1 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ
ЖАҒДАЙЫНДА СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРІНІҢ
ТӘРБИЕЛІК ҚЫЗМЕТІ
2 слайд
Тәрбиенің мақсаты – жалпыадамзаттық және ұлттық
құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді
дамыған тұлға тәрбиелеу
Ұлттың болашағы – ұрпағында болса, ұрпақтың тәрбиесі –
ұстаз қолында. Ал, ұстаз мұраты – жетілген, толыққанды
азамат тәрбиелеу. Ұрпақ тәрбиесі – адамзат баласының
асыл мұраты.
3 слайд
ТӘРБИЕ ҚАЗАҚСТАНДА ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ ЖАҒДАЙЫНДА ӘРБІР
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ МІНДЕТІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. БАРЛЫҚ
ЖҮЙЕНІҢ МАҢЫЗДЫ БУЫНЫНЫҢ РӨЛІН АТҚАРА ОТЫРЫП ТӘРБИЕ ОҚУ-ТӘРБИЕ
ШАРАЛАРЫНЫҢ БІРТҰТАС ПРОЦЕСІНЕН ТҰРАДЫ.
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ҚОҒАМ, ОНДАҒЫ БОЛЫП ЖАТҚАН ӨЗГЕРІСТЕР, БІЛІМ
МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРІНЕН ӨЗ ЖҰМЫСЫНДА
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ, БІЛІМ БЕРУ МЕН ТӘРБИЕНІҢ ТҰТАСТЫҒЫН, ОҚЫТУ
ЖҮЙЕСІНДЕ ДӘСТҮРЛІ КӨЗҚАРАСТАРДЫ САҚТАЙ ОТЫРЫП ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА
ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІН ЕНГІЗУДІ ТАЛАП ЕТЕДІ.
4 слайд
Сынып жетекші -мектептегі оқу-тәрбие жұмысын тікелей және негізгі
ұйымдастырушы, сыныптағы тәрбие жұмысын жүзеге асыру үшін директор
тағайындаған ресми тұлға
Қазіргі кезде
сынып
жетекшінің
бірнеше түрі бар Пән мұғалімі - бір мезгілде сынып жетекшісі қызметін
атқарады;
Босатылған сынып жетекшісі- тек тәрбие жұмысын
атқарады
Сынып кураторы(қамқоршы )- қандай да бір жұмысты
бақылау тапсырады;
Тьютор (қорғаншы,сүйеуші,қамқоршы )-педагогтың бірқатар
ұйымдастырушы қызметін оқушылар өз міндетіне алған
5 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІ ЖҰМЫСЫНЫҢ
АЛТЫ БАСЫМ БАҒЫТАРЫ
Денсаулық Қарым-
қатынас Адамгершілік Оқу
Бос уақыт Отбасы
6 слайд
Сынып жетекшісінің негізгі қызметтері:
ұйымдастыру (сынып және мектептің тіршілік әрекетінің барлық
педагогикалық аспектілері бойынша жұмыс, тұлғаны және ұжымды
қалыптастыру, оқушыларды зерделеу);
үйлестіру (тәрбие процесіне қатысушылар – педагогтер, оқушылар,
ата-аналар, жұртшылық арасында дұрыс қарым-қатынас орнату);
басқару (оқушылардың жеке ісін және құжаттамалардың басқа түрін жүргізу
негізінде тұлға мен ұжым дамуының өзгерісін бақылау). тәрбиелеу (баланы әлеуметтік қорғау);
7 слайд
Тәрбиелеу (баланы әлеуметтік қорғау);
Баланы әлеуметтік қорғау қызметі басым болып табылады, бұл – балалардың
дене, ақыл-ой және рухани-адамгершілік дамуы, олардың барлық құқықтары
мен адами құндылықтарын шектеудің алдын алу үшін қалыпты жағдайды
қамтамасыз ететін практикалық әлеуметтік, саяси, құқықтық,
психологиялық-педагогикалық, экономикалық және медициналық-
экологиялық шараларды мақсатты, саналы түрде реттейтін жүйе.
Ұйымдастыру (сынып және мектептің тіршілік әрекетінің барлық
педагогикалық аспектілері бойынша жұмыс, тұлғаны және ұжымды
қалыптастыру, оқушыларды зерделеу);
Ұйымдастыру қызметінің басты міндеті – балалардың аймақ, микроорта,
мектеп өмірін және оқушылардың өз өмірін жетілдірумен байланысты жақсы
бастамасына қолдау көрсету. Бұл кездегі сынып жетекшісі міндетінің бірі
оқушылардың өзін өзі басқаруын дамыту болып табылады.
8 слайд
Үйлестіру (тәрбие процесіне қатысушылар – педагогтер,
оқушылар, ата-аналар, жұртшылық арасында дұрыс қарым-
қатынас орнату);
Сынып жетекшісінің үйлестіру қызметі тәрбие жұмысын педагогикалық
ұжымның басқа мүшелерімен және ең алдымен осы сыныппен жұмыс
жасайтын педагогтермен (сыныптың микропедагогикалық ұжымымен) тығыз
ынтымақтастықта жүзеге асыруда көрінеді.
Басқару (оқушылардың жеке ісін және құжаттамалардың басқа түрін
жүргізу негізінде тұлға мен ұжым дамуының өзгерісін бақылау).
Басқару қызметі аясында сынып жетекшісі тәрбие жұмысына болжау,
мақсатты тұжырымдау, жоспарлау, бақылау және түзетуді жүзеге асырады.
9 слайд
Білім берудің қазіргі кезеңінде
тәрбие мақсатының ортақ
аясындағы сынып
жетекшісінің негізгі міндеттері тұлғаның жеке дамуын
қамтамасыз ету, тіршілік
әрекетінің ортасын және іске
асыру тәсілдерін таңдауда көмек
көрсету.
жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге
қабілетті патриот және азамат қалыптастыруға;
тұлғаның саяси, құқықтық және жемқорлыққа
қарсы күресу мәдениетін қалыптастыруға;
балалар мен жастардың құқықтық санасын,
олардың балалар мен жастар ортасында
қатыгездік пен күш көрсету көріністеріне қарсы
тұру даярлығын арттыруға ықпал ету; әрбір білім алушы тұлғасының
дамуы, өзін-өзі танытуы, оның
қайталанбас өзгешелігін сақтау
және әлеуеттік қабілеттерін ашу
үшін қолайлы психологиялық-
педагогикалық жағдай туғызу;
Салауатты өмір салтын және еңбек
ету түрткісін, белсенді өмірлік және
кәсіби ұстанымдарын, кәсіби мансап
жасаудың негізгі принциптерін және
еңбек нарығындағы мінез-құлық
дағдыларын үйретуді қалыптастыру; тұлғаның рухани-адамгершілік
және этикалық ұстанымдарын,
қазақстандық қоғам өмірінің
нормаларымен және
дәстүрлерімен келісілген оның
моральдық қасиеттерін және
мақсаттарын қалыптастыру;
ата-аналарды оқыту, бала
тұлғасын қалыптастыруда
олардың психологиялық-
педагогикалық құзыреттіліктерін
толықтыру, бала тәрбиелеудегі
жауапкершіліктерін арттыру.тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық
құндылықтарға, қазақ халқының және
Қазақстан Республикасында тұратын этностар
мен этностық топтардың ана тілін және
мәдениетін құрметтеуге бағдарлаутұлғаның рухани-адамгершілік және
этикалық ұстанымдарын,
қазақстандық қоғам өмірінің
нормаларымен және дәстүрлерімен
келісілген оның моральдық
қасиеттерін және мақсаттарын
қалыптастыру;
10 слайд
Сынып
сағаттарын
дайындауда
және өткізуде
қолданылатын
әдіс-тәсілдер әңгімелер, газет және журнал материалдарын оқу,
соңынан талқылау, мезгілдік басылымдарға шолу
жасау;
шақырылған мамандар өткізген дәрістер;
сауалнама және оның нәтижесін талдау
дөңгелек үстел басындағы сұхбат, нақты жағдайды
талқылау;
өнер туындыларымен танысу, оқушылардың көркем-
шығармашылық қызметінің элементтері
танымал тұлғалар айтқан ойларды одан әрі талқылау
үшін сілтеме жасау;
«миға шабуыл» («ой-талқы»), шығармашылық
топтардағы жұмыс.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз