Материалдар / Ата-анамен ұстаздың бала тәрбиесіндегі рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-анамен ұстаздың бала тәрбиесіндегі рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-ана мен ұстаздың бала тәрбиесіндегі рөлі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсаты: •Ата – аналармен байланысты нығайту. •Ата – ана мен ұстаз біріге отырып оқушылардың білім сапасын арттыру. •Ата – ан

1 слайд
Мақсаты: •Ата – аналармен байланысты нығайту. •Ата – ана мен ұстаз біріге отырып оқушылардың білім сапасын арттыру. •Ата – ананың мұғалімге деген сенімін арттыру.

1 слайд

Мақсаты: •Ата – аналармен байланысты нығайту. •Ата – ана мен ұстаз біріге отырып оқушылардың білім сапасын арттыру. •Ата – ананың мұғалімге деген сенімін арттыру.

Отбасы - бұл қоғамдық тәрбиенің бір бөлігі. Бұл тәрбие барысында ата- аналар баласының күнделікті өмірі мен ісіне басшылық жаса

2 слайд
Отбасы - бұл қоғамдық тәрбиенің бір бөлігі. Бұл тәрбие барысында ата- аналар баласының күнделікті өмірі мен ісіне басшылық жасайды. Оларды рухани және еңбек дәстүрлері рухында тәрбиелейді. Қазақ отбасы үш буыннан құралады. Отбасы Ата-әже бала Ата-ана

2 слайд

Отбасы - бұл қоғамдық тәрбиенің бір бөлігі. Бұл тәрбие барысында ата- аналар баласының күнделікті өмірі мен ісіне басшылық жасайды. Оларды рухани және еңбек дәстүрлері рухында тәрбиелейді. Қазақ отбасы үш буыннан құралады. Отбасы Ата-әже бала Ата-ана

Күнделікті өмірде тәрбие құралдары: қанатты сөздер, ойындар, мақал-мәтелдер, т.б. ауыз әдебиет үлгілерін пайдалануда,

3 слайд
Күнделікті өмірде тәрбие құралдары: қанатты сөздер, ойындар, мақал-мәтелдер, т.б. ауыз әдебиет үлгілерін пайдалануда, ырым-тыйым сөздер арқылы жас ұрпағын ойшылдыққа, әдептілікке, адалдыққа, батылдыққа, әдемілікке, сезімталдыққа т.б. қасиеттерге баулыған. Ұлтының рухани қорына үлес қосқан, тәрбиенің тіршілігіне жетелейтін ғажап дүниенің түйінін айтқан Қазіргі кезде қорқатын 3 нәрсе бар: Бесік жырын айтатын келіндердің азайып бара жатқанынан Дәстүрді сыйламайтын балалардың өсіп келе жатқанынан Немерелеріне ертегі айтып бере алмайтын әжелердің көбейіп бара жатқанынан

3 слайд

Күнделікті өмірде тәрбие құралдары: қанатты сөздер, ойындар, мақал-мәтелдер, т.б. ауыз әдебиет үлгілерін пайдалануда, ырым-тыйым сөздер арқылы жас ұрпағын ойшылдыққа, әдептілікке, адалдыққа, батылдыққа, әдемілікке, сезімталдыққа т.б. қасиеттерге баулыған. Ұлтының рухани қорына үлес қосқан, тәрбиенің тіршілігіне жетелейтін ғажап дүниенің түйінін айтқан Қазіргі кезде қорқатын 3 нәрсе бар: Бесік жырын айтатын келіндердің азайып бара жатқанынан Дәстүрді сыйламайтын балалардың өсіп келе жатқанынан Немерелеріне ертегі айтып бере алмайтын әжелердің көбейіп бара жатқанынан

Бала Сүйеу, тірек ҚуанышБақыт Бақыт

4 слайд
Бала Сүйеу, тірек ҚуанышБақыт Бақыт

4 слайд

Бала Сүйеу, тірек ҚуанышБақыт Бақыт

Тәрбие отбасынан басталады. Тәрбие жалқауды да адам етер, еркелік жақсыны да надан етер. Сондықтан қандай да бір дұрыс жол тауы

5 слайд
Тәрбие отбасынан басталады. Тәрбие жалқауды да адам етер, еркелік жақсыны да надан етер. Сондықтан қандай да бір дұрыс жол тауып тәрбиелеу ұстаз бен ата – ана міндеті.

5 слайд

Тәрбие отбасынан басталады. Тәрбие жалқауды да адам етер, еркелік жақсыны да надан етер. Сондықтан қандай да бір дұрыс жол тауып тәрбиелеу ұстаз бен ата – ана міндеті.

Жерден ауыр не? – оқу, білім Судан терең не? – оқу, ғылым Оттан ыстық не? – адамның өмірі Көктен биік не? – тәкаппардың көңілі

6 слайд
Жерден ауыр не? – оқу, білім Судан терең не? – оқу, ғылым Оттан ыстық не? – адамның өмірі Көктен биік не? – тәкаппардың көңілі

6 слайд

Жерден ауыр не? – оқу, білім Судан терең не? – оқу, ғылым Оттан ыстық не? – адамның өмірі Көктен биік не? – тәкаппардың көңілі

Балаңыздың сынып жетекшісінің аты – жөні, нешінші сыныпта оқиды? Литрін атаңыз. Сіз балаңыздың сабағына 1 рет болса да қатыс

7 слайд
Балаңыздың сынып жетекшісінің аты – жөні, нешінші сыныпта оқиды? Литрін атаңыз. Сіз балаңыздың сабағына 1 рет болса да қатыстыңыз ба? Немесе «Сабаққа қатысыңыз»,- деп ұстаз ұсыныс жасады ма? Кейде ата – аналар, “Менің балам бәрін жаттап оқиды, сұрасаң бәрін жатқа айтады, яғни ол неге төмен баға алады?”

7 слайд

Балаңыздың сынып жетекшісінің аты – жөні, нешінші сыныпта оқиды? Литрін атаңыз. Сіз балаңыздың сабағына 1 рет болса да қатыстыңыз ба? Немесе «Сабаққа қатысыңыз»,- деп ұстаз ұсыныс жасады ма? Кейде ата – аналар, “Менің балам бәрін жаттап оқиды, сұрасаң бәрін жатқа айтады, яғни ол неге төмен баға алады?”

Оның жауабы мынау – баланы жаттап оқытудан және күштеп оқытудан. Ата – ана өз баласы туралы өзін мазалап жүрген сұрақтарға

8 слайд
Оның жауабы мынау – баланы жаттап оқытудан және күштеп оқытудан. Ата – ана өз баласы туралы өзін мазалап жүрген сұрақтарға мұғаліммен бірге жауап табады. Жаттанды білім алу мен бірлесе оқудың айырмашылығын біледі. Жаңа оқулықтардың мазмұнымен, ерекшеліктерімен танысады. Мектепке, мұғалімге сенім күшееді.

8 слайд

Оның жауабы мынау – баланы жаттап оқытудан және күштеп оқытудан. Ата – ана өз баласы туралы өзін мазалап жүрген сұрақтарға мұғаліммен бірге жауап табады. Жаттанды білім алу мен бірлесе оқудың айырмашылығын біледі. Жаңа оқулықтардың мазмұнымен, ерекшеліктерімен танысады. Мектепке, мұғалімге сенім күшееді.

•Ата – аналар жиналысықа түгел қатысады ма? Оның себебі неде? •Сынып жетекшісіне мінездеме, несімен ұнайды, несімен ұнамайды?

9 слайд
•Ата – аналар жиналысықа түгел қатысады ма? Оның себебі неде? •Сынып жетекшісіне мінездеме, несімен ұнайды, несімен ұнамайды? •Егер сіз мұғалім болсаңыз не істер едіңіз?

9 слайд

•Ата – аналар жиналысықа түгел қатысады ма? Оның себебі неде? •Сынып жетекшісіне мінездеме, несімен ұнайды, несімен ұнамайды? •Егер сіз мұғалім болсаңыз не істер едіңіз?

•Бейнелеу сабағынан немесе еңбек сабағынан көмектесесіз бе? Соңғы үй тапсырмасына не істеп келуді тапсырды?

10 слайд
•Бейнелеу сабағынан немесе еңбек сабағынан көмектесесіз бе? Соңғы үй тапсырмасына не істеп келуді тапсырды?

10 слайд

•Бейнелеу сабағынан немесе еңбек сабағынан көмектесесіз бе? Соңғы үй тапсырмасына не істеп келуді тапсырды?

Тәртіпті бала сүйеніш Төбең бір көкке жетеді. Тәртіпсіз бала күйініш Төмендеп басын кетеді. Баланың жақсы қасиеттерін ортаға са

11 слайд
Тәртіпті бала сүйеніш Төбең бір көкке жетеді. Тәртіпсіз бала күйініш Төмендеп басын кетеді. Баланың жақсы қасиеттерін ортаға салу.

11 слайд

Тәртіпті бала сүйеніш Төбең бір көкке жетеді. Тәртіпсіз бала күйініш Төмендеп басын кетеді. Баланың жақсы қасиеттерін ортаға салу.

Ұқыпты ұтар Іздеген табар Оқыған озар, Еріншек тозар.

12 слайд
Ұқыпты ұтар Іздеген табар Оқыған озар, Еріншек тозар.

12 слайд

Ұқыпты ұтар Іздеген табар Оқыған озар, Еріншек тозар.

13 слайд

13 слайд

Сіз және Сіздердің балаларыңыз Әке мен балалардың қарым-қатынастары - ежелгі, ұрпақтан ұрпаққа жеткізілетін проблема. Нег

14 слайд
Сіз және Сіздердің балаларыңыз Әке мен балалардың қарым-қатынастары - ежелгі, ұрпақтан ұрпаққа жеткізілетін проблема. Неге бір отбасында жарастық пен өзара түсінушілік орналған,ал басқаларында балалар мен ата- аналары ұрысуды қоймайды? Сізді балаңыз кім деп санайды? Тест

14 слайд

Сіз және Сіздердің балаларыңыз Әке мен балалардың қарым-қатынастары - ежелгі, ұрпақтан ұрпаққа жеткізілетін проблема. Неге бір отбасында жарастық пен өзара түсінушілік орналған,ал басқаларында балалар мен ата- аналары ұрысуды қоймайды? Сізді балаңыз кім деп санайды? Тест

10-нан 15-ке дейін. Селқос. Сіз балаларды өз өміріңіздегі қосалқы өнім, дұшпанды үстеме, әлде қайдан түскен деп санайсыз. «Өз

15 слайд
10-нан 15-ке дейін. Селқос. Сіз балаларды өз өміріңіздегі қосалқы өнім, дұшпанды үстеме, әлде қайдан түскен деп санайсыз. «Өзім үшін тұрғым келеді!» деген ұран сіздің баламен қарым-қатынасыңызды құрастырудағы шыққан жері болады. Сіз өзіңіздің ғана өміріңізбен өмір сүресіз, онда балаға орын жоқ. Сіздің жақтан көрсетілетін балаға деген қоңырсалқындық, жауабына оның жақсы көрушілік сезімін туғызбайды. Әр жыл сайын сіз бір- біріңізден көбірек алыстап барасыз. Әдеттегі кездесулер жылулық пен қуаныш әкелмейді. Материалдық қатынас – сізді біріктіретін осы ғана. Өмірдің осы бөлігі оңашалануынан кейін байланыстыратын нәзік жіптің соңғы үзілуі болады, әрине сіздің кездесулеріңіз екі жақтан да қажетсіз деп жобалауға болады.

15 слайд

10-нан 15-ке дейін. Селқос. Сіз балаларды өз өміріңіздегі қосалқы өнім, дұшпанды үстеме, әлде қайдан түскен деп санайсыз. «Өзім үшін тұрғым келеді!» деген ұран сіздің баламен қарым-қатынасыңызды құрастырудағы шыққан жері болады. Сіз өзіңіздің ғана өміріңізбен өмір сүресіз, онда балаға орын жоқ. Сіздің жақтан көрсетілетін балаға деген қоңырсалқындық, жауабына оның жақсы көрушілік сезімін туғызбайды. Әр жыл сайын сіз бір- біріңізден көбірек алыстап барасыз. Әдеттегі кездесулер жылулық пен қуаныш әкелмейді. Материалдық қатынас – сізді біріктіретін осы ғана. Өмірдің осы бөлігі оңашалануынан кейін байланыстыратын нәзік жіптің соңғы үзілуі болады, әрине сіздің кездесулеріңіз екі жақтан да қажетсіз деп жобалауға болады.

16-дан 25-ке дейін. Деспот. Сіз – Оттың басы екеніңізге толық сенімде жүрсіз. Сондықтан бала сізді тыңдау және барлық сіздің

16 слайд
16-дан 25-ке дейін. Деспот. Сіз – Оттың басы екеніңізге толық сенімде жүрсіз. Сондықтан бала сізді тыңдау және барлық сіздің талаптарыңызды сөзсіз орындау керек. Сіздің ой-пікіріңіз – ол соңғы инстанциядағы ақиқат. Баланың пікірі, оның мүддесі мен проблемалары сізді аса қызықтырмайды. Сізде баланы тәрбиелеуде және оқытудағы әрекеттердің нақты жоспары бар. Сіздің көк жұлынды қысымыңызға баланың қарсылығы ыстық отқа май құяды. Қарсы тұруға күші келмей, тұрақты дау-дамайдан бала шет кетуге тырысады, өз- өзіне кетіп, тұйықталады және үнсіз ата-анасының моральданған қысымын тыңдайды. Болашақта сіздің бақылауыңыздан шыққаннан кейін, «тілалғыш», сіздің барлық шаршамай көп жыл үйреткендеріңізді керісінше жасайтын болады. Жай әншейін!Жорта ......

16 слайд

16-дан 25-ке дейін. Деспот. Сіз – Оттың басы екеніңізге толық сенімде жүрсіз. Сондықтан бала сізді тыңдау және барлық сіздің талаптарыңызды сөзсіз орындау керек. Сіздің ой-пікіріңіз – ол соңғы инстанциядағы ақиқат. Баланың пікірі, оның мүддесі мен проблемалары сізді аса қызықтырмайды. Сізде баланы тәрбиелеуде және оқытудағы әрекеттердің нақты жоспары бар. Сіздің көк жұлынды қысымыңызға баланың қарсылығы ыстық отқа май құяды. Қарсы тұруға күші келмей, тұрақты дау-дамайдан бала шет кетуге тырысады, өз- өзіне кетіп, тұйықталады және үнсіз ата-анасының моральданған қысымын тыңдайды. Болашақта сіздің бақылауыңыздан шыққаннан кейін, «тілалғыш», сіздің барлық шаршамай көп жыл үйреткендеріңізді керісінше жасайтын болады. Жай әншейін!Жорта ......

26 –дан 34-ке дейін. Дос. Сізде балаңызбен сенімді қатынасу бар. Сіз барлық оның кішкентай бақытсыздық пен қуаныштарынан хаба

17 слайд
26 –дан 34-ке дейін. Дос. Сізде балаңызбен сенімді қатынасу бар. Сіз барлық оның кішкентай бақытсыздық пен қуаныштарынан хабардарсыз. Бала сізді өте жақын дос деп санайды және сізді әрекеттермен де сөзбен де қынжылтпауға тырысады. Ал егер сондай болып қалса, онда сіз достасу жолдарын тез табасыз,жанжал ұзаққа созылған өзара тартыс соғысқа айналмайды.Сіз баланыздың әрекеттеріне сенесіз және сол кезге ситуацияларда оның жүріс-тұрысын ойлап білесіз. Бала сіз жағынан берік тірек пен қорғауды көреді. Сіз бірі біріңізбенен тең сөйлесесіздер, кәдімгі ағайынгершілікке өтпей. Сіз шеттен шықпай, балаңызға қатысты талаптысыз және қаталсыз. Сіздің қатынастарыңыз екі жақтан да құрмет негізінде құрылған.

17 слайд

26 –дан 34-ке дейін. Дос. Сізде балаңызбен сенімді қатынасу бар. Сіз барлық оның кішкентай бақытсыздық пен қуаныштарынан хабардарсыз. Бала сізді өте жақын дос деп санайды және сізді әрекеттермен де сөзбен де қынжылтпауға тырысады. Ал егер сондай болып қалса, онда сіз достасу жолдарын тез табасыз,жанжал ұзаққа созылған өзара тартыс соғысқа айналмайды.Сіз баланыздың әрекеттеріне сенесіз және сол кезге ситуацияларда оның жүріс-тұрысын ойлап білесіз. Бала сіз жағынан берік тірек пен қорғауды көреді. Сіз бірі біріңізбенен тең сөйлесесіздер, кәдімгі ағайынгершілікке өтпей. Сіз шеттен шықпай, балаңызға қатысты талаптысыз және қаталсыз. Сіздің қатынастарыңыз екі жақтан да құрмет негізінде құрылған.

АТА – АНАЛАРҒА КЕҢЕС o Балаңыздың қойған сұрақтарына шыдамдылықпен жауап беріп, шындығын айтып отырыңыз; o Балаңыздың жеткізге

18 слайд
АТА – АНАЛАРҒА КЕҢЕС o Балаңыздың қойған сұрақтарына шыдамдылықпен жауап беріп, шындығын айтып отырыңыз; o Балаңыздың жеткізген ойын ескеріп отырыңыз; o Балаңызда бір іспен айналысатын бөлме немесе бұрыш болуы керек; o Үстелде немесе ойын жерінде шашылып жатқан ойыншықтар мен қағаз қиындылары бала шығармашылығына байланысты болса, балаға ұрыспауға тырысыңыз; o Ересек адам баланы жеткен жетістіктері үшін емес, баланың өзін жақсы көретіндігін түсінуі керек; o Балаңызға өз жұмыстарының жоспарын құра білуді және шешім қабылдауды ертеден үйрету қажет; o Қызықты жерлерге саяхат жасаған уақытта мүмкіндігінше балаңызды бірге алып жүруге тырысыңыз;

18 слайд

АТА – АНАЛАРҒА КЕҢЕС o Балаңыздың қойған сұрақтарына шыдамдылықпен жауап беріп, шындығын айтып отырыңыз; o Балаңыздың жеткізген ойын ескеріп отырыңыз; o Балаңызда бір іспен айналысатын бөлме немесе бұрыш болуы керек; o Үстелде немесе ойын жерінде шашылып жатқан ойыншықтар мен қағаз қиындылары бала шығармашылығына байланысты болса, балаға ұрыспауға тырысыңыз; o Ересек адам баланы жеткен жетістіктері үшін емес, баланың өзін жақсы көретіндігін түсінуі керек; o Балаңызға өз жұмыстарының жоспарын құра білуді және шешім қабылдауды ертеден үйрету қажет; o Қызықты жерлерге саяхат жасаған уақытта мүмкіндігінше балаңызды бірге алып жүруге тырысыңыз;

o Балаңыздың ешқашанда кемшіліктерін көрсете отырып, басқа балалармен салыстырмаңыз; o Күнде балаңызбен бірге ойнап, әңгімелер

19 слайд
o Балаңыздың ешқашанда кемшіліктерін көрсете отырып, басқа балалармен салыстырмаңыз; o Күнде балаңызбен бірге ойнап, әңгімелер құрастырып, әр бағытта әңгімелесуге тырысыңыз; o Әр күн сайын балаңызбен жеке қалып, сөйлесуге тырысыңыз; o Егер балаңыз қателіктер жасап жатса, мазақтап, қайталай бермеңіз; o Егер баланызды мақтау керек болса, нақты әрекетіне ғана мақтау айтыңыз және ол шын көңілден болуы керек; o Балаңызға ересектермен қарым-қатынасқа түсуде өзін қалай ұстау керек екенін қайта-қайта айтып отырыңыз; o Мұғалімді, мектепті жамандаудан аулақ болыңыз

19 слайд

o Балаңыздың ешқашанда кемшіліктерін көрсете отырып, басқа балалармен салыстырмаңыз; o Күнде балаңызбен бірге ойнап, әңгімелер құрастырып, әр бағытта әңгімелесуге тырысыңыз; o Әр күн сайын балаңызбен жеке қалып, сөйлесуге тырысыңыз; o Егер балаңыз қателіктер жасап жатса, мазақтап, қайталай бермеңіз; o Егер баланызды мақтау керек болса, нақты әрекетіне ғана мақтау айтыңыз және ол шын көңілден болуы керек; o Балаңызға ересектермен қарым-қатынасқа түсуде өзін қалай ұстау керек екенін қайта-қайта айтып отырыңыз; o Мұғалімді, мектепті жамандаудан аулақ болыңыз

Ұлттық мінез- құлық пен әдет-ғұрып негізінде Сөзге берікКеңпейілді Үлкенді сыйлайтын Білімді Әділетті Мейірімді Кішіге қамқ

20 слайд
Ұлттық мінез- құлық пен әдет-ғұрып негізінде Сөзге берікКеңпейілді Үлкенді сыйлайтын Білімді Әділетті Мейірімді Кішіге қамқор Әдепті Нәтижесі

20 слайд

Ұлттық мінез- құлық пен әдет-ғұрып негізінде Сөзге берікКеңпейілді Үлкенді сыйлайтын Білімді Әділетті Мейірімді Кішіге қамқор Әдепті Нәтижесі