Материалдар / Бесікке салу

Бесікке салу

Материал туралы қысқаша түсінік
САБАҚ МАҚСАТЫ:Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді мәтіннен іріктеп жаза алды Көптеген оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар құрасттыра алады Кейбір оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2024
139
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
іСыныбы:5 Пәні:қазақ тілі Бөлім:Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер Тақырып:Бесікке салу ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.1.4.1.Тірек сөздер мен

1 слайд
іСыныбы:5 Пәні:қазақ тілі Бөлім:Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер Тақырып:Бесікке салу ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау САБАҚ МАҚСАТЫ:Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді мәтіннен іріктеп жаза алды Көптеген оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар құрасттыра алады Кейбір оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады Бағалау критерийі : 1.Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді 2.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бесік,тартпа,түбек,шүмек,жабу Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

іСыныбы:5 Пәні:қазақ тілі Бөлім:Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер Тақырып:Бесікке салу ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау САБАҚ МАҚСАТЫ:Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді мәтіннен іріктеп жаза алды Көптеген оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар құрасттыра алады Кейбір оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады Бағалау критерийі : 1.Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді 2.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бесік,тартпа,түбек,шүмек,жабу Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Белсенді әдістер САБАҚТЫҢ БАСЫ САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ САБАҚТЫҢ СОҢЫ «СЕН МЕНІ БІЛЕСІҢ БЕ?» «ЖҰМБАҚ ЖҰЛДЫЗ» ТОПҚА БІРІКТІРУ «ҰШАҚ», «

2 слайд
Белсенді әдістер САБАҚТЫҢ БАСЫ САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ САБАҚТЫҢ СОҢЫ «СЕН МЕНІ БІЛЕСІҢ БЕ?» «ЖҰМБАҚ ЖҰЛДЫЗ» ТОПҚА БІРІКТІРУ «ҰШАҚ», «ЕСКЕ ТҮСІРУ», «САЯ ЖОЛ» «ДҰРЫС-БҰРЫС» СЫНЫПТА КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ –КҮЙ ҚАЛЫПТАСАДЫ.ЖЫЛДАМДЫҚТЫ ЖӘНЕ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ЖАСАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ,НАҚТЫЛЫҚҚА ДАҒДЫЛАНДЫРАДЫ. ОҚУШЫЛАР ПІКІР ТАЛАСТЫРУ АРҚЫЛЫ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ ОЙ-ӨРІСІН,ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ.

2 слайд

Белсенді әдістер САБАҚТЫҢ БАСЫ САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ САБАҚТЫҢ СОҢЫ «СЕН МЕНІ БІЛЕСІҢ БЕ?» «ЖҰМБАҚ ЖҰЛДЫЗ» ТОПҚА БІРІКТІРУ «ҰШАҚ», «ЕСКЕ ТҮСІРУ», «САЯ ЖОЛ» «ДҰРЫС-БҰРЫС» СЫНЫПТА КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ –КҮЙ ҚАЛЫПТАСАДЫ.ЖЫЛДАМДЫҚТЫ ЖӘНЕ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ЖАСАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ,НАҚТЫЛЫҚҚА ДАҒДЫЛАНДЫРАДЫ. ОҚУШЫЛАР ПІКІР ТАЛАСТЫРУ АРҚЫЛЫ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ ОЙ-ӨРІСІН,ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ.

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ОҚУШЫЛАРҒА ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ОҚУШЫЛАРҒА БЕРІЛГЕН МАҚСАТҚА ҚОЛ ЖЕТКІЗУ ҮШІН ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ҮНЕМІ ҚОЛДАУ КӨРСЕТІП,БА

3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ОҚУШЫЛАРҒА ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ОҚУШЫЛАРҒА БЕРІЛГЕН МАҚСАТҚА ҚОЛ ЖЕТКІЗУ ҮШІН ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ҮНЕМІ ҚОЛДАУ КӨРСЕТІП,БАҒЫТ БЕРІП ОТЫРАМЫН ТІРЕК СӨЗДЕРДІ МӘТІННЕН ІРІКТЕП ЖАЗЫҢДАР ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР ҚҰРАСТЫРЫҢДАР ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ НЕГІЗГІ ОЙДЫ АНЫҚТАҢДАРСаралап оқытуды ұйымдастырудың негізгі шарты күрделілігі, танымдық деңгейі, мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады. (МАН,25-бет) ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫН ШИЫРШЫҚ ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАМЫН

3 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ОҚУШЫЛАРҒА ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ОҚУШЫЛАРҒА БЕРІЛГЕН МАҚСАТҚА ҚОЛ ЖЕТКІЗУ ҮШІН ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ҮНЕМІ ҚОЛДАУ КӨРСЕТІП,БАҒЫТ БЕРІП ОТЫРАМЫН ТІРЕК СӨЗДЕРДІ МӘТІННЕН ІРІКТЕП ЖАЗЫҢДАР ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР ҚҰРАСТЫРЫҢДАР ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ НЕГІЗГІ ОЙДЫ АНЫҚТАҢДАРСаралап оқытуды ұйымдастырудың негізгі шарты күрделілігі, танымдық деңгейі, мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады. (МАН,25-бет) ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫН ШИЫРШЫҚ ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАМЫН

Ба ғалау критерийі 1- тапсырма. Тірек сөздерді іріктеп жазып, бірнеше сұрақтар құрастыру. Негізгі ойды анықтау

4 слайд
Ба ғалау критерийі 1- тапсырма. Тірек сөздерді іріктеп жазып, бірнеше сұрақтар құрастыру. Негізгі ойды анықтау Дескриптор: Мәтіннен тірек сөздерді іріктеп жазады Сұрақтар құрастырады. Негізгі ойды анықтайды 2-тапсырма. «Сая жол» әдісі арқылы пікір талас ұйымдастыру.Баланы бесікке салу керек пе? Дескриптор Пікір таласта өз ойын білдіре алады Нақты дәлел келтіре алады (мадақтау) Рефлексия «Жетістік жемісі» әдісі бойынша жүзеге асырылады. Жетістік жемісі

4 слайд

Ба ғалау критерийі 1- тапсырма. Тірек сөздерді іріктеп жазып, бірнеше сұрақтар құрастыру. Негізгі ойды анықтау Дескриптор: Мәтіннен тірек сөздерді іріктеп жазады Сұрақтар құрастырады. Негізгі ойды анықтайды 2-тапсырма. «Сая жол» әдісі арқылы пікір талас ұйымдастыру.Баланы бесікке салу керек пе? Дескриптор Пікір таласта өз ойын білдіре алады Нақты дәлел келтіре алады (мадақтау) Рефлексия «Жетістік жемісі» әдісі бойынша жүзеге асырылады. Жетістік жемісі

Кездескен қиындықтар • Сабақ жоспарлауда саралау жұмыстарын таңдау мен үшін қиындық туғызды. Үйренгенім • ҚМЖ жоспарлағанда

5 слайд
Кездескен қиындықтар • Сабақ жоспарлауда саралау жұмыстарын таңдау мен үшін қиындық туғызды. Үйренгенім • ҚМЖ жоспарлағанда оқу бағдарламасына сүйену керектігін, одан сабақ мақсаты мен критерийдің алынатынын білдім. Жоспарым • Оқу мақсатын негізге алып, тапсырма құрастырамын. Әр сабақтан соң рефлексия алып, алдыңғы сабағымды жоспарлаймын.Ықшам сабақ

5 слайд

Кездескен қиындықтар • Сабақ жоспарлауда саралау жұмыстарын таңдау мен үшін қиындық туғызды. Үйренгенім • ҚМЖ жоспарлағанда оқу бағдарламасына сүйену керектігін, одан сабақ мақсаты мен критерийдің алынатынын білдім. Жоспарым • Оқу мақсатын негізге алып, тапсырма құрастырамын. Әр сабақтан соң рефлексия алып, алдыңғы сабағымды жоспарлаймын.Ықшам сабақ

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ