Материалдар / "Білгірлер бәйгесі" интеллектуалдық сайысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Білгірлер бәйгесі" интеллектуалдық сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптан тыс шара ұйымдастыруда пайданлануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2020
604
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Білгірлер бәйгесі»

1 слайд
«Білгірлер бәйгесі»

Сайыстың жоспары: • 1 – кезең. «Бәйге» • 2 – кезең. «Жорға» • 3- кезең. «Ғажайып алаң» • 4 – кезең. «Полиглот» • 5 –кезең. «Қиял

2 слайд
Сайыстың жоспары: • 1 – кезең. «Бәйге» • 2 – кезең. «Жорға» • 3- кезең. «Ғажайып алаң» • 4 – кезең. «Полиглот» • 5 –кезең. «Қиял әлемінде»

БәйгеБәйге

3 слайд
БәйгеБәйге

Сұрақтар: І – топ. 1. Мұхтар Әуезов қай жерде, қай жылы дүниеге келген?

4 слайд
Сұрақтар: І – топ. 1. Мұхтар Әуезов қай жерде, қай жылы дүниеге келген?

2 . «Қазақстан үшін М.Әуезов екінші Абай» деген пікірдің иесі кім?

5 слайд
2 . «Қазақстан үшін М.Әуезов екінші Абай» деген пікірдің иесі кім?

3. Абай қайтыс болғанда М.Әуезов неше жаста еді?

6 слайд
3. Абай қайтыс болғанда М.Әуезов неше жаста еді?

4. Алғашқы екі кітаптан тұратын «Абай» романы үшін жазушыға 1949 жылы қандай сыйлық берілді?

7 слайд
4. Алғашқы екі кітаптан тұратын «Абай» романы үшін жазушыға 1949 жылы қандай сыйлық берілді?

5. М.Әуезовтің екі рет өңделіп (1943,1956), өзгерістер енгізілген пьесасын ата?

8 слайд
5. М.Әуезовтің екі рет өңделіп (1943,1956), өзгерістер енгізілген пьесасын ата?

ІІ – топ. 1. М.Әуезов 11 жасында әкесі қайтыс болып, кімнің тәрбиесінде болды?

9 слайд
ІІ – топ. 1. М.Әуезов 11 жасында әкесі қайтыс болып, кімнің тәрбиесінде болды?

2. Ең алғаш баспасөзде жарияланған, әйел бостандығы тақырыбын көтерген көлемді мақаласы?

10 слайд
2. Ең алғаш баспасөзде жарияланған, әйел бостандығы тақырыбын көтерген көлемді мақаласы?

3. «Абай жолы» романына суреткер ең алғаш қандай атау бермек болды?

11 слайд
3. «Абай жолы» романына суреткер ең алғаш қандай атау бермек болды?

4. М.Әуезовтің «Қараш – қараш оқиғасы» қай жанрға жатады?

12 слайд
4. М.Әуезовтің «Қараш – қараш оқиғасы» қай жанрға жатады?

5. Жазушының «Көксерек» әңгімесін жазуына не түрткі болды?

13 слайд
5. Жазушының «Көксерек» әңгімесін жазуына не түрткі болды?

ІІІ – топ. 1. М.Әуезовтің жарты ғасырлық оқиғаны қамтитын туындысы?

14 слайд
ІІІ – топ. 1. М.Әуезовтің жарты ғасырлық оқиғаны қамтитын туындысы?

2. «Үй іші есін жиғанша аттылар жапырылып түсе- түсе қалып, алды үйге кіре бастады. Түстері суық. Енді аңғарс

15 слайд
2. «Үй іші есін жиғанша аттылар жапырылып түсе- түсе қалып, алды үйге кіре бастады. Түстері суық. Енді аңғарса, Қозыбақ ауылының жігіттері...» Үзінді М.Әуезовтің қай шығармасынан алынған?

3. М.Әуезовтің Л.Соболевпен бірлесіп жазған драмасы?

16 слайд
3. М.Әуезовтің Л.Соболевпен бірлесіп жазған драмасы?

4. Мұхтар Әуезов 1919 жылы қай оқу орнын бітірді?

17 слайд
4. Мұхтар Әуезов 1919 жылы қай оқу орнын бітірді?

5. «Қорғансыздың күні» әңгімесінің басты кейіпкерін ата?

18 слайд
5. «Қорғансыздың күні» әңгімесінің басты кейіпкерін ата?

І V – топ. 1. Мына сөздерден М.Әуезовтің афоризмін құра / ел, бол/

19 слайд
І V – топ. 1. Мына сөздерден М.Әуезовтің афоризмін құра / ел, бол/

2. Атасы мен әжесі бала Мұхтарды қалай атаған? Кейін мұны бүркеншік ат (псевдоним) етті?

20 слайд
2. Атасы мен әжесі бала Мұхтарды қалай атаған? Кейін мұны бүркеншік ат (псевдоним) етті?

3. М.Әуезовтің қай кейіпкері бай таяғынан соққы жеп, ауруға ұшырайды?

21 слайд
3. М.Әуезовтің қай кейіпкері бай таяғынан соққы жеп, ауруға ұшырайды?

4. «Абай жолы» романында Дәркембай Меккеге аттанарда Құнанбайға не үшін барды?

22 слайд
4. «Абай жолы» романында Дәркембай Меккеге аттанарда Құнанбайға не үшін барды?

5. М.Әуезовтің Қазақ ұлттық театрының шымылдығын тұңғыш ашқан пьесасы?

23 слайд
5. М.Әуезовтің Қазақ ұлттық театрының шымылдығын тұңғыш ашқан пьесасы?

24 слайд

Шығарманың кейіпкерлерін ата. Тақырыбы мен идеясы? Дұрыс жауап 20 ұпаймен бағаланады. І – топ. «Көксерек» әңгімесі ІІ – топ. «Қ

25 слайд
Шығарманың кейіпкерлерін ата. Тақырыбы мен идеясы? Дұрыс жауап 20 ұпаймен бағаланады. І – топ. «Көксерек» әңгімесі ІІ – топ. «Қараш – қараш оқиғасы» ІІІ – топ. «Жетім» әңгімесі І V – топ. «Қорғансыздың күні» әңгімесі

26 слайд

География Тарих Әдебиет Қазақ тілі

27 слайд
География Тарих Әдебиет Қазақ тілі

28 слайд

29 слайд

30 слайд

31 слайд

32 слайд

33 слайд

34 слайд

35 слайд

36 слайд

37 слайд

38 слайд

39 слайд

40 слайд

41 слайд

42 слайд

43 слайд

44 слайд

45 слайд

46 слайд

47 слайд

Тіл білгірі

48 слайд
Тіл білгірі

Абай өлеңдерінен үзінділер беріледі. Өлеңдегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып айту керек. Ол сөзді үш тілде айту жүк

49 слайд
Абай өлеңдерінен үзінділер беріледі. Өлеңдегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып айту керек. Ол сөзді үш тілде айту жүктеледі. Үш тілде дұрыс айтқан топқа 30 ұпай беріледі. Егер екі тілде айтса, 20 ұпай, бір тілде 10 ұпай беріледі.

І топ Құлақтан кіріп, бойды алар, _______ ән мен _______ күй. Көңілге түрлі ой салар, _______ сүйсең, менше сүй.

50 слайд
І топ Құлақтан кіріп, бойды алар, _______ ән мен _______ күй. Көңілге түрлі ой салар, _______ сүйсең, менше сүй.

Құлақтан кіріп, бойды алар, Жақсы (хоршая ,good ) ән мен тәтті (сладкий ,sweet ) күй. Көңілге түрлі ой салар, Әнді (песня

51 слайд
Құлақтан кіріп, бойды алар, Жақсы (хоршая ,good ) ән мен тәтті (сладкий ,sweet ) күй. Көңілге түрлі ой салар, Әнді (песня, song ) сүйсең, менше сүй.

ІІ топ Ақырын _______ , анық бас, Еңбегің кетпес далаға! _________ еткен жалықпас Үйретуден _____________ .

52 слайд
ІІ топ Ақырын _______ , анық бас, Еңбегің кетпес далаға! _________ еткен жалықпас Үйретуден _____________ .

Ақырын жүріп (ходить, walk ) анық бас, Еңбегің кетпес далаға! Ұстаздық (преподовать ,teach ) еткен жалықпас Үйретуден ба

53 слайд
Ақырын жүріп (ходить, walk ) анық бас, Еңбегің кетпес далаға! Ұстаздық (преподовать ,teach ) еткен жалықпас Үйретуден балаға .(ребенок, child, to kid )

ІІІ топ Желсіз _______ жарық ______ , Сәулесі суда дірілдеп. Ауылдың жаны терең сай, Тасыған _________ гүрілдеп...

54 слайд
ІІІ топ Желсіз _______ жарық ______ , Сәулесі суда дірілдеп. Ауылдың жаны терең сай, Тасыған _________ гүрілдеп...

Желсіз түнде (ночю, at night ) жарық ай (луна, moon ) Сәулесі суда дірілдеп. Ауылдың жаны терең сай, Тасыған өзен (река

55 слайд
Желсіз түнде (ночю, at night ) жарық ай (луна, moon ) Сәулесі суда дірілдеп. Ауылдың жаны терең сай, Тасыған өзен (река, river ) гүрілдеп...

IV топ Атадан алтау , Анадан ______ , Жалғыздық көрер жерім жоқ. Ағайын бек көп, __________ ептеп, Сөзімді ұғар ________

56 слайд
IV топ Атадан алтау , Анадан ______ , Жалғыздық көрер жерім жоқ. Ағайын бек көп, __________ ептеп, Сөзімді ұғар _________ жоқ.

Атадан алтау , Анадан төртеу (четерые , four ) Жалғыздық көрер жерім жоқ. Ағайын бек көп, Айтамын (говорю , I say ) ептеп,

57 слайд
Атадан алтау , Анадан төртеу (четерые , four ) Жалғыздық көрер жерім жоқ. Ағайын бек көп, Айтамын (говорю , I say ) ептеп, Сөзімді ұғар елім (народ, people ) жоқ.

Соңғы шешу кезеңде топ мүшелері бірлесе отырып тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады. Ойыншыларға М.Әуезов шығармаларынан үз

58 слайд
Соңғы шешу кезеңде топ мүшелері бірлесе отырып тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады. Ойыншыларға М.Әуезов шығармаларынан үзінді беріледі. 1-топ: «Көксерек» әңгімесі 2- топ:«Қараш – қараш оқиғасы» 3-топ: «Жетім» әңгімесі 4-топ:«Қорғансыздың күні» әңгімесі Берілген шығарманы әрбір топ өз қиялына қарай аяқтайды. «Қиял әлемінде»

Қорытындылау Әр топтың ұпай санын санап, жеңіске жеткен топты анықтау. Мадақтау, марапаттау.

59 слайд
Қорытындылау Әр топтың ұпай санын санап, жеңіске жеткен топты анықтау. Мадақтау, марапаттау.

60 слайд