1 слайд
Дене тәрбиесін оқытудағы
қалыптастырушы бағалау
технологиясы
Баяндама
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
Жалын Жалпы орта меткебі
Толегенова Жанар Сейлхасымовна
2 слайд
білсем,
көрсем ішсем, жесем,
ұйықтасам
Не көрсе соған талпынады
Қызығады
Аузына салады
Дәмін татады
Бетіне басады
«Ол не!» «Бұл не!» сұрақтар қояды
3 слайд
Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтау
Танымдық – Оқушы нені біледі және жасай алады
Физикалық – Денсаулық жағдайы, дене қуаты мүмкіндігі
Әлеуметтік – Оқушының қарым-катынасы және өзара әрекеттестігі
Эмоциялық – Оқушы өзін қалай сезінеді?Оқыту үшін оқушыны бағалау керек
4 слайд
Оқушы оқудың қандай сатысында тұр
5 слайд
Қандай бағытта даму керек.
6 слайд
Оқушының мықты және
әлсіз жақтарының сипаты
мен себептері
Қолайсыздық Қолдау
Ойды
ашық
айту Уақыт
жетіспеушілік
Менде
шектеулі
дүниетаным
7 слайд
Қажетті деңгейге қалай
жету керек
Ауызбіршілік
Құрал - жабдық
Табандылық
8 слайд
Қажырлылық пен табандылық
Сен
мықтысың Сен шынымен де
тырыстың
Бұл жақсы
тәсіл болды
9 слайд
Мектеп тәжірибесі туралы оқушылардың да айтары бар, олардың да
қоғамды тыңдатуға құқығы бар екендігі әлемде мойындалған. БҰҰ Балалар
құқығы жөніндегі конвенциясы (1989) бала дауысының құқығын негізгі
төрт ұстаным ретінде қосты. Олай болса, оқушылар оқу туралы не ойлайды?
10 слайд
Оқушылардың оқу туралы ойлары:
11 слайд
Оқушылардың оқуда өздерінің ілгерілеуін көруге көмек беретін
«сызбаға» қол жеткізу болған кезде мақсатқа көбірек бағытталады
Допты
алып
жүру Допты
тоқтату
Допты
әріптеске
беру Қорғану Шабуылдау
12 слайд
№ Табыс критерийлері
1 Допты басып, допқа шалынып құламау
2 Допты алып жүруді дұрыс бастау
3 Допты алып жүруге қолайлы аяқ бөліктері
. Ойыншының және доптың жылдамдығы
. Түзу сызық бойымен допты алып жүру
. Ирек сызық бойымен допты алып жүру
. Оңға және солға бұрылыс жасап алып жүру
. Допты алып жүрудегі жылдамдық
. Допты аяқтың үстімен алып жүру
. Допты аяқтың ұшымен алып жүру Допты алып жүру
13 слайд
Оқушылар табыс критерийлерін дене шынықтыру дәптеріне
белгілеп жүрсе өздерінің ілгерілеуін көріп отырады:
Күні:
Тақырып:
Білемін:
Күні:
Тақырып:
Білемін:
Түсінемін: Күні:
Тақырып:
Білемін:
Түсінемін:
Қолданамын:
14 слайд
15 слайд
16 слайд
17 слайд
Жетекші Тәлімгер
Есепке алу
маманы БаяндамашыМұғалімнің
бағалаудағы рөлі
18 слайд
Мұғалім-жетекші
Топты ағымдағы жұмыс үдерісінде алып жүру
үшін диагностикалық ақпарат жинастыру.
19 слайд
№ Команда
мүшелері Допты алып
жүру Допты тоқтату Допты
әріптесіне беру
1
2
3
.
.
. «Қайрат» футбол командасының техникалық
дайындығы
Мұғалімі: Т.Сейтжан
20 слайд
Мұғалім-тәлімгер
Кері байланысты және әр оқушыға қолдау
көрсетуді қамтамасыз ету
21 слайд
№ Анықталған
мәселе Оқушы іс -
әрекеті Мұғалім іс -
әрекеті Өзгеріс
1
2
3
.
.
. Асылбеков Асқарға қажетті қолдау немесе
кері байланыста анықталған мәселелер
Мұғалімі: Т.Сейтжан
22 слайд
Мұғалім-есепке алу маманы
Оқушылардың өсуі және
жетістіктері туралы жазу.
23 слайд
№ Табыс
критерийлері Біледі Түсінеді Қолданады Нәтиже
қоса алады
1
2
3
.
.
.
.
.
.
.
. І тоқсан бойынша Асылбеков Асқардың оқу үлгерімі
Мұғалімі: Т.Сейтжан
Оқушы қолы: А.Асылбеков
24 слайд
№ Жаттығу
түрі 1 2 3 .
1
2
3
.
.
.
.
.
.
.
. Асылбеков Асқардың дене қуаты көрсеткіштері
Мұғалімі: Т.Сейтжан
Оқушы қолы: А.Асылбеков
25 слайд
Мұғалім-баяндамашы
Оқушылардың өсуіне
қатысты ата-аналарына,
оқушыларға және мектеп
әкімшісіне баяндау.
26 слайд
Қорытынды
Қалыптастырушы
бағалау Құлатушы бағалау
Қалыптастыра бағалай білмеген ұстаз оқушыны қалыптасу сатысынан
құлатады немесе тежейді. Сондықтан әрбір ұстаз бағалаудағы рөлін үлкен
жауапкершілікпен сезіне жұмыс істеуі шарт.
27 слайд
Абай Құнанбайұлы
Ғылым таппай мақтанба!
«Адам болу» критерийлері
Өсек
Өтірік
Мақтаншақ
Еріншек
Бекер мал шашпақ Талап
Еңбек
Терең ой
Қанағат
Рақым
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз