Материалдар / «Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру

«Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Вебнарда қорғалған тақырып жеткеші мектептер арасында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру »

1 слайд
« Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру »

1 слайд

« Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру »

Ұйғыр ауданының білім бөлімінің • «Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Акурпикова Гульбақыт Қаш

2 слайд
  Ұйғыр ауданының білім бөлімінің • «Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Акурпикова Гульбақыт Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ барысында сараланған тапсырмалар беруде тиімді әдістерді қолдану

2 слайд

  Ұйғыр ауданының білім бөлімінің • «Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Акурпикова Гульбақыт Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ барысында сараланған тапсырмалар беруде тиімді әдістерді қолдану

Қашықтықтан оқу кезінде қандай қиындықтар кездеседі........ - Саралап оқыту тапсырмаларын беру үшін тапсырмалар құрастырып ор

3 слайд
Қашықтықтан оқу кезінде қандай қиындықтар кездеседі........ - Саралап оқыту тапсырмаларын беру үшін тапсырмалар құрастырып орындауда уақыттың жетіспеуі - Әр оқушыға оқу мақсатына сай бағалау критерийі негізінде кері байланыс беру - Оқушылардың көптігінен олардың барлығына кері байланыс беру тәсілдерін қолдана алмау

3 слайд

Қашықтықтан оқу кезінде қандай қиындықтар кездеседі........ - Саралап оқыту тапсырмаларын беру үшін тапсырмалар құрастырып орындауда уақыттың жетіспеуі - Әр оқушыға оқу мақсатына сай бағалау критерийі негізінде кері байланыс беру - Оқушылардың көптігінен олардың барлығына кері байланыс беру тәсілдерін қолдана алмау

Кеңес! Ең алдымен Оқушыларды қашықтықтан оқуға дайындау 1. Онлайн сабақ кезінде оқушылардың атын атаңыз! 2. Олардың сізге ж

4 слайд
Кеңес! Ең алдымен Оқушыларды қашықтықтан оқуға дайындау 1. Онлайн сабақ кезінде оқушылардың атын атаңыз! 2. Олардың сізге жауап беруін күтіңіз. Бұл арқылы сіз жақын отырған мұғалімге айналасыз! 3.Оқушылармен қашықтықтан оқудың ерекшеліктерін бірлесіп талқылаңыз. Олардың белсенділігі мен өз жауапкершілігі туралы сөйлесіңіз. 3. Оқушылармен апта бойы жасалатын жұмыс кестесін келісіп алыңыз,барлығында бар екеніне көз жеткізу .

4 слайд

Кеңес! Ең алдымен Оқушыларды қашықтықтан оқуға дайындау 1. Онлайн сабақ кезінде оқушылардың атын атаңыз! 2. Олардың сізге жауап беруін күтіңіз. Бұл арқылы сіз жақын отырған мұғалімге айналасыз! 3.Оқушылармен қашықтықтан оқудың ерекшеліктерін бірлесіп талқылаңыз. Олардың белсенділігі мен өз жауапкершілігі туралы сөйлесіңіз. 3. Оқушылармен апта бойы жасалатын жұмыс кестесін келісіп алыңыз,барлығында бар екеніне көз жеткізу .

5 слайд

5 слайд

Дискуссиялық алаң 1. Қашықт ықтан оқыту кезінде саралап оқытуд ы қолдану қажет пе ? 3.Сара ланған тапсыр малар берген

6 слайд
Дискуссиялық алаң 1. Қашықт ықтан оқыту кезінде саралап оқытуд ы қолдану қажет пе ? 3.Сара ланған тапсыр малар берген де қандай әдістер ді қолдан асыз?2. Неге ? Оған қандай нақты дәлел келтіре аласыз?

6 слайд

Дискуссиялық алаң 1. Қашықт ықтан оқыту кезінде саралап оқытуд ы қолдану қажет пе ? 3.Сара ланған тапсыр малар берген де қандай әдістер ді қолдан асыз?2. Неге ? Оған қандай нақты дәлел келтіре аласыз?

Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып , саралап оқыту

7 слайд
Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып , саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аударып сабақты тиімді құру қажет! Оқу бағдарламасын негізге алу Оқу мақсаттарына негізделіп ұсынылған жаттығулар Оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатысты шешім қабылдауда сүйену

7 слайд

Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып , саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аударып сабақты тиімді құру қажет! Оқу бағдарламасын негізге алу Оқу мақсаттарына негізделіп ұсынылған жаттығулар Оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатысты шешім қабылдауда сүйену

Ойлау дағдыларының деңгейіне қарай әдіс-тәсілдерді жіктеу қажет . Білу , Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Ақиқат/жалғ

8 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейіне қарай әдіс-тәсілдерді жіктеу қажет . Білу , Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Ақиқат/жалған Тест, Атаулар туралы үш сұрақ Т.Б Терминдер кестесі Кластер. Тұлғаны таны Веен диаграммас ы Т.Б Тұжырымдалы қ карта. Екі жақты күнделік. Фишбоун. Болжау кестесі Егерде мен--- Төрт сөйлем. ПОПС SWOT - талдау Эссе

8 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейіне қарай әдіс-тәсілдерді жіктеу қажет . Білу , Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Ақиқат/жалған Тест, Атаулар туралы үш сұрақ Т.Б Терминдер кестесі Кластер. Тұлғаны таны Веен диаграммас ы Т.Б Тұжырымдалы қ карта. Екі жақты күнделік. Фишбоун. Болжау кестесі Егерде мен--- Төрт сөйлем. ПОПС SWOT - талдау Эссе

Саба қ барысында жүргізілетін үдеріс 1. Тапсырма берудің әр түрлі тәсіліне тоқталсам 1 Ұйымдастыру кезеңінде сонымен қатар бо

9 слайд
Саба қ барысында жүргізілетін үдеріс 1. Тапсырма берудің әр түрлі тәсіліне тоқталсам 1 Ұйымдастыру кезеңінде сонымен қатар болжау сұрақ қою кезінде ең алдымен ватсап желісі арқылы аудио мен тапсырма беру арқылы бастапқы кезеңі жүзеге асырылады 2. Online  Mektep    -видео    тапсырмасын   көріп   визуалды  болжау  тапсырмасы  т үртіп  алу  әдісі  жүзеге  асырылады                    3.  Жазбаша  тапсырмалар  барысында   classroom       платформасы арқылы жүзеге асырылады . 4 . Жеке жұмыс барысында Google Формы немесе - quizizz.com программасы арқылы саралау тапсырмасы жүзеге асырылады https://www.facebook.com/groups/kzustaz/permalink/338089280 8631764/?sfnsn=mo    

9 слайд

Саба қ барысында жүргізілетін үдеріс 1. Тапсырма берудің әр түрлі тәсіліне тоқталсам 1 Ұйымдастыру кезеңінде сонымен қатар болжау сұрақ қою кезінде ең алдымен ватсап желісі арқылы аудио мен тапсырма беру арқылы бастапқы кезеңі жүзеге асырылады 2. Online  Mektep    -видео    тапсырмасын   көріп   визуалды  болжау  тапсырмасы  т үртіп  алу  әдісі  жүзеге  асырылады                    3.  Жазбаша  тапсырмалар  барысында   classroom       платформасы арқылы жүзеге асырылады . 4 . Жеке жұмыс барысында Google Формы немесе - quizizz.com программасы арқылы саралау тапсырмасы жүзеге асырылады https://www.facebook.com/groups/kzustaz/permalink/338089280 8631764/?sfnsn=mo    

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ