Материалдар / ата-аналар педагогикалық қолдау орталығы "Логикалық ойлауды үйрету"

ата-аналар педагогикалық қолдау орталығы "Логикалық ойлауды үйрету"

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналардың бастауыш мектеп жасындағы баланың логикалық ойлауын дамытуға дайындығын қалыптастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
11 Желтоқсан 2024
1032
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы» «Логикалық ойлауды үйрету» 2024-2025 оқу жылы

1 слайд
«Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы» «Логикалық ойлауды үйрету» 2024-2025 оқу жылы

1 слайд

«Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы» «Логикалық ойлауды үйрету» 2024-2025 оқу жылы

Бақша ағаштары Жаздың әдемі бір күнінде, таңертең бір төре өзінің баласымен бақшаға барып, екеуі де егілген ағаштары мен гүл жа

2 слайд
Бақша ағаштары Жаздың әдемі бір күнінде, таңертең бір төре өзінің баласымен бақшаға барып, екеуі де егілген ағаштары мен гүл жапырақтарын көріп жүрді. -Мынау ағаш неліктен тіп-тік, ана біреуі неге қисық біткен? - деп сұрады баласы. Оның себебі, балам, анау ағашты бағу-қағумен өсірген, қисық бұтақтары болса кесіп. Мынау ағаш бағусыз, өз шығу қалыбымен өскен,- деді атасы. - Олай болса, бағу-қағуда көп мағына бар екен ғой, - деді баласы. - Бағу-қағуда көп мағына барында шек жоқ, шырағым; мұнан сен де өзіңе әбірет алсаң болады; сен жас ағашсың саған да күтім керек; мен сенің қате істеріңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып, орнына келтірсең, жақсы түзу кісі болып өсерсің, бағусыз бетіңмен кетсең, сен де мынау қисық біткен ағаштай қисық өсерсің, - деді.

2 слайд

Бақша ағаштары Жаздың әдемі бір күнінде, таңертең бір төре өзінің баласымен бақшаға барып, екеуі де егілген ағаштары мен гүл жапырақтарын көріп жүрді. -Мынау ағаш неліктен тіп-тік, ана біреуі неге қисық біткен? - деп сұрады баласы. Оның себебі, балам, анау ағашты бағу-қағумен өсірген, қисық бұтақтары болса кесіп. Мынау ағаш бағусыз, өз шығу қалыбымен өскен,- деді атасы. - Олай болса, бағу-қағуда көп мағына бар екен ғой, - деді баласы. - Бағу-қағуда көп мағына барында шек жоқ, шырағым; мұнан сен де өзіңе әбірет алсаң болады; сен жас ағашсың саған да күтім керек; мен сенің қате істеріңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып, орнына келтірсең, жақсы түзу кісі болып өсерсің, бағусыз бетіңмен кетсең, сен де мынау қисық біткен ағаштай қисық өсерсің, - деді.

Қазақстан-Британтехникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешуді ұсынамын.

3 слайд
Қазақстан-Британтехникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешуді ұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды? Профессор Ш. Сұлтанбековтың логикалық есебі

3 слайд

Қазақстан-Британтехникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешуді ұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды? Профессор Ш. Сұлтанбековтың логикалық есебі

Қорытынды: Логикалық ойлаудың артықшылықтары: Маңыздыны маңызды еместен бөлу, нақтыұғымдар менконструкциялармен жұмыс істеу, 

4 слайд
Қорытынды: Логикалық ойлаудың артықшылықтары: Маңыздыны маңызды еместен бөлу, нақтыұғымдар менконструкциялармен жұмыс істеу, ақпаратты түсінужәнебағалау,оның дұрыстығын тексеру, себеп-салдарлық байланыстарды зерттеу, пайымдаудағы жүйелілік, қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыздағыларға негіздеу, керемет танымдық қабілеттер, негізделген шешім қабылдай білу, ақпаратпен тез жұмыс істей білу, мәнін оңай бөліп, есте сақтау және т. б.

4 слайд

Қорытынды: Логикалық ойлаудың артықшылықтары: Маңыздыны маңызды еместен бөлу, нақтыұғымдар менконструкциялармен жұмыс істеу, ақпаратты түсінужәнебағалау,оның дұрыстығын тексеру, себеп-салдарлық байланыстарды зерттеу, пайымдаудағы жүйелілік, қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыздағыларға негіздеу, керемет танымдық қабілеттер, негізделген шешім қабылдай білу, ақпаратпен тез жұмыс істей білу, мәнін оңай бөліп, есте сақтау және т. б.

Сергіту сәті Сізде тек 30секунд барын ескеріңіз Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секірі

5 слайд
Сергіту сәті Сізде тек 30секунд барын ескеріңіз Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секіріңіз «Мен ақылдымын дер 3рет өз басыңызды сипаңыз» Көршінің мұрнынан тартып «Сен әдемісің » деп айтыңыз 3-рет шапалақтаңыз Тапсырманы жерге қойыңыз Жерге жүгелеп отырыңыз Рахмет мені шаршаттыңыз деп айтыңыз

5 слайд

Сергіту сәті Сізде тек 30секунд барын ескеріңіз Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секіріңіз «Мен ақылдымын дер 3рет өз басыңызды сипаңыз» Көршінің мұрнынан тартып «Сен әдемісің » деп айтыңыз 3-рет шапалақтаңыз Тапсырманы жерге қойыңыз Жерге жүгелеп отырыңыз Рахмет мені шаршаттыңыз деп айтыңыз

«Артық зат» ойыны. Ниет білдірген адам үстелде жатқан әртүрлі заттарды көруге шақырылады. Әрі қарай, оның көзін байлап, үстелге

6 слайд
«Артық зат» ойыны. Ниет білдірген адам үстелде жатқан әртүрлі заттарды көруге шақырылады. Әрі қарай, оның көзін байлап, үстелге 1 немесе 2 жаңа зат қосады. Ата-ананың міндеті – бұл заттың не екенін табу. Қалау бойынша ойынды тағы 2, 3 қатысушымен қайталауға болады.

6 слайд

«Артық зат» ойыны. Ниет білдірген адам үстелде жатқан әртүрлі заттарды көруге шақырылады. Әрі қарай, оның көзін байлап, үстелге 1 немесе 2 жаңа зат қосады. Ата-ананың міндеті – бұл заттың не екенін табу. Қалау бойынша ойынды тағы 2, 3 қатысушымен қайталауға болады.

7 слайд

7 слайд

«Суреттегі үшбұрыштарды сана»

8 слайд
«Суреттегі үшбұрыштарды сана»

8 слайд

«Суреттегі үшбұрыштарды сана»

«Арқаннан жасалған тұзақ» https://youtu.be/iustauhg8H4?si=Ncvs1- 6TXvpp5P90 сілтеме бойынша YouTube-те)

9 слайд
«Арқаннан жасалған тұзақ» https://youtu.be/iustauhg8H4?si=Ncvs1- 6TXvpp5P90 сілтеме бойынша YouTube-те)

9 слайд

«Арқаннан жасалған тұзақ» https://youtu.be/iustauhg8H4?si=Ncvs1- 6TXvpp5P90 сілтеме бойынша YouTube-те)

Үстел ойындары 1. Тоғызқұмалақ 2. Шахмат, Дойбы, Домино, 3.Теңіз шайқасы, Танграмм, 4. 4-і бір қатарға, Геоборд 5.Мозаикалар 6.

10 слайд
Үстел ойындары 1. Тоғызқұмалақ 2. Шахмат, Дойбы, Домино, 3.Теңіз шайқасы, Танграмм, 4. 4-і бір қатарға, Геоборд 5.Мозаикалар 6.Бас қатырғыштар, Ребустар, Лабиринттер

10 слайд

Үстел ойындары 1. Тоғызқұмалақ 2. Шахмат, Дойбы, Домино, 3.Теңіз шайқасы, Танграмм, 4. 4-і бір қатарға, Геоборд 5.Мозаикалар 6.Бас қатырғыштар, Ребустар, Лабиринттер

Рефлексия жасыл түс – «сабақта алынған ақпаратты пайдалы деп санаймын» көк түс – «сабақта алынған ақпаратты пайдалы емес деп с

11 слайд
Рефлексия жасыл түс – «сабақта алынған ақпаратты пайдалы деп санаймын» көк түс – «сабақта алынған ақпаратты пайдалы емес деп санаймын» қызыл түс – «мен үшін сабақ қызық болмады».

11 слайд

Рефлексия жасыл түс – «сабақта алынған ақпаратты пайдалы деп санаймын» көк түс – «сабақта алынған ақпаратты пайдалы емес деп санаймын» қызыл түс – «мен үшін сабақ қызық болмады».

Министірлікпен келісілген курстар тізімі