Материалдар / "Аяз би" ертегісі презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Аяз би" ертегісі презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"Аяз би " ертегісі слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2023
864
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/Сабақ тақырыбы: 6 - сыныпҚұрманова Зәуреш Отарқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд
/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/Сабақ тақырыбы: 6 - сыныпҚұрманова Зәуреш Отарқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд

/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/Сабақ тақырыбы: 6 - сыныпҚұрманова Зәуреш Отарқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

О қу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.1.3.1 әдеби туындағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

2 слайд
О қу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.1.3.1 әдеби туындағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

2 слайд

О қу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.1.3.1 әдеби туындағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – Ертегі кейіпкерлері

3 слайд
Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – Ертегі кейіпкерлері арқылы өмірді тануды, өмірлік тәжірбиенің пайдасы туралы деректермен білімдерін кеңейтеді ; Тәрбиелік – адамгершілік, инабаттылыққа, үлкенді сыйлауға, сөз қадірін түсіне білуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – Ертегі кейіпкерлері арқылы өмірді тануды, өмірлік тәжірбиенің пайдасы туралы деректермен білімдерін кеңейтеді ; Тәрбиелік – адамгершілік, инабаттылыққа, үлкенді сыйлауға, сөз қадірін түсіне білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: Араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабіл

4 слайд
Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: Араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: Араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.

4 слайд

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: Араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: Араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.

1 .Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма бері

5 слайд
1 .Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Тастың ішінде қандай неше құрт бар? 5.Уәлидің қызы кім? 6.Қыздың жасы нешеде? 7.Хан Жаманды қайда жұмсады? 8.Жаман не үшін «Аяз би» деп аталды? Дескриптор : 1 балл -С ұрақтарға жауап береді.

5 слайд

1 .Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Тастың ішінде қандай неше құрт бар? 5.Уәлидің қызы кім? 6.Қыздың жасы нешеде? 7.Хан Жаманды қайда жұмсады? 8.Жаман не үшін «Аяз би» деп аталды? Дескриптор : 1 балл -С ұрақтарға жауап береді.

Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен

6 слайд
Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен 200 шақырымдай жерде табылған «Аяз» қаласының орны да дәлелдейді. Аңыздар бойынша Аяз әуелі ханға уәзір, кейін өзі хан болып ел басқарған. Аяз биге қатысты аңызда аталатын «Барсакелмес» деген жер Арал теңізінде орналасқан.

6 слайд

Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен 200 шақырымдай жерде табылған «Аяз» қаласының орны да дәлелдейді. Аңыздар бойынша Аяз әуелі ханға уәзір, кейін өзі хан болып ел басқарған. Аяз биге қатысты аңызда аталатын «Барсакелмес» деген жер Арал теңізінде орналасқан.

Жеке жұмыс (жазбаша) 5 минут Дескриптор : Жалпы -1 балл -Жаманға мінездеме жазады .Аяз биге мінездеме жазу

7 слайд
Жеке жұмыс (жазбаша) 5 минут Дескриптор : Жалпы -1 балл -Жаманға мінездеме жазады .Аяз биге мінездеме жазу

7 слайд

Жеке жұмыс (жазбаша) 5 минут Дескриптор : Жалпы -1 балл -Жаманға мінездеме жазады .Аяз биге мінездеме жазу

Үй тапсырмасы

8 слайд
Үй тапсырмасы

8 слайд

Үй тапсырмасы

Көкпар Топтық жұмыс (ауызша) «Көкпар» ойыны стратегиясы. Дескриптор : Жалпы -3 балл -Топпен жұмыс жасай алады. 1б

9 слайд
Көкпар Топтық жұмыс (ауызша) «Көкпар» ойыны стратегиясы. Дескриптор : Жалпы -3 балл -Топпен жұмыс жасай алады. 1б -Сұрақтарды жауаптармен сәйкестендіреді.2б

9 слайд

Көкпар Топтық жұмыс (ауызша) «Көкпар» ойыны стратегиясы. Дескриптор : Жалпы -3 балл -Топпен жұмыс жасай алады. 1б -Сұрақтарды жауаптармен сәйкестендіреді.2б

Жалғасын тап 1. Адам тілі тас жарар, 2. Сөз тапқанға 3. Қылыш үстінде 4. Аға – өлсе, 5. Біреуге ор

10 слайд
Жалғасын тап 1. Адам тілі тас жарар, 2. Сөз тапқанға 3. Қылыш үстінде 4. Аға – өлсе, 5. Біреуге ор қазба, 6. Аяз әліңді біл, 7. Ақылы аздың 8. Әйелің ақылды болса, 9. Жаман малыңа жолдас, 10. Жарылған кейін қадірлі тастың Д :1б

10 слайд

Жалғасын тап 1. Адам тілі тас жарар, 2. Сөз тапқанға 3. Қылыш үстінде 4. Аға – өлсе, 5. Біреуге ор қазба, 6. Аяз әліңді біл, 7. Ақылы аздың 8. Әйелің ақылды болса, 9. Жаман малыңа жолдас, 10. Жарылған кейін қадірлі тастың Д :1б

Ой толғаныс Дескриптор : Жалпы -2 балл -Жұппен жұмыс жасай алады. -Мақалдың ертегідегі мағынасын түсіндіреді.

11 слайд
Ой толғаныс Дескриптор : Жалпы -2 балл -Жұппен жұмыс жасай алады. -Мақалдың ертегідегі мағынасын түсіндіреді.

11 слайд

Ой толғаныс Дескриптор : Жалпы -2 балл -Жұппен жұмыс жасай алады. -Мақалдың ертегідегі мағынасын түсіндіреді.

Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

12 слайд
Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

12 слайд

Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

Үй тапсырмасы

13 слайд
Үй тапсырмасы

13 слайд

Үй тапсырмасы

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңдышуақты романтикалықтерең сырлы батыл ойлы

16 слайд
Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңдышуақты романтикалықтерең сырлы батыл ойлы

16 слайд

Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңдышуақты романтикалықтерең сырлы батыл ойлы