Материалдар / Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
380
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ Білімді бағалаудың

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1

Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері • Білім беру үдерісі педагогтарға шығармашылығын дамытуға, педагогикалық тех

2 слайд
Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері • Білім беру үдерісі педагогтарға шығармашылығын дамытуға, педагогикалық технологияларды таңдау еркіндігін соның ішінде оқушылардың жетістіктерін бақылау және бағалау технологиялары қойылған мақсатқа жетуді көздейді. Ол екі негізгі инновациялық қадамдарда көрініс табады – технологиялық және іздеуші. 2

2 слайд

Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері • Білім беру үдерісі педагогтарға шығармашылығын дамытуға, педагогикалық технологияларды таңдау еркіндігін соның ішінде оқушылардың жетістіктерін бақылау және бағалау технологиялары қойылған мақсатқа жетуді көздейді. Ол екі негізгі инновациялық қадамдарда көрініс табады – технологиялық және іздеуші. 2

Елімізде білімді бақылау мәселелерін С.А.Абдыманапов, Ш.Ш.Артығалин, Т.О.Балықбаев, Е.Ы.Бидайбеков, Ш.М.Каланова, C. К.Карие

3 слайд
Елімізде білімді бақылау мәселелерін С.А.Абдыманапов, Ш.Ш.Артығалин, Т.О.Балықбаев, Е.Ы.Бидайбеков, Ш.М.Каланова, C. К.Кариев, Е.Ө.Медеуов, Ғ.М.Мутанов, Ж.К.Нұрбекова, Т.Д.Тасболатов, С.С.Үсенов, А.Е.Сағымбаева, Н.Ж.Ибрагимова және т.б. ғалымдардың жұмыстарында қарастырылған. 3

3 слайд

Елімізде білімді бақылау мәселелерін С.А.Абдыманапов, Ш.Ш.Артығалин, Т.О.Балықбаев, Е.Ы.Бидайбеков, Ш.М.Каланова, C. К.Кариев, Е.Ө.Медеуов, Ғ.М.Мутанов, Ж.К.Нұрбекова, Т.Д.Тасболатов, С.С.Үсенов, А.Е.Сағымбаева, Н.Ж.Ибрагимова және т.б. ғалымдардың жұмыстарында қарастырылған. 3

РЕЙТНГ Рейтинг (ағылш. rat і ng ) — белгілі бір объекттің маңыздылығын сипаттайтын реттік нөмір немесе сан . Мысал

4 слайд
РЕЙТНГ Рейтинг (ағылш.  rat і ng ) — белгілі бір объекттің маңыздылығын сипаттайтын реттік нөмір немесе сан . Мысалы, белгілі қайраткердің ( саясат , мәдениет , т.б. саласындағы) танымалдылық деңгейі. Ол қоғамдық пікірді жинақтау арқылы анықталады; Рейтинг - жоғары оқу орындарында  студент  білімін бағалау тәсілдерінің бірі. 4

4 слайд

РЕЙТНГ Рейтинг (ағылш.  rat і ng ) — белгілі бір объекттің маңыздылығын сипаттайтын реттік нөмір немесе сан . Мысалы, белгілі қайраткердің ( саясат , мәдениет , т.б. саласындағы) танымалдылық деңгейі. Ол қоғамдық пікірді жинақтау арқылы анықталады; Рейтинг - жоғары оқу орындарында  студент  білімін бағалау тәсілдерінің бірі. 4

РЕЙТНГ  Рейтинг бойынша студенттің семинар барысындағы әрбір еңбегіне балл қойылып отырады. Семестр соңында студент

5 слайд
РЕЙТНГ  Рейтинг бойынша студенттің семинар барысындағы әрбір еңбегіне балл қойылып отырады. Семестр соңында студент білімі оның жинаған балына орай бағаланады.    Рейтингті бақылау оқыту және кері байланыс жасау құралы болып табылады, мотивациялық және тәрбиелік қызметті іске асырады, өзін-өзі бағалау және өзінөзі бақылау іс әрекетінің дағдысын дамытады. 5

5 слайд

РЕЙТНГ  Рейтинг бойынша студенттің семинар барысындағы әрбір еңбегіне балл қойылып отырады. Семестр соңында студент білімі оның жинаған балына орай бағаланады.    Рейтингті бақылау оқыту және кері байланыс жасау құралы болып табылады, мотивациялық және тәрбиелік қызметті іске асырады, өзін-өзі бағалау және өзінөзі бақылау іс әрекетінің дағдысын дамытады. 5

РЕЙТНГ Рейтинг, рейтингтік бақылау ( Rating - класс, разряд, дәреже, баға, қоғамдағы орны деген сөзінен алынған) - әр жұмыс

6 слайд
РЕЙТНГ Рейтинг, рейтингтік бақылау ( Rating - класс, разряд, дәреже, баға, қоғамдағы орны деген сөзінен алынған) - әр жұмыс оқулығын (модульді) оқуды логикалық аяктайтын және тыңдаушылардың алған жүйелеу дағдыларын инженерлік, экономиқалық, басқару шешімдерін талдау, жүйелеу және болжау іскерліктеріне ауыстыру қабілегін қалыптастыруға әкелетін жүйелі бақылау. 6

6 слайд

РЕЙТНГ Рейтинг, рейтингтік бақылау ( Rating - класс, разряд, дәреже, баға, қоғамдағы орны деген сөзінен алынған) - әр жұмыс оқулығын (модульді) оқуды логикалық аяктайтын және тыңдаушылардың алған жүйелеу дағдыларын инженерлік, экономиқалық, басқару шешімдерін талдау, жүйелеу және болжау іскерліктеріне ауыстыру қабілегін қалыптастыруға әкелетін жүйелі бақылау. 6

МОНИТОРИНГ Мониторинг ( ағылш . mon і tor – қараушы, қадағалаушы, күні бұрын ескерту, сақтандыру ) – қоршаған табиғи орта

7 слайд
МОНИТОРИНГ Мониторинг  ( ағылш .   mon і tor – қараушы, қадағалаушы, күні бұрын ескерту, сақтандыру ) – қоршаған табиғи орта жағдайының антропогендік факторлардың әсер-ықпалынан өзгеруін болжау мен бағалаудың, бақылаудың кешенді жүйесі. 7

7 слайд

МОНИТОРИНГ Мониторинг  ( ағылш .   mon і tor – қараушы, қадағалаушы, күні бұрын ескерту, сақтандыру ) – қоршаған табиғи орта жағдайының антропогендік факторлардың әсер-ықпалынан өзгеруін болжау мен бағалаудың, бақылаудың кешенді жүйесі. 7

 Мониторинг термині БҰҰ -ның қоршаған орта жөніндегі Стокгольмдегі конференциясының алдында (1972) “ бақылау ” ұғымы

8 слайд
 Мониторинг термині  БҰҰ -ның қоршаған орта жөніндегі  Стокгольмдегі   конференциясының алдында (1972) “ бақылау ” ұғымына толықтыру ретінде пайда болды. Адамдардың іс-әрекеттеріне байланысты мониторингке деген қажеттілік артуда.   Мониторинг  телевизор  бейнелеу, фотография, көп спектрлі түсірілім және т.б. әдістер арқылы іске асырылады 8

8 слайд

 Мониторинг термині  БҰҰ -ның қоршаған орта жөніндегі  Стокгольмдегі   конференциясының алдында (1972) “ бақылау ” ұғымына толықтыру ретінде пайда болды. Адамдардың іс-әрекеттеріне байланысты мониторингке деген қажеттілік артуда.   Мониторинг  телевизор  бейнелеу, фотография, көп спектрлі түсірілім және т.б. әдістер арқылы іске асырылады 8

Мониторинг Мониторингтің : 1. базалық; 2. ғаламдық; 3. аймақтық; 4. авиацалық; 5. ғарыштық, т.б. деңгейдегі түрлері бар. 9

9 слайд
Мониторинг Мониторингтің : 1. базалық; 2. ғаламдық; 3. аймақтық; 4. авиацалық; 5. ғарыштық, т.б. деңгейдегі түрлері бар. 9

9 слайд

Мониторинг Мониторингтің : 1. базалық; 2. ғаламдық; 3. аймақтық; 4. авиацалық; 5. ғарыштық, т.б. деңгейдегі түрлері бар. 9

Мониторинг түрлері: 1. Базалық Мониторинг – жалпы биосфераның табиғи құбылыстарына бақылау жүргізу. 2. Ғаламдық Монит

10 слайд
Мониторинг түрлері: 1. Базалық Мониторинг – жалпы  биосфераның  табиғи құбылыстарына бақылау жүргізу. 2. Ғаламдық Мониторинг – Жер биосферасы мен оның  экосферасындағы  жалпы әлемдік процестер мен құбылыстарды бақылау. 3. Аймақтық Мониторинг – белгілі бір аймақтағы экологиялық процестер мен құбылыстарды бақылау. 4. Авиациялық Мониторинг – экологиялық процестерді әуеден ұшақтар, тік ұшақтар және ұшатын аппараттар арқылы бақылау. 5. Ғарыштық Мониторинг – экоқұбылыстарды ғарыштық құралдардың көмегімен бақылау . 10

10 слайд

Мониторинг түрлері: 1. Базалық Мониторинг – жалпы  биосфераның  табиғи құбылыстарына бақылау жүргізу. 2. Ғаламдық Мониторинг – Жер биосферасы мен оның  экосферасындағы  жалпы әлемдік процестер мен құбылыстарды бақылау. 3. Аймақтық Мониторинг – белгілі бір аймақтағы экологиялық процестер мен құбылыстарды бақылау. 4. Авиациялық Мониторинг – экологиялық процестерді әуеден ұшақтар, тік ұшақтар және ұшатын аппараттар арқылы бақылау. 5. Ғарыштық Мониторинг – экоқұбылыстарды ғарыштық құралдардың көмегімен бақылау . 10

Портфолио  Портфолио ( portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны бі

11 слайд
Портфолио  Портфолио   ( portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді.  Портфолио – белгілі бір маманның орындаған жұмыстарының сәнді де мәнді етіп жасалған тізбесі.  Портфолио -оқушы немесе мұғалімнің оқып білім алу және басқа да салалардағы жетістіктерін тіркейтін, жинақтайтын, бағалайтын және қорытындылайтын жүйе, тәсіл.    «Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді. 11

11 слайд

Портфолио  Портфолио   ( portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді.  Портфолио – белгілі бір маманның орындаған жұмыстарының сәнді де мәнді етіп жасалған тізбесі.  Портфолио -оқушы немесе мұғалімнің оқып білім алу және басқа да салалардағы жетістіктерін тіркейтін, жинақтайтын, бағалайтын және қорытындылайтын жүйе, тәсіл.    «Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді. 11

Сынып жетекші портфолиосы Портфолионың негізгі мақсаты – сынып жетекшінің кәсіби өсуінің мониторингінің, кәсіптік нә

12 слайд
Сынып жетекші портфолиосы Портфолионың негізгі мақсаты     – сынып жетекшінің кәсіби өсуінің мониторингінің, кәсіптік нәтижелерінің, жетістіктерінің талдауын қамту. Сынып жетекші портфолиосы - педагогикалық қызметтің сапасы мен жетістіктері туралы дәлелді құжаттар.  Қолданыстағы атауы:    мұғалім портфолиосы,   педагог   портфолиосы ,  электронды портфолио 12

12 слайд

Сынып жетекші портфолиосы Портфолионың негізгі мақсаты     – сынып жетекшінің кәсіби өсуінің мониторингінің, кәсіптік нәтижелерінің, жетістіктерінің талдауын қамту. Сынып жетекші портфолиосы - педагогикалық қызметтің сапасы мен жетістіктері туралы дәлелді құжаттар.  Қолданыстағы атауы:    мұғалім портфолиосы,   педагог   портфолиосы ,  электронды портфолио 12

Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері:  жүйелілік;  мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;  ақпара

13 слайд
     Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері:  жүйелілік;  мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;  ақпараттың объективтілігі;  көрнекілік. 13

13 слайд

     Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері:  жүйелілік;  мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;  ақпараттың объективтілігі;  көрнекілік. 13

Сынып жетекші портфолиосын жасау : өмір қажеттілігінен яғни, білім сапасын үздіксіз көтеріп отыру талаптарынан деуге толық не

14 слайд
Сынып жетекші портфолиосын жасау : өмір қажеттілігінен яғни, білім сапасын үздіксіз көтеріп отыру талаптарынан деуге толық негіз бар. Портфолио оқытушы жұмысының нәтижесіне мониторинг жасау үшін білім беру мекемелерінің әкімшілігіне аса қажет, бір жағынан педагогтың өзін-өзі бақылауы және білімін көтеріп отыруы үшін де маңызды. 14

14 слайд

Сынып жетекші портфолиосын жасау : өмір қажеттілігінен яғни, білім сапасын үздіксіз көтеріп отыру талаптарынан деуге толық негіз бар. Портфолио оқытушы жұмысының нәтижесіне мониторинг жасау үшін білім беру мекемелерінің әкімшілігіне аса қажет, бір жағынан педагогтың өзін-өзі бақылауы және білімін көтеріп отыруы үшін де маңызды. 14

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-құжаттар портфолиосы № 1 бөлім • «Нормативтік құжаттар» • ҚР «Білім туралы» заңы •

15 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-құжаттар портфолиосы № 1 бөлім • «Нормативтік құжаттар» • ҚР «Білім туралы» заңы • Балалар құқығы туралы Конвенция • ҚР «Бала құқығы туралы заңы» • Ережелер • Сынып  жетекшісі туралы ереже ; • Сынып жетекші міндеттері; • Оқушыларға арналған ішкі тәртіп ережелері; • Қауіпсіздік техникасы туралы инструкциялар; № 2 бөлім • «Сынып жетекшінің сынып ұжымымен атқаратын жұмыс жоспарлары» • Сыныптың тәрбие бағдарламасы; • Бағыттар бойынша жылдық  жұмыс жоспарының кестесі ; • Сынып жетекшінің жұмыс циклограммасы; • Оқушылармен жеке жұмыс жоспары; • Тәртіпсіздіктің алдын алу жоспары; • Сабақтар мен үзілістер кестесі • Кезекшілік кестелері 15

15 слайд

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-құжаттар портфолиосы № 1 бөлім • «Нормативтік құжаттар» • ҚР «Білім туралы» заңы • Балалар құқығы туралы Конвенция • ҚР «Бала құқығы туралы заңы» • Ережелер • Сынып  жетекшісі туралы ереже ; • Сынып жетекші міндеттері; • Оқушыларға арналған ішкі тәртіп ережелері; • Қауіпсіздік техникасы туралы инструкциялар; № 2 бөлім • «Сынып жетекшінің сынып ұжымымен атқаратын жұмыс жоспарлары» • Сыныптың тәрбие бағдарламасы; • Бағыттар бойынша жылдық  жұмыс жоспарының кестесі ; • Сынып жетекшінің жұмыс циклограммасы; • Оқушылармен жеке жұмыс жоспары; • Тәртіпсіздіктің алдын алу жоспары; • Сабақтар мен үзілістер кестесі • Кезекшілік кестелері 15

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 3 бөлім «Сыныптың әлеуметтік педагогикалық төлқұжаты» • Сын

16 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 3 бөлім «Сыныптың әлеуметтік педагогикалық төлқұжаты» • Сынып  ұжымына мінездеме ; • Сыныптың әлеуметтік картасы: • Категориялар бойынша оқушылар тізімі (КТІБ, МІБ, қолайсыз, аз қамтамасыз етілген, жетімдер, ата- анасының қамқорынсыз қалғандар,  толық емес отбасынан , ауған соғысы ардагерлерінің балалары, оралмандар және т.б.) • Сыныптың оқитын пәндері мен сабақ беретін пән мұғалімдерінің тізімдері, • Оқушылардың денсаулық мониторингі (денсаулық картасыия о здоровье учащихся класса ()на 2006- 2011гг) • Жеке әлеуметтік-педагогикалық каточкалары; • Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің нәтижелері (тоқсандық, жылдық қорытындылар және т.б.) • Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы қамтылу көрсеткіштері; • Қоғамдық жүктеме және қоғамдық жұмыстарға  қатысулары туралы мәлімет • Сыныптың шығармашылық даму кезеңдері мен жетістіктері № 4 бөлім «Оқушылардың каникул кезіндегі демалысын ұйымдастыру» • Каникулға арналған жоспарлар • Іс-шаралар сценарийлері мен әзірлемелері • Оқушылардың демалысы туралы ақпарат; • Оқушылардың демалысы туралы  аналитикалық анықтамалар 16

16 слайд

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 3 бөлім «Сыныптың әлеуметтік педагогикалық төлқұжаты» • Сынып  ұжымына мінездеме ; • Сыныптың әлеуметтік картасы: • Категориялар бойынша оқушылар тізімі (КТІБ, МІБ, қолайсыз, аз қамтамасыз етілген, жетімдер, ата- анасының қамқорынсыз қалғандар,  толық емес отбасынан , ауған соғысы ардагерлерінің балалары, оралмандар және т.б.) • Сыныптың оқитын пәндері мен сабақ беретін пән мұғалімдерінің тізімдері, • Оқушылардың денсаулық мониторингі (денсаулық картасыия о здоровье учащихся класса ()на 2006- 2011гг) • Жеке әлеуметтік-педагогикалық каточкалары; • Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің нәтижелері (тоқсандық, жылдық қорытындылар және т.б.) • Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы қамтылу көрсеткіштері; • Қоғамдық жүктеме және қоғамдық жұмыстарға  қатысулары туралы мәлімет • Сыныптың шығармашылық даму кезеңдері мен жетістіктері № 4 бөлім «Оқушылардың каникул кезіндегі демалысын ұйымдастыру» • Каникулға арналған жоспарлар • Іс-шаралар сценарийлері мен әзірлемелері • Оқушылардың демалысы туралы ақпарат; • Оқушылардың демалысы туралы  аналитикалық анықтамалар 16

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 5 бөлім «Талдаулар және есеп беру матералдары» • Жарты жылд

17 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 5 бөлім «Талдаулар және есеп беру матералдары» • Жарты жылдық талдауы; • Жылдық талдау; • Проблемалық балалармен жұмыс талдауы; № 6 бөлім «Ата-аналармен жұмыс» • Ата-аналар туралы жалпы мәлімет; (аты-жөні, жұмыс орны, әлеумет. жағдайы т.б.) • Ата-аналары  сапарға кеткен оқушылар тізімі ; • Ерекше топтағы отбасылар туралы мәлімет; • Ата-аналармен жұмыс жоспары, сыныптың ата-аналар комитетінің құрамы; • Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары • Ата-аналар жиналыстарының модулі (жоспары) • Жиналыстар  мен отырыстар хаттамалары 17

17 слайд

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 5 бөлім «Талдаулар және есеп беру матералдары» • Жарты жылдық талдауы; • Жылдық талдау; • Проблемалық балалармен жұмыс талдауы; № 6 бөлім «Ата-аналармен жұмыс» • Ата-аналар туралы жалпы мәлімет; (аты-жөні, жұмыс орны, әлеумет. жағдайы т.б.) • Ата-аналары  сапарға кеткен оқушылар тізімі ; • Ерекше топтағы отбасылар туралы мәлімет; • Ата-аналармен жұмыс жоспары, сыныптың ата-аналар комитетінің құрамы; • Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары • Ата-аналар жиналыстарының модулі (жоспары) • Жиналыстар  мен отырыстар хаттамалары 17

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 7 бөлім «Нәтижелер портфолиосы» • Психологтар мен арнайы ма

18 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 7 бөлім «Нәтижелер портфолиосы» • Психологтар мен арнайы мамандардың сыныппен жасаған жұмыс нәтижелері • Тұрмыс жағдайын зерттеу актілері, түрлі шағымдар көшірмелері. • Оқушылар грамоталарының көшірмелері; • Оқушылардың мінездемелері • Оқушылардың шығармашылық белсенділіктерінің  мониторингісі , тәрбиелік деңгейлері • Бұл құжаттар жабық сипатта болуы қажет, бұндағы мәліметтер әкімшіліктің не сынып жетекшінің жеке рұқсатымен ғана беріледі № 8 бөлім «Әдістемелік материалдар» • Сынып сағаттарының әзірлемелері (бағыттар бойынша) • Іс-шаралар сценарийлері • Ата-аналар жиналыстарының  жоспар - конспектілері 18

18 слайд

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 7 бөлім «Нәтижелер портфолиосы» • Психологтар мен арнайы мамандардың сыныппен жасаған жұмыс нәтижелері • Тұрмыс жағдайын зерттеу актілері, түрлі шағымдар көшірмелері. • Оқушылар грамоталарының көшірмелері; • Оқушылардың мінездемелері • Оқушылардың шығармашылық белсенділіктерінің  мониторингісі , тәрбиелік деңгейлері • Бұл құжаттар жабық сипатта болуы қажет, бұндағы мәліметтер әкімшіліктің не сынып жетекшінің жеке рұқсатымен ғана беріледі № 8 бөлім «Әдістемелік материалдар» • Сынып сағаттарының әзірлемелері (бағыттар бойынша) • Іс-шаралар сценарийлері • Ата-аналар жиналыстарының  жоспар - конспектілері 18

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 9 бөлім Сынып жетекші күнделігі • Педагогикалық қолдау көрсе

19 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 9 бөлім Сынып жетекші күнделігі • Педагогикалық қолдау көрсеті қызметімен анықталған немесе мұғалімнің өзі қабылдаған түрінде жұмыс күнделігі ретінде жүргізіледі. Бұнда сыныппен жұмыс барысындағы оперативті және ағымдық ақпараттар жазылады. № 10 бөлім Сыныптың тәртіпсіздігінің алдын алу журналы және жеке әңгіме жүргізу дәптері • Оқу бөлімінің белгілеген формасы бойынша немесе сынып жетекшінің өзі қабылдаған формасы бойынша жүргізіледі 19

19 слайд

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 9 бөлім Сынып жетекші күнделігі • Педагогикалық қолдау көрсеті қызметімен анықталған немесе мұғалімнің өзі қабылдаған түрінде жұмыс күнделігі ретінде жүргізіледі. Бұнда сыныппен жұмыс барысындағы оперативті және ағымдық ақпараттар жазылады. № 10 бөлім Сыныптың тәртіпсіздігінің алдын алу журналы және жеке әңгіме жүргізу дәптері • Оқу бөлімінің белгілеген формасы бойынша немесе сынып жетекшінің өзі қабылдаған формасы бойынша жүргізіледі 19

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы 11 бөлім Сыныптың презентациялық портфолиосы • Сыныптың жалпы

20 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы 11 бөлім Сыныптың презентациялық портфолиосы • Сыныптың жалпы мінездемесі мен сыныптың фотосуреті; • Сыныптың қысқаша тарихы • Алғашқы мұғалімнің  жәнесынып жетекшісінің беттері ; • Сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер беті; • Оқушыларға арналған беттер; • Сыныптың жетістіктері, грамоталары (олимпиада, спорт сайыстары және т.б.); • Сынып фотоальбомы (қызықты оқиғалар); • Электрондық қосымша ақпараттар (егер болса) • Көркемделген, сынып ұжымының,  мұғалімдерінің , балалардың негізгі мәліметтері туралы презентациялық ақпарат, ол үнемі толықтырылып отырылады, осы мәліметтерге қарап сыныптың өзгеруін байқауға болады. Соңында мектептің мұражайына немесе сақтау қорына тапсырылады. 12 бөлім күнделік (хронограф, сынып жылнамасы) • Еркін формада жазылады. • Сынып ұжымының өмірі туралы оқиғалар сипаты (қызықты оқиғалар) 20

20 слайд

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы 11 бөлім Сыныптың презентациялық портфолиосы • Сыныптың жалпы мінездемесі мен сыныптың фотосуреті; • Сыныптың қысқаша тарихы • Алғашқы мұғалімнің  жәнесынып жетекшісінің беттері ; • Сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер беті; • Оқушыларға арналған беттер; • Сыныптың жетістіктері, грамоталары (олимпиада, спорт сайыстары және т.б.); • Сынып фотоальбомы (қызықты оқиғалар); • Электрондық қосымша ақпараттар (егер болса) • Көркемделген, сынып ұжымының,  мұғалімдерінің , балалардың негізгі мәліметтері туралы презентациялық ақпарат, ол үнемі толықтырылып отырылады, осы мәліметтерге қарап сыныптың өзгеруін байқауға болады. Соңында мектептің мұражайына немесе сақтау қорына тапсырылады. 12 бөлім күнделік (хронограф, сынып жылнамасы) • Еркін формада жазылады. • Сынып ұжымының өмірі туралы оқиғалар сипаты (қызықты оқиғалар) 20

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

21 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!