Материалдар / Баланың мотивациялық қажеттілік саласының саласының дамуы

Баланың мотивациялық қажеттілік саласының саласының дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге,оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
381
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баланың мотивациялық қажеттілік саласының дамуы және тұлғалық дамуының кезеңдері Орындаған : Әшірбек Мөлдір Тобы : МПИ-20-1н

1 слайд
Баланың мотивациялық қажеттілік саласының дамуы және тұлғалық дамуының кезеңдері Орындаған : Әшірбек Мөлдір Тобы : МПИ-20-1нкМ.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

1 слайд

Баланың мотивациялық қажеттілік саласының дамуы және тұлғалық дамуының кезеңдері Орындаған : Әшірбек Мөлдір Тобы : МПИ-20-1нкМ.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

Жоспар  «Тұлға», «Адам» «Даралық» ұғымдары  Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері  Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар  Т

2 слайд
Жоспар  «Тұлға», «Адам» «Даралық» ұғымдары  Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері  Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар  Тұлға дамуының кезеңдері

2 слайд

Жоспар  «Тұлға», «Адам» «Даралық» ұғымдары  Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері  Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар  Тұлға дамуының кезеңдері

Тұлға - әлеуметтік қатынастармен саналы іс - әрекетті жүзеге асырушы, нақты қоғамның мүшесі, өзін басқалардан ажырата

3 слайд
Тұлға - әлеуметтік қатынастармен саналы іс - әрекетті жүзеге асырушы, нақты қоғамның мүшесі, өзін басқалардан ажырата білетін, өзінің кім екенін түсінетін есі кірген ересек кісі.

3 слайд

Тұлға - әлеуметтік қатынастармен саналы іс - әрекетті жүзеге асырушы, нақты қоғамның мүшесі, өзін басқалардан ажырата білетін, өзінің кім екенін түсінетін есі кірген ересек кісі.

Адам — бұл, бір жағынан, биологиялық құбылыс, санасы бар, қоршаған дүниені тануға және оны белсенді өзгертуге қабілетт

4 слайд
Адам — бұл, бір жағынан, биологиялық құбылыс, санасы бар, қоршаған дүниені тануға және оны белсенді өзгертуге қабілетті. Адамға денесімен тік жүру, дүниені тану жөне өзгерту құралы ретінде қолдың дамуы, ерекше дамыған ми сияқты дене ерекшеліктері тән. Екінші жағынан, адам-қоғамдық құбылыс. Бұл оның негізгі сипаты, себебі қоғамдық өмір және қоғамдық қатынастар, ұжымдық еңбек адамның биологиялық, дене құрлымын өзгертіп және өзіне бағындырды. Адам туралы айтқанда, психология және философия ғылымдары "тұлға" ұғымымен түсіндіреді.

4 слайд

Адам — бұл, бір жағынан, биологиялық құбылыс, санасы бар, қоршаған дүниені тануға және оны белсенді өзгертуге қабілетті. Адамға денесімен тік жүру, дүниені тану жөне өзгерту құралы ретінде қолдың дамуы, ерекше дамыған ми сияқты дене ерекшеліктері тән. Екінші жағынан, адам-қоғамдық құбылыс. Бұл оның негізгі сипаты, себебі қоғамдық өмір және қоғамдық қатынастар, ұжымдық еңбек адамның биологиялық, дене құрлымын өзгертіп және өзіне бағындырды. Адам туралы айтқанда, психология және философия ғылымдары "тұлға" ұғымымен түсіндіреді.

Психологияда "адам" және "тұлға" ұғымдарымен қатар "даралық" ұғымы да қолданылады. Әрбір адамның мәні, оның өмірі

5 слайд
Психологияда "адам" және "тұлға" ұғымдарымен қатар "даралық" ұғымы да қолданылады. Әрбір адамның мәні, оның өмірі мен қызметі жағдайларының өзіндік қайталанбайтын ерекшелігі бар. Даралық дегеніміз жеке тұл ғ аның психологиялық ерекшеліктерінің қайталанбас қиысуы түріңде байқалатын нақты өзгешелігі айтылады.

5 слайд

Психологияда "адам" және "тұлға" ұғымдарымен қатар "даралық" ұғымы да қолданылады. Әрбір адамның мәні, оның өмірі мен қызметі жағдайларының өзіндік қайталанбайтын ерекшелігі бар. Даралық дегеніміз жеке тұл ғ аның психологиялық ерекшеліктерінің қайталанбас қиысуы түріңде байқалатын нақты өзгешелігі айтылады.

Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері мыналармен жақсы байқалады: мотивтері дүниетанымы сенімі мұраты ТалғамыБағыттылығыҚажеттілігі қы

6 слайд
Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері мыналармен жақсы байқалады: мотивтері дүниетанымы сенімі мұраты ТалғамыБағыттылығыҚажеттілігі қызығуы

6 слайд

Тұлғаның өзіндік ерекшеліктері мыналармен жақсы байқалады: мотивтері дүниетанымы сенімі мұраты ТалғамыБағыттылығыҚажеттілігі қызығуы

Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар : •Тұ қы м қуа лау шы лық . •Ор т a (би оло гия лық , гео гра фия лық , әле

7 слайд
Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар :  •Тұ қы м қуа лау шы лық . •Ор т a (би оло гия лық , гео гра фия лық , әле уме ттік ). •Ма қса тты түр де жүр гізі леті н тәр бие . •Тұлғ аның іс- әреке ті

7 слайд

Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар :  •Тұ қы м қуа лау шы лық . •Ор т a (би оло гия лық , гео гра фия лық , әле уме ттік ). •Ма қса тты түр де жүр гізі леті н тәр бие . •Тұлғ аның іс- әреке ті

Жеке тұлға психологиялық дамудың белгілі бір деңгейіне ие

8 слайд
Жеке тұлға психологиялық дамудың белгілі бір деңгейіне ие

8 слайд

Жеке тұлға психологиялық дамудың белгілі бір деңгейіне ие

Тұлға дамуының кезеңдері

9 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері

9 слайд

Тұлға дамуының кезеңдері

Тұлға дамуының кезеңдері

10 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері

10 слайд

Тұлға дамуының кезеңдері

Тұлға дамуының кезеңдері

11 слайд
Тұлға дамуының кезеңдері

11 слайд

Тұлға дамуының кезеңдері

Қорытынды Қорыта айтқанда мектеп пен отбасы ынтымақтастықта жұмыс жүргізсе, балаға тиісті көңіл бөле білсе, олармен санаса біл

12 слайд
Қорытынды Қорыта айтқанда мектеп пен отбасы ынтымақтастықта жұмыс жүргізсе, балаға тиісті көңіл бөле білсе, олармен санаса білсе толыққанды азамат тәрбиеленіп шығары сөзсіз. Бала болашағы біздің қолымызда. Барлық балалар қамқорлық пен махаббатқа лайық, жақсы өмір сүруге міндетті.Балаға дұрыс бағыт-бағдар бере білсек, болашақтың жарқын жолын сілтей алсақ тұлға болып қалыптасары сөзсіз. Қалыптасқан тұлға яғни дамушы тұлға әрі қарай өзін-өзі бақылай отырып, тәрбиелеп өзіндік сананың құрамына енетін нормалар мен идеялар және құндылықтарының мазмұнын толықтыра алатынын сеніммен айтуға болады.

12 слайд

Қорытынды Қорыта айтқанда мектеп пен отбасы ынтымақтастықта жұмыс жүргізсе, балаға тиісті көңіл бөле білсе, олармен санаса білсе толыққанды азамат тәрбиеленіп шығары сөзсіз. Бала болашағы біздің қолымызда. Барлық балалар қамқорлық пен махаббатқа лайық, жақсы өмір сүруге міндетті.Балаға дұрыс бағыт-бағдар бере білсек, болашақтың жарқын жолын сілтей алсақ тұлға болып қалыптасары сөзсіз. Қалыптасқан тұлға яғни дамушы тұлға әрі қарай өзін-өзі бақылай отырып, тәрбиелеп өзіндік сананың құрамына енетін нормалар мен идеялар және құндылықтарының мазмұнын толықтыра алатынын сеніммен айтуға болады.

Пайдаланылған әдебиеттер 1. Сәбет Бап-Баба. Психология негіздері: Оқу- анықтамалық қолданба. –Алматы: “Нұр-пресс“, 2007.

13 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер 1. Сәбет Бап-Баба. Психология негіздері: Оқу- анықтамалық қолданба. –Алматы: “Нұр-пресс“, 2007.-10бб 2. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы: Оқулық.-Алматы: “Дәуір“ , 2012.-492б 3. Қ. Жарықбаев. Жантану негіздері: Алматы, 2002 ж 4. Интернет желісі: Kk.wikipedia.org 5. Эрик Эриксон. Психоәлеуметтік даму теориясы.

13 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер 1. Сәбет Бап-Баба. Психология негіздері: Оқу- анықтамалық қолданба. –Алматы: “Нұр-пресс“, 2007.-10бб 2. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы: Оқулық.-Алматы: “Дәуір“ , 2012.-492б 3. Қ. Жарықбаев. Жантану негіздері: Алматы, 2002 ж 4. Интернет желісі: Kk.wikipedia.org 5. Эрик Эриксон. Психоәлеуметтік даму теориясы.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ