Бауыржан Момышұлы Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бауыржан Момышұлы Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бауыржан Момышұлы Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бөлім: 5-бөлім: Тарихи тұлғалар. Лексика Педагогтің аты-жөні: Күні: 13.12.2024 Сыныбы: 6 Сабақтың тақырыбы: Бауыржан Момыш

#1 слайд
Бөлім: 5-бөлім: Тарихи тұлғалар. Лексика Педагогтің аты-жөні:   Күні: 13.12.2024 Сыныбы: 6 Сабақтың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы Оқу бағдарламасын а сәйкес оқу мақсаты 6.2.4.1 - ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.3.1.1 - әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;   Сабақтың мақсаты: Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнын салыстыруды үйренеді. Ауызекі және ресми стильдердегі мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін анықтайды. Әңгіме жанрдағы мәтін үшін қарапайым жоспар құрады.

1 слайд

Бөлім: 5-бөлім: Тарихи тұлғалар. Лексика Педагогтің аты-жөні:   Күні: 13.12.2024 Сыныбы: 6 Сабақтың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы Оқу бағдарламасын а сәйкес оқу мақсаты 6.2.4.1 - ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.3.1.1 - әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;   Сабақтың мақсаты: Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнын салыстыруды үйренеді. Ауызекі және ресми стильдердегі мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін анықтайды. Әңгіме жанрдағы мәтін үшін қарапайым жоспар құрады.

#2 слайд

2 слайд

-Кім туралы айтылды? -Бауыржан Момышұлының өмірі мен ерлігі туралы видеодан қандай маңызды мәліметтер алдыңыз? -Видеода Бауыржа

#3 слайд
-Кім туралы айтылды? -Бауыржан Момышұлының өмірі мен ерлігі туралы видеодан қандай маңызды мәліметтер алдыңыз? -Видеода Бауыржан Момышұлының қандай қасиеттері ерекше көрсетілді? -Бауыржан Момышұлы мен басқа тарихи тұлғалардың (мысалы, сіздің атаңыздың) ерліктерінде қандай ұқсастықтар бар? -Бауыржан Момышұлының ерліктері қазіргі заман жастарына қандай үлгі береді? Сабағымыздың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы Сабақта үйренетін мақсаттар: Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнын салыстыруды үйрену; мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін анықтау;  қарапайым жоспар құру. Аптаның цитатасы: "Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді" 1-топ «Батырлық» 2-топ «Ерлік» 3-топ «Адалдық» 4-топ "Еңбекқорлық" Топтар Батырлық – қиындықтан қорықпау, ержүректілік. Ерлік – елге пайда әкелетін ерекше әрекет. Адалдық – шыншылдық, әділеттілік. Еңбекқорлық – қажырлы еңбектің үлгісі.

3 слайд

-Кім туралы айтылды? -Бауыржан Момышұлының өмірі мен ерлігі туралы видеодан қандай маңызды мәліметтер алдыңыз? -Видеода Бауыржан Момышұлының қандай қасиеттері ерекше көрсетілді? -Бауыржан Момышұлы мен басқа тарихи тұлғалардың (мысалы, сіздің атаңыздың) ерліктерінде қандай ұқсастықтар бар? -Бауыржан Момышұлының ерліктері қазіргі заман жастарына қандай үлгі береді? Сабағымыздың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы Сабақта үйренетін мақсаттар: Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнын салыстыруды үйрену; мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін анықтау;  қарапайым жоспар құру. Аптаның цитатасы: "Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді" 1-топ «Батырлық» 2-топ «Ерлік» 3-топ «Адалдық» 4-топ "Еңбекқорлық" Топтар Батырлық – қиындықтан қорықпау, ержүректілік. Ерлік – елге пайда әкелетін ерекше әрекет. Адалдық – шыншылдық, әділеттілік. Еңбекқорлық – қажырлы еңбектің үлгісі.

1-тапсырма. Топтық жұмыс. Сәйкестендіру әдісі. Сөйлемдер Жеке қасиеттері Өмірлік ұстанымдары Өзінің алып жүрегімен бай болаты

#4 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс. Сәйкестендіру әдісі. Сөйлемдер Жеке қасиеттері Өмірлік ұстанымдары Өзінің алып жүрегімен бай болатын. Қара қылды қақ жарған шыншылдығымен ерекшеленді. Ұрпақтан ұрпаққа мұра болып сақталатын інжу- меруерт сөздерімен бай болатын. Әділет пен шындық жолындағы шайқасы әлі де жалғаса береді. Мансапқорлыққа қарсы әділеттің алмас қылышы болып таныла береді. Сөйлемдер Өнерге қатысты қасиеттері Даналық сөздері 1.Атам суретті жақсы салатын. 2.Оның автопортретінің бірнеше түрі бар. 3.«Өзге тілді білу сенің артықшылығың, ана тілін білу – міндетің». 4.Әр дәптерінің бетінен сурет кездестірмей қоймайсыз. 5.«Домбыра – қазақтың қасиетті дүниесі. Өздерің тарта алмасаңдар да, қадірлей біліңдер». 6. Эскиз, сюжетті суреттері де жоғары бағалауға лайық. Сөйлемдер Адамгершілік қасиеттері Ерлігі мен шығармашылық жетістіктері Атам өзгенің бойындағы жақсы қасиеттерді көре білетін. Атам соны өзінің жетістігінен артық бағалайтын. Атам Ұлы Отан соғысында ерліктің отты тұлпарымен даңққа жетті. Қаруын қаламға айырбастап, әдеби шығармаларымен биікке көтерілді. Сөйлемдер Атаның мұрасы мен рухани әсері Отбасындағ ы дәстүрлер Атамның өзі де, сөзі де арамызда. «Артында баласы қалса, көзі қалады де, сөзі қалса, өзі қалады де». Әкеміздің бар кезіндегідей үйімізден кісі үзілмейді. Ырым әлі жалғасып жатыр. 4-топ. Төмендегі сөйлемдерді тиісті бағандарға сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның мұрасы мен рухани әсерін, екінші баған отбасындағы дәстүрлерді сипаттайды. 3-топ. Төмендегі сөйлемдерді тиісті бағандармен сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның адамгершілік қасиеттерін, екінші баған оның ерлігі мен шығармашылық жетістіктерін қамтиды. 2-топ. Төменде берілген сөйлемдерді тиісті бағандармен сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның өнерге қатысты қасиеттерін, екінші баған оның айтқан даналық сөздерін қамтиды. 1-топ. Берілген сөйлемдерді тиісті бағандармен сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның жеке қасиеттерін сипаттаса, екіншісі оның өмірлік ұстанымдарын бейнелейді.

4 слайд

1-тапсырма. Топтық жұмыс. Сәйкестендіру әдісі. Сөйлемдер Жеке қасиеттері Өмірлік ұстанымдары Өзінің алып жүрегімен бай болатын. Қара қылды қақ жарған шыншылдығымен ерекшеленді. Ұрпақтан ұрпаққа мұра болып сақталатын інжу- меруерт сөздерімен бай болатын. Әділет пен шындық жолындағы шайқасы әлі де жалғаса береді. Мансапқорлыққа қарсы әділеттің алмас қылышы болып таныла береді. Сөйлемдер Өнерге қатысты қасиеттері Даналық сөздері 1.Атам суретті жақсы салатын. 2.Оның автопортретінің бірнеше түрі бар. 3.«Өзге тілді білу сенің артықшылығың, ана тілін білу – міндетің». 4.Әр дәптерінің бетінен сурет кездестірмей қоймайсыз. 5.«Домбыра – қазақтың қасиетті дүниесі. Өздерің тарта алмасаңдар да, қадірлей біліңдер». 6. Эскиз, сюжетті суреттері де жоғары бағалауға лайық. Сөйлемдер Адамгершілік қасиеттері Ерлігі мен шығармашылық жетістіктері Атам өзгенің бойындағы жақсы қасиеттерді көре білетін. Атам соны өзінің жетістігінен артық бағалайтын. Атам Ұлы Отан соғысында ерліктің отты тұлпарымен даңққа жетті. Қаруын қаламға айырбастап, әдеби шығармаларымен биікке көтерілді. Сөйлемдер Атаның мұрасы мен рухани әсері Отбасындағ ы дәстүрлер Атамның өзі де, сөзі де арамызда. «Артында баласы қалса, көзі қалады де, сөзі қалса, өзі қалады де». Әкеміздің бар кезіндегідей үйімізден кісі үзілмейді. Ырым әлі жалғасып жатыр. 4-топ. Төмендегі сөйлемдерді тиісті бағандарға сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның мұрасы мен рухани әсерін, екінші баған отбасындағы дәстүрлерді сипаттайды. 3-топ. Төмендегі сөйлемдерді тиісті бағандармен сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның адамгершілік қасиеттерін, екінші баған оның ерлігі мен шығармашылық жетістіктерін қамтиды. 2-топ. Төменде берілген сөйлемдерді тиісті бағандармен сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның өнерге қатысты қасиеттерін, екінші баған оның айтқан даналық сөздерін қамтиды. 1-топ. Берілген сөйлемдерді тиісті бағандармен сәйкестендіріңіз. Бір баған атаның жеке қасиеттерін сипаттаса, екіншісі оның өмірлік ұстанымдарын бейнелейді.

2-тапсырма. Жеке жұмыс. Айырмасын тап! Әдісі. Ауызекі және ресми стильдегі сөйлемдерді ажыратыңдар. https://learningapps.org/wa

#5 слайд
2-тапсырма. Жеке жұмыс. Айырмасын тап! Әдісі. Ауызекі және ресми стильдегі сөйлемдерді ажыратыңдар. https://learningapps.org/watch?v=p9er2d7c524 Дұрыс\Бұрысемес әдісі арқылы таптар бірін-бірі бағалайды. Ауызекі стильде қарапайым, бейресми сөздер қолданылады. Мысалы: "Атам керемет суретші еді", "Дәптерінде суреттер толып тұратын". Ресми стильде нақты, ресми сөздер қолданылады, сөйлемдер құрылысы күрделірек болады. Мысалы: "Атам Ұлы Отан соғысының сұрапыл жылдарында ерліктің отты тұлпарымен даңққа жетті". Талқылау сұрағы: 1.Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің қандай басты айырмашылықтарын байқадың? 2.Қай стиль күнделікті өмірде жиі қолданылады және неге? Ауызекі стильдегі сөйлемді таба алады1 Ресми стильдегі сөйлемді таба алады1 Сұраққа жауап береді 2 Барлығы 4 Дескриптор

5 слайд

2-тапсырма. Жеке жұмыс. Айырмасын тап! Әдісі. Ауызекі және ресми стильдегі сөйлемдерді ажыратыңдар. https://learningapps.org/watch?v=p9er2d7c524 Дұрыс\Бұрысемес әдісі арқылы таптар бірін-бірі бағалайды. Ауызекі стильде қарапайым, бейресми сөздер қолданылады. Мысалы: "Атам керемет суретші еді", "Дәптерінде суреттер толып тұратын". Ресми стильде нақты, ресми сөздер қолданылады, сөйлемдер құрылысы күрделірек болады. Мысалы: "Атам Ұлы Отан соғысының сұрапыл жылдарында ерліктің отты тұлпарымен даңққа жетті". Талқылау сұрағы: 1.Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің қандай басты айырмашылықтарын байқадың? 2.Қай стиль күнделікті өмірде жиі қолданылады және неге? Ауызекі стильдегі сөйлемді таба алады1 Ресми стильдегі сөйлемді таба алады1 Сұраққа жауап береді 2 Барлығы 4 Дескриптор

3-тапсырма. Жұппен жұмыс. Жасырын сөзді тап! Әдісі. Берілген сөйлемдерді толықтыр. Сұрақ: Мәтін қандай жанрда берілген? https:/

#6 слайд
3-тапсырма. Жұппен жұмыс. Жасырын сөзді тап! Әдісі. Берілген сөйлемдерді толықтыр. Сұрақ: Мәтін қандай жанрда берілген? https://learningapps.org/watch?v=p72k0wfot24

6 слайд

3-тапсырма. Жұппен жұмыс. Жасырын сөзді тап! Әдісі. Берілген сөйлемдерді толықтыр. Сұрақ: Мәтін қандай жанрда берілген? https://learningapps.org/watch?v=p72k0wfot24

4-тапсырма. Жұптық жұмыс. Негізгі ойды анықта. Үзіндіден негізгі ойды тауып жаз. https://learningapps.org/view32001259 Оңай болд

#7 слайд
4-тапсырма. Жұптық жұмыс. Негізгі ойды анықта. Үзіндіден негізгі ойды тауып жаз. https://learningapps.org/view32001259 Оңай болды\қиын болды әдісі арқылы өзін-өзі бағалау Негізгі ойлар: 1)Атамның алып жүрегі, шыншылдығы және ұрпақтан-ұрпаққа мұра болып сақталатын інжу- меруерт сөздері оны шексіз бай адам етті. 2)Ол мансапқорлыққа, екіжүзділікке және тоғышарлыққа қарсы тұрып, әділеттің алмас қылышындай танылды. 3)Атам ана тілін білу – міндет, ал домбыраны қадірлеу – ұлттық құндылық деп санады. 4)Атамның өнері мен айтқан даналық сөздері ұрпаққа баға жетпес мұра болып қалды. 5)Атам өзгенің бойындағы жақсы қасиеттерді көре біліп, оларды өзінің жетістігінен жоғары бағалайтын. 6)Соғыстан кейін атам қаламгерлікпен айналысып, әдеби шығармаларымен халық қазынасына үлес қосты. 7)Атамның тәрбиесі мен даналығының әсерінен үйімізден қонақ үзілмей, дәстүр жалғасып келеді. 8)Атамнан қалған жақсы әдет-ғұрыптар мен рухани ұстанымдар ұрпақтар арқылы жалғасын табуда. Талқылау сұрағы: "Үзіндідегі негізгі ойды қалай анықтадың және бұл ой мәтіннің жалпы мазмұнымен қалай байланысты?" Негізгі ойды анықтайды 1 Жинақтап жазады 1 Барлығы 2 Дескриптор

7 слайд

4-тапсырма. Жұптық жұмыс. Негізгі ойды анықта. Үзіндіден негізгі ойды тауып жаз. https://learningapps.org/view32001259 Оңай болды\қиын болды әдісі арқылы өзін-өзі бағалау Негізгі ойлар: 1)Атамның алып жүрегі, шыншылдығы және ұрпақтан-ұрпаққа мұра болып сақталатын інжу- меруерт сөздері оны шексіз бай адам етті. 2)Ол мансапқорлыққа, екіжүзділікке және тоғышарлыққа қарсы тұрып, әділеттің алмас қылышындай танылды. 3)Атам ана тілін білу – міндет, ал домбыраны қадірлеу – ұлттық құндылық деп санады. 4)Атамның өнері мен айтқан даналық сөздері ұрпаққа баға жетпес мұра болып қалды. 5)Атам өзгенің бойындағы жақсы қасиеттерді көре біліп, оларды өзінің жетістігінен жоғары бағалайтын. 6)Соғыстан кейін атам қаламгерлікпен айналысып, әдеби шығармаларымен халық қазынасына үлес қосты. 7)Атамның тәрбиесі мен даналығының әсерінен үйімізден қонақ үзілмей, дәстүр жалғасып келеді. 8)Атамнан қалған жақсы әдет-ғұрыптар мен рухани ұстанымдар ұрпақтар арқылы жалғасын табуда. Талқылау сұрағы: "Үзіндідегі негізгі ойды қалай анықтадың және бұл ой мәтіннің жалпы мазмұнымен қалай байланысты?" Негізгі ойды анықтайды 1 Жинақтап жазады 1 Барлығы 2 Дескриптор

Мәтін бөлігін біледі 1 Жоспар құрады 1 Барлығы 2 Оңай болды\қиын болды әдісі арқылы өзін-өзі бағалау 5-тапсырма. Жеке жұмыс. "М

#8 слайд
Мәтін бөлігін біледі 1 Жоспар құрады 1 Барлығы 2 Оңай болды\қиын болды әдісі арқылы өзін-өзі бағалау 5-тапсырма. Жеке жұмыс. "Мазмұнды бөлікке бөлу" әдісі. Мәтін бөліктерінен жоспар құрастыр. Бекіту кезеңі. "5 сөзбен түйіндеу" әдісі. Мәтін мазмұнын 5 маңызды сөзбен сипаттап бер. Бұл мұра бізге қандай жауапкершілік жүктейді?»

8 слайд

Мәтін бөлігін біледі 1 Жоспар құрады 1 Барлығы 2 Оңай болды\қиын болды әдісі арқылы өзін-өзі бағалау 5-тапсырма. Жеке жұмыс. "Мазмұнды бөлікке бөлу" әдісі. Мәтін бөліктерінен жоспар құрастыр. Бекіту кезеңі. "5 сөзбен түйіндеу" әдісі. Мәтін мазмұнын 5 маңызды сөзбен сипаттап бер. Бұл мұра бізге қандай жауапкершілік жүктейді?»

Кері байланыс «Білім шыңы» әдісі. Бүгінгі алған білімін шыңға орналастыру арқылы дәлелдейді. Неліктен ол жерде екеніне тоқталы

#9 слайд
Кері байланыс «Білім шыңы» әдісі. Бүгінгі алған білімін шыңға орналастыру арқылы дәлелдейді. Неліктен ол жерде екеніне тоқталып өтеді.

9 слайд

Кері байланыс «Білім шыңы» әдісі. Бүгінгі алған білімін шыңға орналастыру арқылы дәлелдейді. Неліктен ол жерде екеніне тоқталып өтеді.

Сабақ аяқталды, сау болыңыздар!

#10 слайд
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар!

10 слайд

Сабақ аяқталды, сау болыңыздар!

Файл форматы:
pptx
13.02.2025
212
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі