Бақылау әдісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бақылау әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақылау әдісі туралы түсінік. Бақылау әдісіне тән сипаттамалар. Бақылау әдісінің түрлері. Бақылау әдісін жүргізу этаптары. Бақылау әдісінің процедурасының мазмұны. Зерттеушінің бақылай алатын мінез – құлықтар. Байқаудың мақсаттары, нысанасы және объектісі. Бақылау әдісін тіркеу тәсілдері. Бақылау әдісінің кемшіліктері немесе қателіктері.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БА ҚЫЛАУ ӘДІСІ

#1 слайд
БА ҚЫЛАУ ӘДІСІ

1 слайд

БА ҚЫЛАУ ӘДІСІ

Жоспары: 1. Ба қылау әдісі туралы түсінік. 2. Бақылау әдісіне тән сипаттамалар. 3. Бақылау әдісінің түрлері. 4. Бақылау әдісін ж

#2 слайд
Жоспары: 1. Ба қылау әдісі туралы түсінік. 2. Бақылау әдісіне тән сипаттамалар. 3. Бақылау әдісінің түрлері. 4. Бақылау әдісін жүргізу этаптары. 5. Бақылау әдісінің процедурасының мазмұны. 6. Зерттеушінің бақылай алатын мінез – құлықтар. 7. Байқаудың мақсаттары, нысанасы және объектісі. 8. Бақылау әдісін тіркеу тәсілдері. 9. Бақылау әдісінің кемшіліктері немесе қателіктері. 10. Қорытынды.

2 слайд

Жоспары: 1. Ба қылау әдісі туралы түсінік. 2. Бақылау әдісіне тән сипаттамалар. 3. Бақылау әдісінің түрлері. 4. Бақылау әдісін жүргізу этаптары. 5. Бақылау әдісінің процедурасының мазмұны. 6. Зерттеушінің бақылай алатын мінез – құлықтар. 7. Байқаудың мақсаттары, нысанасы және объектісі. 8. Бақылау әдісін тіркеу тәсілдері. 9. Бақылау әдісінің кемшіліктері немесе қателіктері. 10. Қорытынды.

Бақылау әдісі Бақылау әдісі – таңдамалы және жоспарлы түрде адамның психикалық әрекеттерін үйреншікті жағдайларда зерттеп, пс

#3 слайд
Бақылау әдісі Бақылау әдісі – таңдамалы және жоспарлы түрде адамның психикалық әрекеттерін үйреншікті жағдайларда зерттеп, психикалық әрекеттердің ағымына ешбір өзгерістер енгізбей сипаттауды айтамыз.  Бақылау әдісі даму психологиясында кең тараған. Бақылау әдісінің мәнісі, басқа адамның іс-әрекетін, оның мінез-құлқын, психикасын сыртқы көріністерін, қозғалысын, сөйлеген сөзін, мимикасын, оның қылықтарын жүйелі жоспарлы түрде бақылайды. Осыған орай ол адамның психикалық процестері, жай- күйі, қасиеттері жөнінде қорытынды жасайды. Бақылау әдісінің ерекшелігі, ол адамның психикалық көріністерінің табиғи сақталуын қадағалайды. Кемшілігі бақылаушы өзі күткен көрінісін тосуға тиісті.

3 слайд

Бақылау әдісі Бақылау әдісі – таңдамалы және жоспарлы түрде адамның психикалық әрекеттерін үйреншікті жағдайларда зерттеп, психикалық әрекеттердің ағымына ешбір өзгерістер енгізбей сипаттауды айтамыз.  Бақылау әдісі даму психологиясында кең тараған. Бақылау әдісінің мәнісі, басқа адамның іс-әрекетін, оның мінез-құлқын, психикасын сыртқы көріністерін, қозғалысын, сөйлеген сөзін, мимикасын, оның қылықтарын жүйелі жоспарлы түрде бақылайды. Осыған орай ол адамның психикалық процестері, жай- күйі, қасиеттері жөнінде қорытынды жасайды. Бақылау әдісінің ерекшелігі, ол адамның психикалық көріністерінің табиғи сақталуын қадағалайды. Кемшілігі бақылаушы өзі күткен көрінісін тосуға тиісті.

Бақылау әдісіне тән симаттамалар • Мақсатының болуы, бақылау схемаларының жасалуы; • Зерттелінетін құбылыстарға сай шарт- жағда

#4 слайд
Бақылау әдісіне тән симаттамалар • Мақсатының болуы, бақылау схемаларының жасалуы; • Зерттелінетін құбылыстарға сай шарт- жағдайларыдың жасалуы; • Бақылау мақсатының дұрыс құрылуы; • Тез, жүйелі және толық түрде нәтижелердің тіркелуі; • Күрделі процестерді зерттеуде екі немесе одан да көп зерттецшілердің бірлесуі; • Жүргізілген бақылаулардың жүйелі болуы.

4 слайд

Бақылау әдісіне тән симаттамалар • Мақсатының болуы, бақылау схемаларының жасалуы; • Зерттелінетін құбылыстарға сай шарт- жағдайларыдың жасалуы; • Бақылау мақсатының дұрыс құрылуы; • Тез, жүйелі және толық түрде нәтижелердің тіркелуі; • Күрделі процестерді зерттеуде екі немесе одан да көп зерттецшілердің бірлесуі; • Жүргізілген бақылаулардың жүйелі болуы.

Бақылау әдісінің түрлері: Бақылау объектісіне байланысты: тұтас бақылау және селективті бақылау; Бақыланатын объектінің ор

#5 слайд
Бақылау әдісінің түрлері: Бақылау объектісіне байланысты: тұтас бақылау және селективті бақылау; Бақыланатын объектінің орналасуына қарай: сыртқы объективті дүниені бақылау және ішкі субъективті дүниені бақылау, немесе өзін-өзі бақылау-интроспекция;

5 слайд

Бақылау әдісінің түрлері: Бақылау объектісіне байланысты: тұтас бақылау және селективті бақылау; Бақыланатын объектінің орналасуына қарай: сыртқы объективті дүниені бақылау және ішкі субъективті дүниені бақылау, немесе өзін-өзі бақылау-интроспекция;

Зерттеу мақсатына сәйкес: еркін бақылау (басқарылмайтын, мақсатсыз бақылау) және мақсатты бақылау; Сипаттау, баяндау бірліг

#6 слайд
Зерттеу мақсатына сәйкес: еркін бақылау (басқарылмайтын, мақсатсыз бақылау) және мақсатты бақылау; Сипаттау, баяндау бірлігіне қарай: жүйелі және жүйелі емес бақылау. Жүйелі бақылау белгілі-бір жоспар бойынша жүргізіледі. Бақылаушы жүріс-тұрыстың тіркелетін ерекшеліктерін көрсетеді және сыртқы ортаның шарттарын жіктейді. Индивидтің немесе топтың белгілі шарттардағы жүріс-тұрыс көрінісі. Жүйелі емес бақылау зерттеу үстінде жүргізіледі. Ол этнопсихология, даму және әлеуметтік психологияда қолданылады.

6 слайд

Зерттеу мақсатына сәйкес: еркін бақылау (басқарылмайтын, мақсатсыз бақылау) және мақсатты бақылау; Сипаттау, баяндау бірлігіне қарай: жүйелі және жүйелі емес бақылау. Жүйелі бақылау белгілі-бір жоспар бойынша жүргізіледі. Бақылаушы жүріс-тұрыстың тіркелетін ерекшеліктерін көрсетеді және сыртқы ортаның шарттарын жіктейді. Индивидтің немесе топтың белгілі шарттардағы жүріс-тұрыс көрінісі. Жүйелі емес бақылау зерттеу үстінде жүргізіледі. Ол этнопсихология, даму және әлеуметтік психологияда қолданылады.

Бақылаушының позициясына қарай: сырттай бақылау және қосарланған бақылау. Сырттан бақылаудың өзі ашық және жабық болып бөлі

#7 слайд
Бақылаушының позициясына қарай: сырттай бақылау және қосарланған бақылау. Сырттан бақылаудың өзі ашық және жабық болып бөлінеді; Бақылауды ұйымдастыру тәсіліне байланысты: лабораториялық бақылау, еркін жағдайдағы бақылау (полевое наблюдение), арнайы қалыптастырған жағдайдағы бақылау (спровоцированное наблюдение);

7 слайд

Бақылаушының позициясына қарай: сырттай бақылау және қосарланған бақылау. Сырттан бақылаудың өзі ашық және жабық болып бөлінеді; Бақылауды ұйымдастыру тәсіліне байланысты: лабораториялық бақылау, еркін жағдайдағы бақылау (полевое наблюдение), арнайы қалыптастырған жағдайдағы бақылау (спровоцированное наблюдение);

Бақылауды хронологиялық ұйымдастыруға байланысты: лонгитюдті бақылау, белгілі-бір кезеңдік бақылау, жеке жағдайды бақылау. Б

#8 слайд
Бақылауды хронологиялық ұйымдастыруға байланысты: лонгитюдті бақылау, белгілі-бір кезеңдік бақылау, жеке жағдайды бақылау. Бақылау мерзіміне байланысты : ұзақ уақыттық бақылау, қысқа уақыттық бақылау. Ұзақ уақыттық бақылау – баланың дамуын , оның психикалық ерекшеліктерін зерттеу кезінде бақылаудың бірнеше жыл жүргізілуі. Қысқа уакыттық бақылау бала өміріндегі белгілі бір іс-әрекетін, қылықтарын немесе т.б істерін бір күн немесе бір сағатта бақылау.

8 слайд

Бақылауды хронологиялық ұйымдастыруға байланысты: лонгитюдті бақылау, белгілі-бір кезеңдік бақылау, жеке жағдайды бақылау. Бақылау мерзіміне байланысты : ұзақ уақыттық бақылау, қысқа уақыттық бақылау. Ұзақ уақыттық бақылау – баланың дамуын , оның психикалық ерекшеліктерін зерттеу кезінде бақылаудың бірнеше жыл жүргізілуі. Қысқа уакыттық бақылау бала өміріндегі белгілі бір іс-әрекетін, қылықтарын немесе т.б істерін бір күн немесе бір сағатта бақылау.

Бақылау әдісінің түрлері: • Бақылауды хронологиялық ұйымдастыруға байланысты: лонгитюдті бақылау, белгілі-бір кезеңдік б

#9 слайд
Бақылау әдісінің түрлері: • Бақылауды хронологиялық ұйымдастыруға байланысты: лонгитюдті бақылау, белгілі-бір кезеңдік бақылау, жеке жағдайды бақылау. • Бақылау мерзіміне байланысты : ұзақ уақыттық бақылау, қысқа уақыттық бақылау. Ұзақ уақыттық бақылау – баланың дамуын , оның психикалық ерекшеліктерін зерттеу кезінде бақылаудың бірнеше жыл жүргізілуі. Қысқа уакыттық бақылау бала өміріндегі белгілі бір іс- әрекетін, қылықтарын немесе т.б істерін бір күн немесе бір сағатта бақылау.

9 слайд

Бақылау әдісінің түрлері: • Бақылауды хронологиялық ұйымдастыруға байланысты: лонгитюдті бақылау, белгілі-бір кезеңдік бақылау, жеке жағдайды бақылау. • Бақылау мерзіміне байланысты : ұзақ уақыттық бақылау, қысқа уақыттық бақылау. Ұзақ уақыттық бақылау – баланың дамуын , оның психикалық ерекшеліктерін зерттеу кезінде бақылаудың бірнеше жыл жүргізілуі. Қысқа уакыттық бақылау бала өміріндегі белгілі бір іс- әрекетін, қылықтарын немесе т.б істерін бір күн немесе бір сағатта бақылау.

Бақылау әдісін жүргізу мынадай этаптардан тұрады: 1. Бақылау пәнін анықтау ( мінез-құлық ); 2. Б ақылау обьектісін анықтау ( б

#10 слайд
Бақылау әдісін жүргізу мынадай этаптардан тұрады: 1. Бақылау пәнін анықтау ( мінез-құлық ); 2. Б ақылау обьектісін анықтау ( бөлек тұлға немесе топ ); 3. Бақылау тәсілі және құжатты тіркеу; 4. Б ақылау жоспарын құру (жағдай – обьект – уақыт); 5. Н әтижені өңдеу әдісін таңдау; 6. А лынған ақпарат қорытындалау және талқылау.

10 слайд

Бақылау әдісін жүргізу мынадай этаптардан тұрады: 1. Бақылау пәнін анықтау ( мінез-құлық ); 2. Б ақылау обьектісін анықтау ( бөлек тұлға немесе топ ); 3. Бақылау тәсілі және құжатты тіркеу; 4. Б ақылау жоспарын құру (жағдай – обьект – уақыт); 5. Н әтижені өңдеу әдісін таңдау; 6. А лынған ақпарат қорытындалау және талқылау.

Бақылау әдісінің процедурасының мазмұны • Міндеті мен мақсатын анықтау “ Не үшін, қандай мақсатпен? ” • Обьектіні, ситуацияны

#11 слайд
Бақылау әдісінің процедурасының мазмұны • Міндеті мен мақсатын анықтау “ Не үшін, қандай мақсатпен? ” • Обьектіні, ситуацияны анықтап алу “ Нені бақылау керек? ” • Бақылау әдісін таңдау: зерттеу обьектісіне деген әсердің аз болуы немесе неғұрлым тиімді болуы “ Қалай бақылау керек? ” • Тіркеп отыру тәсілін анықтау “ Жазбаларды қалай жүргізу? ” • Алынған мәліметті өңдеу және түсіндіру “ Қандай нәтиже? ”

11 слайд

Бақылау әдісінің процедурасының мазмұны • Міндеті мен мақсатын анықтау “ Не үшін, қандай мақсатпен? ” • Обьектіні, ситуацияны анықтап алу “ Нені бақылау керек? ” • Бақылау әдісін таңдау: зерттеу обьектісіне деген әсердің аз болуы немесе неғұрлым тиімді болуы “ Қалай бақылау керек? ” • Тіркеп отыру тәсілін анықтау “ Жазбаларды қалай жүргізу? ” • Алынған мәліметті өңдеу және түсіндіру “ Қандай нәтиже? ”

Зерттеуші мынадай мінез – құлықтарды бақылай алады: 1. Сөздік акт (мазмұны, бірізділігі, жылдамдығы, интенсивтілігі ); 2. Көрс

#12 слайд
Зерттеуші мынадай мінез – құлықтарды бақылай алады: 1. Сөздік акт (мазмұны, бірізділігі, жылдамдығы, интенсивтілігі ); 2. Көрсету қимылдары, көз, бет – әлпет, дене қимылдары; 3. Қозғалыс (адамдар арасында ара қашықтық, жылдамдық және қозғалыстың бағыты); 4. Физикалық әсер ету (жақындау, итеру, күш көрсету ) .

12 слайд

Зерттеуші мынадай мінез – құлықтарды бақылай алады: 1. Сөздік акт (мазмұны, бірізділігі, жылдамдығы, интенсивтілігі ); 2. Көрсету қимылдары, көз, бет – әлпет, дене қимылдары; 3. Қозғалыс (адамдар арасында ара қашықтық, жылдамдық және қозғалыстың бағыты); 4. Физикалық әсер ету (жақындау, итеру, күш көрсету ) .

Байқаудың мақсаттары, нысанасы және объектісі • Байқаудың мақсаты байқау үдерісін бақылау, селективтілікті қамтамасыз ету, бел

#13 слайд
Байқаудың мақсаттары, нысанасы және объектісі • Байқаудың мақсаты байқау үдерісін бақылау, селективтілікті қамтамасыз ету, белгілі бір объектілерді көру және басқалардың тағайындалуы болып табылады. • М.Б. Михалевская және Т.В. Корнилов сыртқы шындықтың нақты аспектілерін байқау тақырыбы ретінде келесі термин белгілейді:  «Байқау бірліктері» - объектінің қарапайым және күрделі іс-әрекеттері (яғни бақылау процесінде байқалатын нәрсе) • Бақылау объектісі жеке тұлға, адамдар тобы немесе қоғамдық орта болуы мүмкін. Байқау объектісі бірегейлігі, психикалық құбылыстардың өте қысқалығы немесе өте ұзақтығымен сипатталуы тиіс.

13 слайд

Байқаудың мақсаттары, нысанасы және объектісі • Байқаудың мақсаты байқау үдерісін бақылау, селективтілікті қамтамасыз ету, белгілі бір объектілерді көру және басқалардың тағайындалуы болып табылады. • М.Б. Михалевская және Т.В. Корнилов сыртқы шындықтың нақты аспектілерін байқау тақырыбы ретінде келесі термин белгілейді:  «Байқау бірліктері» - объектінің қарапайым және күрделі іс-әрекеттері (яғни бақылау процесінде байқалатын нәрсе) • Бақылау объектісі жеке тұлға, адамдар тобы немесе қоғамдық орта болуы мүмкін. Байқау объектісі бірегейлігі, психикалық құбылыстардың өте қысқалығы немесе өте ұзақтығымен сипатталуы тиіс.

Бақылау әдісін тіркеу тәсілдері: 1. Бақылау картасы. 2. Бақылау хаттамасы ( протокол). 3. Бақылау күнделігі.

#14 слайд
Бақылау әдісін тіркеу тәсілдері: 1. Бақылау картасы. 2. Бақылау хаттамасы ( протокол). 3. Бақылау күнделігі.

14 слайд

Бақылау әдісін тіркеу тәсілдері: 1. Бақылау картасы. 2. Бақылау хаттамасы ( протокол). 3. Бақылау күнделігі.

Бақылау картасы Бақылаудың алғашқы белгілерін қатаң рәсімделген түрле және кодталған түрде тіркеуге арналған.

#15 слайд
Бақылау картасы Бақылаудың алғашқы белгілерін қатаң рәсімделген түрле және кодталған түрде тіркеуге арналған.

15 слайд

Бақылау картасы Бақылаудың алғашқы белгілерін қатаң рәсімделген түрле және кодталған түрде тіркеуге арналған.

Бақылау хаттамасы ( протокол). Ба қылау нәтижелерін жазуды, бірнеше байқау объектілері үшін рәсімделген және формальды емес

#16 слайд
Бақылау хаттамасы ( протокол). Ба қылау нәтижелерін жазуды, бірнеше байқау объектілері үшін рәсімделген және формальды емес рәсімдерді біріктіру.

16 слайд

Бақылау хаттамасы ( протокол). Ба қылау нәтижелерін жазуды, бірнеше байқау объектілері үшін рәсімделген және формальды емес рәсімдерді біріктіру.

Бақылау күнделігі. Бақылаулардың нәтижелерін белгілеудің әдісі, онда байқалған әрекеттер ғана емес, сонымен қатар байқаушын

#17 слайд
Бақылау күнделігі. Бақылаулардың нәтижелерін белгілеудің әдісі, онда байқалған әрекеттер ғана емес, сонымен қатар байқаушының әрекеттері сипатталады.

17 слайд

Бақылау күнделігі. Бақылаулардың нәтижелерін белгілеудің әдісі, онда байқалған әрекеттер ғана емес, сонымен қатар байқаушының әрекеттері сипатталады.

Бақылау әдісінің кемшіліктері немесе қателіктері Объективті – бұл бақылаушыға тәуелсіз қатысты емес кемшіліктер. Субъективт

#18 слайд
Бақылау әдісінің кемшіліктері немесе қателіктері Объективті – бұл бақылаушыға тәуелсіз қатысты емес кемшіліктер. Субъективті – бұл тікелей бақылаушы тарапынан болатын, яғни оның кәсіби, тұлғалық ерекшеліктерімен байланысты кемшіліктер.

18 слайд

Бақылау әдісінің кемшіліктері немесе қателіктері Объективті – бұл бақылаушыға тәуелсіз қатысты емес кемшіліктер. Субъективті – бұл тікелей бақылаушы тарапынан болатын, яғни оның кәсіби, тұлғалық ерекшеліктерімен байланысты кемшіліктер.

Объективті кемшіліктер • Шектеушілік әрбір бақыланушы тән жағдайда бұл жиі орын алатын құбылыс. Сондықтан да, қандай болмасын ж

#19 слайд
Объективті кемшіліктер • Шектеушілік әрбір бақыланушы тән жағдайда бұл жиі орын алатын құбылыс. Сондықтан да, қандай болмасын жан-жақты, терең жасалған талдау негізінде алынған қорытындыны талаптарға сәйкес және өте ұқыптылықпен орындау; • Бақылауды қайталап өткізу мүмкіндіктерінің көбінесе күрделі болуы. Әлеуметтік жағдайларды қайтадан “ сол күйінде ” ұйымдастыру мүмкіндігінің болмауы; • Әдісті ұйымдастырудың күрделілігінің жоғары болуы. Өйткені бақылау әдісіндегі алғашқы ақпараттарды жинақтауда жоғары кәсіби біліктілігі бар адамдардың көп болуын талап етеді.

19 слайд

Объективті кемшіліктер • Шектеушілік әрбір бақыланушы тән жағдайда бұл жиі орын алатын құбылыс. Сондықтан да, қандай болмасын жан-жақты, терең жасалған талдау негізінде алынған қорытындыны талаптарға сәйкес және өте ұқыптылықпен орындау; • Бақылауды қайталап өткізу мүмкіндіктерінің көбінесе күрделі болуы. Әлеуметтік жағдайларды қайтадан “ сол күйінде ” ұйымдастыру мүмкіндігінің болмауы; • Әдісті ұйымдастырудың күрделілігінің жоғары болуы. Өйткені бақылау әдісіндегі алғашқы ақпараттарды жинақтауда жоғары кәсіби біліктілігі бар адамдардың көп болуын талап етеді.

Субъективті кемшіліктер • Бақылаушы мен бақыланушылардың әлеуметтік жағдайларының әртүрлігі; • Олардың қызығушылықтарының, құнд

#20 слайд
Субъективті кемшіліктер • Бақылаушы мен бақыланушылардың әлеуметтік жағдайларының әртүрлігі; • Олардың қызығушылықтарының, құндылықтарының, мінез-құлық стереотиптерінің және т.б сәйкестігі; • Бақылаудың нәтижесінде алынатын ақпарат сапасы мен бақылаудың мақсатына бақыланушы мен бақылаушының ықпалы; • Бақылау әдісінің нәтижесі бақылаушы адамының көңіл-күйіне , оның ойының тұрақтылығы, бақыланатын жағдайларды тұтастай қабылдай алу білігі мен қажетті құбылыстарды зер сала қарап, оларды тіркеп отыру қабілеттеріне байланысты.

20 слайд

Субъективті кемшіліктер • Бақылаушы мен бақыланушылардың әлеуметтік жағдайларының әртүрлігі; • Олардың қызығушылықтарының, құндылықтарының, мінез-құлық стереотиптерінің және т.б сәйкестігі; • Бақылаудың нәтижесінде алынатын ақпарат сапасы мен бақылаудың мақсатына бақыланушы мен бақылаушының ықпалы; • Бақылау әдісінің нәтижесі бақылаушы адамының көңіл-күйіне , оның ойының тұрақтылығы, бақыланатын жағдайларды тұтастай қабылдай алу білігі мен қажетті құбылыстарды зер сала қарап, оларды тіркеп отыру қабілеттеріне байланысты.

А.А.Ершов бақылаудың келесі қателіктерін көрсеткен: 1. Гало-эффект. Бақылаушының жалпылай алған әсері құлқының дөрекі қабылдауы

#21 слайд
А.А.Ершов бақылаудың келесі қателіктерін көрсеткен: 1. Гало-эффект. Бақылаушының жалпылай алған әсері құлқының дөрекі қабылдауына, болар болмас айырмашылықты елен етпеуге әкеліп соғады. 2. Эффект снисхождения (мүсіркеу). Болып жатқан жағдайға ылғи жағымды баға беру тенденциясы. 3. Орталық тенденция қателігі. Зерттеуші бақыланған қылыққыға орталанған баға беруге ұмтылады. 4. Корреляция қателігі. Құлқының бір белгісін бағалауы бақыланған басқа белгі негізінде беріледі (интеллект сөйлеу жылдамдығы бойынша бағаланады). 5. Контраст қателігі. Бақылаушы бақыланушының бітістерін өз бітістеріне қарама- қарсы көрсетуге бейім. 6. Алғашқы әсер қателігі. Дара адам туралы алынған алғашқы әсер оның құлқысының әрі қарай қабылдауын және бағалауын анықтайды.

21 слайд

А.А.Ершов бақылаудың келесі қателіктерін көрсеткен: 1. Гало-эффект. Бақылаушының жалпылай алған әсері құлқының дөрекі қабылдауына, болар болмас айырмашылықты елен етпеуге әкеліп соғады. 2. Эффект снисхождения (мүсіркеу). Болып жатқан жағдайға ылғи жағымды баға беру тенденциясы. 3. Орталық тенденция қателігі. Зерттеуші бақыланған қылыққыға орталанған баға беруге ұмтылады. 4. Корреляция қателігі. Құлқының бір белгісін бағалауы бақыланған басқа белгі негізінде беріледі (интеллект сөйлеу жылдамдығы бойынша бағаланады). 5. Контраст қателігі. Бақылаушы бақыланушының бітістерін өз бітістеріне қарама- қарсы көрсетуге бейім. 6. Алғашқы әсер қателігі. Дара адам туралы алынған алғашқы әсер оның құлқысының әрі қарай қабылдауын және бағалауын анықтайды.

Қорытынды Осыған қарамастан бақылау керекті әдіс, яғни мұнда табиғилық сақталып тұтастай керек құлқы туралы бейне алуға мүмкін

#22 слайд
Қорытынды Осыған қарамастан бақылау керекті әдіс, яғни мұнда табиғилық сақталып тұтастай керек құлқы туралы бейне алуға мүмкіндік береді. Бақылау дербес процедура сапасында болып келеді де әдіс ретінде эксперимент процесіне кіреді. Бұл әдіс зерттеушіге қосымша ақпарат береді. Бақылаудың ерекшеліктері: • Бақылау белгілі бір мақсатты ұстауы тиіс; • Бақылау алдын ала жасалынған жоспар бойынша өтуі қажет; • Зерттелетін белгілердің саны аз және олар нақты анықталған болуы керек; • Құбылысты бақылау нақты табиғи жағдайда жүргізілуі тиіс; • Қайта бақылауды тең уақыт жиілігінен кейін өткізу керек; • Түрлі бақылау жолдары арқылы алынған мәліметтер салыстырмалы болуы қажет.

22 слайд

Қорытынды Осыған қарамастан бақылау керекті әдіс, яғни мұнда табиғилық сақталып тұтастай керек құлқы туралы бейне алуға мүмкіндік береді. Бақылау дербес процедура сапасында болып келеді де әдіс ретінде эксперимент процесіне кіреді. Бұл әдіс зерттеушіге қосымша ақпарат береді. Бақылаудың ерекшеліктері: • Бақылау белгілі бір мақсатты ұстауы тиіс; • Бақылау алдын ала жасалынған жоспар бойынша өтуі қажет; • Зерттелетін белгілердің саны аз және олар нақты анықталған болуы керек; • Құбылысты бақылау нақты табиғи жағдайда жүргізілуі тиіс; • Қайта бақылауды тең уақыт жиілігінен кейін өткізу керек; • Түрлі бақылау жолдары арқылы алынған мәліметтер салыстырмалы болуы қажет.

#23 слайд

23 слайд

Файл форматы:
pptx
18.11.2021
2300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі