Авторлық бағдарлама жазудың талаптары және әдістемесі
Авторлық бағдарлама жазудың талаптары және әдістемесі

 #1 слайд
                                                                                          
Авторлық бағдарлама  жазудың 
талаптары және   әдістемесі 
1 слайд
Авторлық бағдарлама жазудың талаптары және әдістемесі
 #2 слайд
Авторлық бадарлама жазу қадамдары
1-қадам. Авторлық бағдарламаның тақырыбын 
анықтау;
2-қадам. Құрылымға сай бағдарлама жазу;
3-қадам.    Жүзеге асыру. 
2 слайд
Авторлық бадарлама жазу қадамдары 1-қадам. Авторлық бағдарламаның тақырыбын анықтау; 2-қадам. Құрылымға сай бағдарлама жазу; 3-қадам. Жүзеге асыру.
 #3 слайд
 Авторлық  бағдарламаның тақырыбын таңдау 
жолы
•Оқу бағдарламасының негізінде (Типтік)
•Сауықтыру бағытындаОқу бағдарламасының негізінде 
(Мемлекеттік стандарттағы  оқу 
бағдарламасына негізделеді)
Мемлекеттік 
стандартта 
бар бірақ  
сағат саны аз 
(Мысалыға  
Абай 
Құнанбаев 
шығармашыл
ығы)
Мемлекетті
к 
стандартта 
оқытылып 
жатыр, 
бірақ 
оқушының 
меңгеруінде 
қиындық 
бар
Мемлекетті
к 
стандартта 
бар. 
Мұғалімнің 
жанына 
жақын 
тақырып
Педагог  өзі 
құрастырады
.
Сауықтыру 
бағытында 
3 слайд
Авторлық бағдарламаның тақырыбын таңдау жолы •Оқу бағдарламасының негізінде (Типтік) •Сауықтыру бағытындаОқу бағдарламасының негізінде (Мемлекеттік стандарттағы оқу бағдарламасына негізделеді) Мемлекеттік стандартта бар бірақ сағат саны аз (Мысалыға Абай Құнанбаев шығармашыл ығы) Мемлекетті к стандартта оқытылып жатыр, бірақ оқушының меңгеруінде қиындық бар Мемлекетті к стандартта бар. Мұғалімнің жанына жақын тақырып Педагог өзі құрастырады . Сауықтыру бағытында
 #4 слайд
Типтік 
бағдарлама  1
Тәжірибелік-
сынақ 
экспериментт
ік 
Өнертап-
қыштық
 
Бағдарлама  түрлері
Толықтыры
лған 
немесе 
өзгертілген
н
Жаңашы
лдық  
4 слайд
Типтік бағдарлама 1 Тәжірибелік- сынақ экспериментт ік Өнертап- қыштық Бағдарлама түрлері Толықтыры лған немесе өзгертілген н Жаңашы лдық
 #5 слайд
 Мұқаба  
Түсінік 
хат 
Тұрақта
лу 
бөлімі 
Нормат
ивтік 
бөлім
         Бағдарлама құрылымы
Ақпаратты
қ- 
әдістемелі
к 
Әдістемелік –
нұсқаулық  бөлімі
 Пайдаланылған 
әдебиеттер 
5 слайд
Мұқаба Түсінік хат Тұрақта лу бөлімі Нормат ивтік бөлім Бағдарлама құрылымы Ақпаратты қ- әдістемелі к Әдістемелік – нұсқаулық бөлімі Пайдаланылған әдебиеттер
 #6 слайд
                                  Тұрақталу  бөлімі
                          (аптасына -1 сағат, барлығы -34 сағат)
       Тақырыптар авторлық бағдарламаға қатысты болу керек; тақырыптар алгоритмдік негізде құрастырылу керек; құрастырылатын тақырыптар қарапайым, орта, күрделі. Оқушының үш деңгейіне негізделу керек. (Баланың деңгейін авторлық бағдарламаға тақырып етуге болмайды) (2-3бет)
№   Тақырып	Сағат 
саны
Нәтиже 
6 слайд
Тұрақталу бөлімі (аптасына -1 сағат, барлығы -34 сағат) Тақырыптар авторлық бағдарламаға қатысты болу керек; тақырыптар алгоритмдік негізде құрастырылу керек; құрастырылатын тақырыптар қарапайым, орта, күрделі. Оқушының үш деңгейіне негізделу керек. (Баланың деңгейін авторлық бағдарламаға тақырып етуге болмайды) (2-3бет) № Тақырып Сағат саны Нәтиже
 #7 слайд
 №Тақырыбы   Оқу мақсаты Сағат саны  
 
          Білім өнімі
Бар-
лығы
Лек-
ция
Тә
жір
ибе
                          Нормативтік  бөлім
(аптасын - 1 сағат, барлығы -34 сағат) 
7 слайд
№Тақырыбы Оқу мақсаты Сағат саны Білім өнімі Бар- лығы Лек- ция Тә жір ибе Нормативтік бөлім (аптасын - 1 сағат, барлығы -34 сағат)
 #8 слайд
 
Ақпараттық   - әдістемелік  бөлім 
•1-оқыту технологиялары немесе әдіс-тәсілдер 
жазылады; 
•2-бағалау критерийлері жазылады
•Егер авторлық бағдарламаның  тақырыбында  
технология тұрса,онда әдіс-тәсіл жазамыз. 
(Оқушыларға жаңылтпаштарды деңгейлеп оқыту 
технологиясы арқылы тиімді меңгерту).  
8 слайд
Ақпараттық - әдістемелік бөлім •1-оқыту технологиялары немесе әдіс-тәсілдер жазылады; •2-бағалау критерийлері жазылады •Егер авторлық бағдарламаның тақырыбында технология тұрса,онда әдіс-тәсіл жазамыз. (Оқушыларға жаңылтпаштарды деңгейлеп оқыту технологиясы арқылы тиімді меңгерту).
 #9 слайд
Критерийлер	Дескрипторлар	Бағалау
Теориялық сабақтар үшін
Практикалық сабақтар үшін 
9 слайд
Критерийлер Дескрипторлар Бағалау Теориялық сабақтар үшін Практикалық сабақтар үшін
 #10 слайд
                     Әдістемелік –нұсқаулық  бөлімі(бет санына 
шектеу қойылмайды)
                                  Тапсырмалар жинағы
•Бөлім атауы
•Тақырып
•Берілген тапсырманың мақсаты
•Тапсырма үш деңгейге негізделу керек  
10 слайд
Әдістемелік –нұсқаулық бөлімі(бет санына шектеу қойылмайды) Тапсырмалар жинағы •Бөлім атауы •Тақырып •Берілген тапсырманың мақсаты •Тапсырма үш деңгейге негізделу керек
 #11 слайд
           Пайдаланылған әдебиеттер:
•Мұғалімдер үшін:
•Оқушы үшін: 
1.Тарақов Ә.С.Т. «Әлем әдебиеті 
және көркем аударма: 
монография»: –  Алматы. –2014 ж 
(2024)., –18-25б 
11 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: •Мұғалімдер үшін: •Оқушы үшін: 1.Тарақов Ә.С.Т. «Әлем әдебиеті және көркем аударма: монография»: – Алматы. –2014 ж (2024)., –18-25б
 #12 слайд
Авторлық  бағдарламаға  қойылатын  
талаптар:
-Тақырып жүйелі болу керек (8-12 сөз аралығында 
болу керек)
-14 шрифт
-Үш деңгейлі  балаларға негізделеді
-Бір сыныптағы балаларға арналады
-Түсінік хат пен пайдаланған  әдебиеттер аралығы 
15-20 беттен аспау керек
-Әдістемелік нұсқаулық бөлімінің бетіне  шектеу 
қойылмайды 
12 слайд
Авторлық бағдарламаға қойылатын талаптар: -Тақырып жүйелі болу керек (8-12 сөз аралығында болу керек) -14 шрифт -Үш деңгейлі балаларға негізделеді -Бір сыныптағы балаларға арналады -Түсінік хат пен пайдаланған әдебиеттер аралығы 15-20 беттен аспау керек -Әдістемелік нұсқаулық бөлімінің бетіне шектеу қойылмайды
шағым қалдыра аласыз
 












