1 слайд
«Білгірлер бәйгесі»
2 слайд
Сайыстың жоспары:
•
1 – кезең. «Бәйге»
•
2 – кезең. «Жорға»
•
3- кезең. «Ғажайып алаң»
•
4 – кезең. «Полиглот»
•
5 –кезең. «Қиял әлемінде»
3 слайд
БәйгеБәйге
4 слайд
Сұрақтар:
І – топ.
1. Мұхтар Әуезов қай жерде, қай
жылы дүниеге келген?
5 слайд
2 . «Қазақстан үшін М.Әуезов екінші
Абай» деген пікірдің иесі кім?
6 слайд
3. Абай қайтыс болғанда М.Әуезов
неше жаста еді?
7 слайд
4. Алғашқы екі кітаптан
тұратын «Абай» романы үшін
жазушыға 1949 жылы қандай
сыйлық берілді?
8 слайд
5. М.Әуезовтің екі рет өңделіп
(1943,1956), өзгерістер енгізілген
пьесасын ата?
9 слайд
ІІ – топ.
1. М.Әуезов 11 жасында
әкесі қайтыс болып, кімнің
тәрбиесінде болды?
10 слайд
2. Ең алғаш баспасөзде
жарияланған, әйел
бостандығы тақырыбын
көтерген көлемді
мақаласы?
11 слайд
3. «Абай жолы» романына
суреткер ең алғаш қандай
атау бермек болды?
12 слайд
4. М.Әуезовтің «Қараш –
қараш оқиғасы» қай
жанрға жатады?
13 слайд
5. Жазушының «Көксерек»
әңгімесін жазуына не
түрткі болды?
14 слайд
ІІІ – топ.
1. М.Әуезовтің жарты
ғасырлық оқиғаны
қамтитын туындысы?
15 слайд
2. «Үй іші есін жиғанша
аттылар жапырылып түсе-
түсе қалып, алды үйге кіре
бастады. Түстері суық. Енді
аңғарса, Қозыбақ ауылының
жігіттері...»
Үзінді М.Әуезовтің қай
шығармасынан алынған?
16 слайд
3. М.Әуезовтің
Л.Соболевпен бірлесіп
жазған драмасы?
17 слайд
4. Мұхтар Әуезов 1919
жылы қай оқу орнын
бітірді?
18 слайд
5. «Қорғансыздың күні»
әңгімесінің басты
кейіпкерін ата?
19 слайд
І V – топ.
1. Мына сөздерден
М.Әуезовтің афоризмін
құра / ел, бол/
20 слайд
2. Атасы мен әжесі бала
Мұхтарды қалай атаған?
Кейін мұны бүркеншік ат
(псевдоним) етті?
21 слайд
3. М.Әуезовтің қай
кейіпкері бай таяғынан
соққы жеп, ауруға
ұшырайды?
22 слайд
4. «Абай жолы»
романында Дәркембай
Меккеге аттанарда
Құнанбайға не үшін барды?
23 слайд
5. М.Әуезовтің Қазақ
ұлттық театрының
шымылдығын тұңғыш
ашқан пьесасы?
24 слайд
25 слайд
Шығарманың кейіпкерлерін ата. Тақырыбы
мен идеясы?
Дұрыс жауап 20 ұпаймен бағаланады.
І – топ. «Көксерек» әңгімесі
ІІ – топ. «Қараш – қараш оқиғасы»
ІІІ – топ. «Жетім» әңгімесі
І V – топ. «Қорғансыздың күні» әңгімесі
26 слайд
27 слайд
География
Тарих Әдебиет
Қазақ тілі
28 слайд
29 слайд
30 слайд
31 слайд
32 слайд
33 слайд
34 слайд
35 слайд
36 слайд
37 слайд
38 слайд
39 слайд
40 слайд
41 слайд
42 слайд
43 слайд
44 слайд
45 слайд
46 слайд
47 слайд
48 слайд
Тіл білгірі
49 слайд
Абай өлеңдерінен үзінділер беріледі.
Өлеңдегі көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді тауып айту керек. Ол сөзді үш тілде
айту жүктеледі. Үш тілде дұрыс айтқан
топқа 30 ұпай беріледі. Егер екі тілде айтса,
20 ұпай, бір тілде 10 ұпай беріледі.
50 слайд
І топ
Құлақтан кіріп, бойды алар,
_______ ән мен _______ күй.
Көңілге түрлі ой салар,
_______ сүйсең, менше сүй.
51 слайд
Құлақтан кіріп, бойды алар,
Жақсы (хоршая ,good ) ән мен
тәтті (сладкий ,sweet ) күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді (песня, song ) сүйсең, менше сүй.
52 слайд
ІІ топ
Ақырын _______ , анық бас,
Еңбегің кетпес далаға!
_________ еткен жалықпас
Үйретуден _____________ .
53 слайд
Ақырын жүріп (ходить, walk ) анық
бас,
Еңбегің кетпес далаға!
Ұстаздық (преподовать ,teach ) еткен
жалықпас
Үйретуден балаға .(ребенок, child, to
kid )
54 слайд
ІІІ топ
Желсіз _______ жарық ______ ,
Сәулесі суда дірілдеп.
Ауылдың жаны терең сай,
Тасыған _________ гүрілдеп...
55 слайд
Желсіз түнде (ночю, at night ) жарық
ай (луна, moon )
Сәулесі суда дірілдеп.
Ауылдың жаны терең сай,
Тасыған өзен (река, river ) гүрілдеп...
56 слайд
IV топ
Атадан алтау ,
Анадан ______ ,
Жалғыздық көрер жерім жоқ.
Ағайын бек көп,
__________ ептеп,
Сөзімді ұғар _________ жоқ.
57 слайд
Атадан алтау ,
Анадан төртеу (четерые , four )
Жалғыздық көрер жерім жоқ.
Ағайын бек көп,
Айтамын (говорю , I say ) ептеп,
Сөзімді ұғар елім (народ, people ) жоқ.
58 слайд
Соңғы шешу кезеңде топ мүшелері бірлесе отырып тақырып
бойынша өз ойларын ортаға салады.
Ойыншыларға М.Әуезов шығармаларынан үзінді беріледі.
1-топ: «Көксерек» әңгімесі
2- топ:«Қараш – қараш оқиғасы»
3-топ: «Жетім» әңгімесі
4-топ:«Қорғансыздың күні» әңгімесі
Берілген шығарманы әрбір топ өз қиялына қарай аяқтайды. «Қиял әлемінде»
59 слайд
Қорытындылау
Әр топтың ұпай санын санап,
жеңіске жеткен топты анықтау.
Мадақтау, марапаттау.
60 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз