Материалдар / атом құрамы құрылысы

атом құрамы құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
306
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сыныбы: 7 Пәні:Химия Сабақтың тақырыбы: Атом құрамы мен құрылысы Оқу мақсаттары: Протон, электрон, нейтронды және олардың ат

1 слайд
Сыныбы: 7 Пәні:Химия Сабақтың тақырыбы: Атом құрамы мен құрылысы Оқу мақсаттары: Протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу. Алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (р + , n 0 , е - ) мен атом ядросының құрамын білу Барлық оқушылар: Протон, электрон, нейтрондардың орналасу тәртібін біледі, алғашқы 20 элементтің атом құрылысын жаза алады. Оқушылардың көпшілігі: Алғашқы 20 элементтің атом құрылысын жаза алады және атом ядро құрамын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Атом құрылысын талдай алады, зерттей алады,түсіндіре алады. Тілдік мақсат: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: атом, молекула, элемент, протон, нейтрон, электрон, нуклон Менің сабағым сабақ мақсатына сәйкес оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART форматына сәйкестендірілген өйткені сабағым өлшемді,шынайы,қолжетімді,нақты, уақытқа сәйкес

1 слайд

Сыныбы: 7 Пәні:Химия Сабақтың тақырыбы: Атом құрамы мен құрылысы Оқу мақсаттары: Протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу. Алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (р + , n 0 , е - ) мен атом ядросының құрамын білу Барлық оқушылар: Протон, электрон, нейтрондардың орналасу тәртібін біледі, алғашқы 20 элементтің атом құрылысын жаза алады. Оқушылардың көпшілігі: Алғашқы 20 элементтің атом құрылысын жаза алады және атом ядро құрамын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Атом құрылысын талдай алады, зерттей алады,түсіндіре алады. Тілдік мақсат: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: атом, молекула, элемент, протон, нейтрон, электрон, нуклон Менің сабағым сабақ мақсатына сәйкес оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART форматына сәйкестендірілген өйткені сабағым өлшемді,шынайы,қолжетімді,нақты, уақытқа сәйкес

6 .Қар үйіндісі әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру Сабақта неліктен белсенді әдіс қолдандамын5 Кім жылдам әді

2 слайд
6 .Қар үйіндісі әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру Сабақта неліктен белсенді әдіс қолдандамын5 Кім жылдам әдісі арқылы өткен тақырыпты меңгергенін тексеру 1 .Атомдар мен молекулалар ойыны арқылы 3 Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шолу жасау 4 .Қосымша ақпарат: видео материалдары 2 .Ширату жаттығыуын оқушы бойына сіңдіру үшін .Құпия зат әдісі қолданамын.

2 слайд

6 .Қар үйіндісі әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру Сабақта неліктен белсенді әдіс қолдандамын5 Кім жылдам әдісі арқылы өткен тақырыпты меңгергенін тексеру 1 .Атомдар мен молекулалар ойыны арқылы 3 Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шолу жасау 4 .Қосымша ақпарат: видео материалдары 2 .Ширату жаттығыуын оқушы бойына сіңдіру үшін .Құпия зат әдісі қолданамын.

"Атомдар мен молекулалар "ойыны ойнатылады. • Оқушылар сынып ішінде еркін қозғалыста болады.Мұғалім атом дегенде жеке-жеке ,2

3 слайд
"Атомдар мен молекулалар "ойыны ойнатылады. • Оқушылар сынып ішінде еркін қозғалыста болады.Мұғалім атом дегенде жеке-жеке ,2 атомнан , 3 атомнан молекула құрылысын дегенде бір -бірімен тез топтаса қалулары қажет Құпия зат әдісі. • "Миға шабуыл әдісі" • Топпен жұмыс .Кім жылдам "әдісі • Әр топқа кальций,калий,магний,натрий,оттек т.б.элементтердің атом құрамы мен құрылысын анықтап модельдеу ұсынылады. "Қар үйіндісі" әдісі • Әр оқушы бір-бі рі не сұрақ береді. • Сол сұраққа оқушылар өз ойларын жеткізеді . Қосымша ақпарат: видео материалдары •

3 слайд

"Атомдар мен молекулалар "ойыны ойнатылады. • Оқушылар сынып ішінде еркін қозғалыста болады.Мұғалім атом дегенде жеке-жеке ,2 атомнан , 3 атомнан молекула құрылысын дегенде бір -бірімен тез топтаса қалулары қажет Құпия зат әдісі. • "Миға шабуыл әдісі" • Топпен жұмыс .Кім жылдам "әдісі • Әр топқа кальций,калий,магний,натрий,оттек т.б.элементтердің атом құрамы мен құрылысын анықтап модельдеу ұсынылады. "Қар үйіндісі" әдісі • Әр оқушы бір-бі рі не сұрақ береді. • Сол сұраққа оқушылар өз ойларын жеткізеді . Қосымша ақпарат: видео материалдары •

Сабақта неліктен саралау әдістерін қолдандым Қажеттілікті анықтау үшінЛогикал ық ойлау деңгейін анықтау, танымды қ ойлау дағ

4 слайд
Сабақта неліктен саралау әдістерін қолдандым Қажеттілікті анықтау үшінЛогикал ық ойлау деңгейін анықтау, танымды қ ойлау дағдысы н қалыптас тыру мақсаты нда әр түрлі әдіс тәсілдерд і химия сабағынд а пайдалан у мәтінм ен жұмыс протон ,нейтро н,элект рон салыст массас ын ,зар ядын кестеге толтыр у 2 .Құпи я зат әдісі қолдана мын. Зат неден тұрады, молекул а неден тұрады? 3 Миға шабуыл әдісі арқылы жеке тапсырма беру .Жұмыс парағын толтырады 4 . Қосы мша ақпарат : видео материа лдары 5. Кім жылдам әдісі арқылы өткен тақыры пты меңгерг енін тексеру 6 .Қар үйіндісі әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру

4 слайд

Сабақта неліктен саралау әдістерін қолдандым Қажеттілікті анықтау үшінЛогикал ық ойлау деңгейін анықтау, танымды қ ойлау дағдысы н қалыптас тыру мақсаты нда әр түрлі әдіс тәсілдерд і химия сабағынд а пайдалан у мәтінм ен жұмыс протон ,нейтро н,элект рон салыст массас ын ,зар ядын кестеге толтыр у 2 .Құпи я зат әдісі қолдана мын. Зат неден тұрады, молекул а неден тұрады? 3 Миға шабуыл әдісі арқылы жеке тапсырма беру .Жұмыс парағын толтырады 4 . Қосы мша ақпарат : видео материа лдары 5. Кім жылдам әдісі арқылы өткен тақыры пты меңгерг енін тексеру 6 .Қар үйіндісі әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру

Сабаққа критериалды бағалау не үшін қажет. Бағалау оқу мақсаттарына сәйкес келеді. Бағдарламағ а сәйкестігін әдіс тәсілмен

5 слайд
Сабаққа критериалды бағалау не үшін қажет. Бағалау оқу мақсаттарына сәйкес келеді. Бағдарламағ а сәйкестігін әдіс тәсілмен дәлелдеу "Атомдар мен молекулалар "ойыны ойнатылады. Жетістік баспалдағы Мен жасағым келмейді мен жасай алмаймын Жасағым да келмейді Қалай жасауыма болады Жасап көремін Мен жасай аламын Мен жасадым Құпия зат әдісі. Оқушыларға затты көрсетіңіз.Олардан оның не екенін және сабақпен қалай байланысқанын сұраңыз.

5 слайд

Сабаққа критериалды бағалау не үшін қажет. Бағалау оқу мақсаттарына сәйкес келеді. Бағдарламағ а сәйкестігін әдіс тәсілмен дәлелдеу "Атомдар мен молекулалар "ойыны ойнатылады. Жетістік баспалдағы Мен жасағым келмейді мен жасай алмаймын Жасағым да келмейді Қалай жасауыма болады Жасап көремін Мен жасай аламын Мен жасадым Құпия зат әдісі. Оқушыларға затты көрсетіңіз.Олардан оның не екенін және сабақпен қалай байланысқанын сұраңыз.

Критериалды бағалау «Атомдар мен молекулалар» ойыны арқылы өткен тақырыпты меңгеруін бағалау. “ МИҒА ШАБУЫЛ” әдісі арқыл

6 слайд
Критериалды бағалау «Атомдар мен молекулалар» ойыны арқылы өткен тақырыпты меңгеруін бағалау. “ МИҒА ШАБУЫЛ” әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру. “ КІМ ЖЫЛДАМ ” әдісі арқылы бірін – бірі бағалау. “ ҚАР ҮЙІНДІСІ” әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

6 слайд

Критериалды бағалау «Атомдар мен молекулалар» ойыны арқылы өткен тақырыпты меңгеруін бағалау. “ МИҒА ШАБУЫЛ” әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгергенін тексеру. “ КІМ ЖЫЛДАМ ” әдісі арқылы бірін – бірі бағалау. “ ҚАР ҮЙІНДІСІ” әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ