Материалдар / "Атау кере" романы

"Атау кере" романы

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып, О. Бөкей "Атау кере" романы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2023
337
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Атау кере» романы және замана көрінісі.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Атау кере» романы және замана көрінісі.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Атау кере» романы және замана көрінісі.

Сабақтың мақсаты : Әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау.

2 слайд
Сабақтың мақсаты : Әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау.

2 слайд

Сабақтың мақсаты : Әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау.

«Бес қадам» әдісі Шығармадағы маңызды 5 кейіпкерді атаңыз. Шығармадан 5 эпитет ұсыныңыз. Нюра апайға 5 сөзбен сипаттама беріңіз.

3 слайд
«Бес қадам» әдісі Шығармадағы маңызды 5 кейіпкерді атаңыз. Шығармадан 5 эпитет ұсыныңыз. Нюра апайға 5 сөзбен сипаттама беріңіз. Шығармадағы маңызды 5 оқиғаны атаңыз.

3 слайд

«Бес қадам» әдісі Шығармадағы маңызды 5 кейіпкерді атаңыз. Шығармадан 5 эпитет ұсыныңыз. Нюра апайға 5 сөзбен сипаттама беріңіз. Шығармадағы маңызды 5 оқиғаны атаңыз.

1-тапсырма «6 Неліктен?»

4 слайд
1-тапсырма «6 Неліктен?»

4 слайд

1-тапсырма «6 Неліктен?»

Кейіпкер Портреті Мінездемесі Кейіпкердің ең маңызды әрекеттері Өз көзқарасым2-тапсырма

5 слайд
Кейіпкер Портреті Мінездемесі Кейіпкердің ең маңызды әрекеттері Өз көзқарасым2-тапсырма

5 слайд

Кейіпкер Портреті Мінездемесі Кейіпкердің ең маңызды әрекеттері Өз көзқарасым2-тапсырма

2-тапсырма . Оқушылар қойылым үзіндісін көреді. «Прожектор» тәсілі бойынша топ мүшелері қойылымнан кейіпкер бейнесі туралы арна

6 слайд
2-тапсырма . Оқушылар қойылым үзіндісін көреді. «Прожектор» тәсілі бойынша топ мүшелері қойылымнан кейіпкер бейнесі туралы арнайы тапсырмаларды орындайды . 1 топ 2 топ 3 топ Ерік те тұра қашатындай тұғырсыз бейне емес. Еңбектің адамы. Бірақ ой-өрісі сараңдау көптің бірі. Біртіндеп жаны тазара бастаған, ара-тұра табиғат тылсымымен тыныстап, дүниеге енді көз ашқан сәбидей таң тамаша қалып қарай бастаған Таған енді өзінің кім екенін, өткен оқиғаларды, бұл күйге қалай тап болғанын ойлай бастайды Осы екі кейіпкер арқылы бүгінгі өмірдегі қоғамдық мәселені байланыстыру Ерік Таған Бүгінгі өмірмен байланыс

6 слайд

2-тапсырма . Оқушылар қойылым үзіндісін көреді. «Прожектор» тәсілі бойынша топ мүшелері қойылымнан кейіпкер бейнесі туралы арнайы тапсырмаларды орындайды . 1 топ 2 топ 3 топ Ерік те тұра қашатындай тұғырсыз бейне емес. Еңбектің адамы. Бірақ ой-өрісі сараңдау көптің бірі. Біртіндеп жаны тазара бастаған, ара-тұра табиғат тылсымымен тыныстап, дүниеге енді көз ашқан сәбидей таң тамаша қалып қарай бастаған Таған енді өзінің кім екенін, өткен оқиғаларды, бұл күйге қалай тап болғанын ойлай бастайды Осы екі кейіпкер арқылы бүгінгі өмірдегі қоғамдық мәселені байланыстыру Ерік Таған Бүгінгі өмірмен байланыс

Қазіргі Қазақстан мен “Атау кере” шығармасындағы заманмен салыстыру, ұқсастықтарын анықтау. Венн диагррамасы -білім жағынан сал

7 слайд
Қазіргі Қазақстан мен “Атау кере” шығармасындағы заманмен салыстыру, ұқсастықтарын анықтау. Венн диагррамасы -білім жағынан салыстыру; -тұрмыстық жағдайын салыстыр; -әйел теңсіздігі мәселесінің қозғалуы.

7 слайд

Қазіргі Қазақстан мен “Атау кере” шығармасындағы заманмен салыстыру, ұқсастықтарын анықтау. Венн диагррамасы -білім жағынан салыстыру; -тұрмыстық жағдайын салыстыр; -әйел теңсіздігі мәселесінің қозғалуы.

Үй тапсырмасы 1. "Атаның ұлы болма, адамның ұлы бол" тіркесін шығармамен байланыстырыңыз. 2. «Көптен кеткен көмусіз қалар»

8 слайд
Үй тапсырмасы 1. "Атаның ұлы болма, адамның ұлы бол" тіркесін шығармамен байланыстырыңыз. 2. «Көптен кеткен көмусіз қалар» нақыл сөзді шығармамен байланыстырыңыз. 3. Романның түпкі мағынасы қандай?

8 слайд

Үй тапсырмасы 1. "Атаның ұлы болма, адамның ұлы бол" тіркесін шығармамен байланыстырыңыз. 2. «Көптен кеткен көмусіз қалар» нақыл сөзді шығармамен байланыстырыңыз. 3. Романның түпкі мағынасы қандай?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ