Ауаның қасиеті
Ауаның қасиеті

#1 слайд
Саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Экология.
Тақырыбы:Ауаның қасиеті.
Тәрбиеші: Мұсахан Марал.
2014-2015 оқу жылы.
1 слайд
Саласы: Әлеуметтік орта. Бөлімі: Экология. Тақырыбы:Ауаның қасиеті. Тәрбиеші: Мұсахан Марал. 2014-2015 оқу жылы.
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Ауа
3 слайд
Ауа
#4 слайд
Оқу і-ә
кез-і
Педагогтың іс-әрекетіБалалардың іс-
әрекеті
Мотив
ациа-
лық
қозғау
шы
-Балалар бүгін біздің
тобымызға таң ертең
пошташы сәлемдеме
алып келіпті.
Сәлемдемені біздің
досымыз- Самал жел
жіберіпті
Не бар екенін көреік.
Самал жел бізге мы-
надай хат жазыпты:
«Шардың ішінде не
бар екенін
табыңдар.Оның
ішінде не болуы
мүмкін» .
Балалар үрленген
шарды айналдыра
қарай бастайды.
Әр қайсысы өз
пікірлерін айтады.
4 слайд
Оқу і-ә кез-і Педагогтың іс-әрекетіБалалардың іс- әрекеті Мотив ациа- лық қозғау шы -Балалар бүгін біздің тобымызға таң ертең пошташы сәлемдеме алып келіпті. Сәлемдемені біздің досымыз- Самал жел жіберіпті Не бар екенін көреік. Самал жел бізге мы- надай хат жазыпты: «Шардың ішінде не бар екенін табыңдар.Оның ішінде не болуы мүмкін» . Балалар үрленген шарды айналдыра қарай бастайды. Әр қайсысы өз пікірлерін айтады.
#5 слайд
Рефлексиялық-
түзетушілік
“Ауа таза болу үшін не істеу керек деген
сұрақ төңірегінде өз ойларын айтуды ұсыну.
Ойларын қорытындылайды.
5 слайд
Рефлексиялық- түзетушілік “Ауа таза болу үшін не істеу керек деген сұрақ төңірегінде өз ойларын айтуды ұсыну. Ойларын қорытындылайды.
#6 слайд
Билингвальды компонент: ауа-
воздух,самал жел-легкий ветерок.
Шардың байланған жібін
шешіп,ішіндегі ауаны жайлап
шығара бастайды.
-Меніңше шардың ішінде бірдеңе
бар.Өйткені ол дыбыс шығарып
тұр.Ол не
6 слайд
Билингвальды компонент: ауа- воздух,самал жел-легкий ветерок. Шардың байланған жібін шешіп,ішіндегі ауаны жайлап шығара бастайды. -Меніңше шардың ішінде бірдеңе бар.Өйткені ол дыбыс шығарып тұр.Ол не
#7 слайд
-Ал мына паралонның кішкентай бөлігін
стакандағы суға тастап көріңдер. Не болды .
-Ол неге батпайды.
Өйткені оның ішінде ауа бар сондықтан ол
жеңіл,суға батпайды”.
Проблемалық сұрақ.
”Суда жүрген балықтар ауамен тыныс алмай
ма ,олар қалай тұншық-пайды.”
“Ауаның ластануын қалай тоқтатуға болады.
Балалар сұрақтарға жауап береді
.
7 слайд
-Ал мына паралонның кішкентай бөлігін стакандағы суға тастап көріңдер. Не болды . -Ол неге батпайды. Өйткені оның ішінде ауа бар сондықтан ол жеңіл,суға батпайды”. Проблемалық сұрақ. ”Суда жүрген балықтар ауамен тыныс алмай ма ,олар қалай тұншық-пайды.” “Ауаның ластануын қалай тоқтатуға болады. Балалар сұрақтарға жауап береді .
#8 слайд
-Ауа тағы қай жерлерде жасырынып
жатуы мүмкін.
Біз де өзімізді ғалымдар секілді
сезініп тәжірибе жасап көрейік. –Біз
мұрнымызбен не істейміз.
-Біз немен тыныс аламыз.
-Яғни мұрын арқылы ауа біздің
өкпемізге өтеді.
Демімізді шығарғанда
пайдаланылған ауа қайтадан ауыз
немесе мұрын арқылы қайтадан
сыртқа шығады.
Қане бәріміз тексеріп
көрейік.Тыныс жаттығуларын
орындау. -Енді түтікті суы бар
стаканға салып үрлейміз Стакан
ішіндегі суға не болды.
Балалар тәрбиешінің
іс-әрекетін
бақылайды.Шарды
босатқандағы
ысылдаған дыбысты
тыңдап,шығу себебін
түсіндіруге тырысады.
Балалардың
жауаптары:
-----------------,
--------------,.
Тыныс жаттығуларын
жасайды. Түтік
арқылы стакандағы
суды
үрлеп,көпіршіктер
пайда болатынына көз
жеткізеді.
8 слайд
-Ауа тағы қай жерлерде жасырынып жатуы мүмкін. Біз де өзімізді ғалымдар секілді сезініп тәжірибе жасап көрейік. –Біз мұрнымызбен не істейміз. -Біз немен тыныс аламыз. -Яғни мұрын арқылы ауа біздің өкпемізге өтеді. Демімізді шығарғанда пайдаланылған ауа қайтадан ауыз немесе мұрын арқылы қайтадан сыртқа шығады. Қане бәріміз тексеріп көрейік.Тыныс жаттығуларын орындау. -Енді түтікті суы бар стаканға салып үрлейміз Стакан ішіндегі суға не болды. Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін бақылайды.Шарды босатқандағы ысылдаған дыбысты тыңдап,шығу себебін түсіндіруге тырысады. Балалардың жауаптары: -----------------, --------------,. Тыныс жаттығуларын жасайды. Түтік арқылы стакандағы суды үрлеп,көпіршіктер пайда болатынына көз жеткізеді.
#9 слайд
Ауаның ластануы.
9 слайд
Ауаның ластануы.
#10 слайд
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Ауаның барлық
жерде бар екендігін анықтау үшін
тәжірибе жасайды.
Түсінеді: Адамның табиғатты
таза ұстаудағы негізгі
рөлін,тіршілік үшін таза ауаның
маңыздылығын.
Қолданады:сурет бойынша
қорытынды ой айтуды,өз пікірін
білдіруді.
10 слайд
Күтілетін нәтиже: Орындайды: Ауаның барлық жерде бар екендігін анықтау үшін тәжірибе жасайды. Түсінеді: Адамның табиғатты таза ұстаудағы негізгі рөлін,тіршілік үшін таза ауаның маңыздылығын. Қолданады:сурет бойынша қорытынды ой айтуды,өз пікірін білдіруді.
шағым қалдыра аласыз













