Материалдар / Б. Соқпақбаев "Ағаштар неге ашуланды?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Б. Соқпақбаев "Ағаштар неге ашуланды?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде, және де өз іс-тәжірбиемен бөлісу мақсатында салып жатырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
868
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: Әдебиеттік оқу 2 сынып Б. Соқпақбаев “Ағаштар неге ашыланды” Сабақ тақырыбы:

1 слайд
Пәні: Әдебиеттік оқу 2 сынып Б. Соқпақбаев “Ағаштар неге ашыланды” Сабақ тақырыбы:

Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты: МақсатыМақсаты 1 ) Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып, мәтіндегі

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты: МақсатыМақсаты 1 ) Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Ағаштар жайлы білімдерін кеңейту, мәтінді мәнерлеп оқу дағдыларын және белсенді ынталы оқуға үйрету. 2) Оқушылардың байланыстырып жүйелі сөйлеу қабілеттерін шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту. 3) Табиғатты аялауға, ұйымшылдыққа, бірлікке, жақсыны үйренуге, жаманнан жиренуге баулу.

Түрі: танымдық сабақ Жаңа технология: дамыта оқыту Типі: жаңа білімді меңгеру Әдіс – тәсілдер: талдау, әңгімелеу,сұрақ-

3 слайд
Түрі: танымдық сабақ Жаңа технология: дамыта оқыту Типі: жаңа білімді меңгеру Әдіс – тәсілдер: талдау, әңгімелеу,сұрақ- жауап, қорытынды. Көрнекіліктері: интерактивті тақта.

Барысы: I.Ұйымдастыру . II .Үй тапсырмамасын сұрау.Барысы: I.Ұйымдастыру . II .Үй тапсырмамасын сұрау.

4 слайд
Барысы: I.Ұйымдастыру . II .Үй тапсырмамасын сұрау.Барысы: I.Ұйымдастыру . II .Үй тапсырмамасын сұрау.

Өткен сабақта Өткен сабақта кімнің кімнің әнгімесімен әнгімесімен таныстық?таныстық? ???

5 слайд
Өткен сабақта Өткен сабақта кімнің кімнің әнгімесімен әнгімесімен таныстық?таныстық? ???

Б. Соқпақбаев Б. Соқпақбаев кім?кім? ???

6 слайд
Б. Соқпақбаев Б. Соқпақбаев кім?кім? ???

7 слайд

Ағаштар туралы не білеміз? ???

8 слайд
Ағаштар туралы не білеміз? ???

Ағаштардың қандай пайдасы бар? ???

9 слайд
Ағаштардың қандай пайдасы бар? ???

Қалай ойлайсыңдар, ағаштар адамға не үшін ашулануы мүмкін? ???

10 слайд
Қалай ойлайсыңдар, ағаштар адамға не үшін ашулануы мүмкін? ???

Б. Соқпақбаев “Ағаштар неге ашуланды?”.Б. Соқпақбаев “Ағаштар неге ашуланды?”.

11 слайд
Б. Соқпақбаев “Ағаштар неге ашуланды?”.Б. Соқпақбаев “Ағаштар неге ашуланды?”.

1 топ: Мәтінді тізбектей оқу 2 топ: Мазмұнын айту 3 топ: Топта талқылау ( Алмабектің жіберген кемшілігі неде? Ағаштар Алмабек

12 слайд
1 топ: Мәтінді тізбектей оқу 2 топ: Мазмұнын айту 3 топ: Топта талқылау ( Алмабектің жіберген кемшілігі неде? Ағаштар Алмабекті қалай жазалады? Алмабек өз кемшілігін қалай түзеді? Егер Алмабек ағаштардан кешірім сұрамағанда не болар еді? Кәрі еменнің сөзін кім тауып оқиды? )

Сергіту сәтіСергіту сәті

13 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті

Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

14 слайд
Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

Қорытынды: “ Сұхбат алу” әдісі 1.Қaлaй ойлaйсың. Aлмaбек уәдесiнде тұрaмa? 2.Aғaштaр aшулaнбaғaндa не болaтын едi? 3.Aғaштaрдың

15 слайд
Қорытынды: “ Сұхбат алу” әдісі 1.Қaлaй ойлaйсың. Aлмaбек уәдесiнде тұрaмa? 2.Aғaштaр aшулaнбaғaндa не болaтын едi? 3.Aғaштaрдың пaйдaсы қaндaй? 4.Aлмaбекке aғaштaрды қaлaй күтiу керектiгi жaйлы кеңестер бересiң? 5.Aғaштaн қaндaй зaттaр жaсaлaды? 6.Aғaш отырғызу не үшiн керек? 7.Көгaлдaндырудың мaңызы неде?Қорытынды: “ Сұхбат алу” әдісі

Үйге тапсырма 1. Әңгімені оқып, мазмұнын 1. Әңгімені оқып, мазмұнын айтуайту

16 слайд
Үйге тапсырма 1. Әңгімені оқып, мазмұнын 1. Әңгімені оқып, мазмұнын айтуайту

Рефлексия “Білім ағаш” Түсінбедім Енді түсініп келемін Барлығын түсіндімРефлексия “Білім ағаш” Түсінбедім Енді түсініп келе

17 слайд
Рефлексия “Білім ағаш” Түсінбедім Енді түсініп келемін Барлығын түсіндімРефлексия “Білім ағаш” Түсінбедім Енді түсініп келемін Барлығын түсіндім

18 слайд