында ата-аналарға сұрақтар қойылады. Ата-аналарға сұрақтар: -Соңғы кезде балаңызда өзгеріс бар ма? -Өзін үйде қалай ұстайды? -Өз ісіне жауапты ма? -Жиналыс сұрақтары жайлы балаңызбен сөйлесесіз ба?
33 слайд
Жиналыс №2
Тақырып: “Баланың оқуға қабілеттілігі”. Жиналыс
оқушылармен өткізіледі. Өткізу
формасы:“олимпиядалық” ойындар.
Жиналыс мәселелері.
Ойынның басты мақсаты-әр баланың танымдығын,
тапқырлығын анықтау.
Қаралатын сұрақтар.
1.Қабілеттілік, адам өміріндегі мәні.
2.Сыныптың қабілетті оқушылары.
Жиналысты ұйымдастыру жоспарлары:
Бала қабілеттілігі жайлы ой қозғай келе педагог,
бала қабілеттілігін анықтауға арналған кішігірім
жоспар өткізеді. Саралайтын ата-аналар, соңында
жеңінпазды марапаттау.
33 слайд
Жиналыс №2 Тақырып: “Баланың оқуға қабілеттілігі”. Жиналыс оқушылармен өткізіледі. Өткізу формасы:“олимпиядалық” ойындар. Жиналыс мәселелері. Ойынның басты мақсаты-әр баланың танымдығын, тапқырлығын анықтау. Қаралатын сұрақтар. 1.Қабілеттілік, адам өміріндегі мәні. 2.Сыныптың қабілетті оқушылары. Жиналысты ұйымдастыру жоспарлары: Бала қабілеттілігі жайлы ой қозғай келе педагог, бала қабілеттілігін анықтауға арналған кішігірім жоспар өткізеді. Саралайтын ата-аналар, соңында жеңінпазды марапаттау.
34 слайд
Жиналыс №3
Тақырып: Оқушы шығармашылықтары.
Жиналыс мәселелері.
Бала шығармашылығын бағалау.
4 жыл ішінде шығармашылық қабілетті
қортындылау.
Қаралатын сұра...
34 слайд
Жиналыс №3 Тақырып: Оқушы шығармашылықтары. Жиналыс мәселелері. Бала шығармашылығын бағалау. 4 жыл ішінде шығармашылық қабілетті қортындылау. Қаралатын сұра...