Материалдар / Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күнім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күнім

Материал туралы қысқаша түсінік
"Менің атым Қожа" — 1957 жылы жазылған, қазақ балалар әдебиетінің озық туындыларының бірі саналатын повесть. Авторы — Бердібек Соқпақбаев. Повесте кішкентай Қожаның мектеп жасындағы бастан кешкен әр түрлі қызықты оқиғалары жайлы баяндалады. Өзінің жасаған бұзықтығының бәрі әкесіз өскендігінен деп ойлайды. Қожа өзінің мінезін, тәртібін өзгертуге тырысады. Әңгімеде Қожаның балалық махаббаты да үлкен рөл ойнайды. Ол сыныбындағы үлгілі, тәртіпті әрі сабағын үздік оқитын Жанар деген қызды жақсы көреді. Тіпті кей кездері Жанарға арнап өлең де шығарады. Жанарды әрқашан көргісі келіп тұрады. Қожа жазушы болуды армандайды. 1963 жылы "Қазақфильм" студиясы осы кітап бойынша жазылған киносценарийді экранға шығарды. Өз ойым осы сабақты басқа мұғалімдер мен бөліскім келеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2024
326
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ақпанның жиырма үші Сынып жұмысы Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күнім

2 слайд
Ақпанның жиырма үші Сынып жұмысы Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күнім

2 слайд

Ақпанның жиырма үші Сынып жұмысы Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күнім

І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Нейро жаттығу» әдісі арқылы ынтымақтастық а

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Нейро жаттығу» әдісі  арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру. 2. Топқа бөлу: І .С ұнқар тобы ІІ.Қыран тобы 3. Сабақтың тақырбы мен мақсатын айту;

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Нейро жаттығу» әдісі  арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру. 2. Топқа бөлу: І .С ұнқар тобы ІІ.Қыран тобы 3. Сабақтың тақырбы мен мақсатын айту;

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суре

4 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

4 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты: - Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру; - Шығарма эпизодынан салыстыра суреттеулер мен қарама- қарсы

5 слайд
Сабақтың мақсаты: - Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру; - Шығарма эпизодынан салыстыра суреттеулер мен қарама- қарсы суреттеулерді табу, ү зіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру; - Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру.

5 слайд

Сабақтың мақсаты: - Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру; - Шығарма эпизодынан салыстыра суреттеулер мен қарама- қарсы суреттеулерді табу, ү зіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру; - Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру.

Сабақтың түрі: Шығармашылық сабақ Сабақтың типі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: « Оқиғалар тізбегі» , « Теріп алу», «Кейіпк

6 слайд
Сабақтың түрі: Шығармашылық сабақ Сабақтың типі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: « Оқиғалар тізбегі» , « Теріп алу», «Кейіпкерлер кестесі», «Ролдік» ойын Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, , Б.Соқпақбаевтың “Менің атым Қожа” кітабы, слайд арқылы кесте, тірек сызба, суреттер,видео т.б

6 слайд

Сабақтың түрі: Шығармашылық сабақ Сабақтың типі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: « Оқиғалар тізбегі» , « Теріп алу», «Кейіпкерлер кестесі», «Ролдік» ойын Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, , Б.Соқпақбаевтың “Менің атым Қожа” кітабы, слайд арқылы кесте, тірек сызба, суреттер,видео т.б

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

«Ноутбук»әдісі арқылы білімізді тиянақтаймыз!

12 слайд
«Ноутбук»әдісі арқылы білімізді тиянақтаймыз!

12 слайд

«Ноутбук»әдісі арқылы білімізді тиянақтаймыз!

Балалар, біздер осы уақытқа дейін шығармадан үзіндімен толықтай таныстық. 1 .«Шындық, Жалған» әдісі бойынша білімімізді т

13 слайд
Балалар, біздер осы уақытқа дейін шығармадан үзіндімен толықтай таныстық. 1 .«Шындық, Жалған» әдісі бойынша білімімізді тексерейік.Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.

13 слайд

Балалар, біздер осы уақытқа дейін шығармадан үзіндімен толықтай таныстық. 1 .«Шындық, Жалған» әдісі бойынша білімімізді тексерейік.Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.

Балалар, біздер осы уақытқа дейін шығармадан үзіндімен толықтай таныстық. Мысалдар Шындық Жалған 1. Біреуді біреуге атыстырып,

14 слайд
Балалар, біздер осы уақытқа дейін шығармадан үзіндімен толықтай таныстық. Мысалдар Шындық Жалған 1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш Жантас. 2. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? деген директор. 3. Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? деген С.Майқанова 4. «Шыбыным,әйтеуір ешкімге тимей,ұрынбай жайыңа жүр.Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім де көтермейді.Біреудің ала жібін аттаушы болма» деген әжесі. 5.  Мен үшін сенің адам болғаныңнан артық ешқандай да бақыт жоқ, - деген анасы Миллат.

14 слайд

Балалар, біздер осы уақытқа дейін шығармадан үзіндімен толықтай таныстық. Мысалдар Шындық Жалған 1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш Жантас. 2. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? деген директор. 3. Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? деген С.Майқанова 4. «Шыбыным,әйтеуір ешкімге тимей,ұрынбай жайыңа жүр.Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім де көтермейді.Біреудің ала жібін аттаушы болма» деген әжесі. 5.  Мен үшін сенің адам болғаныңнан артық ешқандай да бақыт жоқ, - деген анасы Миллат.

2.Оқиғалар тізбегі (Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет – ретімен қою)

15 слайд
2.Оқиғалар тізбегі (Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет – ретімен қою)

15 слайд

2.Оқиғалар тізбегі (Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет – ретімен қою)

16 слайд

16 слайд

1. Оқулық емес, қант аламын 2.Жолдама алған Жантас 3.Бақаның әлегі 4.Педсовет 5.Өзіне-өзі есеп беруі

17 слайд
1. Оқулық емес, қант аламын 2.Жолдама алған Жантас 3.Бақаның әлегі 4.Педсовет 5.Өзіне-өзі есеп беруі

17 слайд

1. Оқулық емес, қант аламын 2.Жолдама алған Жантас 3.Бақаның әлегі 4.Педсовет 5.Өзіне-өзі есеп беруі

3-тапсырма

18 слайд
3-тапсырма

18 слайд

3-тапсырма

19 слайд

19 слайд

4 .

20 слайд
4 .

20 слайд

4 .

21 слайд

21 слайд

алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі. өтірікші, қу, з

22 слайд
алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі. өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз

22 слайд

алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі. өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз

5.Қожаның жағымды,жағымсыз жақтары Жағымды Жағымсыз

23 слайд
5.Қожаның жағымды,жағымсыз жақтары Жағымды Жағымсыз

23 слайд

5.Қожаның жағымды,жағымсыз жақтары Жағымды Жағымсыз

Жағымды Жағымсыз Өз ісіне есеп бере алады Тәртіпсіз Жағымсыз іс-әрекеттерін жөндеуге талаптанады Аңқау Өз-өзін тәрбиелейді Өтір

24 слайд
Жағымды Жағымсыз Өз ісіне есеп бере алады Тәртіпсіз Жағымсыз іс-әрекеттерін жөндеуге талаптанады Аңқау Өз-өзін тәрбиелейді Өтірікші Үлкенді сыйлайды Сотқар

24 слайд

Жағымды Жағымсыз Өз ісіне есеп бере алады Тәртіпсіз Жағымсыз іс-әрекеттерін жөндеуге талаптанады Аңқау Өз-өзін тәрбиелейді Өтірікші Үлкенді сыйлайды Сотқар

25 слайд

25 слайд

6- тапсырма.Үш жол өлең стратегиясы 1.Зат есім:_____________________ _ 2.Сын есім:_____________________ _ 3.Етістік:________

26 слайд
6- тапсырма.Үш жол өлең стратегиясы 1.Зат есім:_____________________ _ 2.Сын есім:_____________________ _ 3.Етістік:__________________

26 слайд

6- тапсырма.Үш жол өлең стратегиясы 1.Зат есім:_____________________ _ 2.Сын есім:_____________________ _ 3.Етістік:__________________

Ы қтимал жауап: 1. Қожаберген 2. Алғыр, ақылды 3. Еркелейді, намыстанады, түзелуге бет бұрады. 1. Жантас 2. Сұмпайы, өсекші 3.

27 слайд
Ы қтимал жауап: 1. Қожаберген 2. Алғыр, ақылды 3. Еркелейді, намыстанады, түзелуге бет бұрады. 1. Жантас 2. Сұмпайы, өсекші 3. Жұлысады, от салады, өсек айтады.

27 слайд

Ы қтимал жауап: 1. Қожаберген 2. Алғыр, ақылды 3. Еркелейді, намыстанады, түзелуге бет бұрады. 1. Жантас 2. Сұмпайы, өсекші 3. Жұлысады, от салады, өсек айтады.

2 . Топтық жұмыс І топ «Дайынды қсыз келген бір күнім » атты үзіндіні «Рөлдік ойындар» әдісі бойынша рөлге бөліп ойнай

28 слайд
2 . Топтық жұмыс І топ «Дайынды қсыз келген бір күнім » атты үзіндіні «Рөлдік ойындар» әдісі бойынша рөлге бөліп ойнайды. 1-үзінді Сәйбек қарт: - Бұл кім? Қожа: - Мен ғой, ата. Мен Қожамын. Сәйбек қарт: - Мұнда неғып отырсың? Қожа: - Педсоветке келдім. Сәйбек қарт: - Онда сенің не шаруаң бар? Қожа: - Мен жөнінде мәселе қарап жатыр. Сәйбек қарт: - Мәселе. Қандай мәселе? Сені мұғалім етеміз дей ме? Қожа: - Директор етеміз дейді. Сәйбек қарт: - Онда тіпті жақсы. Жалақың көп болады.

28 слайд

2 . Топтық жұмыс І топ «Дайынды қсыз келген бір күнім » атты үзіндіні «Рөлдік ойындар» әдісі бойынша рөлге бөліп ойнайды. 1-үзінді Сәйбек қарт: - Бұл кім? Қожа: - Мен ғой, ата. Мен Қожамын. Сәйбек қарт: - Мұнда неғып отырсың? Қожа: - Педсоветке келдім. Сәйбек қарт: - Онда сенің не шаруаң бар? Қожа: - Мен жөнінде мәселе қарап жатыр. Сәйбек қарт: - Мәселе. Қандай мәселе? Сені мұғалім етеміз дей ме? Қожа: - Директор етеміз дейді. Сәйбек қарт: - Онда тіпті жақсы. Жалақың көп болады.

2-үзінді ІІ топ Ахметов: - Қадыров, сені біз мұнда не үшін шақырып отырмыз, білесің бе? Қожа: - Білемін Ахметов: - Не үшін шақ

29 слайд
2-үзінді ІІ топ Ахметов: - Қадыров, сені біз мұнда не үшін шақырып отырмыз, білесің бе? Қожа: - Білемін Ахметов: - Не үшін шақырып отырмыз? Қожа: - Тәртіпсіздігім үшін шақырып отырсыздар. Ахметов: Сені мектеп өмірі тойдырды ма? Бұдан былай оқығың келмей ме? Қожа: - Жоқ, оқығым келеді. Ахметов: -Ендеше неге қоймайсың тәртіпсіздікті! Қожа: Қоямын енді... кешіріңіздер...Бұдан былай ешқашан тәртіп бұзбаймын. Дескриптор: Берілген үзіндіні рөлге бөліп оқиды; Кейіпкер образын сезінеді;

29 слайд

2-үзінді ІІ топ Ахметов: - Қадыров, сені біз мұнда не үшін шақырып отырмыз, білесің бе? Қожа: - Білемін Ахметов: - Не үшін шақырып отырмыз? Қожа: - Тәртіпсіздігім үшін шақырып отырсыздар. Ахметов: Сені мектеп өмірі тойдырды ма? Бұдан былай оқығың келмей ме? Қожа: - Жоқ, оқығым келеді. Ахметов: -Ендеше неге қоймайсың тәртіпсіздікті! Қожа: Қоямын енді... кешіріңіздер...Бұдан былай ешқашан тәртіп бұзбаймын. Дескриптор: Берілген үзіндіні рөлге бөліп оқиды; Кейіпкер образын сезінеді;

Тест сұрақтары 1.Бас кейіпкердің толық атын атаңыз. А. Қара Қожа В. Сар

30 слайд
Тест сұрақтары 1.Бас кейіпкердің толық атын атаңыз. А. Қара Қожа В. Сары Қожа С. Қожаберген 2.Қара Қожа атты баланың оқитын сыныбын, жасын, бойын көрсетіңіз? А. 140 см, 13 жас, 6 сыныпқа өткен В. 139 см, 12 жас, 5 сыныпты бітірген С. 150 см, 14 жас, 6 сыныпты бітірген 3.Қожа болашақта кім болуды армандаған? А. Космонавт-ұшқыш В. Жүргізуші С. Жазушы

30 слайд

Тест сұрақтары 1.Бас кейіпкердің толық атын атаңыз. А. Қара Қожа В. Сары Қожа С. Қожаберген 2.Қара Қожа атты баланың оқитын сыныбын, жасын, бойын көрсетіңіз? А. 140 см, 13 жас, 6 сыныпқа өткен В. 139 см, 12 жас, 5 сыныпты бітірген С. 150 см, 14 жас, 6 сыныпты бітірген 3.Қожа болашақта кім болуды армандаған? А. Космонавт-ұшқыш В. Жүргізуші С. Жазушы

4.Қожабергенге не себепті пионер лагеріне жолдама берілмеді? А. Жолдама жетпей қалды. В. Оның тәртібі нашар. С. Ол ауырып қалд

31 слайд
4.Қожабергенге не себепті пионер лагеріне жолдама берілмеді? А. Жолдама жетпей қалды. В. Оның тәртібі нашар. С. Ол ауырып қалды. 5.Мұғалім сабақ сұрағанда, қу Жантастың құлағы неге ұқсайды. А. Саңырау құлаққа В. Иттің құлағына. С. Қалқан құлаққа. 6.Қожабергеннің көп айтатын сөзі? А. Мешкей В. Ақымақ С. Мақтаншақ

31 слайд

4.Қожабергенге не себепті пионер лагеріне жолдама берілмеді? А. Жолдама жетпей қалды. В. Оның тәртібі нашар. С. Ол ауырып қалды. 5.Мұғалім сабақ сұрағанда, қу Жантастың құлағы неге ұқсайды. А. Саңырау құлаққа В. Иттің құлағына. С. Қалқан құлаққа. 6.Қожабергеннің көп айтатын сөзі? А. Мешкей В. Ақымақ С. Мақтаншақ

7.Қожаның жаңа портфелінің түсі қандай еді? А. Сары В. Қара С. Қоңыр 8.Қожаның сыныптастары арасында досы көп пе, әлде қасы

32 слайд
7.Қожаның жаңа портфелінің түсі қандай еді? А. Сары В. Қара С. Қоңыр 8.Қожаның сыныптастары арасында досы көп пе, әлде қасы көп болған ба? А. Досы көп В. Қасы көп С. Екеуі де бірдей 9. Қожабергеннің осындай болуына кім кінәлі? А. Сугуров Сұлтан В. Өзі С. Әжесі мен анасы Қожаға аз көңіл бөлген. 10. Құпия кеңес неше сағатқа созылды? А. Бір күн В. 3 –сағат С. 1- сағат

32 слайд

7.Қожаның жаңа портфелінің түсі қандай еді? А. Сары В. Қара С. Қоңыр 8.Қожаның сыныптастары арасында досы көп пе, әлде қасы көп болған ба? А. Досы көп В. Қасы көп С. Екеуі де бірдей 9. Қожабергеннің осындай болуына кім кінәлі? А. Сугуров Сұлтан В. Өзі С. Әжесі мен анасы Қожаға аз көңіл бөлген. 10. Құпия кеңес неше сағатқа созылды? А. Бір күн В. 3 –сағат С. 1- сағат

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд