Б. Мұқай, «Өмірзая» романы және замана көрінісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы
«Судья мен профессор»,
«Сібір шамшырағында»
1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Судья мен профессор», «Сібір шамшырағында»
2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы :
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын
контекстермен үндестіру;
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік
құндылығын анықтап, бағалау.
2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.
3 слайд
1 – Т А П С Ы Р М А . « Д Ұ Р Ы С - Б Ұ Р Ы С » Ә Д І С І .
« С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І
К Е Й І П К Е РЛ Е РД І А Н Ы Қ Т А .
•
Дескриптор:
Сібір шамшырағында» бөліміндегі кейіпкерлерді анықтайды-1б.
•
Кестені толтырады- 1б. Кейіпкер Дұрыс Бұрыс
Ғазиз Имантайұлы
Қаныш Сәтбаев
В.И. Шумилов
Әбікей Зейінұлы
Екатерина Филимоновна
Әбдікәрім Жәмінұлы
3 слайд
1 – Т А П С Ы Р М А . « Д Ұ Р Ы С - Б Ұ Р Ы С » Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І К Е Й І П К Е РЛ Е РД І А Н Ы Қ Т А . • Дескриптор: Сібір шамшырағында» бөліміндегі кейіпкерлерді анықтайды-1б. • Кестені толтырады- 1б. Кейіпкер Дұрыс Бұрыс Ғазиз Имантайұлы Қаныш Сәтбаев В.И. Шумилов Әбікей Зейінұлы Екатерина Филимоновна Әбдікәрім Жәмінұлы
4 слайд
2 - ТА П С Ы Р М А . « Ж А З У Ш Ы Т І Л І Н І Ң С Ө ЗД І Г І »
Ә Д І С І .
Р О М А Н Н А Н Б Е Р І Л Г Е Н Ү З І Н Д І Д Е Н Ш Ы Ғ А Р М А
К О Н Т Е К С Т І Н Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Т І Л Д І К
Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І Б А Р
С Ө ЗД Е РД І Т Ө М Е Н Д Е Г І К Е С Т Е Г Е
Ж А З Ы Ң Ы ЗД А Р. •
Дескриптор:
Тілдік
ерекшеліктері бар
сөздерді кестеге
жазады- 1б.
4 слайд
2 - ТА П С Ы Р М А . « Ж А З У Ш Ы Т І Л І Н І Ң С Ө ЗД І Г І » Ә Д І С І . Р О М А Н Н А Н Б Е Р І Л Г Е Н Ү З І Н Д І Д Е Н Ш Ы Ғ А Р М А К О Н Т Е К С Т І Н Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Т І Л Д І К Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І Б А Р С Ө ЗД Е РД І Т Ө М Е Н Д Е Г І К Е С Т Е Г Е Ж А З Ы Ң Ы ЗД А Р. • Дескриптор: Тілдік ерекшеліктері бар сөздерді кестеге жазады- 1б.
5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . « F I L A Т ОЛ Т Ы РУ»
Ә Д І С І .
« С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А »
Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Н Е Г І З Г І К Е Й І П К Е РЛ Е Р
К І М Д Е Р ?
F/ Дерек/ – шығармадан Қаныш тұлғасын
ашатын деректер жинау;
I /Пікір/– Қаныш туралы өзінің ой- пікірі;
L /Сұрақ/– Қаныш тұлғасын ашатын
сұрақтар;
A /Іс-әрекет/– автордың Қаныштың
бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілі.Дескриптор:
Шығарма үзінділерімен жұмыс
жасайды-1б.
Қаныш тұлғасын ашады-1б.
Өзінің ой- пікірін білдіреді-1б.
Автордың Қаныштың бейнесін
сипаттаудағы қолданған тәсілін
анықтайды-1б.
5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . « F I L A Т ОЛ Т Ы РУ» Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Н Е Г І З Г І К Е Й І П К Е РЛ Е Р К І М Д Е Р ? F/ Дерек/ – шығармадан Қаныш тұлғасын ашатын деректер жинау; I /Пікір/– Қаныш туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/– Қаныш тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілі.Дескриптор: Шығарма үзінділерімен жұмыс жасайды-1б. Қаныш тұлғасын ашады-1б. Өзінің ой- пікірін білдіреді-1б. Автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілін анықтайды-1б.
6 слайд
4 - ТАП С Ы Р М А . К Е Й І П К Е РЛ Е РД І
С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р .
Дескриптор:
Шығарма идеясын ашудағы басқа да кейіпкерлердің рөлін анықтап, сәйкестендіреді -1б. В. И. Шумилов Үйдің иесі, қартайған анасы мен
тетелес қарындасына қарап отырған
профессор
Михаил
Антонович Қанышқа өз пәтерін беріп, қолдау
көрсеткен кейіпкер
Екатерина
Филимоновна Математика профессоры, Қаныштың
арманын орындап, оқуға
қабылдаған, білімді, шынайы ғұлама
6 слайд
4 - ТАП С Ы Р М А . К Е Й І П К Е РЛ Е РД І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р . Дескриптор: Шығарма идеясын ашудағы басқа да кейіпкерлердің рөлін анықтап, сәйкестендіреді -1б. В. И. Шумилов Үйдің иесі, қартайған анасы мен тетелес қарындасына қарап отырған профессор Михаил Антонович Қанышқа өз пәтерін беріп, қолдау көрсеткен кейіпкер Екатерина Филимоновна Математика профессоры, Қаныштың арманын орындап, оқуға қабылдаған, білімді, шынайы ғұлама
7 слайд
5 – ТАП С Ы Р М А . ( СА РА Л АУ
ТА П С Ы Р М АС Ы )
« С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А »
Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш
Б Е Й Н Е С І Н А Ш Ы Ң Д А Р. Дескриптор:
Кейіпкердің қасиетін ашып көрсетеді- 1б.
Мақал -мәтелмен образын ашады-1б.
Кейіпкер Кейіпкер
қасиеті Кейіпкер
бейнесі Мақал -мәтелмен
образын ашу
Қаныш
7 слайд
5 – ТАП С Ы Р М А . ( СА РА Л АУ ТА П С Ы Р М АС Ы ) « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н А Ш Ы Ң Д А Р. Дескриптор: Кейіпкердің қасиетін ашып көрсетеді- 1б. Мақал -мәтелмен образын ашады-1б. Кейіпкер Кейіпкер қасиеті Кейіпкер бейнесі Мақал -мәтелмен образын ашу Қаныш
8 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А :
Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы Ң
М А Ң Ы ЗД Ы Л Ы Ғ Ы Н Ғ А Л А М Д Ы Қ
ТА Қ Ы Р Ы П ТА Ғ Ы КО Н Т Е КС Т Е Р М Е Н
Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Р Ы П К Е С Т Е Ж АСАУ.
8 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы Ң М А Ң Ы ЗД Ы Л Ы Ғ Ы Н Ғ А Л А М Д Ы Қ ТА Қ Ы Р Ы П ТА Ғ Ы КО Н Т Е КС Т Е Р М Е Н Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Р Ы П К Е С Т Е Ж АСАУ.