Баяндама: " Қашықтықтан оқыту барысында оқу сауаттылығын арттыру""
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қашықтықтан
оқыту
компоненттері Оқытуды
басқару
Өз
бетімен
білім алу
Техникалық
әдістерДидактик
алық әдіс-
тәсілдер Мұғалім
Оқушыға
Бейнесабақтар,Білім беру
порталдары,Мессенжерлер,АКТ , Жеке
білім
алад
ыПозитивті
қолдау
көрсетеді
СинхрондыАсинхронд
ыОй қозғау
Синквейн,
БББ,тірек сөзЛогикалық
Шығарма
шылық Ұсыныс
айтады
1 слайд
Қашықтықтан оқыту компоненттері Оқытуды басқару Өз бетімен білім алу Техникалық әдістерДидактик алық әдіс- тәсілдер Мұғалім Оқушыға Бейнесабақтар,Білім беру порталдары,Мессенжерлер,АКТ , Жеке білім алад ыПозитивті қолдау көрсетеді СинхрондыАсинхронд ыОй қозғау Синквейн, БББ,тірек сөзЛогикалық Шығарма шылық Ұсыныс айтады
2 слайд
Қашықтықтан оқыту кезінде өз іс-тәжірибем
барысында қолданған әдіс пен тәсілдердің
кейбірімен таныстырып өтсем
Қашықтықтан оқыту кезінде
дидактикалық әдіс пен
тәсілдерді түрлендіріп отыру
оқушының пәнге деген
қызығушылығын арттырады
Сабақ барысында Ватсап, теллеграмм желілері
арқылы синхронды оқыту,оқушының
айтылым,жазылым,оқылым дағдыларын
қалыптастырса,ал Білімленд порталында чат және
бейнеконференция арқылы асинхронды әдісті
пайдалану оқушының өздігінен білім алуына әсер
етіп, өзін реттеп отыруына ықпал етеді .
2 слайд
Қашықтықтан оқыту кезінде өз іс-тәжірибем барысында қолданған әдіс пен тәсілдердің кейбірімен таныстырып өтсем Қашықтықтан оқыту кезінде дидактикалық әдіс пен тәсілдерді түрлендіріп отыру оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырады Сабақ барысында Ватсап, теллеграмм желілері арқылы синхронды оқыту,оқушының айтылым,жазылым,оқылым дағдыларын қалыптастырса,ал Білімленд порталында чат және бейнеконференция арқылы асинхронды әдісті пайдалану оқушының өздігінен білім алуына әсер етіп, өзін реттеп отыруына ықпал етеді .
3 слайд
Ө зінің
еңбегін
бағалауды
үйренеді.
Басқаға әділ
баға бере
аладыШешім таба
білу дағдысы
қалыптасады
Оқушы сұрақ
қоя
алады.Мәтінді
жалғастырады
Мәтіннің
негізгі ойын
анықтай
алады
Ж аңа сөздерді
қолдана біледі
Өзіне деген сенім қалыптасып,ба ланың бойындағы дарын байқалады
Түсіну
“Ой
қозғау”,”,”Эхо”
”,Веер”, “Т әдісі”
Бас бармақ”, бес
саусақ, “БББ”,
“Бағдаршам”
“Ойлан-ізден ,тап”, “миға
шабуыл”
Синквейн”,Тірек
сөз”,”КЛАСТЕР”
”, “Тірек сөз”, “Негізгі
сөз”
“Джиксо”,
Киностудия,
“Стоп кадр
Білу
Сұраққа
жауап
береді.Көптің
алдында
сөйлеп
үйренеді Қолдану
Талдау Жинақта
у
Бағалау
Бір-біріне сұрақтар қойып, өз ойларын жеткізе алу
үшін тапсырмалар орындайды,кері байланыс жасау
арқылы оқушы өздерін реттеп отыруға қол жеткізеді
3 слайд
Ө зінің еңбегін бағалауды үйренеді. Басқаға әділ баға бере аладыШешім таба білу дағдысы қалыптасады Оқушы сұрақ қоя алады.Мәтінді жалғастырады Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады Ж аңа сөздерді қолдана біледі Өзіне деген сенім қалыптасып,ба ланың бойындағы дарын байқалады Түсіну “Ой қозғау”,”,”Эхо” ”,Веер”, “Т әдісі” Бас бармақ”, бес саусақ, “БББ”, “Бағдаршам” “Ойлан-ізден ,тап”, “миға шабуыл” Синквейн”,Тірек сөз”,”КЛАСТЕР” ”, “Тірек сөз”, “Негізгі сөз” “Джиксо”, Киностудия, “Стоп кадр Білу Сұраққа жауап береді.Көптің алдында сөйлеп үйренеді Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау Бір-біріне сұрақтар қойып, өз ойларын жеткізе алу үшін тапсырмалар орындайды,кері байланыс жасау арқылы оқушы өздерін реттеп отыруға қол жеткізеді