1 слайд
САБАҚТЫН
ТАҚЫРЫБЫ:
Біржан мен Сара
айтысы
431-топ білім алушысы
Шаймерден.Н
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Әдеби сын
Әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен
әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра
талдап, шағын сын мақала жазу.
3 слайд
•
Шығармалардағы мәселелерді
салыстырып, талдайды
•
Сын мақала жазады
Бағалау критерийлері
4 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Оқушылар шеңберге тұрады, әр
оқушы өзінің автопортретін
жазып,жеребе тастайды.Сол
жеребедегі автопортрет иесін өзара
табады2 Минут
5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау .
Оқушылар ортаға шығып
шеңбер құрады.Жіпті бір
біріне лақтырып өрмекші
торын жасау арқылы
сұрақ қояды.
1.Айтыс және айтыс
түрлері туралы не білеміз?
2. Айтыс түрлерінің
ерекшелігі қандай?2 минут
6 слайд
Қалыптастырушы бағалау:
«Сөздік бағалау»әдісі: (жарайсың,
талпын,керемет,ұтымды жауап
бердің)
7 слайд
2 минут
Топқа бөлу
Айтыс түрлеріне мысал келтіре отырып
5 топқа бөлемін.
Ітоп Бәдік айтысы
ІІтоп Жар-жар айтысы
ІІІтоп Жұмбақ айтысы
ІVтоп Салт айтысы
Vтоп Жан-жануарлар айтысы
8 слайд
БЕЙНЕРОЛИК
9 слайд
10 слайд
11 слайд
1 топ 2топ
«постер қорғау"әдісі
Айтыстан үзінділер келтіре отырып, берілген сызба
негізінде кейіпкерлерге мінездеме береді
Біржан Сара
даналық инабатшыл
кеңпейілділік қайырмды
жанашырлық шешендік
шынайылық бірбеткейлік
12 слайд
3 4 5 топтар
Сол кездегі қазақ
қыздарының
әлеуметтік
теңсіздігімен күресі
13 слайд
Шығармадан үзінді Сара Біржан Өз көзқарасыңМәтінде көтерілген әлеуметтік
мәселелерКЕСТЕМЕН ЖҰМЫС
14 слайд
ТІРЕК СӨЗДЕР МАҒЫНАСЫ
Топтық тапсырма
«Графикалық органайзер» әдісі арқылы Біржан мен
Сара айтысына түрткі болған жағдаятқа қатысты
тірек сөздерді тауып жазып,мағынасын ашу.
15 слайд
Ұжымдық тапсырма
«Ой қозғау» әдісі арқылы мұғалім оқушыларға ой
тастайды.
1.Қазіргі уақытта осындай жұптық айтыскерлер бар ма?
Кімдер?
2.Қалай ойлайсыңдар,олар айтыста қандай тақырыптағы
мәселелерді көтереді ?
3.Бұрынғы айтыс пен заманауи айтыстың арасында
байланыс бар ма?
16 слайд
Венн диаграммасы.
Біржан мен Сара айтысын
салыстырыңызКейіпкерді таны
17 слайд
«Айтыс - қоғамдағы әлеуметтік
мәселені шешуші өткір
тіл»тақырыбында айтыс идеясын
ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу.(180 сөз)ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ
18 слайд
САБАҚТА НЕ ТҮСІНІКТІ
БОЛДЫ? САБАҚТА НЕ ТҮСІНІКСІЗ
БОЛДЫ?
Кері байланыс
«Кім не түінді?» әдісі арқылы оқушыларға
парақшалар таратылады
19 слайд
НАЗАРЛАРЫҢ
ЫЗҒА РАХМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз