Білім алушының мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке бағдарламаны құру принциптері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім алушының мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке
бағдарламаны құру принциптері.
Орындаған: Құқық және
экономика негіздері
мамандығының 3 курс студенті
Дүйсен Гульдана Қанатқызы
1 слайд
Білім алушының мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке бағдарламаны құру принциптері. Орындаған: Құқық және экономика негіздері мамандығының 3 курс студенті Дүйсен Гульдана Қанатқызы
2 слайд
Оқу пәні бойынша
қысқартылған / жеке
бағдарлама оқу тоқсанына
құрылады, оның нәтижелері
бойынша келесі тоқсанға
арналған бағдарлама
жасалады Оқушының оқу материалын қандай
қарқынмен игере ала-тынын алдын
ала болжау қиын, бұл
жоспарланғанның ішінде ең үлкен
қиындықтарды тудырады.
Сондықтан білім беру үдерісі
барысын-да бағдарламаны түзету
қажеттілігі туындауы мүмкін.
Бағдарламаны уақытылы түзету
үшін үнемі оқушының
жетістіктерін бақылау қажет. Ол
үшін мұғалім мен қолдау көрсету
мамандары қол жеткізген
жетістіктерді критериалды
бағалауды іске асырады
2 слайд
Оқу пәні бойынша қысқартылған / жеке бағдарлама оқу тоқсанына құрылады, оның нәтижелері бойынша келесі тоқсанға арналған бағдарлама жасалады Оқушының оқу материалын қандай қарқынмен игере ала-тынын алдын ала болжау қиын, бұл жоспарланғанның ішінде ең үлкен қиындықтарды тудырады. Сондықтан білім беру үдерісі барысын-да бағдарламаны түзету қажеттілігі туындауы мүмкін. Бағдарламаны уақытылы түзету үшін үнемі оқушының жетістіктерін бақылау қажет. Ол үшін мұғалім мен қолдау көрсету мамандары қол жеткізген жетістіктерді критериалды бағалауды іске асырады
3 слайд
МЖМБС-да белгіленген көлемде және
оның сыныпта оқу қарқынына сәйкес
оқушы оқу пәнінің мазмұнын меңгеруде
қиындықтарға тап болған жағдайда оқу
бағдарламаларын қысқартуды (бейімдеу)
талап етіледі .
3 слайд
МЖМБС-да белгіленген көлемде және оның сыныпта оқу қарқынына сәйкес оқушы оқу пәнінің мазмұнын меңгеруде қиындықтарға тап болған жағдайда оқу бағдарламаларын қысқартуды (бейімдеу) талап етіледі .
4 слайд
"Жеке оқу жоспары және жеке оқу
бағдарламалары бойын-ша оқыту».
Жалпы сынып жағдайында зияты
зақымдалған оқушы үшін жеке оқу
бағдарламасы жасалады.Оқу
жоспарын дараландыру оқушының
қатысуы міндетті болмайтын оқу
жоспарының пәндерін (мысалы,
алгебра немесе шет тілі) айқындаудан
тұрады.
4 слайд
"Жеке оқу жоспары және жеке оқу бағдарламалары бойын-ша оқыту». Жалпы сынып жағдайында зияты зақымдалған оқушы үшін жеке оқу бағдарламасы жасалады.Оқу жоспарын дараландыру оқушының қатысуы міндетті болмайтын оқу жоспарының пәндерін (мысалы, алгебра немесе шет тілі) айқындаудан тұрады.
5 слайд
Қысқартылған/ жеке оқу
бағдарламасын сынып мұғалімі
арнайы педагогпен бірге
педагогикалық диагностика
(бағалау) негізінде және пән
бойынша үлгілік оқу
бағдарламасының мазмұнын
ескере отырып, ақыл-ойы кем
оқушыларға арналған МЖМБС
•
үлгілік оқу бағдарламаларына
сәйкес жасайды.
5 слайд
Қысқартылған/ жеке оқу бағдарламасын сынып мұғалімі арнайы педагогпен бірге педагогикалық диагностика (бағалау) негізінде және пән бойынша үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын ескере отырып, ақыл-ойы кем оқушыларға арналған МЖМБС • үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жасайды.
6 слайд
Қысқартылған / Жеке оқу
бағдарламасының мәтінінде
күтілетін нәтижелер (оқушының
дағдылары мен шеберлігі) түрінде
тұжырымдалған Типтік оқу
бағдарламасының бөлімдері
бойынша оқу мақсаттары және
осы оқушы үшін неғұрлым тиімді
оқыту әдістері мен тәсілдері
көрсетіледі. Топтық талқылау
барысында оқушының
мүмкіндіктерін психологиялық-
педагогикалық зерттеу
нәтижелерінің негізінде оқытудың
мақсаты мен әдістері анықталады.
6 слайд
Қысқартылған / Жеке оқу бағдарламасының мәтінінде күтілетін нәтижелер (оқушының дағдылары мен шеберлігі) түрінде тұжырымдалған Типтік оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша оқу мақсаттары және осы оқушы үшін неғұрлым тиімді оқыту әдістері мен тәсілдері көрсетіледі. Топтық талқылау барысында оқушының мүмкіндіктерін психологиялық- педагогикалық зерттеу нәтижелерінің негізінде оқытудың мақсаты мен әдістері анықталады.
7 слайд
Ең жақын даму аймағын анықтау
критериясы оқушының оқу
тапсырма-сын табысты орындау,
белгілі бір іскерлікті немесе
дағдыларды (мысалы,
арифметикалық тапсырманы шешу,
шаманы өлшеу және нәтижені жазу)
іске асыру үшін мұғалімнің көмегін
пайдалану қабілеті болып табылады.Оқушыға көмек ретінде мұғалім қолдануы
мүмкін: жетекші сұрақтарды, көрнекі түрде
ұсынылған алгоритм, иллюстрациялық
материалды, пәндік қызметті, үлгіні.
7 слайд
Ең жақын даму аймағын анықтау критериясы оқушының оқу тапсырма-сын табысты орындау, белгілі бір іскерлікті немесе дағдыларды (мысалы, арифметикалық тапсырманы шешу, шаманы өлшеу және нәтижені жазу) іске асыру үшін мұғалімнің көмегін пайдалану қабілеті болып табылады.Оқушыға көмек ретінде мұғалім қолдануы мүмкін: жетекші сұрақтарды, көрнекі түрде ұсынылған алгоритм, иллюстрациялық материалды, пәндік қызметті, үлгіні.
8 слайд
Педагогикалық диагностиканы өткізу
кезінде оқу іс-әрекеті компоненттерінің
қалыптасуына (мотивация, өзін-өзі
ұйымдастыру, жоспарлау, оқу іс-
әрекеттерін орындау және бақылау),
жұмыс қабілеттілігіне, қызмет
қарқынына және оқушының оқу
материалын жақсы түсінуге
көмектесетін оқу жұмысының
формаларына (жазбаша, ауызша,
практикалық әрекетке,
иллюстрациялық материалға және т.б.
сүйеніп) назар аудару қажет, өйткені
бұл оқушы үшін ең қолайлы оқыту
әдістері мен тәсілдерін, оның қызметін
сабақта ұйымдастыру тәсілдерін
таңдауға негіз болады .
8 слайд
Педагогикалық диагностиканы өткізу кезінде оқу іс-әрекеті компоненттерінің қалыптасуына (мотивация, өзін-өзі ұйымдастыру, жоспарлау, оқу іс- әрекеттерін орындау және бақылау), жұмыс қабілеттілігіне, қызмет қарқынына және оқушының оқу материалын жақсы түсінуге көмектесетін оқу жұмысының формаларына (жазбаша, ауызша, практикалық әрекетке, иллюстрациялық материалға және т.б. сүйеніп) назар аудару қажет, өйткені бұл оқушы үшін ең қолайлы оқыту әдістері мен тәсілдерін, оның қызметін сабақта ұйымдастыру тәсілдерін таңдауға негіз болады .
9 слайд
Диагностикалау ретінде оқу пәнінің бөлімін,
тақырыбын анықтау шеңберінде оқу
мақсаттарына сәйкес тапсырмалар мен
жаттығуларды қолдану. Нұсқаулық нақты,
қысқа, кезеңді болуы қажет. Тестті
қолданбаған жөн. Оқушы бағдарламалық
материалды меңгеруде емес, тапсырманы
орындау шарттарын саналы түсінуде
қиындықтары туындап, қате жіберуі мүмкін.
Педагогикалық диагностиканы мұғалім
сабақта, ал арнайы педа-гог жеке сабақтарда
жүргізеді.
9 слайд
Диагностикалау ретінде оқу пәнінің бөлімін, тақырыбын анықтау шеңберінде оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар мен жаттығуларды қолдану. Нұсқаулық нақты, қысқа, кезеңді болуы қажет. Тестті қолданбаған жөн. Оқушы бағдарламалық материалды меңгеруде емес, тапсырманы орындау шарттарын саналы түсінуде қиындықтары туындап, қате жіберуі мүмкін. Педагогикалық диагностиканы мұғалім сабақта, ал арнайы педа-гог жеке сабақтарда жүргізеді.
10 слайд
Жеке тәсіл оқушы үшін
қысқартылған/жеке бағдарлама
шеңберінде оқу тапсырмасының
көлемі мен күрделілігін
өзгертуден, оқу тапсырмасын
кезеңімен орындаудан байқалуы
мүмкін; тапсырманы
иллюстрацияға, алгоритмдік
нұсқамаға, үлгіге, деректер
кестесіне сүйеніп, шоттарды,
каль-куляторды пайдалана
отырып, ереже мәтініне сүйеніп
орындау мүмкіндігі.
10 слайд
Жеке тәсіл оқушы үшін қысқартылған/жеке бағдарлама шеңберінде оқу тапсырмасының көлемі мен күрделілігін өзгертуден, оқу тапсырмасын кезеңімен орындаудан байқалуы мүмкін; тапсырманы иллюстрацияға, алгоритмдік нұсқамаға, үлгіге, деректер кестесіне сүйеніп, шоттарды, каль-куляторды пайдалана отырып, ереже мәтініне сүйеніп орындау мүмкіндігі.
11 слайд
Қорытындылай келе, ЕБҚ бар
оқушы үшін оқу материалының
көлемін азайту негізгі білім мен
дағдыларды қалыптастыруға көп
уақыт бөлуге, оқушының жұмыс
қабілеттілігі мен оқу
мотивациясын сақтауға
мүмкіндік береді.
11 слайд
Қорытындылай келе, ЕБҚ бар оқушы үшін оқу материалының көлемін азайту негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыруға көп уақыт бөлуге, оқушының жұмыс қабілеттілігі мен оқу мотивациясын сақтауға мүмкіндік береді.
12 слайд
12 слайд