Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторинг нәтижелерін талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім алушылардың
білім жет істіктерінің
мониторинг нәтижелері
1 слайд
Білім алушылардың білім жет істіктерінің мониторинг нәтижелері
2 слайд
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг (ББЖМ) білім беру
ұйымдарынан тәуелсіз білім сапасының жүйелі бақылауы болып
табылады.
Мониторинг электронды форматта орта білім беру ұйымдарының
базасында 4 және 9-сыныптарда оқу, математикалық және
жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын кешенді тестілеу форматында
жүзеге асырылады.
ББЖМ орта білім беру ұйымдары оқушыларының білім сапасын
МЖМББС сәйкестігін бағалауға, білім алушылардың функционалдық
сауаттылық деңгейін анықтауға, білім беру процесінің барлық
қатысушыларына әдістемелік қолдау көрсетуге бағытталған. ББЖМ
мемлекеттік бақылау нысаны болып табылмайды және білім алушылар
үшінде, білім беру ұйымдары үшінде ешқандай құқықтық салдары
болмайды.
2 слайд
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг (ББЖМ) білім беру ұйымдарынан тәуелсіз білім сапасының жүйелі бақылауы болып табылады. Мониторинг электронды форматта орта білім беру ұйымдарының базасында 4 және 9-сыныптарда оқу, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын кешенді тестілеу форматында жүзеге асырылады. ББЖМ орта білім беру ұйымдары оқушыларының білім сапасын МЖМББС сәйкестігін бағалауға, білім алушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтауға, білім беру процесінің барлық қатысушыларына әдістемелік қолдау көрсетуге бағытталған. ББЖМ мемлекеттік бақылау нысаны болып табылмайды және білім алушылар үшінде, білім беру ұйымдары үшінде ешқандай құқықтық салдары болмайды.
3 слайд
Облыс бойынша орташа көрсеткіштен жоғары нәтижелерді 8 аудан
көрсетті, оның ішінде ең жоғарғысы – Төле би (21,52 балл) және
Мақтаарал(21,48балл) аудандарында. 50,7% 45,9%
0-10балл 11-20балл 21-30 балл3,5%Түркістан облысының ББЖМ 4 сынып қатысушыларын
жинақтаған балл бойынша бөлу, %
3 слайд
Облыс бойынша орташа көрсеткіштен жоғары нәтижелерді 8 аудан көрсетті, оның ішінде ең жоғарғысы – Төле би (21,52 балл) және Мақтаарал(21,48балл) аудандарында. 50,7% 45,9% 0-10балл 11-20балл 21-30 балл3,5%Түркістан облысының ББЖМ 4 сынып қатысушыларын жинақтаған балл бойынша бөлу, %
4 слайд
ӨТКЕН ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ОБЛЫС БОЙЫНША 4-СЫНЫП
ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДА ББЖМ-НІҢ ӨҢІР БОЙЫНША ЖАЛПЫ
КӨРСЕТКІШТЕН ЖОҒАРЫ АУДАНДАР
№ Аудан Көрсеткіші
1 Төле би ауданы 21,52 балл
2 Мақтаарал ауданы 21,48 балл
3 Сауран ауданы 21,19 балл
4 Қазығұрт ауданы 21,04 балл
5 Жетісай ауданы 21,01 балл
6 Ордабасы ауданы 20,25 балл
7 Түлкібас ауданы 20,21 балл
8 Созақ ауданы 20,2 балл
4 слайд
ӨТКЕН ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ОБЛЫС БОЙЫНША 4-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДА ББЖМ-НІҢ ӨҢІР БОЙЫНША ЖАЛПЫ КӨРСЕТКІШТЕН ЖОҒАРЫ АУДАНДАР № Аудан Көрсеткіші 1 Төле би ауданы 21,52 балл 2 Мақтаарал ауданы 21,48 балл 3 Сауран ауданы 21,19 балл 4 Қазығұрт ауданы 21,04 балл 5 Жетісай ауданы 21,01 балл 6 Ордабасы ауданы 20,25 балл 7 Түлкібас ауданы 20,21 балл 8 Созақ ауданы 20,2 балл
5 слайд
69,8
%
Оқу
сауаттылығы
66,
3 %
Математикалық
сауаттылығы
69,8
%
Жаратылыстану
-ғылыми
сауаттылығы
5 слайд
69,8 % Оқу сауаттылығы 66, 3 % Математикалық сауаттылығы 69,8 % Жаратылыстану -ғылыми сауаттылығы
6 слайд
Оқу сауаттылығы бойынша аудан/қала және оқыту тілі
бөлінісіндегі ББЖМ-2022нәтижелері,4-сынып,баллқазақ тілді орыс тілді
7.42
6.59
Оқу сауаттылығы
Оқу сауаттылығы
Түркістан облысындағы білім беру ұйымдары жағдайында оқу сауаттылық бойынша
6 мектепте ең табысты нәтижелер тіркелді. Оның 2 мектебі біздің ауданға тиесілі.
6 слайд
Оқу сауаттылығы бойынша аудан/қала және оқыту тілі бөлінісіндегі ББЖМ-2022нәтижелері,4-сынып,баллқазақ тілді орыс тілді 7.42 6.59 Оқу сауаттылығы Оқу сауаттылығы Түркістан облысындағы білім беру ұйымдары жағдайында оқу сауаттылық бойынша 6 мектепте ең табысты нәтижелер тіркелді. Оның 2 мектебі біздің ауданға тиесілі.
7 слайд
Математикалық сауаттылығы бойынша аудан/қала
және оқыту тілі бөлінісіндегі ББЖМ-2022 нәтижелері,4-
сынып,баллқазақ тілді орыс тілді
8.62
8.96
Математикалық
сауаттылығы
Математикалық сауаттылығы
Түркістан облысындағы білім беру ұйымдары жағдайында математикалық сауаттылық
бойынша 8 мектепте ең табысты нәтижелер тіркелді. Оның 3 мектебі біздің ауданға
тиесілі.
7 слайд
Математикалық сауаттылығы бойынша аудан/қала және оқыту тілі бөлінісіндегі ББЖМ-2022 нәтижелері,4- сынып,баллқазақ тілді орыс тілді 8.62 8.96 Математикалық сауаттылығы Математикалық сауаттылығы Түркістан облысындағы білім беру ұйымдары жағдайында математикалық сауаттылық бойынша 8 мектепте ең табысты нәтижелер тіркелді. Оның 3 мектебі біздің ауданға тиесілі.
8 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы бойынша аудан/қала және
оқыту тілі бөлінісіндегі ББЖМ-2022нәтижелері,4-сынып,баллқазақ тілді орыс тілді
5.53
5.5
Жаратылыстану-ғылыми
сауаттылығы
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы
8 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы бойынша аудан/қала және оқыту тілі бөлінісіндегі ББЖМ-2022нәтижелері,4-сынып,баллқазақ тілді орыс тілді 5.53 5.5 Жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы Жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы
9 слайд
Оқу сауаттылығы бойынша тапсырманың қиындық
деңгейлері бойынша жетістіктер
Оқу сауаттылығы бойынша тесттілеуге сәйкес тест жиынтығы
10 тапсырмадан тұрады– «қолдануға» 3тапсырма,
«талдауға» 5тапсырма және «синтезге» 2тапсырма.
«қолдану»– мәтіннен ақпаратты таба алады, оның негізінде
мәтін формасы мен тілінің кейбір ерекшеліктерін қолдана
отырып қорытынды жасай алады;
«талдау» –мәтіннен айқындалатын және дербес есептелетін
ақпаратты анық оқып біле алады; мәтін формасы мен тілінің
кейбір ерекшеліктерін қолдана отырып, оның негізінде
қорытынды жасайтын ақпаратты мәтіннен таба алады;
« синтез»– мәтіннің маңызды хабарламаларын түсінеді,мәтінге
негізделген өзт ұжырымдарын жасай біледі,мәтіннің кейбір
тілдік ерекшеліктеріне назар аудара отырып, мәтіннің мазмұны
мен формасын бағалай алады.
9 слайд
Оқу сауаттылығы бойынша тапсырманың қиындық деңгейлері бойынша жетістіктер Оқу сауаттылығы бойынша тесттілеуге сәйкес тест жиынтығы 10 тапсырмадан тұрады– «қолдануға» 3тапсырма, «талдауға» 5тапсырма және «синтезге» 2тапсырма. «қолдану»– мәтіннен ақпаратты таба алады, оның негізінде мәтін формасы мен тілінің кейбір ерекшеліктерін қолдана отырып қорытынды жасай алады; «талдау» –мәтіннен айқындалатын және дербес есептелетін ақпаратты анық оқып біле алады; мәтін формасы мен тілінің кейбір ерекшеліктерін қолдана отырып, оның негізінде қорытынды жасайтын ақпаратты мәтіннен таба алады; « синтез»– мәтіннің маңызды хабарламаларын түсінеді,мәтінге негізделген өзт ұжырымдарын жасай біледі,мәтіннің кейбір тілдік ерекшеліктеріне назар аудара отырып, мәтіннің мазмұны мен формасын бағалай алады.
10 слайд
Шы ғарманың композициялық
құрылымын анықтауда;
Шығарманың әдеби көркемдегіш
құралдары табуда;
Эпизодтарды салыстыру, сюжеттің
дамуындағы өзгерістерді анықтауда
шатасқан;
Жаңа тақырыптардың кездесуі;
Электронды сынақ тапсыруға
бейімделмеуі.Оқу сауаттылығы бойынша тапсырманың
қиындық деңгейлері бойынша талдау
10 слайд
Шы ғарманың композициялық құрылымын анықтауда; Шығарманың әдеби көркемдегіш құралдары табуда; Эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтауда шатасқан; Жаңа тақырыптардың кездесуі; Электронды сынақ тапсыруға бейімделмеуі.Оқу сауаттылығы бойынша тапсырманың қиындық деңгейлері бойынша талдау
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Математикалық сауаттылық бойынша тест тапсырмалары
үш қиындық деңгейінде ұсынылған:
Негізгі (30%тапсырмалар), орташа (50%) және жоғары (20%). Олар
білім алушылардың келес ідағдыларын анықтауға бағытталған:
Базалық деңгей –қарапайым біліммен дағдыларды жаңғырту,
стандартты жағдайларда қарапайым үлгілер мен идеяларды тану,
қарапайым мәтіндердің мағынасын түсіну және қарапайым
әрекеттерді орындауға қажетті деректерді анықтау, стандартты
жағдайларда белгілі бір нұсқаулардың көмегімен қарапайым
әрекеттерді орындау;
Орта деңгей – негізгі білім мен дағдыларды дұрыс жаңғырту,
жаңажағдайларда қарапайым үлгілер мен идеяларды тану,
жалпы мәтіндердің мағынасын түсіну және әрекеттерді орындау
үшін қажетті деректерді анықтау, жаңа жағдайларда белгілі бір
нұсқаулардың көмегімен көптеген әрекеттерді орындау;
Жоғары деңгей – күрделі білім мен дағдыларды қолдану, күрделі
модельдер мен ойларды жаңа жағдаяттарда қолдану, қарапайым
мәтіндердің мәнін түсіну және іс-әрекеттерді орындай білу, жаңа
жағдаяттарда көрсетілген нұсқаулар көмегімен қарапайым іс-
әрекеттерді орындау, екі немесе одан да көп кезеңдерден
тұратын тұжырымдар жасау.
12 слайд
Математикалық сауаттылық бойынша тест тапсырмалары үш қиындық деңгейінде ұсынылған: Негізгі (30%тапсырмалар), орташа (50%) және жоғары (20%). Олар білім алушылардың келес ідағдыларын анықтауға бағытталған: Базалық деңгей –қарапайым біліммен дағдыларды жаңғырту, стандартты жағдайларда қарапайым үлгілер мен идеяларды тану, қарапайым мәтіндердің мағынасын түсіну және қарапайым әрекеттерді орындауға қажетті деректерді анықтау, стандартты жағдайларда белгілі бір нұсқаулардың көмегімен қарапайым әрекеттерді орындау; Орта деңгей – негізгі білім мен дағдыларды дұрыс жаңғырту, жаңажағдайларда қарапайым үлгілер мен идеяларды тану, жалпы мәтіндердің мағынасын түсіну және әрекеттерді орындау үшін қажетті деректерді анықтау, жаңа жағдайларда белгілі бір нұсқаулардың көмегімен көптеген әрекеттерді орындау; Жоғары деңгей – күрделі білім мен дағдыларды қолдану, күрделі модельдер мен ойларды жаңа жағдаяттарда қолдану, қарапайым мәтіндердің мәнін түсіну және іс-әрекеттерді орындай білу, жаңа жағдаяттарда көрсетілген нұсқаулар көмегімен қарапайым іс- әрекеттерді орындау, екі немесе одан да көп кезеңдерден тұратын тұжырымдар жасау.
13 слайд
Бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс,
артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына
берілген есептерді арифметикалық және алгебралық
әдіспен шешуге берілген есептерде;
Есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график
түрінде модельдеуге берілген есептерде;
жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын және
қиылыспайтын жиындар,ішкіжиын)сипатын анықтай білу
есептерінде;
Кеңісті койлау қабілетін дамытуға арналған логикалық
есептерді шешуде;
Таңдап алу әдісімен комбинаторлық есептерді шығаруда;
Тест нұсқасын белгілеу барысында мән беріп белгімеуден
қателіктер жіберген. Математикалық сауаттылық бойынша
тапсырманың қиындық деңгейлері бойынша
талдау
13 слайд
Бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешуге берілген есептерде; Есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеуге берілген есептерде; жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын және қиылыспайтын жиындар,ішкіжиын)сипатын анықтай білу есептерінде; Кеңісті койлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шешуде; Таңдап алу әдісімен комбинаторлық есептерді шығаруда; Тест нұсқасын белгілеу барысында мән беріп белгімеуден қателіктер жіберген. Математикалық сауаттылық бойынша тапсырманың қиындық деңгейлері бойынша талдау
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша тест
тапсырмалары үш қиындық деңгейінде ұсынылған:
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша тест
төртінші сынып
оқушыларының зерттеу қабілеті мен дағдыларының және
қазіргі әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы
базалық білімдерінің қалыптасуын тексеруге бағытталған
8 тест тапсырмасын қамтиды.
Тест тапсырмалары әртүрлі формада беріледі: кестелер,
диаграммалар, модельдер, сызбалар,иллюстрациялар
және т.б.
Тапсырмалар күрделілігінің шамамен 30% -ы базалық,
50% - орташа және 20%-жоғары деңгейге сәйкес
құрылған.
15 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша тест тапсырмалары үш қиындық деңгейінде ұсынылған: Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша тест төртінші сынып оқушыларының зерттеу қабілеті мен дағдыларының және қазіргі әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы базалық білімдерінің қалыптасуын тексеруге бағытталған 8 тест тапсырмасын қамтиды. Тест тапсырмалары әртүрлі формада беріледі: кестелер, диаграммалар, модельдер, сызбалар,иллюстрациялар және т.б. Тапсырмалар күрделілігінің шамамен 30% -ы базалық, 50% - орташа және 20%-жоғары деңгейге сәйкес құрылған.
16 слайд
Өз өлкесіндегі табиғи бірлестіктерін сипаттама беріңіз;
Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы
рөлін сипаттауға;
Түрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттеуге;
Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту
шараларын ұсынуға;
-Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту
шараларын ұсынуға
Тест нұсқасын белгілеу барысында мән беріп белгімеуден
қателіктер жіберген. Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
бойынша тапсырманың қиындық деңгейлері
бойынша талдау
16 слайд
Өз өлкесіндегі табиғи бірлестіктерін сипаттама беріңіз; Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттауға; Түрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттеуге; Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсынуға; -Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсынуға Тест нұсқасын белгілеу барысында мән беріп белгімеуден қателіктер жіберген. Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша тапсырманың қиындық деңгейлері бойынша талдау
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Мектеп Жалпы орташа
балл Оқу
сауаттылығы Математикалық
сауаттылық Жаратылыстану-
ғылыми
сауаттылық
М.Ғабдуллин
атындағы №52
ЖББМ 16 балл 5,1 балл 5,5 балл 4,4 балл2023-2024 оқу жылында ББЖБ тапсырған алғашқы лектің
нәтижесі
18 слайд
Мектеп Жалпы орташа балл Оқу сауаттылығы Математикалық сауаттылық Жаратылыстану- ғылыми сауаттылық М.Ғабдуллин атындағы №52 ЖББМ 16 балл 5,1 балл 5,5 балл 4,4 балл2023-2024 оқу жылында ББЖБ тапсырған алғашқы лектің нәтижесі