Бесікке салу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
іСыныбы:5
Пәні:қазақ тілі
Бөлім:Отбасылық
дәстүрлер мен мерекелер
Тақырып:Бесікке салу
ОҚУ МАҚСАТЫ:
5.1.4.1.Тірек сөздер
мен жетекші сұрақтар
арқылы негізгі ойды
анықтау САБАҚ МАҚСАТЫ:Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді
мәтіннен іріктеп жаза алды
Көптеген оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар құрасттыра алады
Кейбір оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтай алады
Бағалау критерийі :
1.Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді
2.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады:
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Бесік,тартпа,түбек,шүмек,жабу Шилимбетова Мадина Набиқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
1 слайд
іСыныбы:5 Пәні:қазақ тілі Бөлім:Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер Тақырып:Бесікке салу ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау САБАҚ МАҚСАТЫ:Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді мәтіннен іріктеп жаза алды Көптеген оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар құрасттыра алады Кейбір оқушылар орындай алады: Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады Бағалау критерийі : 1.Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді 2.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бесік,тартпа,түбек,шүмек,жабу Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2 слайд
Белсенді әдістер
САБАҚТЫҢ
БАСЫ
САБАҚТЫҢ
ОРТАСЫ
САБАҚТЫҢ
СОҢЫ «СЕН МЕНІ БІЛЕСІҢ БЕ?»
«ЖҰМБАҚ ЖҰЛДЫЗ»
ТОПҚА БІРІКТІРУ
«ҰШАҚ», «ЕСКЕ ТҮСІРУ», «САЯ ЖОЛ»
«ДҰРЫС-БҰРЫС» СЫНЫПТА КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ –КҮЙ
ҚАЛЫПТАСАДЫ.ЖЫЛДАМДЫҚТЫ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-
ҚАТЫНАС ЖАСАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН
АРТТЫРАДЫ,НАҚТЫЛЫҚҚА ДАҒДЫЛАНДЫРАДЫ.
ОҚУШЫЛАР ПІКІР ТАЛАСТЫРУ АРҚЫЛЫ
КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ
ОЙ-ӨРІСІН,ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ.
2 слайд
Белсенді әдістер САБАҚТЫҢ БАСЫ САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ САБАҚТЫҢ СОҢЫ «СЕН МЕНІ БІЛЕСІҢ БЕ?» «ЖҰМБАҚ ЖҰЛДЫЗ» ТОПҚА БІРІКТІРУ «ҰШАҚ», «ЕСКЕ ТҮСІРУ», «САЯ ЖОЛ» «ДҰРЫС-БҰРЫС» СЫНЫПТА КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ –КҮЙ ҚАЛЫПТАСАДЫ.ЖЫЛДАМДЫҚТЫ ЖӘНЕ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ЖАСАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ,НАҚТЫЛЫҚҚА ДАҒДЫЛАНДЫРАДЫ. ОҚУШЫЛАР ПІКІР ТАЛАСТЫРУ АРҚЫЛЫ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ ОЙ-ӨРІСІН,ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРАДЫ.
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
ОҚУШЫЛАРҒА ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ
ОҚУШЫЛАРҒА БЕРІЛГЕН МАҚСАТҚА ҚОЛ
ЖЕТКІЗУ ҮШІН ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ҮНЕМІ
ҚОЛДАУ КӨРСЕТІП,БАҒЫТ БЕРІП
ОТЫРАМЫН
ТІРЕК СӨЗДЕРДІ МӘТІННЕН
ІРІКТЕП ЖАЗЫҢДАР
ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР
ҚҰРАСТЫРЫҢДАР
ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР
АРҚЫЛЫ НЕГІЗГІ ОЙДЫ
АНЫҚТАҢДАРСаралап оқытуды ұйымдастырудың негізгі шарты күрделілігі, танымдық
деңгейі, мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан
ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады.
(МАН,25-бет)
ҚАБІЛЕТТІ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ТАПСЫРМАЛАРЫН
ШИЫРШЫҚ
ҚАҒИДАТЫ
НЕГІЗІНДЕ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРАМЫН
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ОҚУШЫЛАРҒА ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ОҚУШЫЛАРҒА БЕРІЛГЕН МАҚСАТҚА ҚОЛ ЖЕТКІЗУ ҮШІН ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ҮНЕМІ ҚОЛДАУ КӨРСЕТІП,БАҒЫТ БЕРІП ОТЫРАМЫН ТІРЕК СӨЗДЕРДІ МӘТІННЕН ІРІКТЕП ЖАЗЫҢДАР ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР ҚҰРАСТЫРЫҢДАР ЖЕТЕКШІ СҰРАҚТАР АРҚЫЛЫ НЕГІЗГІ ОЙДЫ АНЫҚТАҢДАРСаралап оқытуды ұйымдастырудың негізгі шарты күрделілігі, танымдық деңгейі, мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады. (МАН,25-бет) ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫН ШИЫРШЫҚ ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАМЫН
4 слайд
Ба ғалау критерийі
1- тапсырма. Тірек сөздерді іріктеп жазып, бірнеше сұрақтар құрастыру. Негізгі ойды анықтау
Дескриптор:
Мәтіннен тірек сөздерді іріктеп жазады
Сұрақтар құрастырады.
Негізгі ойды анықтайды
2-тапсырма. «Сая жол» әдісі арқылы пікір талас ұйымдастыру.Баланы бесікке салу керек
пе?
Дескриптор
Пікір таласта өз ойын білдіре алады
Нақты дәлел келтіре алады (мадақтау)
Рефлексия «Жетістік жемісі» әдісі бойынша жүзеге асырылады.
Жетістік жемісі
4 слайд
Ба ғалау критерийі 1- тапсырма. Тірек сөздерді іріктеп жазып, бірнеше сұрақтар құрастыру. Негізгі ойды анықтау Дескриптор: Мәтіннен тірек сөздерді іріктеп жазады Сұрақтар құрастырады. Негізгі ойды анықтайды 2-тапсырма. «Сая жол» әдісі арқылы пікір талас ұйымдастыру.Баланы бесікке салу керек пе? Дескриптор Пікір таласта өз ойын білдіре алады Нақты дәлел келтіре алады (мадақтау) Рефлексия «Жетістік жемісі» әдісі бойынша жүзеге асырылады. Жетістік жемісі
5 слайд
Кездескен
қиындықтар •
Сабақ жоспарлауда саралау жұмыстарын таңдау мен
үшін қиындық туғызды.
Үйренгенім •
ҚМЖ жоспарлағанда оқу
бағдарламасына сүйену керектігін,
одан сабақ мақсаты мен критерийдің
алынатынын білдім.
Жоспарым •
Оқу мақсатын негізге алып,
тапсырма құрастырамын. Әр
сабақтан соң рефлексия алып,
алдыңғы сабағымды
жоспарлаймын.Ықшам сабақ
5 слайд
Кездескен қиындықтар • Сабақ жоспарлауда саралау жұмыстарын таңдау мен үшін қиындық туғызды. Үйренгенім • ҚМЖ жоспарлағанда оқу бағдарламасына сүйену керектігін, одан сабақ мақсаты мен критерийдің алынатынын білдім. Жоспарым • Оқу мақсатын негізге алып, тапсырма құрастырамын. Әр сабақтан соң рефлексия алып, алдыңғы сабағымды жоспарлаймын.Ықшам сабақ