Авторлык багдарлама таныстыру презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Авторлық бағдарламаПавлодар облысының білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің
«Ямышев жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық
сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар
әзірлемесі»
Бастауыш сынып мұғалімі
Жанпеисова Меруерт Гарифоллаевна
1 слайд
Авторлық бағдарламаПавлодар облысының білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің «Ямышев жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар әзірлемесі» Бастауыш сынып мұғалімі Жанпеисова Меруерт Гарифоллаевна
2 слайд
Тақырыбы: «Бастауыш сынып оқушыларының
функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған
тапсырмалар әзірлемесі»
Өзектілігі: оқушынының мәтінді сауатты түсініп, өз ойын
еркін жеткізе алу, қатесіз жаза алу дағдыларын дамыту.
Әдістемелік әзірлемені жазу мақсаты : бастауыш сынып
оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту.
Шаблоны презентаций с сайта presentation-creation.ru
2 слайд
Тақырыбы: «Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар әзірлемесі» Өзектілігі: оқушынының мәтінді сауатты түсініп, өз ойын еркін жеткізе алу, қатесіз жаза алу дағдыларын дамыту. Әдістемелік әзірлемені жазу мақсаты : бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту. Шаблоны презентаций с сайта presentation-creation.ru
3 слайд
Әдістемелік әзірлемені жазудың міндеттері:
- Сөйлеу әрекетінің түрлерін (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым)
дамыту;
- Білім алушылардың сөздік қорын толықтыру және сөздің грамматикалық
құрылысын меңгерте отырып, тілін дамыту және жетілдіру;
- Тілдің қоғамдық мәнін түсінуге, қарым-қатынас жасау салалары мен түрлі
жағдаяттарда өз ойларын сауатты және мәдениетті түрде жеткізе білуге
дағдыландыру
Күтілетін нәтиже:
-
оқушының бойында сөйлеу әрекетінің түрлері (айтылым, тыңдалым, оқылым,
жазылым) дамиды;
-
оқыған мәтіннің түпкі мағынасын түсініп, ажырата алады;
-
сыни ойлау қабілеті артады;
3 слайд
Әдістемелік әзірлемені жазудың міндеттері: - Сөйлеу әрекетінің түрлерін (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) дамыту; - Білім алушылардың сөздік қорын толықтыру және сөздің грамматикалық құрылысын меңгерте отырып, тілін дамыту және жетілдіру; - Тілдің қоғамдық мәнін түсінуге, қарым-қатынас жасау салалары мен түрлі жағдаяттарда өз ойларын сауатты және мәдениетті түрде жеткізе білуге дағдыландыру Күтілетін нәтиже: - оқушының бойында сөйлеу әрекетінің түрлері (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) дамиды; - оқыған мәтіннің түпкі мағынасын түсініп, ажырата алады; - сыни ойлау қабілеті артады;
4 слайд
Аңдатпа
«Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға
арналған тапсырмалар әзірлемесі» бастауыш білім беру деңгейінің 3 сыныптарына
арналған «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған оқу бағдарламасынасай құрастырылған. Бұл
жинақта ғылыми және тәрбиелік мәні бар мәтіндер енгізіліп отыр. Оқу-әдістемелік әзірлеме
(оқыту қазақ тілінде) бастауыш сынып мұғалімдеріне ұсынылады.
Аннотация
« Разработка заданий на развитие функциональной грамотности младших
школьников» разработан в соответствии с учебной программой по предмету «Казахский
язык» для 3-го класса начальной школы . В этот сборник включены тексты, имеющие научн ое
и воспитательное содержание. Учебн о-методическое пособие рекомендован о учителям
начальных классов с казахским языком обучения.
Annotation
"Development ofthe tasks for the progress of functional literacy of primary school
students» developed in accordance with the curriculum on the subject of the « Kazakh language » for
the third grade of primary school. This collection includes types with scientific and educational
content. The training manual is recommended for primary school teachers with the Kazakh
language of instruction.
4 слайд
Аңдатпа «Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар әзірлемесі» бастауыш білім беру деңгейінің 3 сыныптарына арналған «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған оқу бағдарламасынасай құрастырылған. Бұл жинақта ғылыми және тәрбиелік мәні бар мәтіндер енгізіліп отыр. Оқу-әдістемелік әзірлеме (оқыту қазақ тілінде) бастауыш сынып мұғалімдеріне ұсынылады. Аннотация « Разработка заданий на развитие функциональной грамотности младших школьников» разработан в соответствии с учебной программой по предмету «Казахский язык» для 3-го класса начальной школы . В этот сборник включены тексты, имеющие научн ое и воспитательное содержание. Учебн о-методическое пособие рекомендован о учителям начальных классов с казахским языком обучения. Annotation "Development ofthe tasks for the progress of functional literacy of primary school students» developed in accordance with the curriculum on the subject of the « Kazakh language » for the third grade of primary school. This collection includes types with scientific and educational content. The training manual is recommended for primary school teachers with the Kazakh language of instruction.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Функционалдық сауаттылық дегеніміз – адам өзінің оқу және жазу дағдыларын
әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасауда қолдана білу қабілеті, яғни адамға өзін
қоршаған әлеуметтік ортамен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін және сол ортаға
барынша тез әрі жайлылықпен бейімделуіне жағдай туғыза алатын сауаттылық деңгейі.
Бұл деңгейде адам мәтіндерден өзіне қажетті ақпаратты, мәліметті іріктеп алуы үшін
және сондай ақпаратты басқаларға жеткізе алуы үшін қажетті болатын қабілеттер
қалыптасады.
Оқу
сауаттылығын
дамытуға
арналған
тапсырмалар 1
Жазу
сауаттылығына
арналған
тапсырмалар 2
Сөйлеу тілінің
сауаттылығын
дамытуға
арналған
тапсырмалар 3
6 слайд
Функционалдық сауаттылық дегеніміз – адам өзінің оқу және жазу дағдыларын әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасауда қолдана білу қабілеті, яғни адамға өзін қоршаған әлеуметтік ортамен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін және сол ортаға барынша тез әрі жайлылықпен бейімделуіне жағдай туғыза алатын сауаттылық деңгейі. Бұл деңгейде адам мәтіндерден өзіне қажетті ақпаратты, мәліметті іріктеп алуы үшін және сондай ақпаратты басқаларға жеткізе алуы үшін қажетті болатын қабілеттер қалыптасады. Оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар 1 Жазу сауаттылығына арналған тапсырмалар 2 Сөйлеу тілінің сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар 3
7 слайд
«Оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар»
Мәтінді дұрыс, мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгеруі,
шығарма авторының көзқарасын түсіну, мәтінді оқырман
ретінде қабылдауға тәрбиеленеді, көркем-
шығармашылық қабілеттері дамиды. Сөз өнеріне деген
қызығушылық, тілдік эстетикалық талғамы
қалыптасады. Сөйлеу әрекетінің түрлері жетіліп, ұлттық
және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани-
адамгершілікке тәрбиеленеді. 1- бөлім
7 слайд
«Оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар» Мәтінді дұрыс, мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгеруі, шығарма авторының көзқарасын түсіну, мәтінді оқырман ретінде қабылдауға тәрбиеленеді, көркем- шығармашылық қабілеттері дамиды. Сөз өнеріне деген қызығушылық, тілдік эстетикалық талғамы қалыптасады. Сөйлеу әрекетінің түрлері жетіліп, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілікке тәрбиеленеді. 1- бөлім
8 слайд
«Жазу сауаттылығына арналған тапсырмалар»
Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін меңгерген
сауатты жазу және оқудағдылары жетілген,
шығармашылық қабілеттерімен тілдесімдік
дағдылары дамыған, алған тілдік білімдерін ауызша
және жазбаша сөйлеу әрекеттерінде қолдана
білетін жеке тұлға қалыптасып, дамуына ықпал
етеді2- бөлім
8 слайд
«Жазу сауаттылығына арналған тапсырмалар» Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін меңгерген сауатты жазу және оқудағдылары жетілген, шығармашылық қабілеттерімен тілдесімдік дағдылары дамыған, алған тілдік білімдерін ауызша және жазбаша сөйлеу әрекеттерінде қолдана білетін жеке тұлға қалыптасып, дамуына ықпал етеді2- бөлім
9 слайд
Сөйлеу тілінің сауаттылығын дамытуға арналған
тапсырмалар. Ауызекі сөйлеу әдісінің бірі – диалог
арқылы дамыту. Диалог құру үшін белгілі бір тақырыпты
оқуға байланысты оқушының сөздік қорын дамыту, жаңа
сөздер үйретіп, мағынасын ұқтыра отырып, оларды
жасайтын формаларды меңгертіп, сөйлем құрауға
үйрету, сөз бен сөзді байланыстыруға, ауызша ойларын
жүйелі айтуға, әңгімелеуге жаттықтыру керек. Сонда
оқушы диалог құру кезінде сауатты сөйлеуге, қазақ
тілінің грамматикасын ескере отырып, диалогты дұрыс
құруға тырысады. Ауызекі сөйлесу оқушының тілін
дамытады. Оқушылардың сөйлеу тілін дамытуда
диалогтың берері мол. 3- бөлім
9 слайд
Сөйлеу тілінің сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар. Ауызекі сөйлеу әдісінің бірі – диалог арқылы дамыту. Диалог құру үшін белгілі бір тақырыпты оқуға байланысты оқушының сөздік қорын дамыту, жаңа сөздер үйретіп, мағынасын ұқтыра отырып, оларды жасайтын формаларды меңгертіп, сөйлем құрауға үйрету, сөз бен сөзді байланыстыруға, ауызша ойларын жүйелі айтуға, әңгімелеуге жаттықтыру керек. Сонда оқушы диалог құру кезінде сауатты сөйлеуге, қазақ тілінің грамматикасын ескере отырып, диалогты дұрыс құруға тырысады. Ауызекі сөйлесу оқушының тілін дамытады. Оқушылардың сөйлеу тілін дамытуда диалогтың берері мол. 3- бөлім
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Балтабаева Ж.К., Солтангазина М.К, Лекерова Ф.С. Қазақ тілі
2. «Дидактикалық материалдар» 3 сынып, Алматыкітап баспасы, 2014 жыл –
55бет
3. Балтабаева Ж.К., Солтангазина М.К, Лекерова Ф.С.Қазақ тілі «Диктанттар
мен мазұмұдамалар» 3 сынып, Алматыкітап баспасы, 2014 жыл – 103 бет
4. Қалиева В.А.Қазақ тілі №1, №2 жұмыс дәптері, Алматы «Атамұра» 2017
жыл – 61 бет
5. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ «Тиімді сұрақтарды арқылы
оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту», Астана, 2016 жыл - 53 бет;
6. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ» Іс-әрекеттегі зерттеуде
деректермен жұмысты қалай ұйымдастыруға болады», Астана, 2016 жыл – 43
бет
7. Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі»
пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)
8. «Балдырған» журналы №148, 68-бет
16 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1. Балтабаева Ж.К., Солтангазина М.К, Лекерова Ф.С. Қазақ тілі 2. «Дидактикалық материалдар» 3 сынып, Алматыкітап баспасы, 2014 жыл – 55бет 3. Балтабаева Ж.К., Солтангазина М.К, Лекерова Ф.С.Қазақ тілі «Диктанттар мен мазұмұдамалар» 3 сынып, Алматыкітап баспасы, 2014 жыл – 103 бет 4. Қалиева В.А.Қазақ тілі №1, №2 жұмыс дәптері, Алматы «Атамұра» 2017 жыл – 61 бет 5. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ «Тиімді сұрақтарды арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту», Астана, 2016 жыл - 53 бет; 6. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ» Іс-әрекеттегі зерттеуде деректермен жұмысты қалай ұйымдастыруға болады», Астана, 2016 жыл – 43 бет 7. Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде) 8. «Балдырған» журналы №148, 68-бет