Баланы кітапханаға тартудың жаңа жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баланы кітапханаға
тартудың жаңа жолдары
1 слайд
Баланы кітапханаға тартудың жаңа жолдары
2 слайд
Баланы кітап
оқуға баулу,
кітапқа деген
сүйіспеншілігін
ояту
Мақсат
ы:
Баланы кітапханаға тартудың жаңа жолдарын
қарастыру
Кітапханада
түрлі
әдістермен
жұмыс
жүргізу Міндеті
:
2 слайд
Баланы кітап оқуға баулу, кітапқа деген сүйіспеншілігін ояту Мақсат ы: Баланы кітапханаға тартудың жаңа жолдарын қарастыру Кітапханада түрлі әдістермен жұмыс жүргізу Міндеті :
3 слайд
Қоршаған ортаны, дүниені
және өзін тануға
көмектеседі
Жадыны және
ойлауды дамытады
Табыс пен жетістіктің ең
басты негізі
Қарым қатынасқа түсуді
жеңілдетеді
Жаңа идеяларға жол
ашады
Шығармашылық
қабілеттерді
дамытады
Күйзелісті 68% төмендетеді
3 слайд
Қоршаған ортаны, дүниені және өзін тануға көмектеседі Жадыны және ойлауды дамытады Табыс пен жетістіктің ең басты негізі Қарым қатынасқа түсуді жеңілдетеді Жаңа идеяларға жол ашады Шығармашылық қабілеттерді дамытады Күйзелісті 68% төмендетеді
4 слайд
Мектеп кітапханасы -білім ошағының
өркендеуі мен қалыптасуы және
балалар мен жасөспірімдерге тәрбие
беруінде үлкен демеу болатын кітап
ордасы. Кітап сананы нұрға бөлейді.
Кітапқа қызықтыру – кең
дүниетанымға қызықтыру.
4 слайд
Мектеп кітапханасы -білім ошағының өркендеуі мен қалыптасуы және балалар мен жасөспірімдерге тәрбие беруінде үлкен демеу болатын кітап ордасы. Кітап сананы нұрға бөлейді. Кітапқа қызықтыру – кең дүниетанымға қызықтыру.
5 слайд
Кітапханаға
баланы
тартудың
жолдары
Кітап оқуға деген
қызығушылығы
н ояту
Кітапханада
заманауи
әдіс-
тәсілдердің
қолданылуы
Оқырман
клубы, түрлі
үйірмелердің
жұмыс жүргізуі
Кітап оқуға
баулитын
жобалардың
жұмыс істеуі
Оқушының
психологиялық
дамуын ескеру,
тығыз қарым-
қатынас орнату
5 слайд
Кітапханаға баланы тартудың жолдары Кітап оқуға деген қызығушылығы н ояту Кітапханада заманауи әдіс- тәсілдердің қолданылуы Оқырман клубы, түрлі үйірмелердің жұмыс жүргізуі Кітап оқуға баулитын жобалардың жұмыс істеуі Оқушының психологиялық дамуын ескеру, тығыз қарым- қатынас орнату
6 слайд
Ковор
кинг
Мектеп
кітапханас
ы-
мұражай
Мектеп
кітапханасы
-Гүлзар
алаңы
Мектеп
кітапханас
ы-
шеберхана
Креативті
оқырман
алаңы
ЗАМАНАУИ ҮЛГІДЕ ЖАБДЫҚТАЛҒАН КІТАПХАНАДАҒЫ ҚЫЗМЕТ
КӨРСЕТУДІҢ ТҮРЛЕРІ
МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫ КІТАП ОҚУҒА ҚЫЗЫҚТЫРУ, КІТАПҚҰМАР
ҚОҒАМ МҮШЕСІН ТӘРБИЕЛЕУ
6 слайд
Ковор кинг Мектеп кітапханас ы- мұражай Мектеп кітапханасы -Гүлзар алаңы Мектеп кітапханас ы- шеберхана Креативті оқырман алаңы ЗАМАНАУИ ҮЛГІДЕ ЖАБДЫҚТАЛҒАН КІТАПХАНАДАҒЫ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДІҢ ТҮРЛЕРІ МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫ КІТАП ОҚУҒА ҚЫЗЫҚТЫРУ, КІТАПҚҰМАР ҚОҒАМ МҮШЕСІН ТӘРБИЕЛЕУ
7 слайд
Баланы кітапханаға тартудың бір жолы-ынталандыру
сыйлықтары
7 слайд
Баланы кітапханаға тартудың бір жолы-ынталандыру сыйлықтары
8 слайд
Кітапханалық жобалар, түрлі байқаулар,
кездесулер, акциялар, кітап клубтарын
ұйымдастыру-баланы кітапханаға
тартудың негізгі жолы
“20 минуттық оқу” жобасы
“Үздік оқырман отбасы” байқауы
“Кітапханаға кітап сыйла”
акциясы
8 слайд
Кітапханалық жобалар, түрлі байқаулар, кездесулер, акциялар, кітап клубтарын ұйымдастыру-баланы кітапханаға тартудың негізгі жолы “20 минуттық оқу” жобасы “Үздік оқырман отбасы” байқауы “Кітапханаға кітап сыйла” акциясы
9 слайд
“Reading man”
әдісі
“Lego poetry” әдісі
“Book bingo” ойыны
“Тарсиа” әдісі
“Book art” әдісі
Кітапханаға баланы тартудың бір жолы-кітап оқуды насихаттайтын заманауи
әдіс-тәсілдерді қолдану
9 слайд
“Reading man” әдісі “Lego poetry” әдісі “Book bingo” ойыны “Тарсиа” әдісі “Book art” әдісі Кітапханаға баланы тартудың бір жолы-кітап оқуды насихаттайтын заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану
10 слайд
“30 дерек”
әдісі
“Ой моншақ”
әдісі
“Бес саусақ” әдісі
“Алаш арысы
А.Байтұрсынов туралы
30 факт” акциясында
тиімді әдіс болды.
“Сөз қадірін білетін”-
Ә.Оңалбаев пен
З.Салықбаевтың
шығармашылығына
арналған шара
5 сынып-”Бауыр”
М.Қабанбай, 6
сынып-”Қар күреген
бала” Қ.Әбдіқадыров, 7
сынып-”Көксерек”
М.Әуезов шығармаларын
талдауда ең ұтымды әдіс
болды.
10 слайд
“30 дерек” әдісі “Ой моншақ” әдісі “Бес саусақ” әдісі “Алаш арысы А.Байтұрсынов туралы 30 факт” акциясында тиімді әдіс болды. “Сөз қадірін білетін”- Ә.Оңалбаев пен З.Салықбаевтың шығармашылығына арналған шара 5 сынып-”Бауыр” М.Қабанбай, 6 сынып-”Қар күреген бала” Қ.Әбдіқадыров, 7 сынып-”Көксерек” М.Әуезов шығармаларын талдауда ең ұтымды әдіс болды.
11 слайд
“Story map” әдісі
Мақсаты:
Оқушылардың оқыған шығармасы бойынша
мағлұматтарын тиянақтау, шығармашылық
жұмыстарға баулу
Жүргізілуі: Оқушылар белгілі бір автордың
шығармасы бойынша “Story map”
парақшаларын толтырады. Сабақ соңында
берілген шығарма бойынша жасаған
жұмыстарын қорғайды.
Нәтижелілігі: Шығармашылық, зерттеушілік
қабілеттері шыңдалады. Алған ақпараты
тиянақталады.
11 слайд
“Story map” әдісі Мақсаты: Оқушылардың оқыған шығармасы бойынша мағлұматтарын тиянақтау, шығармашылық жұмыстарға баулу Жүргізілуі: Оқушылар белгілі бір автордың шығармасы бойынша “Story map” парақшаларын толтырады. Сабақ соңында берілген шығарма бойынша жасаған жұмыстарын қорғайды. Нәтижелілігі: Шығармашылық, зерттеушілік қабілеттері шыңдалады. Алған ақпараты тиянақталады.
12 слайд
“Чупа чупс” әдісі
Мақсаты:
Төменгі сынып оқушыларын түрлі сұрақтар
арқылы кітап оқуға қызықтыру
Жүргізілуі:
Чупа чупстердің сыртындағы орамына түрлі
сұрақтар жасырынған. Қатысушылар чупа
чупстерді алу арқылы сұрақтарға жауап береді.
Нәтижесінде: өткен тақырыптарды қайталайды;
теориялық білімдері арта түседі.
12 слайд
“Чупа чупс” әдісі Мақсаты: Төменгі сынып оқушыларын түрлі сұрақтар арқылы кітап оқуға қызықтыру Жүргізілуі: Чупа чупстердің сыртындағы орамына түрлі сұрақтар жасырынған. Қатысушылар чупа чупстерді алу арқылы сұрақтарға жауап береді. Нәтижесінде: өткен тақырыптарды қайталайды; теориялық білімдері арта түседі.
13 слайд
Не білдіңіз? Не бересіз?
13 слайд
Не білдіңіз? Не бересіз?
14 слайд
Ұсыныс
Коворкинг
орталығы заманауи
үлгіде
жабдықталса;
Көркем әдебиет
қоры көбейсе;
Интернет желісі
күшейтілсе;
Кітапхана жанынан
түрлі үйірмелер
ашылып, тұрақты
жұмыс жүргізілсе;
Кітапханашыларды
ң біліктілігін
арттыру курстары
жүргізілсе.
14 слайд
Ұсыныс Коворкинг орталығы заманауи үлгіде жабдықталса; Көркем әдебиет қоры көбейсе; Интернет желісі күшейтілсе; Кітапхана жанынан түрлі үйірмелер ашылып, тұрақты жұмыс жүргізілсе; Кітапханашыларды ң біліктілігін арттыру курстары жүргізілсе.
15 слайд
15 слайд