Материалдар / Бағалаудың білім сапасын көтеруге ықпалы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бағалаудың білім сапасын көтеруге ықпалы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Мұғалімдерге білім сапасын көтеру үшін оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі бағалауының маңызды екендігін түсіндіру, бағалаудағы жетістіктер мен кемшіліктерді шешу жолдарын қарастыру. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
407
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
КОУЧИНГ Тақырыбы: Бағалаудың білім сапасын көтеруге ықпалы Мақсаты: Мұғалімдерге білім сапасын көтеру үшін оқушылардың бірін-

1 слайд
КОУЧИНГ Тақырыбы: Бағалаудың білім сапасын көтеруге ықпалы Мақсаты: Мұғалімдерге білім сапасын көтеру үшін оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі бағалауының маңызды екендігін түсіндіру, бағалаудағы жетістіктер мен кемшіліктерді шешу жолдарын қарастыру. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді.

1 слайд

КОУЧИНГ Тақырыбы: Бағалаудың білім сапасын көтеруге ықпалы Мақсаты: Мұғалімдерге білім сапасын көтеру үшін оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі бағалауының маңызды екендігін түсіндіру, бағалаудағы жетістіктер мен кемшіліктерді шешу жолдарын қарастыру. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді.

Ынтымақтастық атмосферасы •“Шаңырақ” әдісі бойынша қызыл, көк, сары түстер арқылы үш топқа бөлу. •І топ – қызыл •ІІ топ – көк •

2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы •“Шаңырақ” әдісі бойынша қызыл, көк, сары түстер арқылы үш топқа бөлу. •І топ – қызыл •ІІ топ – көк •ІІІ топ – сары •Бір-біріне әдемі сөздер арқылы тілек айтқызу.

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы •“Шаңырақ” әдісі бойынша қызыл, көк, сары түстер арқылы үш топқа бөлу. •І топ – қызыл •ІІ топ – көк •ІІІ топ – сары •Бір-біріне әдемі сөздер арқылы тілек айтқызу.

ЭПИГРАФ Жақсы мұғалім – түсіндіреді, Шебер мұғалім – қызықтырады, Нағыз мұғалім – шабыттандырады.

3 слайд
ЭПИГРАФ Жақсы мұғалім – түсіндіреді, Шебер мұғалім – қызықтырады, Нағыз мұғалім – шабыттандырады. У.Уолд

3 слайд

ЭПИГРАФ Жақсы мұғалім – түсіндіреді, Шебер мұғалім – қызықтырады, Нағыз мұғалім – шабыттандырады. У.Уолд

Видеоролик Тақырыбы: Ник Вуйчич үміт сыйлайды

4 слайд
Видеоролик Тақырыбы: Ник Вуйчич үміт сыйлайды

4 слайд

Видеоролик Тақырыбы: Ник Вуйчич үміт сыйлайды

Ой шақыру: І. Ник Вуйчичтің бойынан қандай қасиеттерді байқадыңыз? ІІ. Осындай дәрежеге жетуіне әсер еткен қандай күш деп ойла

5 слайд
Ой шақыру: І. Ник Вуйчичтің бойынан қандай қасиеттерді байқадыңыз? ІІ. Осындай дәрежеге жетуіне әсер еткен қандай күш деп ойлайсыздар? ІІІ. Ник Вуйчичтің бойындағы ондай күш қайдан пайда болуы мүмкін?

5 слайд

Ой шақыру: І. Ник Вуйчичтің бойынан қандай қасиеттерді байқадыңыз? ІІ. Осындай дәрежеге жетуіне әсер еткен қандай күш деп ойлайсыздар? ІІІ. Ник Вуйчичтің бойындағы ондай күш қайдан пайда болуы мүмкін?

Бағалаудың мақсаты:

6 слайд
Бағалаудың мақсаты:

6 слайд

Бағалаудың мақсаты:

Топ жұмысы: (талдау, талқылау) •Дәстүрлі бағалау •Қалыптастырушы бағалар •Жиынтық баға

7 слайд
Топ жұмысы: (талдау, талқылау) •Дәстүрлі бағалау •Қалыптастырушы бағалар •Жиынтық баға

7 слайд

Топ жұмысы: (талдау, талқылау) •Дәстүрлі бағалау •Қалыптастырушы бағалар •Жиынтық баға

Тапсырма: Сурет салу

8 слайд
Тапсырма: Сурет салу

8 слайд

Тапсырма: Сурет салу

Кедергілер •Өзін – өзі бағалаудың алгоритмі мынадай: •1) Тапсырманы орындауда нені жасау қажет? •2) Тапсырманың барлығын дұрыс о

9 слайд
Кедергілер •Өзін – өзі бағалаудың алгоритмі мынадай: •1) Тапсырманы орындауда нені жасау қажет? •2) Тапсырманың барлығын дұрыс орындады ма, әлде қателіктер жіберді ме? •3) Оқушы тапсырманы толығымен жеке орындады ма, әлде біреудің көмегіне сүйенді ме ? •4) Тапсырманы орындау барысында қандай біліктіліктер дамыды?

9 слайд

Кедергілер •Өзін – өзі бағалаудың алгоритмі мынадай: •1) Тапсырманы орындауда нені жасау қажет? •2) Тапсырманың барлығын дұрыс орындады ма, әлде қателіктер жіберді ме? •3) Оқушы тапсырманы толығымен жеке орындады ма, әлде біреудің көмегіне сүйенді ме ? •4) Тапсырманы орындау барысында қандай біліктіліктер дамыды?

Сергіту сәті “Кір жуғыш машина” – қатысушылар қол ұстасып, екі қатарға тұрады. Соңғы қатардағылар кезектесіп “кір жуғыш ма

10 слайд
Сергіту сәті “Кір жуғыш машина” – қатысушылар қол ұстасып, екі қатарға тұрады. Соңғы қатардағылар кезектесіп “кір жуғыш машинасынан өтіп, барлық негативті ойлардан тазарады.

10 слайд

Сергіту сәті “Кір жуғыш машина” – қатысушылар қол ұстасып, екі қатарға тұрады. Соңғы қатардағылар кезектесіп “кір жуғыш машинасынан өтіп, барлық негативті ойлардан тазарады.

Қалыптастырушы бағалар Қай кезеңде берген тиімді? (Жағдаяттар бойынша қорғау) •1. “2 жұлдыз, 1тілек”, “Сэндвич”. •2.”Смайлик”,

11 слайд
Қалыптастырушы бағалар Қай кезеңде берген тиімді? (Жағдаяттар бойынша қорғау) •1. “2 жұлдыз, 1тілек”, “Сэндвич”. •2.”Смайлик”, “Жұлдызша”. •3. “Бармақ”, “Бағдаршам”.

11 слайд

Қалыптастырушы бағалар Қай кезеңде берген тиімді? (Жағдаяттар бойынша қорғау) •1. “2 жұлдыз, 1тілек”, “Сэндвич”. •2.”Смайлик”, “Жұлдызша”. •3. “Бармақ”, “Бағдаршам”.

Оқыту үшін және оқу үшін бағалау ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ЖИЫНТЫҚ РУБРИКАТТЫ ДИСКРИПТІ А,В, С деңгейлік

12 слайд
Оқыту үшін және оқу үшін бағалау ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ЖИЫНТЫҚ РУБРИКАТТЫ ДИСКРИПТІ А,В, С деңгейлік ұпай бойынша тапсырмалар

12 слайд

Оқыту үшін және оқу үшін бағалау ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ЖИЫНТЫҚ РУБРИКАТТЫ ДИСКРИПТІ А,В, С деңгейлік ұпай бойынша тапсырмалар

РЕФЛЕКСИЯ •1. Өзіңізді таныстырыңыз •2. Сіз үшін осы коучингтің маңызы •3. Коучинг барысында үйренгеніңіз Сіз үшін болашақта

13 слайд
РЕФЛЕКСИЯ •1. Өзіңізді таныстырыңыз •2. Сіз үшін осы коучингтің маңызы •3. Коучинг барысында үйренгеніңіз Сіз үшін болашақта қажет деп ойлайсыз ба? •4. Тренинг жаттығулар Сізге ұнады ма? •5. Нендей тілек айтар едіңіз?

13 слайд

РЕФЛЕКСИЯ •1. Өзіңізді таныстырыңыз •2. Сіз үшін осы коучингтің маңызы •3. Коучинг барысында үйренгеніңіз Сіз үшін болашақта қажет деп ойлайсыз ба? •4. Тренинг жаттығулар Сізге ұнады ма? •5. Нендей тілек айтар едіңіз?