Баланың мотивациялық қажеттілік саласының саласының дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баланың мотивациялық қажеттілік
саласының дамуы және тұлғалық дамуының
кезеңдері
Орындаған : Әшірбек Мөлдір
Тобы : МПИ-20-1нкМ.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
1 слайд
Баланың мотивациялық қажеттілік саласының дамуы және тұлғалық дамуының кезеңдері Орындаған : Әшірбек Мөлдір Тобы : МПИ-20-1нкМ.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
2 слайд
Жоспар
«Тұлға», «Адам» «Даралық» ұғымдары
Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері
Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін
факторлар
Тұлға дамуының кезеңдері
2 слайд
Жоспар «Тұлға», «Адам» «Даралық» ұғымдары Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар Тұлға дамуының кезеңдері
3 слайд
Тұлға - әлеуметтік қатынастармен саналы
іс - әрекетті жүзеге асырушы, нақты қоғамның
мүшесі, өзін басқалардан ажырата білетін,
өзінің кім екенін түсінетін есі кірген ересек
кісі.
3 слайд
Тұлға - әлеуметтік қатынастармен саналы іс - әрекетті жүзеге асырушы, нақты қоғамның мүшесі, өзін басқалардан ажырата білетін, өзінің кім екенін түсінетін есі кірген ересек кісі.
4 слайд
Адам — бұл, бір жағынан, биологиялық құбылыс, санасы
бар, қоршаған дүниені тануға және оны белсенді өзгертуге
қабілетті. Адамға денесімен тік жүру, дүниені тану жөне өзгерту
құралы ретінде қолдың дамуы, ерекше дамыған ми сияқты дене
ерекшеліктері тән.
Екінші жағынан, адам-қоғамдық құбылыс. Бұл оның
негізгі сипаты, себебі қоғамдық өмір және қоғамдық
қатынастар, ұжымдық еңбек адамның биологиялық, дене
құрлымын өзгертіп және өзіне бағындырды. Адам туралы
айтқанда, психология және философия ғылымдары "тұлға"
ұғымымен түсіндіреді.
4 слайд
Адам — бұл, бір жағынан, биологиялық құбылыс, санасы бар, қоршаған дүниені тануға және оны белсенді өзгертуге қабілетті. Адамға денесімен тік жүру, дүниені тану жөне өзгерту құралы ретінде қолдың дамуы, ерекше дамыған ми сияқты дене ерекшеліктері тән. Екінші жағынан, адам-қоғамдық құбылыс. Бұл оның негізгі сипаты, себебі қоғамдық өмір және қоғамдық қатынастар, ұжымдық еңбек адамның биологиялық, дене құрлымын өзгертіп және өзіне бағындырды. Адам туралы айтқанда, психология және философия ғылымдары "тұлға" ұғымымен түсіндіреді.
5 слайд
Психологияда "адам" және "тұлға"
ұғымдарымен қатар "даралық" ұғымы да
қолданылады. Әрбір адамның мәні, оның өмірі мен
қызметі жағдайларының өзіндік қайталанбайтын
ерекшелігі бар.
Даралық дегеніміз жеке тұл ғ аның
психологиялық ерекшеліктерінің қайталанбас
қиысуы түріңде байқалатын нақты өзгешелігі
айтылады.
5 слайд
Психологияда "адам" және "тұлға" ұғымдарымен қатар "даралық" ұғымы да қолданылады. Әрбір адамның мәні, оның өмірі мен қызметі жағдайларының өзіндік қайталанбайтын ерекшелігі бар. Даралық дегеніміз жеке тұл ғ аның психологиялық ерекшеліктерінің қайталанбас қиысуы түріңде байқалатын нақты өзгешелігі айтылады.
6 слайд
Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері мыналармен
жақсы байқалады:
мотивтері
дүниетанымы
сенімі
мұраты
ТалғамыБағыттылығыҚажеттілігі қызығуы
6 слайд
Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері мыналармен жақсы байқалады: мотивтері дүниетанымы сенімі мұраты ТалғамыБағыттылығыҚажеттілігі қызығуы
7 слайд
Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар : •Тұ
қы
м
қуа
лау
шы
лық
.
•Ор
т a
(би
оло
гия
лық
,
гео
гра
фия
лық
,
әле
уме
ттік
).
•Ма
қса
тты
түр
де
жүр
гізі
леті
н
тәр
бие
.
•Тұлғ
аның
іс-
әреке
ті
7 слайд
Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар : •Тұ қы м қуа лау шы лық . •Ор т a (би оло гия лық , гео гра фия лық , әле уме ттік ). •Ма қса тты түр де жүр гізі леті н тәр бие . •Тұлғ аның іс- әреке ті
8 слайд
Жеке тұлға психологиялық дамудың
белгілі бір деңгейіне ие
8 слайд
Жеке тұлға психологиялық дамудың белгілі бір деңгейіне ие
9 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері
9 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері
10 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері
10 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері
11 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері
11 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері
12 слайд
Қорытынды
Қорыта айтқанда мектеп пен отбасы ынтымақтастықта жұмыс
жүргізсе, балаға тиісті көңіл бөле білсе, олармен санаса білсе
толыққанды азамат тәрбиеленіп шығары сөзсіз. Бала болашағы біздің
қолымызда. Барлық балалар қамқорлық пен махаббатқа лайық, жақсы
өмір сүруге міндетті.Балаға дұрыс бағыт-бағдар бере білсек,
болашақтың жарқын жолын сілтей алсақ тұлға болып қалыптасары
сөзсіз. Қалыптасқан тұлға яғни дамушы тұлға әрі қарай өзін-өзі
бақылай отырып, тәрбиелеп өзіндік сананың құрамына енетін
нормалар мен идеялар және құндылықтарының мазмұнын толықтыра
алатынын сеніммен айтуға болады.
12 слайд
Қорытынды Қорыта айтқанда мектеп пен отбасы ынтымақтастықта жұмыс жүргізсе, балаға тиісті көңіл бөле білсе, олармен санаса білсе толыққанды азамат тәрбиеленіп шығары сөзсіз. Бала болашағы біздің қолымызда. Барлық балалар қамқорлық пен махаббатқа лайық, жақсы өмір сүруге міндетті.Балаға дұрыс бағыт-бағдар бере білсек, болашақтың жарқын жолын сілтей алсақ тұлға болып қалыптасары сөзсіз. Қалыптасқан тұлға яғни дамушы тұлға әрі қарай өзін-өзі бақылай отырып, тәрбиелеп өзіндік сананың құрамына енетін нормалар мен идеялар және құндылықтарының мазмұнын толықтыра алатынын сеніммен айтуға болады.
13 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Сәбет Бап-Баба. Психология негіздері: Оқу-
анықтамалық қолданба. –Алматы: “Нұр-пресс“,
2007.-10бб
2. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы:
Оқулық.-Алматы: “Дәуір“ , 2012.-492б
3. Қ. Жарықбаев. Жантану негіздері: Алматы, 2002 ж
4. Интернет желісі: Kk.wikipedia.org
5. Эрик Эриксон. Психоәлеуметтік даму теориясы.
13 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер 1. Сәбет Бап-Баба. Психология негіздері: Оқу- анықтамалық қолданба. –Алматы: “Нұр-пресс“, 2007.-10бб 2. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы: Оқулық.-Алматы: “Дәуір“ , 2012.-492б 3. Қ. Жарықбаев. Жантану негіздері: Алматы, 2002 ж 4. Интернет желісі: Kk.wikipedia.org 5. Эрик Эриксон. Психоәлеуметтік даму теориясы.