Бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері
Бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері

#1 слайд
Бағалаудың жаңа әдіс-
тәсілдері .
1 слайд
Бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдері .
#2 слайд
Бағалау – бұл оқыту нәтижесінде
балалар нені біліп түсінді және осы
білім түсініктерін қалай қолдана
алатынын терең түсіну үшін түрлі дерек
көздерінен ақпаратты жинақтау, талдау
үдерісі
2 слайд
Бағалау – бұл оқыту нәтижесінде балалар нені біліп түсінді және осы білім түсініктерін қалай қолдана алатынын терең түсіну үшін түрлі дерек көздерінен ақпаратты жинақтау, талдау үдерісі
#3 слайд
Критериалды бағалау бүгінгі білім беру
жүйесінде зор маңызға ие. Өйткені қазір
оқушылардың білімділігі ғана басты рөлде емес,
басты рөлде оқушының құзіреттілігін, оның
жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту, қоршаған
ортамен дұрыс қарым-қатынаста болу, өзін-өзі
дамыту, өзіндік білімін көтеру сияқты мақсаттар
қойылған. Критериалды бағалау бұл мақсаттар
мен міндеттердің барлық талаптарына сай
ойластырылған.
3 слайд
Критериалды бағалау бүгінгі білім беру жүйесінде зор маңызға ие. Өйткені қазір оқушылардың білімділігі ғана басты рөлде емес, басты рөлде оқушының құзіреттілігін, оның жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту, қоршаған ортамен дұрыс қарым-қатынаста болу, өзін-өзі дамыту, өзіндік білімін көтеру сияқты мақсаттар қойылған. Критериалды бағалау бұл мақсаттар мен міндеттердің барлық талаптарына сай ойластырылған.
#4 слайд
алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы; анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің
берілуіКритериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
4 слайд
алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуіКритериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
Өзін-өзі бағалау кіші жастағы
оқушының өзінің табыстары мен
сәттіліктерін оқу мақсатына қарай
жылжудың сипатын бағалауға
мүмкіндік береді.
6 слайд
Өзін-өзі бағалау кіші жастағы оқушының өзінің табыстары мен сәттіліктерін оқу мақсатына қарай жылжудың сипатын бағалауға мүмкіндік береді.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
Шәкірт тәрбиесінде кісінің қол жеткен
табыстарын уақытында көре біліп, оны ретімен
мадақтап орындаудың да маңызы зор. Мұның
ең қарапайым түрі мақұлдау. Егер шәкірттің іс -
әрекеті әркез мақұлданып отырса, ол еңбек
етуге онан сайын ынталана түседі. Мәселен,
"Бәрекелді", "Дұрыс", "Жақсы", "Тамаша",
"Мынауыңнан нәтиже шығады", т.б. осы
секілді сөздер оның жігеріне жігер қосып,
үлкен демеу болады.
9 слайд
Шәкірт тәрбиесінде кісінің қол жеткен табыстарын уақытында көре біліп, оны ретімен мадақтап орындаудың да маңызы зор. Мұның ең қарапайым түрі мақұлдау. Егер шәкірттің іс - әрекеті әркез мақұлданып отырса, ол еңбек етуге онан сайын ынталана түседі. Мәселен, "Бәрекелді", "Дұрыс", "Жақсы", "Тамаша", "Мынауыңнан нәтиже шығады", т.б. осы секілді сөздер оның жігеріне жігер қосып, үлкен демеу болады.
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
бағалау жүргізуде қызығушылық туады
кері байланыстың нәтижелілігі көрінеді
білім деңгейі анықталады
бағалау оқушының уәждемесіне және
өзін-өзі бағалауына әсер етеді
табыс өлшеміне дағдыланады Бағалаудың нәтижелері
21 слайд
бағалау жүргізуде қызығушылық туады кері байланыстың нәтижелілігі көрінеді білім деңгейі анықталады бағалау оқушының уәждемесіне және өзін-өзі бағалауына әсер етеді табыс өлшеміне дағдыланады Бағалаудың нәтижелері
#22 слайд
Оқу үрдісінің әрбір кезеңінде оқушының
дайындық деңгейін анықтау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың
мақсаты мен нәтижелерінің жетістіктерін
оқушылардың өздерінің талдауы
Әрбір оқушының жеке даму траекториясын
бақылау
Оқу бағдарламасын меңгерудегі
олқылықтарды жою үшін оқушыларды
ынталандыру
Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу
материалын меңгерудің ерекшеліктерін
анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана
арасында кері байланысты қамтамасыз етуБағалау жүйесінің мүмкіндіктері
22 слайд
Оқу үрдісінің әрбір кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің жетістіктерін оқушылардың өздерінің талдауы Әрбір оқушының жеке даму траекториясын бақылау Оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін оқушыларды ынталандыру Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу материалын меңгерудің ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланысты қамтамасыз етуБағалау жүйесінің мүмкіндіктері
шағым қалдыра аласыз













