Материалдар / Баскетбол ойын элементтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баскетбол ойын элементтері

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.3.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау 8.2.5.1 - дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық элементтерін көрсете білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2019
715
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атбасар ауданы « Мектеп жанындағы интернатымен №8 ОМ » КММ Сабақтың тақырыбы: Баскетбол ойын элементтері Өткізген: Дене шы

1 слайд
Атбасар ауданы « Мектеп жанындағы интернатымен №8 ОМ » КММ Сабақтың тақырыбы: Баскетбол ойын элементтері Өткізген: Дене шынықтыру мұғалімі Әуезов Қ.С.

1 слайд

Атбасар ауданы « Мектеп жанындағы интернатымен №8 ОМ » КММ Сабақтың тақырыбы: Баскетбол ойын элементтері Өткізген: Дене шынықтыру мұғалімі Әуезов Қ.С.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8.2.3.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығ

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8.2.3.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау 8.2.5.1 - дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық элементтерін көрсете білу

2 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8.2.3.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау 8.2.5.1 - дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық элементтерін көрсете білу

Бағалау критерийлері : -оқушылар бейнебаян желісі бойынша сұрақтарға жауап бере алады; -оқушылар баскетболға арналған ойын ж

3 слайд
Бағалау критерийлері : -оқушылар бейнебаян желісі бойынша сұрақтарға жауап бере алады; -оқушылар баскетболға арналған ойын жаттығуларын орындай алады; -оқушылар жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай біледі; -оқушылар екі жақты ойындарды көрсете алады; -«Кластер» әдісін орынды қолдана біледі;

3 слайд

Бағалау критерийлері : -оқушылар бейнебаян желісі бойынша сұрақтарға жауап бере алады; -оқушылар баскетболға арналған ойын жаттығуларын орындай алады; -оқушылар жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай біледі; -оқушылар екі жақты ойындарды көрсете алады; -«Кластер» әдісін орынды қолдана біледі;

Сабақтың басы:  І.Ой шақыру кезеңі  Бейнебаян « Баскетбол ойын ережесі»

4 слайд
Сабақтың басы:  І.Ой шақыру кезеңі  Бейнебаян « Баскетбол ойын ережесі»

4 слайд

Сабақтың басы:  І.Ой шақыру кезеңі  Бейнебаян « Баскетбол ойын ережесі»

 «Миға шабуыл» әдісі  1.Баскетбол сөзі қай тілден аударылған?  2.Ойын неше таймнан және неше минуттан тұрады?  3.Баск

5 слайд
 «Миға шабуыл» әдісі  1.Баскетбол сөзі қай тілден аударылған?  2.Ойын неше таймнан және неше минуттан тұрады?  3.Баскетболда фолдың неше түрі бар? Себеттің биіктігі қанша?  4.Баскетболда ең көп жіберілетін қателіктер?  5.Екі техникалық фол алса ойыншыны не істейді?  6.Баскетболды ойлап тапқан адам кім?

5 слайд

 «Миға шабуыл» әдісі  1.Баскетбол сөзі қай тілден аударылған?  2.Ойын неше таймнан және неше минуттан тұрады?  3.Баскетболда фолдың неше түрі бар? Себеттің биіктігі қанша?  4.Баскетболда ең көп жіберілетін қателіктер?  5.Екі техникалық фол алса ойыншыны не істейді?  6.Баскетболды ойлап тапқан адам кім?

Сабақтың ортасы: ІІ. “Мағынаны тану” кезеңі 1. (Ж, Ж Ж) Жеке орындалатын жаттығулар: -Ойыншы тұрысы -Допты бір орында еденге

6 слайд
Сабақтың ортасы: ІІ. “Мағынаны тану” кезеңі 1. (Ж, Ж Ж) Жеке орындалатын жаттығулар: -Ойыншы тұрысы -Допты бір орында еденге соғу -Оңға,солға және алдыға бір адым жасау арқылы доппен қимыл жасау -Допты бастан айналдыру -Допты аяқ арасынан өткізу -Бірқолмен допты жоғары лақтырып қағып алу Допты еденге соғып алып жүру -Ортадан шығыршыққа доп лақтыру -Екі адым жасап шығыршыққа доп лақтыру -Допты кедергілер арасынан алып жүру •

6 слайд

Сабақтың ортасы: ІІ. “Мағынаны тану” кезеңі 1. (Ж, Ж Ж) Жеке орындалатын жаттығулар: -Ойыншы тұрысы -Допты бір орында еденге соғу -Оңға,солға және алдыға бір адым жасау арқылы доппен қимыл жасау -Допты бастан айналдыру -Допты аяқ арасынан өткізу -Бірқолмен допты жоғары лақтырып қағып алу Допты еденге соғып алып жүру -Ортадан шығыршыққа доп лақтыру -Екі адым жасап шығыршыққа доп лақтыру -Допты кедергілер арасынан алып жүру •

 2. (Ж, ЖЖ, Ф) Жұптық жұмыстар:  -Еденге допты(3-4м)соғып бір-біріне беру  -Бір-біріне қарама-қарсы тұрып бір қолмен допты

7 слайд
 2. (Ж, ЖЖ, Ф) Жұптық жұмыстар:  -Еденге допты(3-4м)соғып бір-біріне беру  -Бір-біріне қарама-қарсы тұрып бір қолмен допты лақтыру  -Қарама-қарсы тұрып допты кеудеден беру  -Допты бір –біріне (3-4м)қырынмен секіріп беріп,шығыршыққа лақтыру

7 слайд

 2. (Ж, ЖЖ, Ф) Жұптық жұмыстар:  -Еденге допты(3-4м)соғып бір-біріне беру  -Бір-біріне қарама-қарсы тұрып бір қолмен допты лақтыру  -Қарама-қарсы тұрып допты кеудеден беру  -Допты бір –біріне (3-4м)қырынмен секіріп беріп,шығыршыққа лақтыру

 3. (Ж, Тәж, Ф) . Топтық жұмыстар:  1-тапсырма  Шеңбер бойымен допты еденге соғып,оңға және солға айналу  II- тапсырмалар

8 слайд
 3. (Ж, Тәж, Ф) . Топтық жұмыстар:  1-тапсырма  Шеңбер бойымен допты еденге соғып,оңға және солға айналу  II- тапсырмалары  Зона сыртынан шығыршыққа (әр жерден) доп лақтыру  III-тапсырмалары  Қарама-қарсы тұрып допты қабырғаға лақтырып(белден,бастан) қағып алу

8 слайд

 3. (Ж, Тәж, Ф) . Топтық жұмыстар:  1-тапсырма  Шеңбер бойымен допты еденге соғып,оңға және солға айналу  II- тапсырмалары  Зона сыртынан шығыршыққа (әр жерден) доп лақтыру  III-тапсырмалары  Қарама-қарсы тұрып допты қабырғаға лақтырып(белден,бастан) қағып алу

Сабақтың соңы: “Ой қорыту”кезеңі “ Кластер”әдісі Баскетбо л ойын әдістері Баскетбол сабағында ғы қауіпсіздік ережелері

9 слайд
Сабақтың соңы: “Ой қорыту”кезеңі “ Кластер”әдісі Баскетбо л ойын әдістері Баскетбол сабағында ғы қауіпсіздік ережелері

9 слайд

Сабақтың соңы: “Ой қорыту”кезеңі “ Кластер”әдісі Баскетбо л ойын әдістері Баскетбол сабағында ғы қауіпсіздік ережелері

Сабақтың аяғы: • рефлексия арқылы арқылы жұмыстану; • оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» тәсілі арқылы

10 слайд
Сабақтың аяғы: • рефлексия арқылы арқылы жұмыстану; • оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалайды. Бағалау:

10 слайд

Сабақтың аяғы: • рефлексия арқылы арқылы жұмыстану; • оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалайды. Бағалау:

Назарларыңызға рахмет!

11 слайд
Назарларыңызға рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!