Материалдар / Баяндама Дене тәрбиесін оқытудағы қалыптастырушы бағалау технологиясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама Дене тәрбиесін оқытудағы қалыптастырушы бағалау технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама дене шынықтыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2020
451
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дене тәрбиесін оқытудағы қалыптастырушы бағалау технологиясы Баяндама Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі Жа

1 слайд
Дене тәрбиесін оқытудағы қалыптастырушы бағалау технологиясы Баяндама Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі Жалын Жалпы орта меткебі Толегенова Жанар Сейлхасымовна

білсем, көрсем ішсем, жесем, ұйықтасам  Не көрсе соған талпынады  Қызығады  Аузына салады  Дәмін татады  Бетіне басады 

2 слайд
білсем, көрсем ішсем, жесем, ұйықтасам  Не көрсе соған талпынады  Қызығады  Аузына салады  Дәмін татады  Бетіне басады  «Ол не!» «Бұл не!» сұрақтар қояды

Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтау Танымдық – Оқушы нені біледі және жасай алады Физикалық – Денсаулық жағдайы, дене қуаты м

3 слайд
Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтау Танымдық – Оқушы нені біледі және жасай алады Физикалық – Денсаулық жағдайы, дене қуаты мүмкіндігі Әлеуметтік – Оқушының қарым-катынасы және өзара әрекеттестігі Эмоциялық – Оқушы өзін қалай сезінеді?Оқыту үшін оқушыны бағалау керек

Оқушы оқудың қандай сатысында тұр

4 слайд
Оқушы оқудың қандай сатысында тұр

Қандай бағытта даму керек.

5 слайд
Қандай бағытта даму керек.

Оқушының мықты және әлсіз жақтарының сипаты мен себептері Қолайсыздық Қолдау Ойды ашық айту Уақыт жетіспеушілік Менде шект

6 слайд
Оқушының мықты және әлсіз жақтарының сипаты мен себептері Қолайсыздық Қолдау Ойды ашық айту Уақыт жетіспеушілік Менде шектеулі дүниетаным

Қажетті деңгейге қалай жету керек Ауызбіршілік Құрал - жабдық Табандылық

7 слайд
Қажетті деңгейге қалай жету керек Ауызбіршілік Құрал - жабдық Табандылық

Қажырлылық пен табандылық Сен мықтысың Сен шынымен де тырыстың Бұл жақсы тәсіл болды

8 слайд
Қажырлылық пен табандылық Сен мықтысың Сен шынымен де тырыстың Бұл жақсы тәсіл болды

Мектеп тәжірибесі туралы оқушылардың да айтары бар, олардың да қоғамды тыңдатуға құқығы бар екендігі әлемде мойындалған. БҰҰ Б

9 слайд
Мектеп тәжірибесі туралы оқушылардың да айтары бар, олардың да қоғамды тыңдатуға құқығы бар екендігі әлемде мойындалған. БҰҰ Балалар құқығы жөніндегі конвенциясы (1989) бала дауысының құқығын негізгі төрт ұстаным ретінде қосты. Олай болса, оқушылар оқу туралы не ойлайды?

Оқушылардың оқу туралы ойлары:

10 слайд
Оқушылардың оқу туралы ойлары:

Оқушылардың оқуда өздерінің ілгерілеуін көруге көмек беретін «сызбаға» қол жеткізу болған кезде мақсатқа көбірек бағытталады Д

11 слайд
Оқушылардың оқуда өздерінің ілгерілеуін көруге көмек беретін «сызбаға» қол жеткізу болған кезде мақсатқа көбірек бағытталады Допты алып жүру Допты тоқтату Допты әріптеске беру Қорғану Шабуылдау

№ Табыс критерийлері 1 Допты басып, допқа шалынып құламау 2 Допты алып жүруді дұрыс бастау 3 Допты алып жүруге қолайлы аяқ бөлік

12 слайд
№ Табыс критерийлері 1 Допты басып, допқа шалынып құламау 2 Допты алып жүруді дұрыс бастау 3 Допты алып жүруге қолайлы аяқ бөліктері . Ойыншының және доптың жылдамдығы . Түзу сызық бойымен допты алып жүру . Ирек сызық бойымен допты алып жүру . Оңға және солға бұрылыс жасап алып жүру . Допты алып жүрудегі жылдамдық . Допты аяқтың үстімен алып жүру . Допты аяқтың ұшымен алып жүру Допты алып жүру

Оқушылар табыс критерийлерін дене шынықтыру дәптеріне белгілеп жүрсе өздерінің ілгерілеуін көріп отырады: Күні: Тақырып: Білем

13 слайд
Оқушылар табыс критерийлерін дене шынықтыру дәптеріне белгілеп жүрсе өздерінің ілгерілеуін көріп отырады: Күні: Тақырып: Білемін: Күні: Тақырып: Білемін: Түсінемін: Күні: Тақырып: Білемін: Түсінемін: Қолданамын:

14 слайд

15 слайд

16 слайд

Жетекші Тәлімгер Есепке алу маманы БаяндамашыМұғалімнің бағалаудағы рөлі

17 слайд
Жетекші Тәлімгер Есепке алу маманы БаяндамашыМұғалімнің бағалаудағы рөлі

Мұғалім-жетекші Топты ағымдағы жұмыс үдерісінде алып жүру үшін диагностикалық ақпарат жинастыру.

18 слайд
Мұғалім-жетекші Топты ағымдағы жұмыс үдерісінде алып жүру үшін диагностикалық ақпарат жинастыру.

№ Команда мүшелері Допты алып жүру Допты тоқтату Допты әріптесіне беру 1 2 3 . . . «Қайрат» футбол командасының техникалық д

19 слайд
№ Команда мүшелері Допты алып жүру Допты тоқтату Допты әріптесіне беру 1 2 3 . . . «Қайрат» футбол командасының техникалық дайындығы Мұғалімі: Т.Сейтжан

Мұғалім-тәлімгер Кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсетуді қамтамасыз ету

20 слайд
Мұғалім-тәлімгер Кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсетуді қамтамасыз ету

№ Анықталған мәселе Оқушы іс - әрекеті Мұғалім іс - әрекеті Өзгеріс 1 2 3 . . . Асылбеков Асқарға қажетті қолдау немесе кері

21 слайд
№ Анықталған мәселе Оқушы іс - әрекеті Мұғалім іс - әрекеті Өзгеріс 1 2 3 . . . Асылбеков Асқарға қажетті қолдау немесе кері байланыста анықталған мәселелер Мұғалімі: Т.Сейтжан

Мұғалім-есепке алу маманы Оқушылардың өсуі және жетістіктері туралы жазу.

22 слайд
Мұғалім-есепке алу маманы Оқушылардың өсуі және жетістіктері туралы жазу.

№ Табыс критерийлері Біледі Түсінеді Қолданады Нәтиже қоса алады 1 2 3 . . . . . . . . І тоқсан бойынша Асылбеков Асқардың оқу

23 слайд
№ Табыс критерийлері Біледі Түсінеді Қолданады Нәтиже қоса алады 1 2 3 . . . . . . . . І тоқсан бойынша Асылбеков Асқардың оқу үлгерімі Мұғалімі: Т.Сейтжан Оқушы қолы: А.Асылбеков

№ Жаттығу түрі 1 2 3 . 1 2 3 . . . . . . . . Асылбеков Асқардың дене қуаты көрсеткіштері Мұғалімі: Т.Сейтжан Оқ

24 слайд
№ Жаттығу түрі 1 2 3 . 1 2 3 . . . . . . . . Асылбеков Асқардың дене қуаты көрсеткіштері Мұғалімі: Т.Сейтжан Оқушы қолы: А.Асылбеков

Мұғалім-баяндамашы Оқушылардың өсуіне қатысты ата-аналарына, оқушыларға және мектеп әкімшісіне баяндау.

25 слайд
Мұғалім-баяндамашы Оқушылардың өсуіне қатысты ата-аналарына, оқушыларға және мектеп әкімшісіне баяндау.

Қорытынды Қалыптастырушы бағалау Құлатушы бағалау Қалыптастыра бағалай білмеген ұстаз оқушыны қалыптасу сатысынан құлатады нем

26 слайд
Қорытынды Қалыптастырушы бағалау Құлатушы бағалау Қалыптастыра бағалай білмеген ұстаз оқушыны қалыптасу сатысынан құлатады немесе тежейді. Сондықтан әрбір ұстаз бағалаудағы рөлін үлкен жауапкершілікпен сезіне жұмыс істеуі шарт.

Абай Құнанбайұлы Ғылым таппай мақтанба! «Адам болу» критерийлері Өсек Өтірік Мақтаншақ Еріншек Бекер мал шашпақ Талап Еңбек Те

27 слайд
Абай Құнанбайұлы Ғылым таппай мақтанба! «Адам болу» критерийлері Өсек Өтірік Мақтаншақ Еріншек Бекер мал шашпақ Талап Еңбек Терең ой Қанағат Рақым