Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті , тәжірибе алмасу үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА (ТҮБІНДЕ АДАМ БОЛАТЫН БАЛА)

#1 слайд
МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА (ТҮБІНДЕ АДАМ БОЛАТЫН БАЛА)

1 слайд

МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА (ТҮБІНДЕ АДАМ БОЛАТЫН БАЛА)

Сабақтың мақсаты: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Көркем шығармадағы кейіпкерлердің портреті мен іс - ә

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Көркем шығармадағы кейіпкерлердің портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Көркем шығармадағы кейіпкерлердің портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу

І. . « Кім тапқыр » әдісі арқылы өткен сабақты сұрау.

#3 слайд
І. . « Кім тапқыр » әдісі арқылы өткен сабақты сұрау. Бұл қай сәт 1.Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін-ай! 2. Есікті аша бергенде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін. .3 Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала? 4..  Саған бұл жолы жолдама берілмейді.Екінші кезекте барасың. - Неге? - «Неге болушы еді»-деп Майқанова қандай себеп айтты. 5 Қоңырау әлі бола қоймаған,Сол кезде басыма сап етіп бір,қызық ой келе қалды кішкентай бақаның бірін Майқанованың сөмкесіне сүңгіттім де жібердім

3 слайд

І. . « Кім тапқыр » әдісі арқылы өткен сабақты сұрау. Бұл қай сәт 1.Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін-ай! 2. Есікті аша бергенде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін. .3 Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала? 4..  Саған бұл жолы жолдама берілмейді.Екінші кезекте барасың. - Неге? - «Неге болушы еді»-деп Майқанова қандай себеп айтты. 5 Қоңырау әлі бола қоймаған,Сол кезде басыма сап етіп бір,қызық ой келе қалды кішкентай бақаның бірін Майқанованың сөмкесіне сүңгіттім де жібердім

. Топтық жұмыс (Суреттегі кейіпкерлерді салыстырып суреттеу) 1-топ .Қожа мен Жантас 2-топ. Қожа мен Сұлтан 3-топ .Оспанов пен

#4 слайд
. Топтық жұмыс (Суреттегі кейіпкерлерді салыстырып суреттеу) 1-топ .Қожа мен Жантас 2-топ. Қожа мен Сұлтан 3-топ .Оспанов пен Майқанова Дескриптор: - Кейіпкерлерді бір бірімен салыстыра отырып суреттейді -шығармадан дәлел табады;

4 слайд

. Топтық жұмыс (Суреттегі кейіпкерлерді салыстырып суреттеу) 1-топ .Қожа мен Жантас 2-топ. Қожа мен Сұлтан 3-топ .Оспанов пен Майқанова Дескриптор: - Кейіпкерлерді бір бірімен салыстыра отырып суреттейді -шығармадан дәлел табады;

. Жұптық жұмыс: «Ойлан,бөліс» әдісі Кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті Бұл кім? Кейіпкердің образын өз сөзіңмен суреттеп

#5 слайд
. Жұптық жұмыс: «Ойлан,бөліс» әдісі Кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті Бұл кім? Кейіпкердің образын өз сөзіңмен суреттеп сипаттаңыз Мектеп алдында біреу шылым шегіп тұр.Мен оны көкшіл аспан айнасындағы келбетінен таныдым. Ал бойымды біреулер орта бойлы дейді.Әжем болса,әкең тәрізді сұңғақ боласың дейді. Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап- сыпсыңдағыш.

5 слайд

. Жұптық жұмыс: «Ойлан,бөліс» әдісі Кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті Бұл кім? Кейіпкердің образын өз сөзіңмен суреттеп сипаттаңыз Мектеп алдында біреу шылым шегіп тұр.Мен оны көкшіл аспан айнасындағы келбетінен таныдым. Ал бойымды біреулер орта бойлы дейді.Әжем болса,әкең тәрізді сұңғақ боласың дейді. Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап- сыпсыңдағыш.

Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды; - Кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттап жазады-

#6 слайд
Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды; - Кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттап жазады-

6 слайд

Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды; - Кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттап жазады-

4сөйлем әдісі Әңгіме мазмұнына сүйене отырып, кейіпкерді ұсынылған құрылымға салып дәлелдеңіздер. Бірінші сөйлем : «М

#7 слайд
4сөйлем әдісі Әңгіме мазмұнына сүйене отырып, кейіпкерді ұсынылған құрылымға салып дәлелдеңіздер. Бірінші сөйлем : «Менің ойымша, Екінші сөйлем : «Себебі, мен оны былай түсіндіремін... Үшінші сөйлем : «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.. Соңғы сөйлем Осыған байланысты мен ......деген шешімге келдім

7 слайд

4сөйлем әдісі Әңгіме мазмұнына сүйене отырып, кейіпкерді ұсынылған құрылымға салып дәлелдеңіздер. Бірінші сөйлем : «Менің ойымша, Екінші сөйлем : «Себебі, мен оны былай түсіндіремін... Үшінші сөйлем : «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.. Соңғы сөйлем Осыған байланысты мен ......деген шешімге келдім

Үй тапсырмасы: Кейіпкерге хат жазу

#8 слайд
Үй тапсырмасы: Кейіпкерге хат жазу

8 слайд

Үй тапсырмасы: Кейіпкерге хат жазу

Файл форматы:
pptx
08.05.2020
579
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі