Ауаның қасиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауаның қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп алды даярлық тәрбиешілеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Саласы: Әлеуметтік орта. Бөлімі: Экология. Тақырыбы:Ауаның қасиеті. Тәрбиеші: Мұсахан Марал. 2014-2015 оқу жылы.

#1 слайд
Саласы: Әлеуметтік орта. Бөлімі: Экология. Тақырыбы:Ауаның қасиеті. Тәрбиеші: Мұсахан Марал. 2014-2015 оқу жылы.

1 слайд

Саласы: Әлеуметтік орта. Бөлімі: Экология. Тақырыбы:Ауаның қасиеті. Тәрбиеші: Мұсахан Марал. 2014-2015 оқу жылы.

#2 слайд

2 слайд

Ауа

#3 слайд
Ауа

3 слайд

Ауа

Оқу і-ә кез-і Педагогтың іс-әрекетіБалалардың іс- әрекеті Мотив ациа- лық қозғау шы -Балалар бүгін біздің тобымызға таң ертең

#4 слайд
Оқу і-ә кез-і Педагогтың іс-әрекетіБалалардың іс- әрекеті Мотив ациа- лық қозғау шы -Балалар бүгін біздің тобымызға таң ертең пошташы сәлемдеме алып келіпті. Сәлемдемені біздің досымыз- Самал жел жіберіпті Не бар екенін көреік. Самал жел бізге мы- надай хат жазыпты: «Шардың ішінде не бар екенін табыңдар.Оның ішінде не болуы мүмкін» . Балалар үрленген шарды айналдыра қарай бастайды. Әр қайсысы өз пікірлерін айтады.

4 слайд

Оқу і-ә кез-і Педагогтың іс-әрекетіБалалардың іс- әрекеті Мотив ациа- лық қозғау шы -Балалар бүгін біздің тобымызға таң ертең пошташы сәлемдеме алып келіпті. Сәлемдемені біздің досымыз- Самал жел жіберіпті Не бар екенін көреік. Самал жел бізге мы- надай хат жазыпты: «Шардың ішінде не бар екенін табыңдар.Оның ішінде не болуы мүмкін» . Балалар үрленген шарды айналдыра қарай бастайды. Әр қайсысы өз пікірлерін айтады.

Рефлексиялық- түзетушілік “Ауа таза болу үшін не істеу керек деген сұрақ төңірегінде өз ойларын айтуды ұсыну. Ойларын қорыты

#5 слайд
Рефлексиялық- түзетушілік “Ауа таза болу үшін не істеу керек деген сұрақ төңірегінде өз ойларын айтуды ұсыну. Ойларын қорытындылайды.

5 слайд

Рефлексиялық- түзетушілік “Ауа таза болу үшін не істеу керек деген сұрақ төңірегінде өз ойларын айтуды ұсыну. Ойларын қорытындылайды.

Билингвальды компонент: ауа- воздух,самал жел-легкий ветерок. Шардың байланған жібін шешіп,ішіндегі ауаны жайлап шығара бастай

#6 слайд
Билингвальды компонент: ауа- воздух,самал жел-легкий ветерок. Шардың байланған жібін шешіп,ішіндегі ауаны жайлап шығара бастайды. -Меніңше шардың ішінде бірдеңе бар.Өйткені ол дыбыс шығарып тұр.Ол не

6 слайд

Билингвальды компонент: ауа- воздух,самал жел-легкий ветерок. Шардың байланған жібін шешіп,ішіндегі ауаны жайлап шығара бастайды. -Меніңше шардың ішінде бірдеңе бар.Өйткені ол дыбыс шығарып тұр.Ол не

-Ал мына паралонның кішкентай бөлігін стакандағы суға тастап көріңдер. Не болды . -Ол неге батпайды. Өйткені оның ішінде ауа б

#7 слайд
-Ал мына паралонның кішкентай бөлігін стакандағы суға тастап көріңдер. Не болды . -Ол неге батпайды. Өйткені оның ішінде ауа бар сондықтан ол жеңіл,суға батпайды”. Проблемалық сұрақ. ”Суда жүрген балықтар ауамен тыныс алмай ма ,олар қалай тұншық-пайды.” “Ауаның ластануын қалай тоқтатуға болады. Балалар сұрақтарға жауап береді .

7 слайд

-Ал мына паралонның кішкентай бөлігін стакандағы суға тастап көріңдер. Не болды . -Ол неге батпайды. Өйткені оның ішінде ауа бар сондықтан ол жеңіл,суға батпайды”. Проблемалық сұрақ. ”Суда жүрген балықтар ауамен тыныс алмай ма ,олар қалай тұншық-пайды.” “Ауаның ластануын қалай тоқтатуға болады. Балалар сұрақтарға жауап береді .

-Ауа тағы қай жерлерде жасырынып жатуы мүмкін. Біз де өзімізді ғалымдар секілді сезініп тәжірибе жасап көрейік. –Біз мұрнымыз

#8 слайд
-Ауа тағы қай жерлерде жасырынып жатуы мүмкін. Біз де өзімізді ғалымдар секілді сезініп тәжірибе жасап көрейік. –Біз мұрнымызбен не істейміз. -Біз немен тыныс аламыз. -Яғни мұрын арқылы ауа біздің өкпемізге өтеді. Демімізді шығарғанда пайдаланылған ауа қайтадан ауыз немесе мұрын арқылы қайтадан сыртқа шығады. Қане бәріміз тексеріп көрейік.Тыныс жаттығуларын орындау. -Енді түтікті суы бар стаканға салып үрлейміз Стакан ішіндегі суға не болды. Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін бақылайды.Шарды босатқандағы ысылдаған дыбысты тыңдап,шығу себебін түсіндіруге тырысады. Балалардың жауаптары: -----------------, --------------,. Тыныс жаттығуларын жасайды. Түтік арқылы стакандағы суды үрлеп,көпіршіктер пайда болатынына көз жеткізеді.

8 слайд

-Ауа тағы қай жерлерде жасырынып жатуы мүмкін. Біз де өзімізді ғалымдар секілді сезініп тәжірибе жасап көрейік. –Біз мұрнымызбен не істейміз. -Біз немен тыныс аламыз. -Яғни мұрын арқылы ауа біздің өкпемізге өтеді. Демімізді шығарғанда пайдаланылған ауа қайтадан ауыз немесе мұрын арқылы қайтадан сыртқа шығады. Қане бәріміз тексеріп көрейік.Тыныс жаттығуларын орындау. -Енді түтікті суы бар стаканға салып үрлейміз Стакан ішіндегі суға не болды. Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін бақылайды.Шарды босатқандағы ысылдаған дыбысты тыңдап,шығу себебін түсіндіруге тырысады. Балалардың жауаптары: -----------------, --------------,. Тыныс жаттығуларын жасайды. Түтік арқылы стакандағы суды үрлеп,көпіршіктер пайда болатынына көз жеткізеді.

Ауаның ластануы.

#9 слайд
Ауаның ластануы.

9 слайд

Ауаның ластануы.

Күтілетін нәтиже: Орындайды: Ауаның барлық жерде бар екендігін анықтау үшін тәжірибе жасайды. Түсінеді: Адамның табиғатты таз

#10 слайд
Күтілетін нәтиже: Орындайды: Ауаның барлық жерде бар екендігін анықтау үшін тәжірибе жасайды. Түсінеді: Адамның табиғатты таза ұстаудағы негізгі рөлін,тіршілік үшін таза ауаның маңыздылығын. Қолданады:сурет бойынша қорытынды ой айтуды,өз пікірін білдіруді.

10 слайд

Күтілетін нәтиже: Орындайды: Ауаның барлық жерде бар екендігін анықтау үшін тәжірибе жасайды. Түсінеді: Адамның табиғатты таза ұстаудағы негізгі рөлін,тіршілік үшін таза ауаның маңыздылығын. Қолданады:сурет бойынша қорытынды ой айтуды,өз пікірін білдіруді.

Файл форматы:
pptx
05.02.2019
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі