Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ
Білімді бағалаудың қазіргі кездегі
әдістері
Информатика пәнінің мұғалімі:
Жаркинова Жадыра
Қаспан 2019
1
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1
2 слайд
Білімді бағалаудың қазіргі кездегі
әдістері
•
Білім беру үдерісі педагогтарға
шығармашылығын дамытуға,
педагогикалық технологияларды таңдау
еркіндігін соның ішінде оқушылардың
жетістіктерін бақылау және бағалау
технологиялары қойылған мақсатқа жетуді
көздейді. Ол екі негізгі инновациялық
қадамдарда көрініс табады –
технологиялық және іздеуші.
2
2 слайд
Білімді бағалаудың қазіргі кездегі әдістері • Білім беру үдерісі педагогтарға шығармашылығын дамытуға, педагогикалық технологияларды таңдау еркіндігін соның ішінде оқушылардың жетістіктерін бақылау және бағалау технологиялары қойылған мақсатқа жетуді көздейді. Ол екі негізгі инновациялық қадамдарда көрініс табады – технологиялық және іздеуші. 2
3 слайд
Елімізде білімді бақылау мәселелерін
С.А.Абдыманапов, Ш.Ш.Артығалин,
Т.О.Балықбаев, Е.Ы.Бидайбеков,
Ш.М.Каланова, C. К.Кариев, Е.Ө.Медеуов,
Ғ.М.Мутанов, Ж.К.Нұрбекова,
Т.Д.Тасболатов, С.С.Үсенов, А.Е.Сағымбаева,
Н.Ж.Ибрагимова және т.б. ғалымдардың
жұмыстарында қарастырылған.
3
3 слайд
Елімізде білімді бақылау мәселелерін С.А.Абдыманапов, Ш.Ш.Артығалин, Т.О.Балықбаев, Е.Ы.Бидайбеков, Ш.М.Каланова, C. К.Кариев, Е.Ө.Медеуов, Ғ.М.Мутанов, Ж.К.Нұрбекова, Т.Д.Тасболатов, С.С.Үсенов, А.Е.Сағымбаева, Н.Ж.Ибрагимова және т.б. ғалымдардың жұмыстарында қарастырылған. 3
4 слайд
РЕЙТНГ
Рейтинг (ағылш. rat і ng ) — белгілі бір объекттің
маңыздылығын сипаттайтын реттік нөмір немесе сан .
Мысалы, белгілі қайраткердің ( саясат , мәдениет , т.б.
саласындағы) танымалдылық деңгейі. Ол қоғамдық
пікірді жинақтау арқылы анықталады;
Рейтинг - жоғары оқу орындарында студент білімін
бағалау тәсілдерінің бірі.
4
4 слайд
РЕЙТНГ Рейтинг (ағылш. rat і ng ) — белгілі бір объекттің маңыздылығын сипаттайтын реттік нөмір немесе сан . Мысалы, белгілі қайраткердің ( саясат , мәдениет , т.б. саласындағы) танымалдылық деңгейі. Ол қоғамдық пікірді жинақтау арқылы анықталады; Рейтинг - жоғары оқу орындарында студент білімін бағалау тәсілдерінің бірі. 4
5 слайд
РЕЙТНГ
Рейтинг бойынша студенттің семинар барысындағы
әрбір еңбегіне балл қойылып
отырады. Семестр соңында студент білімі оның жинаған
балына орай бағаланады.
Рейтингті бақылау оқыту және кері байланыс жасау
құралы болып табылады, мотивациялық және тәрбиелік
қызметті іске асырады, өзін-өзі бағалау және өзінөзі
бақылау іс әрекетінің дағдысын дамытады.
5
5 слайд
РЕЙТНГ Рейтинг бойынша студенттің семинар барысындағы әрбір еңбегіне балл қойылып отырады. Семестр соңында студент білімі оның жинаған балына орай бағаланады. Рейтингті бақылау оқыту және кері байланыс жасау құралы болып табылады, мотивациялық және тәрбиелік қызметті іске асырады, өзін-өзі бағалау және өзінөзі бақылау іс әрекетінің дағдысын дамытады. 5
6 слайд
РЕЙТНГ
Рейтинг, рейтингтік бақылау ( Rating - класс, разряд,
дәреже, баға, қоғамдағы орны деген сөзінен алынған) -
әр жұмыс оқулығын (модульді) оқуды логикалық
аяктайтын және тыңдаушылардың алған жүйелеу
дағдыларын инженерлік, экономиқалық,
басқару шешімдерін талдау, жүйелеу және болжау
іскерліктеріне ауыстыру қабілегін қалыптастыруға
әкелетін жүйелі бақылау.
6
6 слайд
РЕЙТНГ Рейтинг, рейтингтік бақылау ( Rating - класс, разряд, дәреже, баға, қоғамдағы орны деген сөзінен алынған) - әр жұмыс оқулығын (модульді) оқуды логикалық аяктайтын және тыңдаушылардың алған жүйелеу дағдыларын инженерлік, экономиқалық, басқару шешімдерін талдау, жүйелеу және болжау іскерліктеріне ауыстыру қабілегін қалыптастыруға әкелетін жүйелі бақылау. 6
7 слайд
МОНИТОРИНГ
Мониторинг ( ағылш . mon і tor – қараушы,
қадағалаушы, күні бұрын ескерту,
сақтандыру ) – қоршаған табиғи орта
жағдайының антропогендік
факторлардың әсер-ықпалынан өзгеруін
болжау мен бағалаудың, бақылаудың
кешенді жүйесі.
7
7 слайд
МОНИТОРИНГ Мониторинг ( ағылш . mon і tor – қараушы, қадағалаушы, күні бұрын ескерту, сақтандыру ) – қоршаған табиғи орта жағдайының антропогендік факторлардың әсер-ықпалынан өзгеруін болжау мен бағалаудың, бақылаудың кешенді жүйесі. 7
8 слайд
Мониторинг термині БҰҰ -ның қоршаған орта
жөніндегі Стокгольмдегі конференциясының алдында
(1972) “ бақылау ” ұғымына толықтыру ретінде пайда
болды. Адамдардың іс-әрекеттеріне байланысты
мониторингке деген қажеттілік артуда.
Мониторинг телевизор бейнелеу, фотография, көп
спектрлі түсірілім және т.б. әдістер арқылы іске
асырылады
8
8 слайд
Мониторинг термині БҰҰ -ның қоршаған орта жөніндегі Стокгольмдегі конференциясының алдында (1972) “ бақылау ” ұғымына толықтыру ретінде пайда болды. Адамдардың іс-әрекеттеріне байланысты мониторингке деген қажеттілік артуда. Мониторинг телевизор бейнелеу, фотография, көп спектрлі түсірілім және т.б. әдістер арқылы іске асырылады 8
9 слайд
Мониторинг
Мониторингтің :
1. базалық;
2. ғаламдық;
3. аймақтық;
4. авиацалық;
5. ғарыштық, т.б. деңгейдегі түрлері бар.
9
9 слайд
Мониторинг Мониторингтің : 1. базалық; 2. ғаламдық; 3. аймақтық; 4. авиацалық; 5. ғарыштық, т.б. деңгейдегі түрлері бар. 9
10 слайд
Мониторинг түрлері:
1. Базалық Мониторинг – жалпы биосфераның табиғи құбылыстарына бақылау
жүргізу.
2. Ғаламдық Мониторинг – Жер биосферасы мен оның экосферасындағы жалпы
әлемдік процестер мен құбылыстарды бақылау.
3. Аймақтық Мониторинг – белгілі бір аймақтағы экологиялық процестер мен
құбылыстарды бақылау.
4. Авиациялық Мониторинг – экологиялық процестерді әуеден ұшақтар, тік ұшақтар
және ұшатын аппараттар арқылы бақылау.
5. Ғарыштық Мониторинг – экоқұбылыстарды ғарыштық құралдардың көмегімен
бақылау .
10
10 слайд
Мониторинг түрлері: 1. Базалық Мониторинг – жалпы биосфераның табиғи құбылыстарына бақылау жүргізу. 2. Ғаламдық Мониторинг – Жер биосферасы мен оның экосферасындағы жалпы әлемдік процестер мен құбылыстарды бақылау. 3. Аймақтық Мониторинг – белгілі бір аймақтағы экологиялық процестер мен құбылыстарды бақылау. 4. Авиациялық Мониторинг – экологиялық процестерді әуеден ұшақтар, тік ұшақтар және ұшатын аппараттар арқылы бақылау. 5. Ғарыштық Мониторинг – экоқұбылыстарды ғарыштық құралдардың көмегімен бақылау . 10
11 слайд
Портфолио
Портфолио ( portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды
құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді.
Портфолио – белгілі бір маманның орындаған жұмыстарының сәнді
де мәнді етіп жасалған тізбесі.
Портфолио -оқушы немесе мұғалімнің оқып білім алу және басқа да
салалардағы жетістіктерін тіркейтін, жинақтайтын, бағалайтын және
қорытындылайтын жүйе, тәсіл.
«Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде
қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі
құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді.
11
11 слайд
Портфолио Портфолио ( portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді. Портфолио – белгілі бір маманның орындаған жұмыстарының сәнді де мәнді етіп жасалған тізбесі. Портфолио -оқушы немесе мұғалімнің оқып білім алу және басқа да салалардағы жетістіктерін тіркейтін, жинақтайтын, бағалайтын және қорытындылайтын жүйе, тәсіл. «Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді. 11
12 слайд
Сынып жетекші портфолиосы
Портфолионың негізгі мақсаты – сынып жетекшінің
кәсіби өсуінің мониторингінің, кәсіптік нәтижелерінің,
жетістіктерінің талдауын қамту.
Сынып жетекші портфолиосы - педагогикалық қызметтің
сапасы мен жетістіктері туралы дәлелді құжаттар.
Қолданыстағы атауы:
мұғалім портфолиосы,
педагог портфолиосы ,
электронды портфолио
12
12 слайд
Сынып жетекші портфолиосы Портфолионың негізгі мақсаты – сынып жетекшінің кәсіби өсуінің мониторингінің, кәсіптік нәтижелерінің, жетістіктерінің талдауын қамту. Сынып жетекші портфолиосы - педагогикалық қызметтің сапасы мен жетістіктері туралы дәлелді құжаттар. Қолданыстағы атауы: мұғалім портфолиосы, педагог портфолиосы , электронды портфолио 12
13 слайд
Сынып жетекші портфолиосын құрудың
негізгі принциптері:
жүйелілік;
мәліметтердің нақтылығы мен
ауқымдылығы;
ақпараттың объективтілігі;
көрнекілік.
13
13 слайд
Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері: жүйелілік; мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы; ақпараттың объективтілігі; көрнекілік. 13
14 слайд
Сынып жетекші портфолиосын жасау : өмір
қажеттілігінен яғни, білім сапасын үздіксіз
көтеріп отыру талаптарынан деуге толық негіз
бар. Портфолио оқытушы жұмысының
нәтижесіне мониторинг жасау үшін білім беру
мекемелерінің әкімшілігіне аса қажет, бір
жағынан педагогтың өзін-өзі бақылауы және
білімін
көтеріп отыруы үшін де маңызды.
14
14 слайд
Сынып жетекші портфолиосын жасау : өмір қажеттілігінен яғни, білім сапасын үздіксіз көтеріп отыру талаптарынан деуге толық негіз бар. Портфолио оқытушы жұмысының нәтижесіне мониторинг жасау үшін білім беру мекемелерінің әкімшілігіне аса қажет, бір жағынан педагогтың өзін-өзі бақылауы және білімін көтеріп отыруы үшін де маңызды. 14
15 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша
іс-құжаттар портфолиосы
№ 1 бөлім
•
«Нормативтік құжаттар»
•
ҚР «Білім туралы» заңы
•
Балалар құқығы туралы Конвенция
•
ҚР «Бала құқығы туралы заңы»
•
Ережелер
•
Сынып жетекшісі туралы ереже ;
•
Сынып жетекші міндеттері;
•
Оқушыларға арналған ішкі тәртіп ережелері;
•
Қауіпсіздік техникасы туралы инструкциялар;
№ 2 бөлім
•
«Сынып жетекшінің сынып ұжымымен атқаратын жұмыс жоспарлары»
•
Сыныптың тәрбие бағдарламасы;
•
Бағыттар бойынша жылдық жұмыс жоспарының кестесі ;
•
Сынып жетекшінің жұмыс циклограммасы;
•
Оқушылармен жеке жұмыс жоспары;
•
Тәртіпсіздіктің алдын алу жоспары;
•
Сабақтар мен үзілістер кестесі
•
Кезекшілік кестелері
15
15 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-құжаттар портфолиосы № 1 бөлім • «Нормативтік құжаттар» • ҚР «Білім туралы» заңы • Балалар құқығы туралы Конвенция • ҚР «Бала құқығы туралы заңы» • Ережелер • Сынып жетекшісі туралы ереже ; • Сынып жетекші міндеттері; • Оқушыларға арналған ішкі тәртіп ережелері; • Қауіпсіздік техникасы туралы инструкциялар; № 2 бөлім • «Сынып жетекшінің сынып ұжымымен атқаратын жұмыс жоспарлары» • Сыныптың тәрбие бағдарламасы; • Бағыттар бойынша жылдық жұмыс жоспарының кестесі ; • Сынып жетекшінің жұмыс циклограммасы; • Оқушылармен жеке жұмыс жоспары; • Тәртіпсіздіктің алдын алу жоспары; • Сабақтар мен үзілістер кестесі • Кезекшілік кестелері 15
16 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-
құжаттар портфолиосы
№ 3 бөлім
«Сыныптың әлеуметтік педагогикалық төлқұжаты»
•
Сынып ұжымына мінездеме ;
•
Сыныптың әлеуметтік картасы:
•
Категориялар бойынша оқушылар тізімі (КТІБ, МІБ, қолайсыз, аз қамтамасыз етілген, жетімдер, ата-
анасының қамқорынсыз қалғандар, толық емес отбасынан , ауған соғысы ардагерлерінің балалары,
оралмандар және т.б.)
•
Сыныптың оқитын пәндері мен сабақ беретін пән мұғалімдерінің тізімдері,
•
Оқушылардың денсаулық мониторингі (денсаулық картасыия о здоровье учащихся класса ()на 2006-
2011гг)
•
Жеке әлеуметтік-педагогикалық каточкалары;
•
Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің нәтижелері (тоқсандық, жылдық қорытындылар және т.б.)
•
Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы қамтылу көрсеткіштері;
•
Қоғамдық жүктеме және қоғамдық жұмыстарға қатысулары туралы мәлімет
•
Сыныптың шығармашылық даму кезеңдері мен жетістіктері
№ 4 бөлім
«Оқушылардың каникул кезіндегі демалысын ұйымдастыру»
•
Каникулға арналған жоспарлар
•
Іс-шаралар сценарийлері мен әзірлемелері
•
Оқушылардың демалысы туралы ақпарат;
•
Оқушылардың демалысы туралы аналитикалық анықтамалар
16
16 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 3 бөлім «Сыныптың әлеуметтік педагогикалық төлқұжаты» • Сынып ұжымына мінездеме ; • Сыныптың әлеуметтік картасы: • Категориялар бойынша оқушылар тізімі (КТІБ, МІБ, қолайсыз, аз қамтамасыз етілген, жетімдер, ата- анасының қамқорынсыз қалғандар, толық емес отбасынан , ауған соғысы ардагерлерінің балалары, оралмандар және т.б.) • Сыныптың оқитын пәндері мен сабақ беретін пән мұғалімдерінің тізімдері, • Оқушылардың денсаулық мониторингі (денсаулық картасыия о здоровье учащихся класса ()на 2006- 2011гг) • Жеке әлеуметтік-педагогикалық каточкалары; • Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің нәтижелері (тоқсандық, жылдық қорытындылар және т.б.) • Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы қамтылу көрсеткіштері; • Қоғамдық жүктеме және қоғамдық жұмыстарға қатысулары туралы мәлімет • Сыныптың шығармашылық даму кезеңдері мен жетістіктері № 4 бөлім «Оқушылардың каникул кезіндегі демалысын ұйымдастыру» • Каникулға арналған жоспарлар • Іс-шаралар сценарийлері мен әзірлемелері • Оқушылардың демалысы туралы ақпарат; • Оқушылардың демалысы туралы аналитикалық анықтамалар 16
17 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-
құжаттар портфолиосы
№ 5 бөлім
«Талдаулар және есеп беру матералдары»
•
Жарты жылдық талдауы;
•
Жылдық талдау;
•
Проблемалық балалармен жұмыс талдауы;
№ 6 бөлім
«Ата-аналармен жұмыс»
•
Ата-аналар туралы жалпы мәлімет; (аты-жөні, жұмыс орны, әлеумет. жағдайы т.б.)
•
Ата-аналары сапарға кеткен оқушылар тізімі ;
•
Ерекше топтағы отбасылар туралы мәлімет;
•
Ата-аналармен жұмыс жоспары, сыныптың ата-аналар комитетінің құрамы;
•
Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары
•
Ата-аналар жиналыстарының модулі (жоспары)
•
Жиналыстар мен отырыстар хаттамалары
17
17 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 5 бөлім «Талдаулар және есеп беру матералдары» • Жарты жылдық талдауы; • Жылдық талдау; • Проблемалық балалармен жұмыс талдауы; № 6 бөлім «Ата-аналармен жұмыс» • Ата-аналар туралы жалпы мәлімет; (аты-жөні, жұмыс орны, әлеумет. жағдайы т.б.) • Ата-аналары сапарға кеткен оқушылар тізімі ; • Ерекше топтағы отбасылар туралы мәлімет; • Ата-аналармен жұмыс жоспары, сыныптың ата-аналар комитетінің құрамы; • Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары • Ата-аналар жиналыстарының модулі (жоспары) • Жиналыстар мен отырыстар хаттамалары 17
18 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-
құжаттар портфолиосы
№ 7 бөлім
«Нәтижелер портфолиосы»
•
Психологтар мен арнайы мамандардың сыныппен жасаған жұмыс нәтижелері
•
Тұрмыс жағдайын зерттеу актілері, түрлі шағымдар көшірмелері.
•
Оқушылар грамоталарының көшірмелері;
•
Оқушылардың мінездемелері
•
Оқушылардың шығармашылық белсенділіктерінің мониторингісі , тәрбиелік
деңгейлері
•
Бұл құжаттар жабық сипатта болуы қажет, бұндағы мәліметтер әкімшіліктің
не сынып жетекшінің жеке рұқсатымен ғана беріледі
№ 8 бөлім
«Әдістемелік материалдар»
•
Сынып сағаттарының әзірлемелері (бағыттар бойынша)
•
Іс-шаралар сценарийлері
•
Ата-аналар жиналыстарының жоспар - конспектілері
18
18 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 7 бөлім «Нәтижелер портфолиосы» • Психологтар мен арнайы мамандардың сыныппен жасаған жұмыс нәтижелері • Тұрмыс жағдайын зерттеу актілері, түрлі шағымдар көшірмелері. • Оқушылар грамоталарының көшірмелері; • Оқушылардың мінездемелері • Оқушылардың шығармашылық белсенділіктерінің мониторингісі , тәрбиелік деңгейлері • Бұл құжаттар жабық сипатта болуы қажет, бұндағы мәліметтер әкімшіліктің не сынып жетекшінің жеке рұқсатымен ғана беріледі № 8 бөлім «Әдістемелік материалдар» • Сынып сағаттарының әзірлемелері (бағыттар бойынша) • Іс-шаралар сценарийлері • Ата-аналар жиналыстарының жоспар - конспектілері 18
19 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-
құжаттар портфолиосы
№ 9 бөлім
Сынып жетекші күнделігі
•
Педагогикалық қолдау көрсеті қызметімен анықталған немесе мұғалімнің өзі
қабылдаған түрінде жұмыс күнделігі ретінде жүргізіледі. Бұнда сыныппен
жұмыс барысындағы оперативті және ағымдық ақпараттар жазылады.
№ 10 бөлім
Сыныптың тәртіпсіздігінің алдын алу журналы және жеке әңгіме жүргізу
дәптері
•
Оқу бөлімінің белгілеген формасы бойынша немесе сынып жетекшінің өзі
қабылдаған формасы бойынша жүргізіледі
19
19 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы № 9 бөлім Сынып жетекші күнделігі • Педагогикалық қолдау көрсеті қызметімен анықталған немесе мұғалімнің өзі қабылдаған түрінде жұмыс күнделігі ретінде жүргізіледі. Бұнда сыныппен жұмыс барысындағы оперативті және ағымдық ақпараттар жазылады. № 10 бөлім Сыныптың тәртіпсіздігінің алдын алу журналы және жеке әңгіме жүргізу дәптері • Оқу бөлімінің белгілеген формасы бойынша немесе сынып жетекшінің өзі қабылдаған формасы бойынша жүргізіледі 19
20 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс-
құжаттар портфолиосы
11 бөлім
Сыныптың презентациялық портфолиосы
•
Сыныптың жалпы мінездемесі мен сыныптың фотосуреті;
•
Сыныптың қысқаша тарихы
•
Алғашқы мұғалімнің жәнесынып жетекшісінің беттері ;
•
Сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер беті;
•
Оқушыларға арналған беттер;
•
Сыныптың жетістіктері, грамоталары (олимпиада, спорт сайыстары және т.б.);
•
Сынып фотоальбомы (қызықты оқиғалар);
•
Электрондық қосымша ақпараттар (егер болса)
•
Көркемделген, сынып ұжымының, мұғалімдерінің , балалардың негізгі мәліметтері туралы
презентациялық ақпарат, ол үнемі толықтырылып отырылады, осы мәліметтерге қарап
сыныптың өзгеруін байқауға болады. Соңында мектептің мұражайына немесе сақтау қорына
тапсырылады.
12 бөлім
күнделік (хронограф, сынып жылнамасы)
•
Еркін формада жазылады.
•
Сынып ұжымының өмірі туралы оқиғалар сипаты (қызықты оқиғалар)
20
20 слайд
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша іс- құжаттар портфолиосы 11 бөлім Сыныптың презентациялық портфолиосы • Сыныптың жалпы мінездемесі мен сыныптың фотосуреті; • Сыныптың қысқаша тарихы • Алғашқы мұғалімнің жәнесынып жетекшісінің беттері ; • Сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер беті; • Оқушыларға арналған беттер; • Сыныптың жетістіктері, грамоталары (олимпиада, спорт сайыстары және т.б.); • Сынып фотоальбомы (қызықты оқиғалар); • Электрондық қосымша ақпараттар (егер болса) • Көркемделген, сынып ұжымының, мұғалімдерінің , балалардың негізгі мәліметтері туралы презентациялық ақпарат, ол үнемі толықтырылып отырылады, осы мәліметтерге қарап сыныптың өзгеруін байқауға болады. Соңында мектептің мұражайына немесе сақтау қорына тапсырылады. 12 бөлім күнделік (хронограф, сынып жылнамасы) • Еркін формада жазылады. • Сынып ұжымының өмірі туралы оқиғалар сипаты (қызықты оқиғалар) 20
21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!