Баяндама. Болашақ мұғалімнің тұлғалық қасиеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:
«БОЛАШАҚ
МҰҒАЛІМНІҢ
ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТІ»
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: «БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТІ»
2 слайд
ПЕДАГОГ БЕЙНЕСІНІҢ СТАНДАРТЫ
Мінсіз мұғалім қандай болуы керек немесе балалар оны
көргісі келетіні туралы қанша дауласса да, берік
қалыптасқан белгілі бір стандарт бар.
Мұғалім, егер ол өз жұмысын жақсы көрсе және өмірін
оған арнауға дайын болса, оған ұмтылуы керек. Ең
алдымен, мұғалім қандай да бір дәрежеде идеал болып
табылады, ол сізге қажет және ұмтылғыңыз келеді. Яғни,
ол балаларға айтып қана қоймай, күн сайын өзінің мінез-
құлқымен көрсететін жағымды қасиеттердің барлық
жиынтығына ие болуы керек.Бұл үлгі болуы керек
болғандықтан, мұғалімнің келбеті үлкен рөл атқарады.
2 слайд
ПЕДАГОГ БЕЙНЕСІНІҢ СТАНДАРТЫ Мінсіз мұғалім қандай болуы керек немесе балалар оны көргісі келетіні туралы қанша дауласса да, берік қалыптасқан белгілі бір стандарт бар. Мұғалім, егер ол өз жұмысын жақсы көрсе және өмірін оған арнауға дайын болса, оған ұмтылуы керек. Ең алдымен, мұғалім қандай да бір дәрежеде идеал болып табылады, ол сізге қажет және ұмтылғыңыз келеді. Яғни, ол балаларға айтып қана қоймай, күн сайын өзінің мінез- құлқымен көрсететін жағымды қасиеттердің барлық жиынтығына ие болуы керек.Бұл үлгі болуы керек болғандықтан, мұғалімнің келбеті үлкен рөл атқарады.
3 слайд
ПЕДАГОГ БЕЙНЕСІНІҢ СТАНДАРТЫ
Бұл, әрине, киімдегі ұқыптылық, қатаң стиль, барлық
нәрселердегі дәлдік, соның ішінде әрекеттер мен сөздер.
Мұғалім мамандығы тек өз пәнін мұқият білуді ғана емес,
сонымен қатар кең дүниетанымды, балаға кез-келген
сұраққа жауап бере алады, тіпті егер ол тікелей қызметпен
байланысты болмаса да.
Мұғалім-бұл жанжалды шеше алатын, дұрыс туындаған
дауды шеше алатын және оны ешкімді ренжітпеу,
ренжітпеу, жан дүниесінде ауыр із қалдырмау үшін шебер
жасай алатын адам.
3 слайд
ПЕДАГОГ БЕЙНЕСІНІҢ СТАНДАРТЫ Бұл, әрине, киімдегі ұқыптылық, қатаң стиль, барлық нәрселердегі дәлдік, соның ішінде әрекеттер мен сөздер. Мұғалім мамандығы тек өз пәнін мұқият білуді ғана емес, сонымен қатар кең дүниетанымды, балаға кез-келген сұраққа жауап бере алады, тіпті егер ол тікелей қызметпен байланысты болмаса да. Мұғалім-бұл жанжалды шеше алатын, дұрыс туындаған дауды шеше алатын және оны ешкімді ренжітпеу, ренжітпеу, жан дүниесінде ауыр із қалдырмау үшін шебер жасай алатын адам.
4 слайд
МҰҒАЛІМ
Бұл бірінші қадам. Бұл лауазымға магистр немесе маман дипломы
бар адамдар қабылданады. Сондықтан енді сіз аспирантурасыз
университетте мұғалім болуды білесіз. Бакалавр дипломы бар
адамдарға университеттің бос орнына бару қиын. Әдетте, мұндай
үміткерлер практикалық сабақтарда негізгі оқытушыны ауыстыру
ретінде ғана қабылданады. Алайда, біреу үшін бұл ойық бастама
болуы мүмкін. Бұл медициналық университетте мұғалім болуға
қызығушылық танытқандар үшін де өзекті. Болашақта магистр
дәрежесін алуға немесе тіпті мансапты жалғастыру және тартымды
перспективалар алу үшін аспирант болуға болады.
4 слайд
МҰҒАЛІМ Бұл бірінші қадам. Бұл лауазымға магистр немесе маман дипломы бар адамдар қабылданады. Сондықтан енді сіз аспирантурасыз университетте мұғалім болуды білесіз. Бакалавр дипломы бар адамдарға университеттің бос орнына бару қиын. Әдетте, мұндай үміткерлер практикалық сабақтарда негізгі оқытушыны ауыстыру ретінде ғана қабылданады. Алайда, біреу үшін бұл ойық бастама болуы мүмкін. Бұл медициналық университетте мұғалім болуға қызығушылық танытқандар үшін де өзекті. Болашақта магистр дәрежесін алуға немесе тіпті мансапты жалғастыру және тартымды перспективалар алу үшін аспирант болуға болады.
5 слайд
Кәсіби маңызды қасиеттерге қызметті жүзеге асыру үшін қажетті және
жеткілікті жеке психологиялық және жеке қасиеттер кіреді. ПЕДАГОГ ТҰЛҒАСЫ
Педагог тұлғасының кәсіби-маңызды қасиеттері (А. К. Маркова
бойынша)
"қабілет"ұғым
ына жақын; педагогикалы
қ қызметпен
байланысты.
5 слайд
Кәсіби маңызды қасиеттерге қызметті жүзеге асыру үшін қажетті және жеткілікті жеке психологиялық және жеке қасиеттер кіреді. ПЕДАГОГ ТҰЛҒАСЫ Педагог тұлғасының кәсіби-маңызды қасиеттері (А. К. Маркова бойынша) "қабілет"ұғым ына жақын; педагогикалы қ қызметпен байланысты.
6 слайд
эрудиция, мақсат қою,
практикалық және диагностикалық ойлау,
интуиция,
импровизация,
бақылаушылық,
оптимизм, тапқырлық,
болжау және рефлексия
6 слайд
эрудиция, мақсат қою, практикалық және диагностикалық ойлау, интуиция, импровизация, бақылаушылық, оптимизм, тапқырлық, болжау және рефлексия
7 слайд
КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУ ТҮРІ
(Л.М. Митина)
Мінез-құлықтың бейімделу моделі Кәсіби даму моделі
Кәсіби белсенділіктің төмендеуі Зияткерлік, эмоционалдық, мінез-
құлықтық иілгіштіктің дамуы
Өңделмеген шаблондарды пайдалану мен
күшті үнемдеу принципі Өзін өзі шығармашылық дамуы
Бағыттылықтың құзыреттілік,
эмоционалды күйдің, мінез-құлықтың
иілгіштігінің лезде төменддеуі.
7 слайд
КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУ ТҮРІ (Л.М. Митина) Мінез-құлықтың бейімделу моделі Кәсіби даму моделі Кәсіби белсенділіктің төмендеуі Зияткерлік, эмоционалдық, мінез- құлықтық иілгіштіктің дамуы Өңделмеген шаблондарды пайдалану мен күшті үнемдеу принципі Өзін өзі шығармашылық дамуы Бағыттылықтың құзыреттілік, эмоционалды күйдің, мінез-құлықтың иілгіштігінің лезде төменддеуі.
8 слайд
.
Икемділік-белсенділіктің
сыртқы (моторлық)
формаларында да, ішкі
(психикалық) түрінде де
көрінетін әртүрлілік пен
жеткіліктілік. Интеллектуалды икемділік-
құбылыстардың бір класынан
екіншісіне тез және оңай өту
мүмкіндігі, өзін-өзі
қалыптастырған гипотезадан
бас тарту және мәселені
сындарлы шешудің жолын табу
мүмкіндігі.КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУ ҰҒЫМЫ
8 слайд
. Икемділік-белсенділіктің сыртқы (моторлық) формаларында да, ішкі (психикалық) түрінде де көрінетін әртүрлілік пен жеткіліктілік. Интеллектуалды икемділік- құбылыстардың бір класынан екіншісіне тез және оңай өту мүмкіндігі, өзін-өзі қалыптастырған гипотезадан бас тарту және мәселені сындарлы шешудің жолын табу мүмкіндігі.КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУ ҰҒЫМЫ
9 слайд
.
Эмоционалды икемділік-
эмоционалды
экспрессивтілік пен
эмоционалды
тұрақтылықтың оңтайлы
үйлесімі. Мінез-құлық икемділігі-бұл
жеке тиімді мінез-құлық
үлгілері мен рөлдік өзара
әрекеттесудің әртүрлі
(түпнұсқа) әдістерінің
оңтайлы үйлесімі.КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУ ҰҒЫМЫ
9 слайд
. Эмоционалды икемділік- эмоционалды экспрессивтілік пен эмоционалды тұрақтылықтың оңтайлы үйлесімі. Мінез-құлық икемділігі-бұл жеке тиімді мінез-құлық үлгілері мен рөлдік өзара әрекеттесудің әртүрлі (түпнұсқа) әдістерінің оңтайлы үйлесімі.КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУ ҰҒЫМЫ
10 слайд
ПЕДАГОГ ТҰЛҒАСЫНЫҢ КӘСІБИ
МАҢЫЗДЫ ҚАСИЕТТЕРІН ЖІКТЕУ
(В. П. Симонов бойынша)
Тұлғаның жеке тұлға
ретіндегі психологиялық
ерекшеліктері •
Оқытушының кәсіби
тұлғалық ерекшеліктері •
Тұлға аралық қатынастар
құрылымындағы Педагог •
10 слайд
ПЕДАГОГ ТҰЛҒАСЫНЫҢ КӘСІБИ МАҢЫЗДЫ ҚАСИЕТТЕРІН ЖІКТЕУ (В. П. Симонов бойынша) Тұлғаның жеке тұлға ретіндегі психологиялық ерекшеліктері • Оқытушының кәсіби тұлғалық ерекшеліктері • Тұлға аралық қатынастар құрылымындағы Педагог •
11 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
а) жүйке
жүйесінің
күшті,
теңдестірілг
ен түрі; б)
көшбасшыл
ыққа
бейімділік в) өзіне
деген
сенімділік г) талап д)
мейірімділік
пен
жауаптылық е)
гипертимия
11 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ а) жүйке жүйесінің күшті, теңдестірілг ен түрі; б) көшбасшыл ыққа бейімділік в) өзіне деген сенімділік г) талап д) мейірімділік пен жауаптылық е) гипертимия
12 слайд
ОҚЫТУШЫНЫҢ КӘСІБИ ТҰЛҒАЛЫҚ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Кең эрудиция және материалды еркін ұсыну;
оқушылардың психологиялық мүмкіндіктерін ескере
білу;
сөйлеу қарқыны-минутына 120-130 сөз, айқын
дикция,
жалпы және арнайы сауаттылық;
талғампаз көрініс, мәнерлі мимика мен қимылдар;
12 слайд
ОҚЫТУШЫНЫҢ КӘСІБИ ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Кең эрудиция және материалды еркін ұсыну; оқушылардың психологиялық мүмкіндіктерін ескере білу; сөйлеу қарқыны-минутына 120-130 сөз, айқын дикция, жалпы және арнайы сауаттылық; талғампаз көрініс, мәнерлі мимика мен қимылдар;
13 слайд
ОҚЫТУШЫНЫҢ КӘСІБИ ТҰЛҒАЛЫҚ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушыларды атымен атау, шақыру
жағдайға жедел реакция, тапқырлық;
нақты мақсаттарды нақты тұжырымдай білу;
барлық оқушыларды бірден ұйымдастыра білу;
оқу материалын түсіну дәрежесін тексереді.
13 слайд
ОҚЫТУШЫНЫҢ КӘСІБИ ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Оқушыларды атымен атау, шақыру жағдайға жедел реакция, тапқырлық; нақты мақсаттарды нақты тұжырымдай білу; барлық оқушыларды бірден ұйымдастыра білу; оқу материалын түсіну дәрежесін тексереді.
14 слайд
ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГ ТҰЛҒАНЫҢ САПАСЫ
(ЮСУПОВ И.М., 1991.)
күрделі, сыни жағдайда да табысқа деген сенімді сақтауға мүмкіндік беретін
жеткілікті оптимизм;
басқалардың этикалық тұрғыдан аз қабылданған әрекеттеріне қатысты
шамадан тыс реактивтілікті болдырмайтын және сол арқылы педагогикалық
жұмыстың қиын жағдайларында жан тыныштығын сақтауға мүмкіндік беретін
эмоционалды талғампаздықты төмендетеді;
ерікті әрекетті бақылаудың ішкі локализациясының жоғары деңгейі, оның
назарын, ең алдымен, түсінген сәтсіздіктегі рөліне шоғырландыру қабілетінде
көрінеді; ойлаудың жеткілікті икемділігі.
14 слайд
ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГ ТҰЛҒАНЫҢ САПАСЫ (ЮСУПОВ И.М., 1991.) күрделі, сыни жағдайда да табысқа деген сенімді сақтауға мүмкіндік беретін жеткілікті оптимизм; басқалардың этикалық тұрғыдан аз қабылданған әрекеттеріне қатысты шамадан тыс реактивтілікті болдырмайтын және сол арқылы педагогикалық жұмыстың қиын жағдайларында жан тыныштығын сақтауға мүмкіндік беретін эмоционалды талғампаздықты төмендетеді; ерікті әрекетті бақылаудың ішкі локализациясының жоғары деңгейі, оның назарын, ең алдымен, түсінген сәтсіздіктегі рөліне шоғырландыру қабілетінде көрінеді; ойлаудың жеткілікті икемділігі.
15 слайд
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДАГОГ
қазіргі заманғы мұғалімнің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін,
олардың кәсіби қызметтегі рөлін білу әр мұғалімнің осы қасиеттерді
жетілдіруге деген ұмтылысына ықпал етеді, нәтижесінде оқу-тәрбие
жұмысындағы сапалы өзгерістерге әкеледі.
15 слайд
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДАГОГ қазіргі заманғы мұғалімнің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін, олардың кәсіби қызметтегі рөлін білу әр мұғалімнің осы қасиеттерді жетілдіруге деген ұмтылысына ықпал етеді, нәтижесінде оқу-тәрбие жұмысындағы сапалы өзгерістерге әкеледі.
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢ
ЫЗҒА РАХМЕТ!
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢ ЫЗҒА РАХМЕТ!