Материалдар / «Бақытты жанұя» ашық тәрбие сағаты 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бақытты жанұя» ашық тәрбие сағаты 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасындағы қарым - қатынас мәдениеті туралы түсінік беру, бақытты жанұяның моделін дайындау; Отбасы - Отанның бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушылардың бақытты жанұяға деген қызығушылығын арттыру; Жанұядағы сыйластыққа, адамгершілікке, инабаттылыққа, ынтымақ пен бірлікке, татулық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Үлкенді үлгі, кішіні мақтан етуге, отбасының бірлігін сақтап, жанұяның мақтаны болуға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2018
720
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сарысу ауданы.Маятас ауылы Д.Сенбин атындағы орта мектебі 7-сынып жетекшісі Жүнісбеков Көшербай Аманжолович

1 слайд
Сарысу ауданы.Маятас ауылы Д.Сенбин атындағы орта мектебі 7-сынып жетекшісі Жүнісбеков Көшербай Аманжолович

1 слайд

Сарысу ауданы.Маятас ауылы Д.Сенбин атындағы орта мектебі 7-сынып жетекшісі Жүнісбеков Көшербай Аманжолович

Ашық тәрбие сағаты •Тақырыбы: «Бақытты жанұя»

2 слайд
Ашық тәрбие сағаты •Тақырыбы: «Бақытты жанұя»

2 слайд

Ашық тәрбие сағаты •Тақырыбы: «Бақытты жанұя»

Мақсаты: •1) Отбасындағы қарым - қатынас мәдениеті туралы түсінік беру, бақытты жанұяның моделін дайындау; 2) Отбасы - Отанның

3 слайд
Мақсаты: •1) Отбасындағы қарым - қатынас мәдениеті туралы түсінік беру, бақытты жанұяның моделін дайындау; 2) Отбасы - Отанның бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушылардың бақытты жанұяға деген қызығушылығын арттыру; 3) Жанұядағы сыйластыққа, адамгершілікке, инабаттылыққа, ынтымақ пен бірлікке, татулық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Үлкенді үлгі, кішіні мақтан етуге, отбасының бірлігін сақтап, жанұяның мақтаны болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: •1) Отбасындағы қарым - қатынас мәдениеті туралы түсінік беру, бақытты жанұяның моделін дайындау; 2) Отбасы - Отанның бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушылардың бақытты жанұяға деген қызығушылығын арттыру; 3) Жанұядағы сыйластыққа, адамгершілікке, инабаттылыққа, ынтымақ пен бірлікке, татулық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Үлкенді үлгі, кішіні мақтан етуге, отбасының бірлігін сақтап, жанұяның мақтаны болуға тәрбиелеу.

Тәрбие сағатының әдістері: •Топтастыру •Эйлор дөңгелегі •Екі жақты күнделік • РАФТ стратегиясы

4 слайд
Тәрбие сағатының әдістері: •Топтастыру •Эйлор дөңгелегі •Екі жақты күнделік • РАФТ стратегиясы

4 слайд

Тәрбие сағатының әдістері: •Топтастыру •Эйлор дөңгелегі •Екі жақты күнделік • РАФТ стратегиясы

Тәрбие сағатының көрнекілігі: •сөздер мен сұрақтар жазылған бетшелер, жүрекшелер,

5 слайд
Тәрбие сағатының көрнекілігі: •сөздер мен сұрақтар жазылған бетшелер, жүрекшелер,

5 слайд

Тәрбие сағатының көрнекілігі: •сөздер мен сұрақтар жазылған бетшелер, жүрекшелер,

Нақыл сөздер: •Адамзат бесігін тербеткен ұя Үлгі – өнеге бастауы Жағымды қасиеттерге баулиды

6 слайд
Нақыл сөздер: •Адамзат бесігін тербеткен ұя Үлгі – өнеге бастауы Жағымды қасиеттерге баулиды

6 слайд

Нақыл сөздер: •Адамзат бесігін тербеткен ұя Үлгі – өнеге бастауы Жағымды қасиеттерге баулиды

•Отбасы - адамзат бесігін тербеткен ұя болса • «Баланың бас ұстазы - ата - анасы». •Отбасы - таным бесігі, отбасы - үлгі - ө

7 слайд
•Отбасы - адамзат бесігін тербеткен ұя болса • «Баланың бас ұстазы - ата - анасы». •Отбасы - таным бесігі, отбасы - үлгі - өнеге бастауы

7 слайд

•Отбасы - адамзат бесігін тербеткен ұя болса • «Баланың бас ұстазы - ата - анасы». •Отбасы - таным бесігі, отбасы - үлгі - өнеге бастауы

•«Қарағайға қарап тал өседі, жанұяға қарап бала өседі», • «Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі».

8 слайд
•«Қарағайға қарап тал өседі, жанұяға қарап бала өседі», • «Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі».

8 слайд

•«Қарағайға қарап тал өседі, жанұяға қарап бала өседі», • «Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі».

•Бала отбасында «Әкеден – ақыл, анадан - мейір алады». «Әке - асқар тау болса, ана - бауырындағы бұлақ, ал бала - жағасындағ

9 слайд
•Бала отбасында «Әкеден – ақыл, анадан - мейір алады». «Әке - асқар тау болса, ана - бауырындағы бұлақ, ал бала - жағасындағы құрақ».

9 слайд

•Бала отбасында «Әкеден – ақыл, анадан - мейір алады». «Әке - асқар тау болса, ана - бауырындағы бұлақ, ал бала - жағасындағы құрақ».

•Ал бала да өзін ойландыратын мәселені ата - анамен ақылдасып шешу керек, артық қылықтың ата - анаға әсер ететінін, ата - анан

10 слайд
•Ал бала да өзін ойландыратын мәселені ата - анамен ақылдасып шешу керек, артық қылықтың ата - анаға әсер ететінін, ата - ананың баласына жамандық тілемейтінін ұмытпау керек. І. Ендеше, осы аталған қасиеттер біздің осы жерде отырған отбасы мүшелерінен табылар ма екен? Сонымен «Бақытты жанұяға» жетудің алғашқы сатысында ата - аналар ситуациялық сұрақтарға жауап береді. Ал бұл кезде балалар да жазбаша сұрақтарға жауап береді:

10 слайд

•Ал бала да өзін ойландыратын мәселені ата - анамен ақылдасып шешу керек, артық қылықтың ата - анаға әсер ететінін, ата - ананың баласына жамандық тілемейтінін ұмытпау керек. І. Ендеше, осы аталған қасиеттер біздің осы жерде отырған отбасы мүшелерінен табылар ма екен? Сонымен «Бақытты жанұяға» жетудің алғашқы сатысында ата - аналар ситуациялық сұрақтарға жауап береді. Ал бұл кезде балалар да жазбаша сұрақтарға жауап береді:

ІІ. Екінші қадам: • Ұлттық ойын ойнату: •Тауық күрес

11 слайд
ІІ. Екінші қадам: • Ұлттық ойын ойнату: •Тауық күрес

11 слайд

ІІ. Екінші қадам: • Ұлттық ойын ойнату: •Тауық күрес

ІІІ. Үшінші қадам: •Ата - аналарға «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша тапсырма беру. •Эйлор дөңгелегін әке, ана, балаға қатысты

12 слайд
ІІІ. Үшінші қадам: •Ата - аналарға «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша тапсырма беру. •Эйлор дөңгелегін әке, ана, балаға қатысты мақал - мәтелдермен толықтыру.

12 слайд

ІІІ. Үшінші қадам: •Ата - аналарға «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша тапсырма беру. •Эйлор дөңгелегін әке, ана, балаға қатысты мақал - мәтелдермен толықтыру.

•ІҮ. Сонымен құрметті қонақтар! Тәрбиелік шарамыздың басында айтып өткеніміздей «Бақытты жанұяның» моделін жасайтын сәт те кел

13 слайд
•ІҮ. Сонымен құрметті қонақтар! Тәрбиелік шарамыздың басында айтып өткеніміздей «Бақытты жанұяның» моделін жасайтын сәт те келіп жеткен секілді. Біз бұл істі бүгін бізге қонаққа келіп отырған ата - аналар мен балаларға тапсырайық. Сонымен, бақытты отбасы болудың негізгі шарттарына нені жатқызар едіңіздер?

13 слайд

•ІҮ. Сонымен құрметті қонақтар! Тәрбиелік шарамыздың басында айтып өткеніміздей «Бақытты жанұяның» моделін жасайтын сәт те келіп жеткен секілді. Біз бұл істі бүгін бізге қонаққа келіп отырған ата - аналар мен балаларға тапсырайық. Сонымен, бақытты отбасы болудың негізгі шарттарына нені жатқызар едіңіздер?

•Бақытты жанұяның моделі •Ү. Жүректен жүрекке. Жүрекшеге тілек жазып, ата - аналар балаларына, балалар ата - аналарына, ұстазд

14 слайд
•Бақытты жанұяның моделі •Ү. Жүректен жүрекке. Жүрекшеге тілек жазып, ата - аналар балаларына, балалар ата - аналарына, ұстаздарына береді.

14 слайд

•Бақытты жанұяның моделі •Ү. Жүректен жүрекке. Жүрекшеге тілек жазып, ата - аналар балаларына, балалар ата - аналарына, ұстаздарына береді.

Қорытынды: •Сонымен мен бүгінгі тәрбиелік шарамызды А. С. Макаренконың «Балаға берілген дұрыс тәрбие - бұл бақытты қарттық, ал

15 слайд
Қорытынды: •Сонымен мен бүгінгі тәрбиелік шарамызды А. С. Макаренконың «Балаға берілген дұрыс тәрбие - бұл бақытты қарттық, ал нашар тәрбие - біздің болашақтағы сорымыз, біздің көз жасымыз» деген ұлағатты сөзімен аяқтағым келеді.

15 слайд

Қорытынды: •Сонымен мен бүгінгі тәрбиелік шарамызды А. С. Макаренконың «Балаға берілген дұрыс тәрбие - бұл бақытты қарттық, ал нашар тәрбие - біздің болашақтағы сорымыз, біздің көз жасымыз» деген ұлағатты сөзімен аяқтағым келеді.