Бастауыш мектептегі сабақ:басымыдықтар мен эетілдіру стартегиялары
Бастауыш мектептегі сабақ:басымыдықтар мен эетілдіру стартегиялары

#1 слайд
Тақырыбы:
“Бастауыш мектептегі
сабақ:
Басымдықтар
және жетілдіру
стратегиялары
1 слайд
Тақырыбы: “Бастауыш мектептегі сабақ: Басымдықтар және жетілдіру стратегиялары
#2 слайд
БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДІ
ДАМЫТУДАҒЫ ҮРДІСТЕР
Оқуға кіріспе
Бастауыш білім берудің
басымдықтары: инклюзия,
сауаттылық және жаһандық
құзіреттілік
Практикум: бастауыш білім
беру құндылықтары
2 слайд
БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДАҒЫ ҮРДІСТЕР Оқуға кіріспе Бастауыш білім берудің басымдықтары: инклюзия, сауаттылық және жаһандық құзіреттілік Практикум: бастауыш білім беру құндылықтары
#3 слайд
МАҚСАТЫ:
Бағдарламаның түйінді
идеяларының өзектілігін анықтау
Бастауыш білім берудің
басымдықтарын қарастыру
Жаһандық
құзіреттілік,сауаттылық,инклюзив
ті білім беру маңызын бағалау
3 слайд
МАҚСАТЫ: Бағдарламаның түйінді идеяларының өзектілігін анықтау Бастауыш білім берудің басымдықтарын қарастыру Жаһандық құзіреттілік,сауаттылық,инклюзив ті білім беру маңызын бағалау
#4 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
Бағдарламының өзектілігін және түйінді
идеяларының оқу мен оқыту тәжірибесі үшін
маңыздылығын анықтайды
Бастауыш білім берудің маңыздылығын
анықтайды
Білім беру жүйесіне қойылатын қазіргі заманғы
талаптарға сәйкес жаһандық құзіреттерді
дамыту қажеттілігін түсінеді және инклюзивті
білім беру сапалы білімді қамтамасыз етудің
басты қағидаты екенін бағалайды
4 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Бағдарламының өзектілігін және түйінді идеяларының оқу мен оқыту тәжірибесі үшін маңыздылығын анықтайды Бастауыш білім берудің маңыздылығын анықтайды Білім беру жүйесіне қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаһандық құзіреттерді дамыту қажеттілігін түсінеді және инклюзивті білім беру сапалы білімді қамтамасыз етудің басты қағидаты екенін бағалайды
#5 слайд
Түркістан облысы, Жетісай ауданы №40 «Ынтымақ» жом кмм
Бастауыш сынып пән мұғалімі: Арапбаева Балзия Шадиярқызы
Пәні: Жаратылыстану
Сынып: 4
Бөлім: Жанды табиғат
Сабақ тақырыбы : Тұқым қалай түзіледі?
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары:
4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін
сипаттау;
4.2.1.4 тұқым таралу жолдарын сипаттау;
Сабақтың мақсаты:
(Бағалау критерий)
Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзулуін сипаттайды
Тұқымның таралу жолдарын сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері:
Білу, түсіну, қолдану
5 слайд
Түркістан облысы, Жетісай ауданы №40 «Ынтымақ» жом кмм Бастауыш сынып пән мұғалімі: Арапбаева Балзия Шадиярқызы Пәні: Жаратылыстану Сынып: 4 Бөлім: Жанды табиғат Сабақ тақырыбы : Тұқым қалай түзіледі? Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау; 4.2.1.4 тұқым таралу жолдарын сипаттау; Сабақтың мақсаты: (Бағалау критерий) Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзулуін сипаттайды Тұқымның таралу жолдарын сипаттайды Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу, түсіну, қолдану
#6 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер
«Ретін анықта» әдісі
Топтық жұмыс
оқушылар көрген
бейнеролик арқылы
берілген тапсырмадағы
тозаңданудың ретін
анықтап,толықтырып,тоз
аңдану нәтижесінде
тұқымның түзілуін
сипаттайды
«Бірін-бірі
оқыту» әдісі
Жұптық жұмыс
жұптасып,тозаңдан
удың жазбаша
есебін
құрастырады
«Постер қорғау»
әдісі
Топтық жұмыс
Әр топқа тапсырма
беріледі,постер
дайындап, 2
оқушыдан
қорғайтын болады.
Оқу мақсатына қол
жеткізуге мүмкіндік береді
Барлық білім алушылар оқу
процесіне тартуға ықпал етеді
мүшелерін бір-бірінің
көзқарасын тыңдай білуге және
ортақ бір шешімге келе білуге
ынталандырады
Тозаңдану нәтижесінде
тұқымның түзулуін сипаттайды
Тозаңданудың өсімдік үшін
маңызын түсінеді.
Тұқымның таралу
жолдарын сипаттайды
6 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер «Ретін анықта» әдісі Топтық жұмыс оқушылар көрген бейнеролик арқылы берілген тапсырмадағы тозаңданудың ретін анықтап,толықтырып,тоз аңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттайды «Бірін-бірі оқыту» әдісі Жұптық жұмыс жұптасып,тозаңдан удың жазбаша есебін құрастырады «Постер қорғау» әдісі Топтық жұмыс Әр топқа тапсырма беріледі,постер дайындап, 2 оқушыдан қорғайтын болады. Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді Барлық білім алушылар оқу процесіне тартуға ықпал етеді мүшелерін бір-бірінің көзқарасын тыңдай білуге және ортақ бір шешімге келе білуге ынталандырады Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзулуін сипаттайды Тозаңданудың өсімдік үшін маңызын түсінеді. Тұқымның таралу жолдарын сипаттайды
#7 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе
ЖАЛҒАН ба?
ЕББҚ: “(визуал ақпаратты көру арқылы
қабылдайды,зияткерлік қабілеті орта
оқушы)
«Сәйкестендіру» әдісі
Функционалдық сауаттылық:
Баланы оқыта отырып оның
еркіндігін,белсенділігін,шығарм
ашылық тұрғыда ойлауын
қалыптастырып,өз бетінше
шешім қабылдауына
дағдыландыру
Тапсырма Шындық Жалған
1.Өсімдік тіршілігінің
маңызды үдерістерінің бірі –
тозаңдану.
Гүлдің тозаңы тозаңқаптың
сыртында жетіледі.
Өсімдіктің тозаңдануына су
мен жел қатысады.
Тозаңның жатынға түсуі –
тозаңдану деп аталады
Тозаңданудың нәтижесінде
өсімдіктің гүлі дамиды.
Тозаңдану белгілі бір ретпен
жүреді
Кестедегі ақпараттармен танысып
шындық немесе жалған ақпарат
екенІн анықтап, тиісті бағанаға
қосу таңбасын қой.
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? ЕББҚ: “(визуал ақпаратты көру арқылы қабылдайды,зияткерлік қабілеті орта оқушы) «Сәйкестендіру» әдісі Функционалдық сауаттылық: Баланы оқыта отырып оның еркіндігін,белсенділігін,шығарм ашылық тұрғыда ойлауын қалыптастырып,өз бетінше шешім қабылдауына дағдыландыру Тапсырма Шындық Жалған 1.Өсімдік тіршілігінің маңызды үдерістерінің бірі – тозаңдану. Гүлдің тозаңы тозаңқаптың сыртында жетіледі. Өсімдіктің тозаңдануына су мен жел қатысады. Тозаңның жатынға түсуі – тозаңдану деп аталады Тозаңданудың нәтижесінде өсімдіктің гүлі дамиды. Тозаңдану белгілі бір ретпен жүреді Кестедегі ақпараттармен танысып шындық немесе жалған ақпарат екенІн анықтап, тиісті бағанаға қосу таңбасын қой.
шағым қалдыра аласыз













